Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B: Soon we will leave, soon we will leave. I am so happy, so happy, so happy.

Kris: Bojan, shut up. I can't listen to you anymore.

B: But I am so happy, so happy.

Kris: Go and call Jere. If that would calm you down a bit.

B: Good idea. I call immediately.

Nace: Kris, now you didn't think all the way through. He calls Jere and the whole evening is just Jere talk.

Kris: Oh, this is going to be a heavy tour. Whose idea it was to start it in Helsinki?

B: It was my idea. I wanted to meet Jere as soon as possible. Three more days and then we will meet again.

Kris and Nace: Bojan, crow up. You are just like a teenage girl.

B: I am, I am. A babygirl. His own babygirl.

Kris: I'm dying. You are an idiot.

B: Maybe, maybe not.
Oi kuinka ihana
 
vierailija
Tämä on shippipalsta. Kumpikaan henkilöistä ei käy täällä, kummankin mielestä on ihanaa että heidän ystävyytensä on innoittanut faneja kirjoittamaan, piirtämään, runoilemaan ja laulamaan. Ovat puhuneet ficeistä yhdessä. Ovat tietoisia ilmiöstä. Eivät ole kieltäneet shippausta, vaikka olisivat lukuisissa tilanteissa, haastatteluissa ja somekanavissa voineet niin tehdä. Omalla käytöksellään ovat päin vastoin heittäneet bensaa liekkeihin.

Lopeta jo mielesipahoittaja-Marketta!
 
vierailija
Tämä on shippipalsta. Kumpikaan henkilöistä ei käy täällä, kummankin mielestä on ihanaa että heidän ystävyytensä on innoittanut faneja kirjoittamaan, piirtämään, runoilemaan ja laulamaan. Ovat puhuneet ficeistä yhdessä. Ovat tietoisia ilmiöstä. Eivät ole kieltäneet shippausta, vaikka olisivat lukuisissa tilanteissa, haastatteluissa ja somekanavissa voineet niin tehdä. Omalla käytöksellään ovat päin vastoin heittäneet bensaa liekkeihin.

Lopeta jo mielesipahoittaja-Marketta!
Plus vaikuttavat ylipäätään hyvin seksipositiivisilta ihmisiltä. Seksissä tai seksifantasioissa ei ole mitään pahaa ja he ovat hyvin tietoisia siitä, että fanit fantasioivat heistä, oli se sitten shippausmielessä tai vaikkapa sellaisessa kuin ne Vauvan UMK-ketjun eroottiset runot.
 
vierailija
Minua sytyttää ficeissä eniten hellyys, hurt/comfort. Epävarmuus, kun joutuu uskaltamaan luottaa toisen tunteisiin. Kun toinen tai molemmat on emotionaalisesti haavoittuvassa tilassa ja toinen hyväksyy silti täysin. Seksiäkin saa toki olla, mutta mielellään odotan sitä useammankin chapterin ja se ei saa olla tarinan multihuipentuma.
 
vierailija
Mun eli MangoSpritzin jutuissa ei (muistaakseni!) ole prnoa, yhdessä ehkä vähän. Olen tehnyt aiemmat kesällä, yhden nyt helmikuussa. Mietin dreijaukselle jatkoa.
Lähinnä, että jos et ole lukenut, kun noi mun on aika vanhoja. Yks on ihan tosi outo, se vaan tuli päästä sormiin ja näytölle.

Mun jutuissa kyllä vaan ehkä kahdessa Bojere on Bojere, muut on alternative universumissa. Dreijausjutusta tykkään itse kovasti.

M

Mango
Oon itseasiassa odotellut ja toivonut siihen dreijausjuttuun jatkoa 😃 Kiva olisi, jos se jatkuisi.
 
vierailija
Haluatko kuitenkaan jakaa oman kauneimman ja ihanimman asiasi koko maailmalle?
Jos siitä on jollekin iloa niin miksi ei? Ja olen jakanutkin tarinamuodossa. Yleisesti tykkään että jaetaan asioita jotka ovat kauniita ja ihania.

Että voikin ihminen rakastaa jotain niin paljon että haluaa ihon alle, samaksi lihaksi, saada ja antaa suurinta hellyyttä ja nautintoa mitä on, olla niin lähellä että tuntuu kuin sielutkin kietoutuisivat yhteen. Rakastaa💕😭
 
vierailija
Tämä on shippipalsta. Kumpikaan henkilöistä ei käy täällä, kummankin mielestä on ihanaa että heidän ystävyytensä on innoittanut faneja kirjoittamaan, piirtämään, runoilemaan ja laulamaan. Ovat puhuneet ficeistä yhdessä. Ovat tietoisia ilmiöstä. Eivät ole kieltäneet shippausta, vaikka olisivat lukuisissa tilanteissa, haastatteluissa ja somekanavissa voineet niin tehdä. Omalla käytöksellään ovat päin vastoin heittäneet bensaa liekkeihin.

