Mistä tulee oletus, että lusikat on jaossa. Onko siitä muuta näyttöä kuin se, että yhteiskuvia on poistettu instassa?
Ei kai siitä mitään varmaa näyttöä ole, mutta kyllä mä olen pohdiskellut mm. näitä:
K esitti Kaivarilla Siitä viis -biisin, jota ei ollut kuulemma tähän mennessä koko vuonna esittänyt. Sen voisi tulkita merkiksi erosta. Tai sitten esitti vain siksi, että on monien mielestä hyvä biisi. Toisaalta vitsaili samalla keikalla myös parvekkeella nukkumisesta, "koska ei ole makkaria" tjsp, mutta ehkä vain vitsiä tämäkin.
Kaivarin jälkeen oli samalla viikolla vielä muita keikkoja. Mistään ei tainnut olla vahvistettuja silminnäkijähavaintoja tästä toisesta osapuolesta.
Viime viikon alussa (?) eräs hlö lähti Italian-matkalle. K jäi Suomeen, vaikka oli useamman päivän keikkatauko. Matka taisi olla selkeästi tyttöjen reissu kyseessä ja K:lla studiojuttuja ym., mutta ehkä silti kertoo jotain. Tai sitten ei.
Suomessa ollessaan K laittoi Instan hiljaiseen tilaan, mutta loppuviikolla oli keikoilla monien mielestä rento ja vapautunut, toisaalta meni ehkä aika lujaa ainakin siellä Rovaniemellä.
Italian-matkan aikana tulivat myös nuo huhut poistetuista yhteiskuvista.
Flow:ssa sunnuntaina K ilmeisesti myös "yksin", tai kaverin kanssa.
Mutta en mä ainakaan tiedä mitään, eikä varmaan kukaan muukaan täällä. Ehkä tämä jossain vaiheessa tai jo piankin selviää, jos saadaan lisää havaintoja yhdessä tai erikseen.
Ja joo, tiedän ettei tää ehkä ole monien mielestä sopivaa näitä täällä spekuloida, mutta pakko nyt jakaa, koska omassa päässä pyörivät nämä kysymykset.