Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippi on kulahtanut, se vaan on fakta. Ei B:stä ja K:sta tule koskaan mitään.
😂😂 Jos se on sinun omassa mielessä kulahtanut, niin lopeta näillä shippipalstoilla käynti hyvä ihminen. Tämä on vapaaehtoista. Jokainen shippaaja osaa itse päättää milloin oma shippi kulahtaa jos on kulahtaakseen. Ei ole kyse kollektiivisesta ilmiöstä josta on olemassa jokin kaikenkattava totuus, vaan jokaisen yksilön omasta mielestä, siitä mistä saa iloa ja mihin haluaa käyttää omaa aikaansa. Joten - hyvästi sulle.
 
vierailija
Jos se on sinun omassa mielessä kulahtanut, niin lopeta näillä shippipalstoilla käynti hyvä ihminen. Tämä on vapaaehtoista. Jokainen shippaaja osaa itse päättää milloin oma shippi kulahtaa jos on kulahtaakseen. Ei ole kyse kollektiivisesta ilmiöstä josta on olemassa jokin kaikenkattava totuus, vaan jokaisen yksilön omasta mielestä, siitä mistä saa iloa ja mihin haluaa käyttää omaa aikaansa. Joten - hyvästi sulle.
Oot heitelly noita hyvästi kommentteja varmaan satoja ja paljonpa ne on auttaneet. B löysi jonkun kuuman latinon Espanjasta.
 
vierailija
Oli siellä ainakin äiti, pikkuveli, toisen veljen puoliso, sonny jne. Liuta muita joita en nyt lähde varmaksi tunnistamaan. Ihan Ylen dokumentti niin voi huoletta katsoa kun on julkinen.
Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.

Mullakin on tieto, että B ja K menivät naimisiin. Näkyi MTV:n dokumentilla, ja siellä häävieraina vilahteli myös Etel, Poni ja Peksi. Etsikää vaan se MTV:n dokkari ja katsokaa, niin näette, että olen oikeassa.
 
vierailija
Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.

Mullakin on tieto, että B ja K menivät naimisiin. Näkyi MTV:n dokumentilla, ja siellä häävieraina vilahteli myös Etel, Poni ja Peksi. Etsikää vaan se MTV:n dokkari ja katsokaa, niin näette, että olen oikeassa.
Se dokumentti on areenassa, kolmeosainen, käärijän matka viisuihin, nämä läheiset näkyvät viimeisen osan loppupuolella, minuutteja en jaksa lähteä katsomaan.
 
vierailija
Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.

Mullakin on tieto, että B ja K menivät naimisiin. Näkyi MTV:n dokumentilla, ja siellä häävieraina vilahteli myös Etel, Poni ja Peksi. Etsikää vaan se MTV:n dokkari ja katsokaa, niin näette, että olen oikeassa.
Itse ainakin olen ollut siinä uskossa että tämä Ylen minisarja on kaikkien tiedossa. Ja siinähän oli jo että Ylen eikä joku jossain. Tässä nyt kuitenkin se kolmas osa ja siitä noin 9 minuuttia ja 30 sekuntia kohdalla ollaan hotellilla finaalin jälkeen.
 

Yhteistyössä