Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kunhan kysyn
Mikä on sinun miehesi/kumppanisi ärsyttävin teko sängyssä? Siis seksiä harrastettaessa.

Oma kumppanini yrittää muun muassa puhua tuhmia, mutta kun ei siitä oikein mitään tule. Lisäksi se punastelee puheidensa jälkeen (vaikkeivät nämä "tuhmuudet" siis oikeasti edes mitään tuhmia ole) ja takeltelee sanoissaan niin, että koko touhusta lopahtaa mielenkiinto.
 
"vieras"
Joskus mieheltä "karkaa ajatus" ja sit ei enää häntä huvitakaan. Alkaa vaan nauramaan tai jotain, ja selittämään, että en pysty enää ajatus karkas... Kieltämättä se on yleensä toisella tai kolmannella kerralla kun näin käy, mutta silti ärsyttää kun itellä jää homma kesken.
 
Heh...
No mun miehelle on kumma tyyli, kesken puuhien täytyy ruveta soittamaan jollekin. Siis ihan kelle tahansa. Siis touhut lopettaa aina ensin ihan yhtäkkiä ja sitten rynnii soittamaan.

Kerrankin oltiin jo sekstailtu jonkin aikaa ja omat fiilikset oli kohdallaan, ja yhtäkkiä mies lopettaa kuin seinään ja sanoo että "Täytyy soittaa mutsille." Voitte ehkä kuvitella ilmeeni.

Toisella kertaa sen piti saada välttämättä soittaa just sillä hetkellä inttikaverilleen.
 
moks
-hidastaa tahtia tai haluaa vaihtaa asentoa just ku pääsen vauhtiin
-haluaa hiplata mun rintoja(imetys on tehy mun rinnoista kosketus arat ovat edelleenkin vaikka imetys loppunu jo aikoja sitten)
-jos se vahingossa koskee liian lähelle mun peräaukkoa siihen lopahtaa kyl kaikki halut
 
Heh...
No mun miehelle on kumma tyyli, kesken puuhien täytyy ruveta soittamaan jollekin. Siis ihan kelle tahansa. Siis touhut lopettaa aina ensin ihan yhtäkkiä ja sitten rynnii soittamaan.

Kerrankin oltiin jo sekstailtu jonkin aikaa ja omat fiilikset oli kohdallaan, ja yhtäkkiä mies lopettaa kuin seinään ja sanoo että "Täytyy soittaa mutsille." Voitte ehkä kuvitella ilmeeni.

Toisella kertaa sen piti saada välttämättä soittaa just sillä hetkellä inttikaverilleen.
Anteeksi, siis mun miehellÄ eikä miehelle. :)
 
"vieras"
Kerran mun mies vastasi kesken kaiken kännykkäänsä ja jutteli hyvän tovin kaverinsa kanssa. Sitten jatkettiin. Ja kerran sille tuli vessahätä kesken kaiken. Vieläkin me nauretaan noille.
 
"vieras"
Jaa, ei kyllä tule mieleen.
Ihan karseita nuo soitot äidille kesken sekstailun, kuten myös tuo ap.n kertoma..
Ei kyllä varmaan paljoa tekisi mieli sekstailla jos oma mies käyttäytyisi noin,yäh.
 
"vieras"
Mies on jostain syystä kiinnostunut takapuolestani hieman lähemminkin, mutta mua ei moiset hommat kiinnosta. Muutamia kertoja mies on sitten tutustunut siihen osastoon "vahingossa", mutta kuitenkin jatkanut vaikka olen pyytänyt lopettamaan. Fiiliksethän siinä on menneet ja suuttunutkin olen. Ärsyttävää, ettei voida kunnioittaa sitä, jos toinen sanoo ettei nyt tunnu hyvältä ollenkaan.

Miehellä on myös päähänpinttymä orgasmin saamisesta. Siis että seksi ei voi olla hyvää, ellei kummatkin saa.

