Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";23963373]No eihän se nyt miltään tunnu, jos ei saa reagoida luonnollisesti :O.[/QUOTE]

No hei, vitsinähän mä ton heitin. Mun mies on oikeesti maailman paras sängyssä. Se on vaan isoraaminen jätkä, ja minä pieni, joten se kyllä pompottelee mua miten haluaa. Minua se vaan alkaa aina siinä loppuvaiheessa hymyilyttämään. :D
 
devil
Mun muija ei tykkää ku olen sen päällä ja laitan kieleni alahuuleni alle ja siristän silmäni ihan pieniksi jolloin näytän ihan kehitysvammaiselta. Ja että seksin taposta tulisi täydellistä ääntelen vammaisesti syvältä mahasta asit "ÖÖWH" "ÄYYHH"
 
  • Tykkää
Reactions: Tam
"just"
-hidastaa tahtia tai haluaa vaihtaa asentoa just ku pääsen vauhtiin
-haluaa hiplata mun rintoja(imetys on tehy mun rinnoista kosketus arat ovat edelleenkin vaikka imetys loppunu jo aikoja sitten)
-jos se vahingossa koskee liian lähelle mun peräaukkoa siihen lopahtaa kyl kaikki halut
Tää on jo aika surullista, eihän mies välitä ollenkaan susta, ihan itestään vaan. Aika monella muulla kirjoittajalla sama juttu.
 
"vieras"
Hyviä noi Mustosen Urpo ja Puikottaja :D
Itseä lähinnä ärsyttää miehen yli-innokkuus antaa suuseksiä. Siitä ei kuulemma sais valittaa, kun toiset naiset ei saa sitä ollenkaan, mutta mun mies on kyllä niin helvetin innokas, että välillä tuntuu, ettei se muuta haluakaan...
 
moks
[QUOTE="just";23963448]Tää on jo aika surullista, eihän mies välitä ollenkaan susta, ihan itestään vaan. Aika monella muulla kirjoittajalla sama juttu.[/QUOTE]

no eiks se oo lähinnä mun oma vika. voisinhan mä huomauttaa miehelle näistä asioista. mut en vaan jaksa....
 
"vieras"
Mun mies on mun eka, ja on kyllä taitava sängyssä. Mitään isoja ärsytyksen aiheita ei ole, mutta joskus hän on yrittänyt kakkosta vähän hiplailla, ja siitä en vaan tykkää. Olen siis vain ärsyyntynyt moisesta välittömästi.
 
"..."
Mulla oli kerran lyhyt juttu miehen kanssa, joka heti seksin jälkeen (siis välittömästi) tempas itsensä suihkuun ja sieltä tultuaan (yhtä nopea toimitus kuin seksikin) tempas lakanat mun alta, vei pyykkiin ja pisti koneen päälle. Sit tuli siihen sängyn viereen pullisteleen että jopas oli hyvää seksiä, röh. Suhde kaatu pitkältä osin tähän.
 
hhhh
Ihana tuo miehen Mustosen Urpo -puheripuli :D

Joskus meillä mies etenee liian hitaasti, unohtuu hyväilemään tissejä, kun mä haluaisin jo siirtyä asiaan. Ja joskus ärsyttää liian nopeatahtinen klitoriksen hyväily, mutta yleensä kyllä sanon mihin suuntaan haluan tahtia muutettavan ja sillä homma korjaantuu.
 
ärgh
eksä oli aina vinkumassa asioita joista en tykänny. "no antaisit nyt peppuun, kiltti" tai "kokeiltas sitä kuusysiä, jooko!" eikä tajunnut että en halunnut, ei sitä tarvi mitenkään perustella. kerran kesken jyystämisen yritti tunkea sormeaan ihan varoittamatta mun peppuun, siinä vaiheessa työnsin miehen pois päältä ja hommat loppu kesken, ei ollu enää mitään halua.
tai sitten kun hän kerran totesi: "tunnut kyllä niin hyvältä et ei siinä ehi keskittyä ollenkaan ku omaan nautintoon!" ja naureskeli vaan ja oli kyllä melkonen loukkaus mulle..
 
