Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oltiin vihdoinkin kaksin. Muut Jokerit nukkumassa, mä ja Bojan mun vanhassa makkarissa. Ihan kaksin. Bojan ja minä peiton alla. Se on mun päällä ja suutelee mun kaulaa. Puren alahuultani ja yritän olla hiljaa.
"Jere? Onko kaikki hyvin?" Äidin ääni kuuluu oven takaa.
"Oi vit...oh fuck", ähkäisen. "Kaikki hyvin äiti".
Tunnen kuinka Bojan hymyilee mun aataminomenaa vasten ja puristaa mun takapuolta tiukasti.
"Älä valvota Bojania liian myöhään kulta," äiti huutelee oven takana. "Good night boys!"
Bojan työntää vahvat reitensä mun jalkojen väliin ja nostaa mun kädet pääni päälle ranteita tiukasti puristaen. En pysty pidättelemään vohkaisuani, kun Bojan työntää lantiotaan rajusti mua vasten.
"Muistakaa ehkäisy!" Kuulen naurun äidin äänessä.

Tätä saa jatkaa jos joku haluaa.
🥵 Krhm.

"Good boy, Jerc, stay just like that. For me."
 
vierailija
Kivaa, kun ficcejä ja minificcejä on tullut viime päivinä ja aikoina paljon! Seuraavaksi Joymuffinin uusin lukuun!

Mulla ollut mielessä useamman kerran kirjoittaa, että onkohan yhden aiemmin maaliskuisen minificin kirjoittaja päätynyt kirjoittamaan pidemmän ficin vielä tai jossain vaiheessa? Se "Taas yksi näitä öitä" sanoilla alkava minific iski muhun tosi paljon, en oikeen edes saa kiinni miksi tai millä usealla tasolla se kosketti. Meinasin sen jälkeen kirjoittaa, että jos päädyt kirjoittamaan pidemmän ja haluat tänne vinkata siitä, niin olisi hauskaa kuulla! Tai jos siitä kertominen ei tunnu sopivalta, niin joka tapauksessa tosi kivaa lukea kirjoituksiasi muuten, jos päädyt jakamaan niitä esim. ao:ssa!

Suomenkielisten vähän pidempien ficcien lukeminen on koskettanut jotain kohtaa lisää, niin tämä tuli mieleen siitä:)
 
vierailija
Ajatuksia unen ja valveen rajamailla. Minun headcanonissa kun B ja K suutelevat, Bojan nostaa hellästi K:n leukaa. Tai vie kätensä K:n takaraivolle ja kiskoo hieman hiuksista. Koska K on sillä tavalla juuri sopivasti vähän lyhyempi.
 
vierailija
Oli kyllä tosi ihana! Lueskelin TikTokissa noiden videoiden kommentteja ja Raivenkin oli tykännyt useammasta, jossa hehkutettiin Boitsua ja kommentoitiin esimerkiksi että "kun vanhemmat sanovat että voit mennä, mutta pitää ottaa pikkuveli mukaan" Ja näistä näki taas sen kultainennoutaja-Bojčin. Ja tämä nauta on päätä pahkaa ihastumassa myös Raiveniin
Raiven on kiinnostava tyyppi myös, ihana ystävyys heillä Boitsun kanssa. Joku sanoi kommenteissa jotenkin tyyliin että sisarusenergiaa, ja Raiven muistaakseni jotenkin komppasi sitä kommenttia. 🥰
 
vierailija
Todellakin mielenkiintoinen teoria Pasi-paidasta. Itselläkin tullut joskus mieleen, että missähän yhteydessä se Bojanille päätyi. Viimeisenä iltana, mutta tuskin Kärtsä sitä mukanaan kiikutti. Jostain se oli haettava, ja tuskin se sitä yksin sieltä haki.

Vähemmästäkin sitä päätyi sekoaa.
Bojanhan oli vikana iltana Kärden hotellilla, niin että sieltä. Bluza päätyi Boitsun hoteisiin.
 
vierailija
Bojanhan oli vikana iltana Kärden hotellilla, niin että sieltä. Bluza päätyi Boitsun hoteisiin.

Oli hotellilla, mutta oliko myös hänen hotellihuoneessaan? Erittäin todennäköisesti oli, tuskin se Kärtsä paitaa mukanaan kiikutteli. Ja kun Bojan sanoo haastattelussa, että viimeinen yö yhdessä Jeren kanssa oli parasta, mitä hänelle tapahtui Liverpoolissa, ja sinä yönä he lähentyivät todella paljon, mitä mahtaa se tarkoittaa?
 
vierailija
Oli hotellilla, mutta oliko myös hänen hotellihuoneessaan? Erittäin todennäköisesti oli, tuskin se Kärtsä paitaa mukanaan kiikutteli. Ja kun Bojan sanoo haastattelussa, että viimeinen yö yhdessä Jeren kanssa oli parasta, mitä hänelle tapahtui Liverpoolissa, ja sinä yönä he lähentyivät todella paljon, mitä mahtaa se tarkoittaa?
Luulen et aika moni ficci on osunut oikeaan siinä mitä on taoahtunut😏
 
vierailija
Katrin Joksu-video löytyy nyt Areenasta:

 
vierailija
Oli hotellilla, mutta oliko myös hänen hotellihuoneessaan? Erittäin todennäköisesti oli, tuskin se Kärtsä paitaa mukanaan kiikutteli. Ja kun Bojan sanoo haastattelussa, että viimeinen yö yhdessä Jeren kanssa oli parasta, mitä hänelle tapahtui Liverpoolissa, ja sinä yönä he lähentyivät todella paljon, mitä mahtaa se tarkoittaa?
Kyllä siellä hotellihuoneessa avokki oli.
 

Yhteistyössä