"vieras"
Tapailin yhtä miestä, joka aina seksin aikana huuti kovaan ääneen "SIVELE MUN ELINTÄ". Se oli aika karmivaa
Tapailin yhtä miestä, joka aina seksin aikana huuti kovaan ääneen "SIVELE MUN ELINTÄ". Se oli aika karmivaa
Hehee, "kipittää", heh tää on hauska.tuli vielä yksi mieleen... mies säilyttää kondomit vessan kaapissa... että pikkuisen vituttaa sitten kun se kipittää sinne vessaan hakemaan sitä kumia ja tuntuu että se räpeltää sen kanssa ikuisuuksia... kerkee mennä halut jo siinä vaiheessa kun se on saanu kumin päälle... oon sanonu että ottaa valmiiks ne kumit siihen lähelle mutta ku ei niin ei voi....
Ei sentään laittanut piisiä mä tahtoo veivaa veivaaKerran yks mies kysyi voiko laittaa taustalle musiikkia. Ajattelin, että mikä ettei. Ajatus tuntui oikeastaan kivalta..siihen asti kunnes se musiikki alkoi soida. Äijä pisti jotain kunnon diskojytkettä aika kovalla volyymilla soimaan. Ei oikeen ollut halut huipussaan, kun joku e-type jyskyttää taustalla..
Kai se oli käyttäny kortsua?Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;23966922:mun ex-mies,jonka kanssa seurustelin 10v halus kokeilla anaaliseksiä ja suostuin.juttu loppu lyhyen kun en voinut mitään sille että mua sattui liukasteista huolimatta.mies siihen -miten sua voi sattuu tommonen,mä oon kokeillu sun dildolla omaan peppuun ja ei se satu yhtään :x hyi helvetti,dildo oli mun synttärilahja mieheltä iltojen iloksi kun hän on töissä.ja olis ollu kiva tietää että hän olikin itse nauttinut siitä....yöööks.se lens kyl niin äkkii roskiin koko vehje et huh huh..