vierailija
En oo aiemmin kuunnellu tota saunarekkaa noin tarkkaan, tuli kans tunne, että on varmaan jotain tapahtunut?
Aivan ihana. Selkeästi shippauksen yliannostusta. Mulla on käynyt myös samaa kun käytän sanoja joille on tullut ihan uusia merkityksiä kesän aikana ja sitten pokka ei enää pidä.Täällähän on ollut tänään mielenkiintoista pohdintaa. Tuota saunarekka videota en olekaan koskaan katsonut noin tarkasti... ja onhan tuo shippilaseilla katsottuna aikamoinen
Mutta mutta.. tänään töissä tapahtunutta: teen hoitotyötä ja asiakkaalle sitten totesin, että menehän siihen pötköttämään. Rupes hymyilyttämään oma kommenttini. Siis että pötköttämään, enpä ole koskaan aiemmin kyseistä sanaa varmaan käyttänyt. Mut eräs tietty pottatukka käyttää kyseistä sanaa kylläkin. Asiakas totesi sitten, että sinullahan on hyvä päivä tänään, kun noin hymyilyttää. Ja minun vastaus: yes yes. Täysin ajattelematta. Siinä vaiheessa ei pysynyt oma reagointi hymyilyn tasolla. Mietin vaan mielessäni, et nyt täytyy skarpata. Onneks oli tuttu asiakas, ettei ihan pöpinä pitänyt. En tiedä, mistä nää mun kommentit nyt oikein tuli.
Ihana oli katsoa tämä taas. B on niin nuoren oloinen, niin paljon tapahtunut tuon jälkeen. Ihana livesessio ja tunnelma. Kauhea ikävä, BVähän ihanampi käännettynä enkunkielisin tekstein:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Todellakin shippauksen yliannostusta Yleensä oon melko hyvä pitämään pokan varsinkin asiakkaiden edessä, mutta tänään tuli sit raja vastaan ja pokka pettiAivan ihana. Selkeästi shippauksen yliannostusta. Mulla on käynyt myös samaa kun käytän sanoja joille on tullut ihan uusia merkityksiä kesän aikana ja sitten pokka ei enää pidä.
Enid
Joo mun email on markmarkk (at) gmx.comruusuristeilijä: Oliko sinulla siis olemassa joku anonyymisähköpostiosoite?
Tätä samaa toivoisin tarotien suhteen, mikäli se mahdollista on. Aallokko on ainakin hieman rauhoittunut... Minäkin ikävöin näiden kahden yhdessäoloa hirveästi.Hei kanssaristeilijät! Mietin, olisiko tarot-luentoja mitenkään vielä mahdollista saada tänne palstalle? Jos ei kokonaisina luentoina, niin edes pääkohdat tai jos on ilmennyt jotain yllättävää ja tärkeää. Minulla on tätä ikää jo sen verran, että olen teknologian kanssa jäänyt hieman ulapalle, enkä osaa tehdä uutta sähköpostiosoitetta. Hyvä kun onnistuisi edes tätä nykyistä pyörittämään..
Kova on ikävä ruususia ja luennoista on aina saanut hetkellistä helpotusta... Kaipaan myös niiden analysoimista ja tänne kirjoittavien viisaita pohdintoja. Olen jonkin verran aikaisemmin kirjoittanut,, mutta laitan nyt minäkin sitten nimimerkin perään, kun sellainen näkyisi olevan monilla tapana! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa
-Ritu-
Tarviiko niissä edes tehdä luentaa Jeren lähipiiristä? Jos se on siis se syy, miksi niitä ei haluta tänne? Ei kuitenkaan ole kivaa, jos koko tämä ketju poistuu niiden takia. Vaikka onhan sitten vielä olemassa se varavaraketju, mutta silloin katoaa kaikki muistot ja ihanat linkit.Hei kanssaristeilijät! Mietin, olisiko tarot-luentoja mitenkään vielä mahdollista saada tänne palstalle? Jos ei kokonaisina luentoina, niin edes pääkohdat tai jos on ilmennyt jotain yllättävää ja tärkeää. Minulla on tätä ikää jo sen verran, että olen teknologian kanssa jäänyt hieman ulapalle, enkä osaa tehdä uutta sähköpostiosoitetta. Hyvä kun onnistuisi edes tätä nykyistä pyörittämään..
Kova on ikävä ruususia ja luennoista on aina saanut hetkellistä helpotusta... Kaipaan myös niiden analysoimista ja tänne kirjoittavien viisaita pohdintoja. Olen jonkin verran aikaisemmin kirjoittanut,, mutta laitan nyt minäkin sitten nimimerkin perään, kun sellainen näkyisi olevan monilla tapana! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa
-Ritu-
Oliko se lauantaina, kun tästä asiasta oli kiivas väittely vauva palstalla? Eli samat tyypit näitä ketjuja lukevat edelleen.Tätä samaa toivoisin tarotien suhteen, mikäli se mahdollista on. Aallokko on ainakin hieman rauhoittunut... Minäkin ikävöin näiden kahden yhdessäoloa hirveästi.
Ihanaa tätä viikkoa kaikille
Hauska pätkä ja ihana toi Bojanin paita! Kiva kun löytyy vielä paljon näitä itsellekin uusia videoita, kiitos teille, jotka linkkaatte näitä.Nauroin ääneen tätä JO sekoilua kun Kris-parka yrittää vakavalla naamalla vetää kameralle en ollut ennen nähnyt tätä.
No kyllähän se oli. Mikko ei yhtään ujostellut.Ai hitsi en kyllä muistanut että Mikon viisuselostus oli NÄIN supershippiä JO kohdalla
is Bojan here?
We want Slovenia! (part 2) part 1 (Thank you so much @ravensofskyhold for providing me the semifinals <3)www.tumblr.com
Mikon sävy on kyllä minun korvaani vähän sellainen "And they were the best friends!" https://knowyourmeme.com/memes/oh-my-god-they-were-roommatesNo kyllähän se oli. Mikko ei yhtään ujostellut.
Justin Bieberin Boyfriend mukaan listalle!Shippi-soundtrackia kannatetaan!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.betai tästä myös tämä versio:- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be- YouTube