Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tullut varmaan yliannos ficcejä, kun viime yönä näin unta, jossa oli Bojan ja ehkä muitakin Joksuja ja unessa pulkalla laskeminen puuta päin oli joku kink? :D Ja he kai yrittivät yllyttää minua siihen, mutta se mäki oli ihan täynnä puita. Siis vain minä vain nähdä kink-unen Bojanista ja sitten siinä on pelkkää pulkkailua.
 
vierailija
Tullut varmaan yliannos ficcejä, kun viime yönä näin unta, jossa oli Bojan ja ehkä muitakin Joksuja ja unessa pulkalla laskeminen puuta päin oli joku kink? Ja he kai yrittivät yllyttää minua siihen, mutta se mäki oli ihan täynnä puita. Siis vain minä vain nähdä kink-unen Bojanista ja sitten siinä on pelkkää pulkkailua.
Ihana 😅 Ehkä alitajuntasi yrittää totutella sinua ja ensi yönä sitten tulee jokin oikeasti kink uni 😁
 
vierailija
Tullut varmaan yliannos ficcejä, kun viime yönä näin unta, jossa oli Bojan ja ehkä muitakin Joksuja ja unessa pulkalla laskeminen puuta päin oli joku kink? Ja he kai yrittivät yllyttää minua siihen, mutta se mäki oli ihan täynnä puita. Siis vain minä vain nähdä kink-unen Bojanista ja sitten siinä on pelkkää pulkkailua.
Tuo on jo aika traagista. 😂 En tiedä onko vielä traagisempaa, että mä en ole tän kaiken seuraamisen jälkeen nähnyt yhtään unta hänestä, tai ehkä yhdessä oli mukana, mutta en muista sitäkään kunnolla.
 
vierailija
Kun täällä nyt taas on unia mainittu, niin kerronpa vihdoin omastani. Mä näin jokin aika sitten ekan JO-unen, kaikkien näiden kuukausien jälkeen. Olin siinä B:n kanssa jossain huoneessa, ehkä hotellissa, ja B sanoi mulle menevänsä kylppäriin ajamaan partansa ja viiksensä ja aikovansa muotoilla niitä uuteen malliin. Mä sanoin voivani tulla mukaan makutuomariksi, arvioimaan mikä tyyli olisi hyvä, jos hän haluaa. B sanoi siihen ”kiitos” suomeksi (muuten puhuttiin englantia), tuli viereen ja antoi suukon mun poskelle. Siihen mä heräsin ja olin aika ihmeissäni tästä. 😳 Miten tässä näin kävi, mä olen kuitenkin enemmän Jan girlie kuin bojanisti, tai olen ainakin tähän asti ollut. Ehkä sillä Kultsan soundcheckissä saadulla B:n katseella ja käden kosketuksella on ollut jokin vaikutus alitajunnassa. Ihanalta tuntui kyllä!🤭
 
vierailija
Mä en sentään ole nähnyt unta kimallekamelista mutta enpä kyllä B:stä tai K:stakaan, saati sitten muista Joksuista. En ainakaan muista. Ja kuitenkin viime viisuista alkaen olen käyttänyt huomattavan osan valveillaoloajastani heidän ajattelemiseensa 🙈🙈🙈

MRS=3, tottakai
 
vierailija
Mä olen joskus nähnyt unta B:stä, mutta valitettavasti unohdin sen välittömästi herättyäni, niin en yhtään tiedä, millainen se oli tyyliltään. Ainoastaan Boitsun ihana naama jäi mieleen siitä unesta.
 
vierailija
Uusi stoori JO:n instassa Janilta, Jurelta ja Krisiltä UK:n keikoista! Missäköhän tuo on kuvattu ja onkohan video edes tuore? Viettävät näköjään aikaa yhdessä jossain kuitenkin. :)
 

Yhteistyössä