Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
ei kauheeta
mua kiinnostaa tietää, puhuiko mies vaipastaan mitään?
se mies oli puhunut aikasemmin siitä miten joku sukulaisnainen aina kesäisin kävelee vaan toppi päällä ja alkkarit vaippoineen näkyy jne. en kyllä olisi ikinä arvannut että mies ostaa itselleen vaippoja. olin ajatellut että se on jotain mitä se vaan miettii tai jotain. kerran olin siellä hänen luona kyläilemässä niin sillä oli taas vaippa päällä ja meni jonnekin nurkkaan kuselle. yritin olla tuomitsematta koska oli muuten normaali mies mutta nyt jälkeenpäin niin mietin vaan että hitsi, jossain se minunkin raja kulkee. :D
 
"heiluri"
heittelee mua kun räsynukkea kesken touhujen!siis vaihtelee mielensä mukaan asentoja mua vaikka miten kieputellen!jos ollaan doggystylessa ni ykskaks pyörräyttää selälleen juntalla:O
liiankin viriilinä joskus....:D
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
"Ruisleipä"
:D Pääsi hörönaurut näitä lukiessa.

Mutta joo. Mulla mies puhuu joskus innostuessaan tällaista:
"Anna mulle, anna mulle kunnolla, kuulitko, anna anna!"
Mikä ei kyllä kirvoita mussa mitään kiihkoja :D
 
ei kauheeta
ja en todellakaan touhunut sen miehen kanssa kun sillä oli se vaippa päällä. en osallistunut siihen touhuun millään tavalla. ei tarvinut edes sanoa siitä mitään, mies kyllä tajusi mikä on mun mielipide kun aloin panikoida ja loikin pakoon.
 
Kasvoton.
Minua korpeaa, kun mies valehtelematta KARJUU koko aktin ajan, kuin sikaa tapettaisi. Kuulemma silkasta nautinnosta. Toisekseen sitä kuulemma kiihottaa, kun naapurit kuulee. Minua lähinnä hävettää...
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
ei kauheeta
[QUOTE="vieras";23964368]Huh. Mietin vaan, miten olisin itse reagoinut vastaavassa tilanteessa.[/QUOTE]

mun vaisto sanoi että älä tuu lähemmäksi. oikee paniikki iski. ja mies vaikutti pettyneeltä. en tiedä että oliko ennen sitten tavannut naisen jonka kanssa pystyi harrastaa noita leikkejä. :D epäilen..
 
Eksän kanssa oli aika ällöä olla alla, kun se hikoili niin paljon että sen hikitippoja sai väistellä, jokusen kerran sain silmääni hikitipan kun en ehtinyt väistää : / No eihän se sille ite mitään voinu...mut aika inhaa tollanen ylihikoilu.
 
hoh
mulla ex aina huipun lähestyessä viimesiä kunnon jyystöjä suorittaessaan irvisteli hassusti:D
siis niinku ois illistänyt tms.ja mua nauratti mut en onneksi ääneen sitä tehnyt;)
 
"noh"
Mun mies teki kerran sängyssä niin että juuri kun olin saamassa orgasmin niin lopettikin yhdynnän siihen ja alkoi nuolemaan sieltä. Ja tietää etten saa mitään kiksejä suuseksistä.. Suututti ihan hirveästi kun se orgasmi meni ihan pilalle, juuri kun ajatteli saavansa niin yhtäkkiä sitä miettiikin että mitä v*ttua. Sanoin kyllä asiasta, ei ole tehnyt tuota toiste.

Exän kanssa palattiin eron jälkeen vielä kerran sänkyyn ja kesken seksin se kysyi että pyydetäänkö minun kaveri mukaan (nukkui toisessa huoneessa). Kuulin vielä asian väärin, luulin miehen kysyvän että nukkuuko X vaikka siis kysyi että pyydetäänkö X mukaan ja vastasin vaan että joo :D Sitten mies totesi ihan kiihkoissaan että hae se tänne ja siinä vaiheessa alkoi pieni raivokohtaus :LOL:
 
"..."
Pokasin baarista yhden äijän ja se alkoi kesken panemisen sanomaan "voitko sanoo mua kersantiks! huuda sitä! huuda!"..jostain syystä me ei kovin pitkään harrasteltu mitään ja ei enää tapailtu sen jälkeen :'D Ei ollut raukka edes inttiä käynyt.

Toinen äijä oli kans kummallinen,tämä kans yhden illan hoito. Lähti just ennen laukeemistaan vessaan runkkaamaan loppuun :D En tajunnut että miksi!
 
njuuh
Mies pyytää usein kiihkoissaan, että sanoisin hänelle jonkun lauseen vieraalla kielellä. Siinä sitä vähän ajatus ja kiihko katkeaa, kun pitää alkaa pohtimaan että mitä v****a se ja se olikaan tietyllä kielellä...:/
 
Tollon vaimoke
Varmaan yksi ärsyttävimmistä teoista omalla miehellä on,kun se on juonut niin: ota se suuhun! Tämä on ihan vakio.Minäkään en saa suuhoitoa niin miksi antaisin miehellenikään ja hänen vastaus on se,että HÄN en halua, mutta mun pitäisi haluta häntä =(

Vielä pahempi on se,että ennen intiimiä kanssa käymistä hän yleensä käy wc:ssä virtsaamassa ja sitten alkaa: ota se suuhun! Siis what!? Kusikalu suuhun EIIIII..

Sama,kun kävisi itse kakkosella ja ei pyyhkisi takamustaan.
Menisi makkariin ja sanoisi: kosketa kulta minua sieltä
 

Yhteistyössä