vierailija
Siinä tapauksessa käyttäydy ketjun normien mukaisesti ja sulje suusi tietyistä asioista.Se ketju on peestä, aion pysyä täällä.
Siinä tapauksessa käyttäydy ketjun normien mukaisesti ja sulje suusi tietyistä asioista.Se ketju on peestä, aion pysyä täällä.
Se on muuten totta. Sehän on täynnä heidän laillaan kirjoittelevia. Vaikea olisi siellä erottaa, kuka on trolli ja kuka tosissaan.Trollit ei saa siellä kaipaamaansa huomiota, joten siksi varmaan käyvät täällä.
Kunhan pettyneet pysyvät poissa täältä. Tämä on K&B-puutarha.Se tuntuu olevan nykyään D&B shippi ketju. Joku käy siellä haukkumassa Damonia ja laittaa oksennus hymiöitä, mutta ei siellä pahemmin muusta jutella. Pitäisikö näille pettyneille luoda uusi ketju?
Boitsu on ihanaA few people were wondering if there is a possibility of maybe making a song with Käärijä. What do you say?
"tHeRe Is AlWaYs A pOsSiBiLiTy"www.tumblr.com
Shippi on kulahtanut, se vaan on fakta. Ei B:stä ja K:sta tule koskaan mitään.Siinä tapauksessa käyttäydy ketjun normien mukaisesti ja sulje suusi tietyistä asioista.
Joo, puhuvat vaan Damon sitä ja Damon tätä.🥱 Damon on jo itsessään tylsä ja ankea aihe. Ketjussa on vauhtia vain silloin, kun joku käy laittamassa sinne oksu hymiöitä.Se on muuten totta. Sehän on täynnä heidän laillaan kirjoittelevia. Vaikea olisi siellä erottaa, kuka on trolli ja kuka tosissaan.
No ei kyl tuu Damonista ja BojanistakaanShippi on kulahtanut, se vaan on fakta. Ei B:stä ja K:sta tule koskaan mitään.
ihan samanlaista pakko paritusta kaikki shipit. Puutteessa olevien mammojen häröilyä.No ei kyl tuu Damonista ja Bojanistakaan
Jos se on sinun omassa mielessä kulahtanut, niin lopeta näillä shippipalstoilla käynti hyvä ihminen. Tämä on vapaaehtoista. Jokainen shippaaja osaa itse päättää milloin oma shippi kulahtaa jos on kulahtaakseen. Ei ole kyse kollektiivisesta ilmiöstä josta on olemassa jokin kaikenkattava totuus, vaan jokaisen yksilön omasta mielestä, siitä mistä saa iloa ja mihin haluaa käyttää omaa aikaansa. Joten - hyvästi sulle.Shippi on kulahtanut, se vaan on fakta. Ei B:stä ja K:sta tule koskaan mitään.
Oot heitelly noita hyvästi kommentteja varmaan satoja ja paljonpa ne on auttaneet. B löysi jonkun kuuman latinon Espanjasta.Jos se on sinun omassa mielessä kulahtanut, niin lopeta näillä shippipalstoilla käynti hyvä ihminen. Tämä on vapaaehtoista. Jokainen shippaaja osaa itse päättää milloin oma shippi kulahtaa jos on kulahtaakseen. Ei ole kyse kollektiivisesta ilmiöstä josta on olemassa jokin kaikenkattava totuus, vaan jokaisen yksilön omasta mielestä, siitä mistä saa iloa ja mihin haluaa käyttää omaa aikaansa. Joten - hyvästi sulle.
No hyvä jos löytäisi mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän shipin kanssa.Oot heitelly noita hyvästi kommentteja varmaan satoja ja paljonpa ne on auttaneet. B löysi jonkun kuuman latinon Espanjasta.
B kuuman latinon sylissä, taitaa sua kuitenkin kiinnostaa.No hyvä jos löytäisi mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän shipin kanssa.
Tarvittaessa saitille hetkellisesti jos tuo tyyppi jankkaa ja ankeuttaa täälläKunhan pettyneet pysyvät poissa täältä. Tämä on K&B-puutarha.
Tarvittaessa saitille hetkellisesti jos tuo tyyppi jankkaa ja ankeuttaa täällä
Miksi edes aloittaa tästä aiheesta täällä, pidetään kompostin puolella.Joo, puhuvat vaan Damon sitä ja Damon tätä.🥱 Damon on jo itsessään tylsä ja ankea aihe. Ketjussa on vauhtia vain silloin, kun joku käy laittamassa sinne oksu hymiöitä.
Oli siellä ainakin äiti, pikkuveli, toisen veljen puoliso, sonny jne. Liuta muita joita en nyt lähde varmaksi tunnistamaan. Ihan Ylen dokumentti niin voi huoletta katsoa kun on julkinen.No
No eikä näy. En ymmärrä mistä tämä on keksitty/millä silmillä nähty
Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.Oli siellä ainakin äiti, pikkuveli, toisen veljen puoliso, sonny jne. Liuta muita joita en nyt lähde varmaksi tunnistamaan. Ihan Ylen dokumentti niin voi huoletta katsoa kun on julkinen.
Se dokumentti on areenassa, kolmeosainen, käärijän matka viisuihin, nämä läheiset näkyvät viimeisen osan loppupuolella, minuutteja en jaksa lähteä katsomaan.Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.
Mullakin on tieto, että B ja K menivät naimisiin. Näkyi MTV:n dokumentilla, ja siellä häävieraina vilahteli myös Etel, Poni ja Peksi. Etsikää vaan se MTV:n dokkari ja katsokaa, niin näette, että olen oikeassa.
Itse ainakin olen ollut siinä uskossa että tämä Ylen minisarja on kaikkien tiedossa. Ja siinähän oli jo että Ylen eikä joku jossain. Tässä nyt kuitenkin se kolmas osa ja siitä noin 9 minuuttia ja 30 sekuntia kohdalla ollaan hotellilla finaalin jälkeen.Asia ei mua kiinnosta mutta noin yleisesti en tajua, mitä järkeä on toistella tällaista, kun olisi niin helppo todistaa väitteet laittamalla linkin/hakutiedot ja minuutit, joissa kohtaa kyseiset henkilöt näkyvät. Sen sijaan sitten selitellään, että oli se joku dokumentti jossain, jossa välähteli sitä ja tätä ja tuota. Ei ihme, että kukaan ei usko, kun ihmiset eivät osaa enää laittaa faktoja vaan omia tulkintojaan ja mielikuviaan.
Mullakin on tieto, että B ja K menivät naimisiin. Näkyi MTV:n dokumentilla, ja siellä häävieraina vilahteli myös Etel, Poni ja Peksi. Etsikää vaan se MTV:n dokkari ja katsokaa, niin näette, että olen oikeassa.
Sama kävi mielessä ja oikeasti aloin jo miettiä, että mihin ficceihin se on ekana törmännyt. Onhan se nyt jonkun lukenut ihan varmastiOnkohan Katri käynyt lukemassa ficcejä kun niin tietäväinen niistä oli