Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin juuri, että onkohan koko Jeren keikkatauko järjestetty sen takia, että The Bojanilla on kiertue

Ihanasti sanottu, voi rakkaus näitä kahta

Taas puhuttiin vain ystävyydestä, mutta toisaalta, olisiko Vantaan Sanomat (mitenkään vähättelemättä) se julkaisu, jossa Suuri Rakkaussuhde paljastetaan

Ai kamala mietin että jos pojat on lukeneet ficcejä niin onko jossain seikkailussa mukana Janin Yksityishenkilö? Tuskin, kun lienee vain meidän ja Vauvan juttu itse taisin peräti olla siinä alkuperäisessä keskustelussa Yksityishenkilöstä, mistä koko homma lähti.

M
Ai säkin olet yksityishenkilön faneja.😉 Mä en enää tarkalleen muista, että mistä se 50 cm lähti liikkeellä, vaikka itse olin siinä myös mukana. Tulipa mieleen nyt kaikki kesäiset lävistysten ja saumojen tiirailut.😅
 
vierailija
Bojan on kyllä melkein kuin eri ihminen tuolla videopätkällä verrattuna sen toisen haastiksen vakavaan mieheen. Ei siis kritiikkinä ketään kohtaan, mutta ero on aika huikea.
Siinä haastattelussa hän puhui mm. paniikkihäiriöstään ja kertoi vakavammin biisien tekemisestä, tietenkin on vakavampi siinä kuin tuossa missä kertoo että Jere tulee mukaan keikkabussiin. En ymmärrä siis miten noita voisi verrata edes. Mikä tarve on yrittää dissata sitä toista haastattelua? En vain käsitä.
 
vierailija
Siinä haastattelussa hän puhui mm. paniikkihäiriöstään ja kertoi vakavammin biisien tekemisestä, tietenkin on vakavampi siinä kuin tuossa missä kertoo että Jere tulee mukaan keikkabussiin. En ymmärrä siis miten noita voisi verrata edes. Mikä tarve on yrittää dissata sitä toista haastattelua? En vain käsitä.
Luitko edes viestiä johon vastasit? Kirjoitin, että "Ei siis kritiikkinä ketään kohtaan, mutta ero on aika huikea." Jos vertaa Bojanin olemusta kahdessa haastattelussa, niin se ei tarkoita, että kritisoi niistä toista. Se oli yksinkertaisesti huomio Bojanin olemuksesta.
 
vierailija
Luitko edes viestiä johon vastasit? Kirjoitin, että "Ei siis kritiikkinä ketään kohtaan, mutta ero on aika huikea." Jos vertaa Bojanin olemusta kahdessa haastattelussa, niin se ei tarkoita, että kritisoi niistä toista. Se oli yksinkertaisesti huomio Bojanin olemuksesta.
Pahoittelut jos et tarkoittanut kritisoida, usein tuo ”ei kritiikkinä, mutta vertailen tässä kuitenkin” kuulostaa juuri siltä kritisoinnilta. Aamulla vauvalla sai ryöpytystä niskaan jos sanoi jotain positiivista siitä artikkelista millään lailla muiden mielipiteisiin puuttumatta. Ehkä tuo ei siis ole paras vertailukohta nyt. Tuossakin kiistellyssä haastattelussa Bojan oli välillä iloinen, välillä liikuttunut. En ymmärrä miksi juuri siihen pitäisi siis verrata, kun voi verrata ihan mihin muuhun tahansa haastikseen. Ja tietenkin Bojan oli tosi iloinen tuossa missä kertoi Jeren tulevan mukaan, se on ihan selvää vertailemattakin. Olisi vähän huolestuttavaa, jos näyttäisi siinä samalta, kuin puhuessaan paniikkihäiriöstään tai siitä että levystä tulee synkkä. 🙂
 