Tämä sattumus on samalla huvittavaa että ärsyttävää:
Baarireissumme päätteksi päädyimme sitten harrastamaan seksiä. Mua alkoi jo väsyttää, koska kello oli aamu puolella. Sanoin miehelle, että en oikeasti enää jaksa, että jatketaan aamulla uudestaan. Ja mies siihen:"Voithan sä nukkua, mä voin silti jatkaa." No voi jumankauta, nuku nyt siinä sitten.
 
moks
tuli vielä yksi mieleen... mies säilyttää kondomit vessan kaapissa... että pikkuisen vituttaa sitten kun se kipittää sinne vessaan hakemaan sitä kumia ja tuntuu että se räpeltää sen kanssa ikuisuuksia... kerkee mennä halut jo siinä vaiheessa kun se on saanu kumin päälle... oon sanonu että ottaa valmiiks ne kumit siihen lähelle mutta ku ei niin ei voi....
 
grauh
Mun mies hokee, että "Sä oot niin kiihkee, sä oot niin kiihkee, sä oot niin kiihkee, kuulitsä, sä oot niin kiihkee.." :D Aluksi tuo nauratti, mutta ärtymys on ottanut vallan. Ja mulla mies vastasi tosiaan kerran äitinsä puheluun. Siinä puuhien lomassa. Käski minun olla hiljaa - tai siis paremminkin näytti, että hiljaa pitää olla. Tönäisin sitten koko ukon pois päältäni, painelin suihkuun ja syömään. Ja edelleen mies jutteli äitimuorinsa kanssa.
 
Kyllä mä jouduin hammasta puremaan kun yks mies kerran huusi että: "rrrrrraketti tulee". No ei tullu uudestaan mun sänkyyn se raketti ;D

Toinen hämmentävä kokemus oli kun seksikumppani laukesi ja sai hysteerisen naurukohtauksen siihen heti päälle. Sillon olin vähän että mitäs tässä nyt tapahtu. Pyyteli kovasti anteeksi jälkeen päin. Ja kertoi että oli ollut pitkään ilman ja joskus sitten kuulemma käy näin? No oli niin vakuuttava että uskoin.
 
Sinisilmä1
mua ärsyttää, kun avomies joskus ähkii ja puhkii siinä touhujen lomassa, että "huuda, huuda, huuda, huuda nyt!" ja "voihki, voihki, voihki nyt!" ja "ääntele nyt vähän ees". Todella kuumaa.

Järkyttävää tuo äidilleen puhelimeen vastaaminen. Haluthan tossa menee.
 
"vieras"
No semmonen tuli vaan mieleen, et kun se innostuu just ennen kun laukee niin se alkaa nykimään ihan eri tahtiin. Kiva vaikka ratsastaa kun toinen alkaa repimään siinä ja pompottamaan päällä ja tahdit on ihan sekasin.... :D
 
Murinaa
[QUOTE="vieras";23963272]Haluaa aina, että esileikki = minä otan suihin, ja sitten heti pukille. Juu enhän minä mitään tarvitse...[/QUOTE]


MULLA IHAN SAMA OMAN UKON KANSSA!!!!
ERONA SE PUKILLE MENO,ETTÄ MUN PITÄISI AINA HOITAA HOMMA KOTIIN.Minäkin haluan joskus olla "lahnana" sängyssä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23963346]No semmonen tuli vaan mieleen, et kun se innostuu just ennen kun laukee niin se alkaa nykimään ihan eri tahtiin. Kiva vaikka ratsastaa kun toinen alkaa repimään siinä ja pompottamaan päällä ja tahdit on ihan sekasin.... :D[/QUOTE]
No eihän se nyt miltään tunnu, jos ei saa reagoida luonnollisesti :O.
 
"vieras"
Mun miehelle tulee puheripuli just sen orgasmin jälkeen. Siis yleensä miehet nukahtaa, mutta ei tämä, heti alkaa leuat käydä (sillä käy yleensäkin), ja se on ihan randomia mitä sille mieleen juolahtaa. Joten meidän sekstailut loppuu siihen, että minä olen ihan raukeena enkä sano sanaakaan, paitsi ehkä "turpa kii vähäks aikaa" tai "etkö vois olla hiljaa vaan", ja toinen alkaa puhumaan jostain Mustosen Urposta vuodelta tappi, jonka kanssa hänelle sattu joku hauska selkkaus... Aaargh..
 
näen sieluni silmin
[QUOTE="vieras";23963346]No semmonen tuli vaan mieleen, et kun se innostuu just ennen kun laukee niin se alkaa nykimään ihan eri tahtiin. Kiva vaikka ratsastaa kun toinen alkaa repimään siinä ja pompottamaan päällä ja tahdit on ihan sekasin.... :D[/QUOTE]

:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä