Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En tuo minusta ole Bojan. Jos käsiä vertaa tänne pistetyn kuvan Bojanista kanssa, niin käden verisuonetkin menevät eri paikassa. Samoin luomet. Kuvan henkilöllä ne ovat selvästi alempana, kuin Bojanilla, lisäksi yksi näkyvä luomi hauiksen kohdalla puuttuu.
Katsoin webinaarin, ei se minusta mitään ihmeellistä kerro, jos ei tunnista Muskia tai edes Nallea. Itse en ois tunnistanut Rihannaa ja Cheekinkin kuvakulma oli niin outo, etten heti tajunnut. Nallen ja Muskin tunnistin kyllä, Muskin tietävä mieheni ei tunnistanut noista kuin Nallen. Ja ihan uutisia seuraavia ihmisiä ollaan.
Haastis oli itselleni vähän sellainen nothing much was new -juttu, mutta kiva se vahinkopaljastus 15.9., koska nyt voi edes spekuloida yhteisbiisillä! Vaikka olenkin tosi skeptinen sen jälkeen, kun ilmeni, ettei K ole missään Sloveniassa pikkutauollaan ollut (selvisi myös tuossa webinaarissa, että K oli Palacessa syömässä).
Oli samat vaatteet, kuin siinä susiladiesin yhteiskuvassa. Mikke postasi Palacesta ti tai ke.
Se Palacen peiliselfie oli mielestäni postattu jo aikoja sitten aiemmin...heinäkuun alussa tms.
 
vierailija
19.8. on sanottu että esitetään K:lta uusi biisi Kaija-lämppäyksessä. 15.9. on melkein kuukausi myöhemmin. Teoriassa voisi kai olla, että stadikkabiisi julkaistaan virallisesti vasta 15.9., mutta kuulostaa aika pitkältä viiveeltä, sittenhän ihmiset kuluttaisivat sitä viikkokausia kälyisissä Insta-klipeissä ostamisen ja striimaamisen sijaan? Lisäksi olisiko tuo 15.9. niin maata järisyttävä salaisuus, jos se olisi sama biisi?

Niinpä spekuloin, että kyseessä on kaksi eri biisiä, 19.8. soiteltaisiin kenties Mysteerimiehen kanssa stadikalla, ja 15.9. on jokin muu tsipale, kenties muun fiittaajan kanssa. Mutta en ole musiikkiteollisuuden asiantuntija (vaikka olen tavallaan musiikkialalla työskennellyt yhdessä vaiheessa), joten ehkä spekuloin ihan metsään. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Niin ja lisäisin vielä mutuna, että ihmettelisin jos toisten julkaisuaikataulut eivät olisi Jokereilla ja Kärtsällä tiedossa. Vaikka kyseessä ei olisi yhteisbiisi, niin varmaan ainakin vähän antavat toisilleen jeesiä somepromon kanssa. Niin olisi minusta hassua jos ihan vahingossa, toisistaan tietämättä päätyvät julkaisemaan biisin samana päivänä ja (minusta) sotkevat tätä promoilureittiä. Toki hassuja asioita tapahtuu, strange things happen sun muuta. :) (MRS=3, yes yes.)

- Joymuffin
 
vierailija
19.8. on sanottu että esitetään K:lta uusi biisi Kaija-lämppäyksessä. 15.9. on melkein kuukausi myöhemmin. Teoriassa voisi kai olla, että stadikkabiisi julkaistaan virallisesti vasta 15.9., mutta kuulostaa aika pitkältä viiveeltä, sittenhän ihmiset kuluttaisivat sitä viikkokausia kälyisissä Insta-klipeissä ostamisen ja striimaamisen sijaan? Lisäksi olisiko tuo 15.9. niin maata järisyttävä salaisuus, jos se olisi sama biisi?

Niinpä spekuloin, että kyseessä on kaksi eri biisiä, 19.8. soiteltaisiin kenties Mysteerimiehen kanssa stadikalla, ja 15.9. on jokin muu tsipale, kenties muun fiittaajan kanssa. Mutta en ole musiikkiteollisuuden asiantuntija (vaikka olen tavallaan musiikkialalla työskennellyt yhdessä vaiheessa), joten ehkä spekuloin ihan metsään.

- Joymuffin
Mysteerimiehen kuvan kohdallahan puhutaan nimenomaan ensi kuusta, joten tuskinpa hän ainakaan stadionilla on. 🤔
 
vierailija
Mysteerimiehen kuvan kohdallahan puhutaan nimenomaan ensi kuusta, joten tuskinpa hän ainakaan stadionilla on.
Aijaa, minä onnistuin lukemaan että Mysteerimies on ensi viikolla, eli ajattelin että 19.8. soitettaisiin ja julkaisu voisi olla ensi viikolla, sitten puhuin läpiä päähäni. :) Mutta edelleen pidän aika kummallisena, jos sama julkaisupäivä uudelle musalle on täysin sattumaa eikä mitenkään koordinoitu.