vierailija
Pahoittelut jos et tarkoittanut kritisoida, usein tuo ”ei kritiikkinä, mutta vertailen tässä kuitenkin” kuulostaa juuri siltä kritisoinnilta. Aamulla vauvalla sai ryöpytystä niskaan jos sanoi jotain positiivista siitä artikkelista millään lailla muiden mielipiteisiin puuttumatta. Ehkä tuo ei siis ole paras vertailukohta nyt. Tuossakin kiistellyssä haastattelussa Bojan oli välillä iloinen, välillä liikuttunut. En ymmärrä miksi juuri siihen pitäisi siis verrata, kun voi verrata ihan mihin muuhun tahansa haastikseen. Ja tietenkin Bojan oli tosi iloinen tuossa missä kertoi Jeren tulevan mukaan, se on ihan selvää vertailemattakin. Olisi vähän huolestuttavaa, jos näyttäisi siinä samalta, kuin puhuessaan paniikkihäiriöstään tai siitä että levystä tulee synkkä.
Vertasin siihen, kun oletan että tuo Vantaan Sanomien haastis on tehty viime viikolla, joten ne on oletettavasti tehty ajallisesti hyvin lähekkäin. Toki voi olla, että vaikka eroa olisi vain päivä tai pari, niin toisessa Bojan on ollut myös paljon flunssaisempi. Tarkoitus oli verrata ihan vain samalla tavalla kuin ihmiset ihmettelevät, että miten Bojanin ikä näyttää kuvissa vaihtelevan välillä yli 10 vuotta lyhyessä ajassa.
 
vierailija
Pahoittelut jos et tarkoittanut kritisoida, usein tuo ”ei kritiikkinä, mutta vertailen tässä kuitenkin” kuulostaa juuri siltä kritisoinnilta. Aamulla vauvalla sai ryöpytystä niskaan jos sanoi jotain positiivista siitä artikkelista millään lailla muiden mielipiteisiin puuttumatta. Ehkä tuo ei siis ole paras vertailukohta nyt. Tuossakin kiistellyssä haastattelussa Bojan oli välillä iloinen, välillä liikuttunut. En ymmärrä miksi juuri siihen pitäisi siis verrata, kun voi verrata ihan mihin muuhun tahansa haastikseen. Ja tietenkin Bojan oli tosi iloinen tuossa missä kertoi Jeren tulevan mukaan, se on ihan selvää vertailemattakin. Olisi vähän huolestuttavaa, jos näyttäisi siinä samalta, kuin puhuessaan paniikkihäiriöstään tai siitä että levystä tulee synkkä.
No minä koin kyllä päinvastoin aamulla vauvalla, että meitä, jotka emme olleet niin ihastuneita kyseiseen haastatteluun alettiin arvostella ja pyytämään perusteluita asiaan
 
vierailija
Vertasin siihen, kun oletan että tuo Vantaan Sanomien haastis on tehty viime viikolla, joten ne on oletettavasti tehty ajallisesti hyvin lähekkäin. Toki voi olla, että vaikka eroa olisi vain päivä tai pari, niin toisessa Bojan on ollut myös paljon flunssaisempi. Tarkoitus oli verrata ihan vain samalla tavalla kuin ihmiset ihmettelevät, että miten Bojanin ikä näyttää kuvissa vaihtelevan välillä yli 10 vuotta lyhyessä ajassa.
No hyvä, jos sinulla ei ollut tarkoitus dissata sitä haastattelua vaan ihastella vain Bojanin iloa, niin ollaan sitten varmaan samalla kartalla kuitenkin. Minustakin hän oli tosi onnellisen näköinen siinä, missä kertoi Jeren tulevan mukaan. 🩷
 