Lopeta jo mielesipahoittaja-Marketta!
Niin ovat nimenomaan heittäneet. Ja B näytti erittäin iloiselta siinä haastattelussa, kun totesi, ettei hänestä tai Jerestä ole aiemmin kirjoitettu ficcejä. Ei kyllä näytä vaivaavan heitä.
 
vierailija
Osaako joku muu sanoittaa, mikä siinä Love Me Wrongissa (incubus-Bojan & hoitsu-Jere) on niin vetoavaa, koska yleensä pystyn sanomaan ficeistä mikä niissä vetoaa, mutta tuosta en. Vai onko meillä osalla jokin incubus-kink, kun se tosi kämäinenkin incubusficci jotenkin pakotti lukemaan lisää. :D
 
vierailija
Eilisillan keskusteluun liittyen, minulla jotenkin iso osa prnotekstistä tökkii tosi paljon tällä hetkellä. Isossa osassa tuntuu olevan lähinnä copypasteilmauksia niille fyysisille toiminnoille. Kiinnostaa lähinnä se, että mitä he ajattelevat ja tuntevat jne. Esim. se yksi viimeaikainen ruoskintaficci oli vähän hämmentävä tässä suhteessa, kun siinä se itse paneminen oli lähinnä jotain “Onko sulla kortsuja?” ja sitten se vain tapahtui ja siihen liittyi ehkä kahden virkkeen edestä mitään fiiliksiä tai halun kuvausta.

On myös ehdoton plussa, jos seksissä on jotain edes vähän epätavallista, tyyliin tilanne tai mielentila. Ettei aina olisi vain aivan saman toistoa. Toki on tosi taitavia kirjoittajia, jotka kirjoittavat kiinnostavasti ja aina on jotain vähän uutta.
Minä taas tykkäsin kovasti tästä ruoskintaficistä, itse haluaisin, että ficeissä olisi enemmänkin näitä s.kohtauksia, sellaisia ei ole kirjoitettu niin paljoa viime aikoina
 
vierailija
Minä taas tykkäsin kovasti tästä ruoskintaficistä, itse haluaisin, että ficeissä olisi enemmänkin näitä s.kohtauksia, sellaisia ei ole kirjoitettu niin paljoa viime aikoina

Minä olen ehkä sitten vähän söpöilijä, koska en halua lukea mitään po**noa, jota ficeissä välillä on. Lämmintä, herkkää, söpöä ja hitaasti etenevää fyysistä toimintaa, joka ei kuitenkaan johda mihinkään väkivallan rajamaille. Enemmän puhetta kuin varsinaisia tekoja.

Demoni-ficin luin (en muista, oliko nimi tämä, mutta joka tapauksessa ficci, jossa B sai mustasukkaisuuskohtauksen ja Klta meni lopulta taju), ja se jäi kyllä pyörimään päähän vähän liian pitkäksi aikaa, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Sen jälkeen olen näitä pahimpia vältellyt, mutta kukin lukekoon, mitä haluaa
 
vierailija
Minä olen ehkä sitten vähän söpöilijä, koska en halua lukea mitään po**noa, jota ficeissä välillä on. Lämmintä, herkkää, söpöä ja hitaasti etenevää fyysistä toimintaa, joka ei kuitenkaan johda mihinkään väkivallan rajamaille. Enemmän puhetta kuin varsinaisia tekoja.

Demoni-ficin luin (en muista, oliko nimi tämä, mutta joka tapauksessa ficci, jossa B sai mustasukkaisuuskohtauksen ja Klta meni lopulta taju), ja se jäi kyllä pyörimään päähän vähän liian pitkäksi aikaa, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Sen jälkeen olen näitä pahimpia vältellyt, mutta kukin lukekoon, mitä haluaa
Minua ei haittaa rankempikaan meno, mutta siinä pitää olla jokin tunnetason yhteys havaittavissa sekä henkilöiden välillä että heidän ja lukijan eli minun välillä. Tuossa mainitussa ruoskintaficissä ruoskintakohdat olivat ihan kivoja, mutta itse yhdyntäkuvaus kuulosti tuossa mielessä suunnilleen yhtä merkitykselliseltä kuin olisi kuvattu hampaiden pesua. :)
 
vierailija
Minä taas tykkäsin kovasti tästä ruoskintaficistä, itse haluaisin, että ficeissä olisi enemmänkin näitä s.kohtauksia, sellaisia ei ole kirjoitettu niin paljoa viime aikoina
Olen samoilla linjoilla sun kanssa. Tosin mulla vähän vaihtelee päivän ja fiiliksen mukaan, että mitä tykkään lukea. Välillä vetoaa enemmän sellainen pehmeä ja söpö meno, mutta joskus kaipaan kunnon actionia. Luen myös muitakin kuin B&K ficcejä ja olen yllättynyt siitä, että viehätyn todella paljon sitomis ja kunnon kamppailu meiningistä. Tämä on siis täysin uusi puoli minussa.
 