- Joymuffin
 
Jere oli Aktiassa niin suloinen, on jotenkin vaan niin ihanan aito ja kovasti tsemppas.. Ihana, ihana Jere
L
Toi tietynlainen tsemppaus oli kyllä aivan aseistariisuvan suloista. Ja kun filtterit taas lensi seinään niin mua alkoi naurattaa. Esim. se raadollinen ja ylpeä kuvaus miten sal 12.000 e kasaan säästötilille mut huokaus sit ne kaikki meni. Surullisesti lisötty: mut se on mennyttä, ei voi mitään. Samaan aikaan alkoi naurattaa ja liikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Aijaa, minä onnistuin lukemaan että Mysteerimies on ensi viikolla, eli ajattelin että 19.8. soitettaisiin ja julkaisu voisi olla ensi viikolla, sitten puhuin läpiä päähäni. Mutta edelleen pidän aika kummallisena, jos sama julkaisupäivä uudelle musalle on täysin sattumaa eikä mitenkään koordinoitu.

- Joymuffin
Yhteinen julkaisupäivä ei varmasti voi olla sattumaa. Nyt vaan jännitetään, onko kyse yhteisbiisistä vai onko tää jotain hämäystä. Itse olen kyllä aika vahvasti kallistunut jonkinlaisen yhteistyön kannalle. 🙂
 
vierailija
Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.
Mistä tulee oletus, että lusikat on jaossa. Onko siitä muuta näyttöä kuin se, että yhteiskuvia on poistettu instassa?
 
vierailija
Mistä tulee oletus, että lusikat on jaossa. Onko siitä muuta näyttöä kuin se, että yhteiskuvia on poistettu instassa?
Ei kai siitä mitään varmaa näyttöä ole, mutta kyllä mä olen pohdiskellut mm. näitä:

K esitti Kaivarilla Siitä viis -biisin, jota ei ollut kuulemma tähän mennessä koko vuonna esittänyt. Sen voisi tulkita merkiksi erosta. Tai sitten esitti vain siksi, että on monien mielestä hyvä biisi. Toisaalta vitsaili samalla keikalla myös parvekkeella nukkumisesta, "koska ei ole makkaria" tjsp, mutta ehkä vain vitsiä tämäkin.

Kaivarin jälkeen oli samalla viikolla vielä muita keikkoja. Mistään ei tainnut olla vahvistettuja silminnäkijähavaintoja tästä toisesta osapuolesta.

Viime viikon alussa (?) eräs hlö lähti Italian-matkalle. K jäi Suomeen, vaikka oli useamman päivän keikkatauko. Matka taisi olla selkeästi tyttöjen reissu kyseessä ja K:lla studiojuttuja ym., mutta ehkä silti kertoo jotain. Tai sitten ei.

Suomessa ollessaan K laittoi Instan hiljaiseen tilaan, mutta loppuviikolla oli keikoilla monien mielestä rento ja vapautunut, toisaalta meni ehkä aika lujaa ainakin siellä Rovaniemellä.

Italian-matkan aikana tulivat myös nuo huhut poistetuista yhteiskuvista.

Flow:ssa sunnuntaina K ilmeisesti myös "yksin", tai kaverin kanssa.

Mutta en mä ainakaan tiedä mitään, eikä varmaan kukaan muukaan täällä. Ehkä tämä jossain vaiheessa tai jo piankin selviää, jos saadaan lisää havaintoja yhdessä tai erikseen.

Ja joo, tiedän ettei tää ehkä ole monien mielestä sopivaa näitä täällä spekuloida, mutta pakko nyt jakaa, koska omassa päässä pyörivät nämä kysymykset.
 
vierailija
Ei kai siitä mitään varmaa näyttöä ole, mutta kyllä mä olen pohdiskellut mm. näitä:

K esitti Kaivarilla Siitä viis -biisin, jota ei ollut kuulemma tähän mennessä koko vuonna esittänyt. Sen voisi tulkita merkiksi erosta. Tai sitten esitti vain siksi, että on monien mielestä hyvä biisi. Toisaalta vitsaili samalla keikalla myös parvekkeella nukkumisesta, "koska ei ole makkaria" tjsp, mutta ehkä vain vitsiä tämäkin.

Kaivarin jälkeen oli samalla viikolla vielä muita keikkoja. Mistään ei tainnut olla vahvistettuja silminnäkijähavaintoja tästä toisesta osapuolesta.

Viime viikon alussa (?) eräs hlö lähti Italian-matkalle. K jäi Suomeen, vaikka oli useamman päivän keikkatauko. Matka taisi olla selkeästi tyttöjen reissu kyseessä ja K:lla studiojuttuja ym., mutta ehkä silti kertoo jotain. Tai sitten ei.