vierailija
No hyvä, jos sinulla ei ollut tarkoitus dissata sitä haastattelua vaan ihastella vain Bojanin iloa, niin ollaan sitten varmaan samalla kartalla kuitenkin. Minustakin hän oli tosi onnellisen näköinen siinä, missä kertoi Jeren tulevan mukaan. 🩷
Olen tehnyt elämässäni satoja haastiksia, joten jos dissaisin jotain haastista siitä, että haastateltava ei näytä siinä samalta kuin Bojan hangonkeksinä videolla, niin dissaisin kyllä varmaan kaikkia haastiksia, jotka olen itse tehnyt.:)
 
vierailija
Huh, se täällä linkattu piiitkä ficci Do you think we'll be in love forever on nyt luettu ja olipas jotenkin ahdistavan koukuttava🫠 Nyt on sellainen olo et jercillä&bojcilla ei oo kaikki hyvin Pakko lukea vielä illalla joku söpistely-ficci et saan nuo ikävät riitaisat kohtaukset pois mielestä. Toivottavasti ei pojilla ikinä mene välit poikki. Vaikka ei tulis romanttista suhdetta, niin kunpa ystävyys ainakin säilyisi niin kauan kuin kumpikin sitä haluavat ylläpitää🥲
Musta se oli ihan surkea. Jäi kesken. Molemmista hahmoista oli tehty tyhmiä (itserakas eli syyttä katkera Jere / naurettavan alentuva Bojan ) mulkeroita.
 
vierailija
No minä koin kyllä päinvastoin aamulla vauvalla, että meitä, jotka emme olleet niin ihastuneita kyseiseen haastatteluun alettiin arvostella ja pyytämään perusteluita asiaan
Minä en nähnyt tuollaista arvostelua, näin kyllä joitakin pyyntöjä että asiaa olisi perusteltu, mutta eihän se ole vielä mitään ikävää arvostelua, omasta mielestäni ainakaan. Itse kirjoitin viestin missä perustelin miksi itse tykkäsin haastattelusta, enkä siis mitenkään puuttunut muiden mielipiteisiin. Sain siihen tosi inhottavan vastauksen, en nähnyt yhtään sen tasoista viestiä toisinpäin. Se meno oli muutenkin jotenkin toksinen siellä heti aamusta, vielä kun ottaa huomioon että vaikuttaisi olevan kivat viikot nyt tiedossa.
 
vierailija
Minä en nähnyt tuollaista arvostelua, näin kyllä joitakin pyyntöjä että asiaa olisi perusteltu, mutta eihän se ole vielä mitään ikävää arvostelua, omasta mielestäni ainakaan. Itse kirjoitin viestin missä perustelin miksi itse tykkäsin haastattelusta, enkä siis mitenkään puuttunut muiden mielipiteisiin. Sain siihen tosi inhottavan vastauksen, en nähnyt yhtään sen tasoista viestiä toisinpäin. Se meno oli muutenkin jotenkin toksinen siellä heti aamusta, vielä kun ottaa huomioon että vaikuttaisi olevan kivat viikot nyt tiedossa.
Iltaa myöten rauhoittui ja kärtsän Tallinnaan menosta Joksujen kanssa tiedon jälkeen meno oli taas ihan mukavaa 🙂
 
vierailija
Olen tehnyt elämässäni satoja haastiksia, joten jos dissaisin jotain haastista siitä, että haastateltava ei näytä siinä samalta kuin Bojan hangonkeksinä videolla, niin dissaisin kyllä varmaan kaikkia haastiksia, jotka olen itse tehnyt.
Se juurikin oli yksi kritiikin aihe aamulla vauvalla. Haastis ei ollut hyvä, koska Bojankin näytti ankealta (riippumatta puheenaiheesta). Mutta tämä riittää osaltani tästä aiheesta nyt, niin ei mene tämän jauhamiseksi koko ilta. Myönteisemmät aiheet nyt kehiin.
 
vierailija
Suurin osa Vauvan vänkäreistä ei ole vakkareita eikä varmaan kummankaan faneja edes.
Ovat siellä vain vänkäämässä ja kiusaamassa sekä aiheuttamassa riitaa keskustelijoiden välille.
 

Yhteistyössä