vierailija
Osaako joku muu sanoittaa, mikä siinä Love Me Wrongissa (incubus-Bojan & hoitsu-Jere) on niin vetoavaa, koska yleensä pystyn sanomaan ficeistä mikä niissä vetoaa, mutta tuosta en. Vai onko meillä osalla jokin incubus-kink, kun se tosi kämäinenkin incubusficci jotenkin pakotti lukemaan lisää. :D
Tätä mäkin oon miettinyt, mutta minuun siinä vetoaa incubus-Bojanin kehityskaari, kun hän alkaa havainnoida ihmisten tapoja ja tunne-elämää ja vähitellen huomaa omaksuvansa inhimillisiä piirteitä, kuten huolenpitoa ja rakkautta. Kuitenkin tietyt höpsöt piirteet hänessä säilyvät.

Sitäkin oli hauskaa seurata, kuinka hänen ja Jeren suhde kehittyy hiljalleen parisuhteeksi.
 
vierailija
Ruoskimisesta tuli mieleen, et ole huomannut, et minuun ei yhtään vetoa ficit, joissa ruoskitaan. Siksi olen nyt jättänyt väliin juhannusficin tekijän uusimmat ficit, vaikka olen tykännyt hänen teksteistään. Muuten kyllä tykkään lukea myös ihan silkkaa toimintaa sisältäviä ficcejä söpöilyficcien ohella. Ja tykkään siitä mustasukkainen B-demonificistä, josta täällä just puhuttiin.

Kaikkea sitä ihminen oppiikaan itsestään 🙈
 
vierailija
Tätä mäkin oon miettinyt, mutta minuun siinä vetoaa incubus-Bojanin kehityskaari, kun hän alkaa havainnoida ihmisten tapoja ja tunne-elämää ja vähitellen huomaa omaksuvansa inhimillisiä piirteitä, kuten huolenpitoa ja rakkautta. Kuitenkin tietyt höpsöt piirteet hänessä säilyvät.

Sitäkin oli hauskaa seurata, kuinka hänen ja Jeren suhde kehittyy hiljalleen parisuhteeksi.
Minusta tuo on melkein, mutta omalla kohdallani ei ihan, enkä ole ihan varma, mikä se "ihan oikea" sanoitus itselleni olisi. Mutta jotain "hyvän ja pahan taistelun" tyylistä. Tai se mahdottomuus mikä siinä on? Viettelijädemoni suoraan helvetistä ei voi rakastua ihmiseen, paitsi kun ne ovat Bojan ja Jere, niin sekin on mahdollista. :p
 
vierailija
Jos siitä on jollekin iloa niin miksi ei? Ja olen jakanutkin tarinamuodossa. Yleisesti tykkään että jaetaan asioita jotka ovat kauniita ja ihania.

Että voikin ihminen rakastaa jotain niin paljon että haluaa ihon alle, samaksi lihaksi, saada ja antaa suurinta hellyyttä ja nautintoa mitä on, olla niin lähellä että tuntuu kuin sielutkin kietoutuisivat yhteen. Rakastaa
Tämä oli ihanasti kirjoitettu.❤ Se tunne, kun tykkää toisesta niin paljon, että haluaa olla aivan lähellä häntä, eikä haluaisi päästää irti ollenkaan.
 
vierailija
Tämä on shippipalsta. Kumpikaan henkilöistä ei käy täällä, kummankin mielestä on ihanaa että heidän ystävyytensä on innoittanut faneja kirjoittamaan, piirtämään, runoilemaan ja laulamaan. Ovat puhuneet ficeistä yhdessä. Ovat tietoisia ilmiöstä. Eivät ole kieltäneet shippausta, vaikka olisivat lukuisissa tilanteissa, haastatteluissa ja somekanavissa voineet niin tehdä. Omalla käytöksellään ovat päin vastoin heittäneet bensaa liekkeihin.

Lopeta jo mielesipahoittaja-Marketta!
No enpä tiedä haluavatko olla ficcien prnotähtiä kuitenkaan, eihän nykyisin voi ääneen sanoa, ettei hyväksy jotain fanituksen muotoa. Ja turha meitä tietynlaisista ficcijutuista pahastujia on syyllistää siitä, ette emme ymmärrä mitä on rakkaus tai miten kaunista voi seksi ja seksuaalisuus olla. Ehkä nimenomaan me ymmärrämme, jos nyt tälle vertailulinjalle täytyy mennä.
 

Yhteistyössä