"vieras"
Mulla oli kerran yhenillanjuttu aivan urpon jätkän kanssa. Tuli baarista bongattua seki. Kun mentiin meille, niin jätkä vaan tokas '' pannaanko jo '' siinä meni välittömästi halut. No sitten otettiin muutamat ja sen jälkeen alettiin hommiiin. Sitten tää jätkä sano touhujen aikana et '' sul on ihan kivat tissit'' ja muuten vaa nylkytti reikää. Enpä ole sen koommin nähny tätä tyyppiä :D
 
ei kauheeta
olin seurustellut jonkun aikaa yhden miehen kanssa, menimme makkariin ja kun mies riisui niin hällä oli vaippa päällä. vanhusten housuvaippa. menin ihan paniikkiin. mies ei edes tahtanut ymmärtää että se vaippa oli mulle ongelma. yritin kyllä sulattaa asiaa niin että en osallistunut siihen fetissiin mutta vaikeeta oli. se suhde loppui kyllä mutta ei johtunut varsinaisesti niistä vaipoista.
 
  • Tykkää
Reactions: apollo
"vieras"
Mulla oli kerran suhde yhteen mieheen, jonka kanssa oli luonnollisesti sitten seksiäkin. Yhtenä iltana mua ei sitten haluttanutkaan, vaan sanoin, että haluan vain nukkua ja olla lähekkäin. Mies oli ihan ok asian suhteen, mutta yhtäkkiä tapahtuu seuraavaa:

Mies nousee sängystä, hakee keittiöstä tuolin (kyseessä oli 1 h+ keittiö-tyyppinen asunto) ja laittaa sen keskelle lattiaa. Istuu tuolille, ja lausuu:"Nai...ko nyt?" Rupesi naurattamaan ihan, mutta en kehdannut nauraakaan. Tokaisin, että ei, kun nyt nukutaan. Kuvittelin miehen lopettavan, mutta sama vonkaaminen jatkui tätä rataa:

"Eikö me nyt voitais n..da?" "Na....siin nyt! Pliis. Pliis. Oo niin kiltti."

Tuossa mulla meni kyllä loputkin vähät halut... :D Suhde kyllä lopahtikin sitten..
 
huh!
olin seurustellut jonkun aikaa yhden miehen kanssa, menimme makkariin ja kun mies riisui niin hällä oli vaippa päällä. vanhusten housuvaippa. menin ihan paniikkiin. mies ei edes tahtanut ymmärtää että se vaippa oli mulle ongelma. yritin kyllä sulattaa asiaa niin että en osallistunut siihen fetissiin mutta vaikeeta oli. se suhde loppui kyllä mutta ei johtunut varsinaisesti niistä vaipoista.

mua kiinnostaa tietää, puhuiko mies vaipastaan mitään?
 
:LOL::LOL:

ai hyvä isä!!!

mun entisellä oli mitä yököttävin tapa päästää kauheen hajusia pieruja kesken panon.. aina meinaks oksu lentää ku alko haiseen paska.. Sano et oli kuulemma PAKKO!

Hyi helvetti! Silloin ei naurattanut mut nyt sitäkin enemmän!
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
gröhöm
mulla mies haluaisi aina hiplailla pyllynreikää ja mua se ällöttää:Xeikä usko kun pyydän lopettamaan!
aina huomaamatta sormi eksyy hiplailemaan,huoh....!
ja jos on humalassa niin rupeaa tuhmia puhelemaan ja kuulostaa enemmän ällölle ku seksikkäälle:Dsiis tyyliin oih miten märkä p*llu sulla on,anna vähän märkää reikää...jne:X
 

Yhteistyössä