Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvan meno on ollut nyt taas semmosta että pitäisköhän jättää palstailu kokonaan. Onneksi täällä on parempi meininki, mutta mikäänhän ei estä kiukuttelijoita tänne tulemasta. En vaan jaksa ymmärtää.
 
vierailija
No enpä tiedä haluavatko olla ficcien prnotähtiä kuitenkaan, eihän nykyisin voi ääneen sanoa, ettei hyväksy jotain fanituksen muotoa. Ja turha meitä tietynlaisista ficcijutuista pahastujia on syyllistää siitä, ette emme ymmärrä mitä on rakkaus tai miten kaunista voi seksi ja seksuaalisuus olla. Ehkä nimenomaan me ymmärrämme, jos nyt tälle vertailulinjalle täytyy mennä.
Kinksheimaus ei kuulu tänne. Sen voisivat ihmiset jo vähitellen ymmärtää. Esim. Bojan teki hyvin selväksi, että hänellä ei ole mitään ficcejä vastaan ja ihan kuin hän ei tietäisi, että ficeissä hyvin usein pannaan.
 
vierailija
Jos siitä on jollekin iloa niin miksi ei? Ja olen jakanutkin tarinamuodossa. Yleisesti tykkään että jaetaan asioita jotka ovat kauniita ja ihania.

Että voikin ihminen rakastaa jotain niin paljon että haluaa ihon alle, samaksi lihaksi, saada ja antaa suurinta hellyyttä ja nautintoa mitä on, olla niin lähellä että tuntuu kuin sielutkin kietoutuisivat yhteen. Rakastaa
Voi seksi olla ihan jotain muutakin, turha romantisoida sitä vain ihanaksi asiaksi.
 
vierailija
Tavallaan ymmärrän ficceihin liittyvän hämmennyksen tunteen, sillä itse ajattelin aiemmin, että oikeista ihmisistä kirjoitetut ficit ovat jotenkin tosi noloja ja outoja. Oletin myös, että iso osa niistä olisi teini-ikäisten kirjoittamia ja jotenkin tosi kömpelöitä ja myötähäpeää aiheuttavia.

No, todellisuushan on jotain ihan muuta. Mä olen lukenut viime kesästä saakka K/B -ficcejä TODELLA paljon, ja olen ollut tosi yllättynyt siitä, miten iso vaikutus niillä on ollut omaan tunne-elämään ja ihan suoraan sanottuna myös seksuaalisuuteen. Ficit ovat esimerkiksi auttaneet löytämään uusia näkökulmia joihinkin seksiin ja seksuaalisuuteen liittyviin aiheisiin, oma seksipositiivisuus on kyllä lisääntynyt näiden myötä. K/B -ficit ovat loppujen lopuksi hyvin harvoin pelkkää prnoa. Silloinkin kun seksi on pääosassa, mukana on yleensä myös tunnepuolen kuvausta, mikä on ainakin itselleni tosi tärkeää.

Ja ennen kaikkea, ficit ovat fiktiivisiä. Mä en esimerkiksi haluaisi katsella oikean elämän J:n ja B:n seksipuuhia jos heillä sellaista olisi, mutta ficit ovat ihan puhtaasti oman mielikuvituksen kanssa leikkimistä, joka on vain saanut inspiraation oikeista ihmisistä. Kun vielä lisäksi meillä on ihan ääneen lausuttu tieto siitä, että ficit eivät häiritse kyseessä olevia oikean elämän ihmisiä, niin en näe mikä tässä olisi ongelma.
 
vierailija
Juhujuu, Kärtsä lähtee mukana Tallinnaan

– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.

Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.

– Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo.
 
vierailija
Kinksheimaus ei kuulu tänne. Sen voisivat ihmiset jo vähitellen ymmärtää. Esim. Bojan teki hyvin selväksi, että hänellä ei ole mitään ficcejä vastaan ja ihan kuin hän ei tietäisi, että ficeissä hyvin usein pannaan.
Olen samaa mieltä. Lähinnä en voi olla ajattelematta, että mitähän ficcejä ne on mahtaneet vilkaista 🫣 Sillä olen aivan vakuuttunut, että uteliaisuus on voittanut... Ja vaikka esim B itse ei olisi niitä katsonut, niin voin kuvitella että Kris on sieltä ääneen lukenut parhaita paloja, ei toki itseään koskevia, vaikka niitäkin löytyy yllin 😄
 
vierailija
– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.

Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.

– Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo.

"Koska hänellä on vapaata" - Siis koska hän järjesti itselleen vapaata muun muassa kieltäytymällä keikasta Serbian viisukarsinnoissa.

Voi rakkaus näitä kahta. Siitä tulee rankka kiertue - ainakin muulle bändille.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.

Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.

– Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo.
💚❤💙 Voihan tourwife 😄!
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Lähinnä en voi olla ajattelematta, että mitähän ficcejä ne on mahtaneet vilkaista 🫣 Sillä olen aivan vakuuttunut, että uteliaisuus on voittanut... Ja vaikka esim B itse ei olisi niitä katsonut, niin voin kuvitella että Kris on sieltä ääneen lukenut parhaita paloja, ei toki itseään koskevia, vaikka niitäkin löytyy yllin
Mä voisin hyvin kuvitella, että Kris laittaa aamu viideltä lukuvalon päälle ja alkaa kiduttamaan muita Joksuja lukemalla ääneen Jance & Bojere ficcien seksikohtauksia.
 
vierailija
Juhujuu, Kärtsä lähtee mukana Tallinnaan

Varmaan molemminpuolin ollut kova ikävä kun viime näkemisestä jo melkein puoli vuotta... Mutta lämmittää kyllä mieltä että K kesken oman lomansa haluaa lähteä mukaan ♥
 
vierailija
"Koska hänellä on vapaata" - Siis koska hän järjesti itselleen vapaata muun muassa kieltäytymällä keikasta Serbian viisukarsinnoissa.

Voi rakkaus näitä kahta. Siitä tulee rankka kiertue - ainakin muulle bändille.
Mietin juuri, että onkohan koko Jeren keikkatauko järjestetty sen takia, että The Bojanilla on kiertue 🥰❤

Ihanasti sanottu, voi rakkaus näitä kahta ❤

Taas puhuttiin vain ystävyydestä, mutta toisaalta, olisiko Vantaan Sanomat (mitenkään vähättelemättä) se julkaisu, jossa Suuri Rakkaussuhde paljastetaan 🤭

Ai kamala mietin että jos pojat on lukeneet ficcejä niin onko jossain seikkailussa mukana Janin Yksityishenkilö? 🤭🤭 Tuskin, kun lienee vain meidän ja Vauvan juttu 🤔 itse taisin peräti olla siinä alkuperäisessä keskustelussa Yksityishenkilöstä, mistä koko homma lähti. 😅

M
 
vierailija
Mietin juuri, että onkohan koko Jeren keikkatauko järjestetty sen takia, että The Bojanilla on kiertue

Ihanasti sanottu, voi rakkaus näitä kahta

Taas puhuttiin vain ystävyydestä, mutta toisaalta, olisiko Vantaan Sanomat (mitenkään vähättelemättä) se julkaisu, jossa Suuri Rakkaussuhde paljastetaan

Ai kamala mietin että jos pojat on lukeneet ficcejä niin onko jossain seikkailussa mukana Janin Yksityishenkilö? Tuskin, kun lienee vain meidän ja Vauvan juttu itse taisin peräti olla siinä alkuperäisessä keskustelussa Yksityishenkilöstä, mistä koko homma lähti.

M

Mehän emme tiedä, vaikka toimittaja olisi Kn lapsuus/koulukaveri Vantaalta. Samoissa porukoissa pyörinyt, jonka kanssa pitää yhteyttä. Luottotoimittaja.
 
vierailija
Huh, se täällä linkattu piiitkä ficci Do you think we'll be in love forever on nyt luettu ja olipas jotenkin ahdistavan koukuttava🫠 Nyt on sellainen olo et jercillä&bojcilla ei oo kaikki hyvin😩 Pakko lukea vielä illalla joku söpistely-ficci et saan nuo ikävät riitaisat kohtaukset pois mielestä. Toivottavasti ei pojilla ikinä mene välit poikki. Vaikka ei tulis romanttista suhdetta, niin kunpa ystävyys ainakin säilyisi niin kauan kuin kumpikin sitä haluavat ylläpitää🥲❤💚
 

Yhteistyössä