Suomessa ollessaan K laittoi Instan hiljaiseen tilaan, mutta loppuviikolla oli keikoilla monien mielestä rento ja vapautunut, toisaalta meni ehkä aika lujaa ainakin siellä Rovaniemellä.

Italian-matkan aikana tulivat myös nuo huhut poistetuista yhteiskuvista.

Flow:ssa sunnuntaina K ilmeisesti myös "yksin", tai kaverin kanssa.

Mutta en mä ainakaan tiedä mitään, eikä varmaan kukaan muukaan täällä. Ehkä tämä jossain vaiheessa tai jo piankin selviää, jos saadaan lisää havaintoja yhdessä tai erikseen.

Ja joo, tiedän ettei tää ehkä ole monien mielestä sopivaa näitä täällä spekuloida, mutta pakko nyt jakaa, koska omassa päässä pyörivät nämä kysymykset.
Kiitos tarkentavista pohdinnoista 🙏 Juu ja samaa mieltä, että en varsinaisesti halua tätä asiaa isommin spekuloida, mutta jäin vain itsekin pohtimaan ja vähän ihmettelemään, kun toisella palstalla puhuttiin asiasta niin varman tiedon oloisesti.
 
vierailija
En usko, että lusikat jaossa, poistanut yhteiskuvat K:n toiveesta, seuraavat toisiaan ilmeisesti, matka kaverin kanssa ihan normaalia, siitä viis esitetty, kun yleisö jo pidempään toivonut
 
vierailija
Ei kai siitä mitään varmaa näyttöä ole, mutta kyllä mä olen pohdiskellut mm. näitä:

K esitti Kaivarilla Siitä viis -biisin, jota ei ollut kuulemma tähän mennessä koko vuonna esittänyt. Sen voisi tulkita merkiksi erosta. Tai sitten esitti vain siksi, että on monien mielestä hyvä biisi. Toisaalta vitsaili samalla keikalla myös parvekkeella nukkumisesta, "koska ei ole makkaria" tjsp, mutta ehkä vain vitsiä tämäkin.

Kaivarin jälkeen oli samalla viikolla vielä muita keikkoja. Mistään ei tainnut olla vahvistettuja silminnäkijähavaintoja tästä toisesta osapuolesta.

Viime viikon alussa (?) eräs hlö lähti Italian-matkalle. K jäi Suomeen, vaikka oli useamman päivän keikkatauko. Matka taisi olla selkeästi tyttöjen reissu kyseessä ja K:lla studiojuttuja ym., mutta ehkä silti kertoo jotain. Tai sitten ei.

Suomessa ollessaan K laittoi Instan hiljaiseen tilaan, mutta loppuviikolla oli keikoilla monien mielestä rento ja vapautunut, toisaalta meni ehkä aika lujaa ainakin siellä Rovaniemellä.

Italian-matkan aikana tulivat myös nuo huhut poistetuista yhteiskuvista.

Flow:ssa sunnuntaina K ilmeisesti myös "yksin", tai kaverin kanssa.

Mutta en mä ainakaan tiedä mitään, eikä varmaan kukaan muukaan täällä. Ehkä tämä jossain vaiheessa tai jo piankin selviää, jos saadaan lisää havaintoja yhdessä tai erikseen.

Ja joo, tiedän ettei tää ehkä ole monien mielestä sopivaa näitä täällä spekuloida, mutta pakko nyt jakaa, koska omassa päässä pyörivät nämä kysymykset.
Kaivarilta ja muutamaa päivää myöhemmin on yksittäiset tyttishavainnot merch-kojuilta, tosin niistä joku muu oli sitä mieltä, että oli sekoitettu toiseen ihmiseen.
 
vierailija
Aktia Sloveniassa -päivän kunniaksi uuden, lyhyehkön ficin Something Else ensimmäinen luku on tässä. Tämä on vähän tämmöinen väliteos, mutta seuraavassa luvussa päästään vihdoin asiaan, eli #AktiaSloveniassa. https://archiveofourown.org/works/49375072/chapters/124598359

Saa nähdä cancelloidaanko minut, kun rivien välissä hyökkään Rekon maalitusta vastaan.

- Joymuffin
Ihan törkeen hyvä ficci ja mahtavaa et kirjoitit noista ikävistä asioista👏 Jatkoa innolla odottaen🥰
 
vierailija
Oho, cancelloinnin sijaan tullut toistaiseksi tosi kiva kannustuskommentti AO3:ssa. :)

"Can I just say, from the bottom of my heart, FUCKING THANK YOU for addressing one thing that everybody in the fandom completely glossed over - how DESTROYED Bojan must have felt after what happened with Gregor??? People were so occupied with fighting for safe and comfortable gigs, that they forgot that PROBABLY the band should feel safe and comfortable, too. 🙄 I'm still bitter about this, to this day. 🤚 "

Kiitos edellinen vierailija myös palautteesta!

- Joymuffin
 

Yhteistyössä