Ugly Beautifulista tuli juuri uusi luku ja on tosi kuuma, mutta myös tosi tunteikas ja hellä. https://archiveofourown.org/works/47669389
Tuo mainittu juuri päättynyt lätkäfic (jossa ei ole paljoa lätkää) on vähän samantyylinen, että lähtee kuumasta yhden illan jutusta josta "ei voi tulla koskaan mitään", mutta sitten ollaankin korvia myöten - ding ding - lätkässä, mutta se näkyy harmillisesti vain jos on AO3-tunnukset. https://archiveofourown.org/works/47853931
Oli tarkoitus saada oma ficcini linjoille ennen Aktia Sloveniassa, mutta voi mennä myöhempään iltaan.
- Joymuffin
Ajattelin ensin että ei, mutta mutta...ne kalsaritkin vedetty toiselta puolelta alaspäin, että voisi peittää sen tatuoinnin...ensi kuussahan he tapaavat joka tapauksessa.Ja sitten arvuuttelemaan käykö mystinen kalsarityyppi K:n storyssa Bojaniksi
Sen verran paljon tullut katsottua Balkanin ruusua, että väittäisin että ei ole kyseessä Hän. Mutta olen enemmän kuin mielelläni väärässä.Huomio, Kn storyssa mahdollisesti yhteistyökumppani, jonka kanssa musiikkia tulossa. Sen verran vähän Balkanin ruusua on tullut katsottua etten osaa sanoa onko hän. Mitä mieltä muut?
Ei se munkaan mielestä oo B, mut mielelläni itekin oon väärässäSen verran paljon tullut katsottua Balkanin ruusua, että väittäisin että ei ole kyseessä Hän. Mutta olen enemmän kuin mielelläni väärässä.
Tosin pitää ehkä korjata jo saman tien omaa lausuntoani, kun kävin vauvalta katsomassa niitä tutkintavideoita niin kyyyyllähän se itse asiassa tuohon muottiin menisi!!Sen verran paljon tullut katsottua Balkanin ruusua, että väittäisin että ei ole kyseessä Hän. Mutta olen enemmän kuin mielelläni väärässä.
Kärtsä kyllä trollaa meitä nyt aivan urakalla.
Vähänkö repesin, kun vauvalla nyt ihmeteltiin, että miten hiukset on kuvassa niin paljon korkeammalla kuin olkapäät Ehkä kirahvi tosiaan oli vihjeVauvalla on arvuuteltu jo varmaan 50 viestiä, onko Jesse, Bojan, Stig vai kuka. Arvuutussana on KIRAHVI, en tiedä onko siinä joku vihje.
Lähinnä ajattelin, että kirahvi viittaa Stigiin tai Jesseen jotka jotenkin huijaavat pituutensa kuvassa.Vähänkö repesin, kun vauvalla nyt ihmeteltiin, että miten hiukset on kuvassa niin paljon korkeammalla kuin olkapäät Ehkä kirahvi tosiaan oli vihje
Ei se mahdoton ole. Tosin ehkä puolet suomalaismiehistä vois kyllä myös olla kuvassa. Mutta toivossa on hyvä elää.Tosin pitää ehkä korjata jo saman tien omaa lausuntoani, kun kävin vauvalta katsomassa niitä tutkintavideoita niin kyyyyllähän se itse asiassa tuohon muottiin menisi!!
Naurattaa kun pelataan aina kavereiden kanssa yhtä lautapeliä vähän omatekoisilla säännöillä, joissa välillä tehdään randomjuttuja ja ko. satunnaisesti pelaavan pelaajan nimi on Mysteerimies, meni vähän pilalle tämäkin hahmo.
Voi kuule, mä jo heti ensimmäisenä vertasin nännit ja kaikki mahdolliset kehon pilkut. En saa hänestä Bojania. Olen kuitenkin mielelläni väärässä, joten jatkakaa vertailua. Tulee jo mieleen se episodi, jossa yritettiin selvittää, että onko Janilla lävistys.Heiiii!!!!!
Hallusinaatio täällä varmaan mutta....
Mysteerimiehellä näyttäisi olevan käsivarressa 2 luomea kyynärpään ja ranteen välimaastossa. Olen tästä kuvasta https ://www.slovenskenovice .si/media/images/20230319/1406284.width-932. jpg (poista välit) näkevinäni samat myös Bojanin käsivarressa. Löytyiskö kenenkään arkistosta parempaa kuvaa käsivarresta?
Voi kuule, mä jo heti ensimmäisenä vertasin nännit ja kaikki mahdolliset kehon pilkut. En saa hänestä Bojania. Olen kuitenkin mielelläni väärässä, joten jatkakaa vertailua. Tulee jo mieleen se episodi, jossa yritettiin selvittää, että onko Janilla lävistys.
Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.
Hyvä pointti. Ehkä ajatuksena on tällä tavoin saada ihmiset odottamaan yhä enemmän uutta biisiä, saada fanit kiinnostumaan siitä, kuka sieltä paljastuukaan yhteistyökumppaniksi. Näin nostetaan hypeä ja kukaan ei unohda että tulee uutta musiikkia. Voi olla myös hämmentämistä, taikka siggen molempia. Silti pienenpieni toivo kytee yhä minussa, toivo siitä että yhteisbiisi olisi kaikesta huolimatta tulossa vaikka Bn ja kuvan henkilön käsiä olen vertaillut ja tullut siihen tulokseen etteivät näytä samalle.Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.