vierailija
Vauvan meno on ollut nyt taas semmosta että pitäisköhän jättää palstailu kokonaan. Onneksi täällä on parempi meininki, mutta mikäänhän ei estä kiukuttelijoita tänne tulemasta. En vaan jaksa ymmärtää.
Kinksheimaus ei kuulu tänne. Sen voisivat ihmiset jo vähitellen ymmärtää. Esim. Bojan teki hyvin selväksi, että hänellä ei ole mitään ficcejä vastaan ja ihan kuin hän ei tietäisi, että ficeissä hyvin usein pannaan.No enpä tiedä haluavatko olla ficcien prnotähtiä kuitenkaan, eihän nykyisin voi ääneen sanoa, ettei hyväksy jotain fanituksen muotoa. Ja turha meitä tietynlaisista ficcijutuista pahastujia on syyllistää siitä, ette emme ymmärrä mitä on rakkaus tai miten kaunista voi seksi ja seksuaalisuus olla. Ehkä nimenomaan me ymmärrämme, jos nyt tälle vertailulinjalle täytyy mennä.
Voi seksi olla ihan jotain muutakin, turha romantisoida sitä vain ihanaksi asiaksi.Jos siitä on jollekin iloa niin miksi ei? Ja olen jakanutkin tarinamuodossa. Yleisesti tykkään että jaetaan asioita jotka ovat kauniita ja ihania.
Että voikin ihminen rakastaa jotain niin paljon että haluaa ihon alle, samaksi lihaksi, saada ja antaa suurinta hellyyttä ja nautintoa mitä on, olla niin lähellä että tuntuu kuin sielutkin kietoutuisivat yhteen. Rakastaa
Ja varmasti on jotakin lukenutkin ihan uteliaisuuttaan.Kinksheimaus ei kuulu tänne. Sen voisivat ihmiset jo vähitellen ymmärtää. Esim. Bojan teki hyvin selväksi, että hänellä ei ole mitään ficcejä vastaan ja ihan kuin hän ei tietäisi, että ficeissä hyvin usein pannaan.
– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.Juhujuu, Kärtsä lähtee mukana Tallinnaan
Euroviisuista suosioon singahtaneen Joker Outin Euroopan-kiertue alkaa Suomesta – Viisuissa syntyi ainutlaatuinen ystävyys Käärijän kanssa
Mukana Pohjolan keikoilla on ehkäpä myös yksi turisti, Käärijä.www.vantaansanomat.fi
Olen samaa mieltä. Lähinnä en voi olla ajattelematta, että mitähän ficcejä ne on mahtaneet vilkaista 🫣 Sillä olen aivan vakuuttunut, että uteliaisuus on voittanut... Ja vaikka esim B itse ei olisi niitä katsonut, niin voin kuvitella että Kris on sieltä ääneen lukenut parhaita paloja, ei toki itseään koskevia, vaikka niitäkin löytyy yllinKinksheimaus ei kuulu tänne. Sen voisivat ihmiset jo vähitellen ymmärtää. Esim. Bojan teki hyvin selväksi, että hänellä ei ole mitään ficcejä vastaan ja ihan kuin hän ei tietäisi, että ficeissä hyvin usein pannaan.
– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.
Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.
– Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo.
Jere-hymy päällä!Bojan on kyllä melkein kuin eri ihminen tuolla videopätkällä verrattuna sen toisen haastiksen vakavaan mieheen. Ei siis kritiikkinä ketään kohtaan, mutta ero on aika huikea.
Voihan tourwife !– Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.
Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.
– Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo.
Mä voisin hyvin kuvitella, että Kris laittaa aamu viideltä lukuvalon päälle ja alkaa kiduttamaan muita Joksuja lukemalla ääneen Jance & Bojere ficcien seksikohtauksia.Olen samaa mieltä. Lähinnä en voi olla ajattelematta, että mitähän ficcejä ne on mahtaneet vilkaista 🫣 Sillä olen aivan vakuuttunut, että uteliaisuus on voittanut... Ja vaikka esim B itse ei olisi niitä katsonut, niin voin kuvitella että Kris on sieltä ääneen lukenut parhaita paloja, ei toki itseään koskevia, vaikka niitäkin löytyy yllin
Siinäpä oiva aihe jollekin ficcien kirjoittajalle.Mä voisin hyvin kuvitella, että Kris laittaa aamu viideltä lukuvalon päälle ja alkaa kiduttamaan muita Joksuja lukemalla ääneen Jance & Bojere ficcien seksikohtauksia.
Varmaan molemminpuolin ollut kova ikävä kun viime näkemisestä jo melkein puoli vuotta... Mutta lämmittää kyllä mieltä että K kesken oman lomansa haluaa lähteä mukaanJuhujuu, Kärtsä lähtee mukana Tallinnaan
Euroviisuista suosioon singahtaneen Joker Outin Euroopan-kiertue alkaa Suomesta – Viisuissa syntyi ainutlaatuinen ystävyys Käärijän kanssa
Mukana Pohjolan keikoilla on ehkäpä myös yksi turisti, Käärijä.www.vantaansanomat.fi
Maybe?? But we don’t know whereIs there a longer version of that video somewhere?
Maybe there will be tomorrow at Viisukuppila? Because that journalist is same. Apparently it should be out tomorrow around 5pm (finnish time)Maybe?? But we don’t know where
Mietin juuri, että onkohan koko Jeren keikkatauko järjestetty sen takia, että The Bojanilla on kiertue"Koska hänellä on vapaata" - Siis koska hän järjesti itselleen vapaata muun muassa kieltäytymällä keikasta Serbian viisukarsinnoissa.
Voi rakkaus näitä kahta. Siitä tulee rankka kiertue - ainakin muulle bändille.
Mietin juuri, että onkohan koko Jeren keikkatauko järjestetty sen takia, että The Bojanilla on kiertue
Ihanasti sanottu, voi rakkaus näitä kahta
Taas puhuttiin vain ystävyydestä, mutta toisaalta, olisiko Vantaan Sanomat (mitenkään vähättelemättä) se julkaisu, jossa Suuri Rakkaussuhde paljastetaan
Ai kamala mietin että jos pojat on lukeneet ficcejä niin onko jossain seikkailussa mukana Janin Yksityishenkilö? Tuskin, kun lienee vain meidän ja Vauvan juttu itse taisin peräti olla siinä alkuperäisessä keskustelussa Yksityishenkilöstä, mistä koko homma lähti.
M