Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
Mies sormetti minnuu ja nukahti kesken,piti sitten itse hoitaa homma loppuun.:D
 
Viimeksi muokattu:
"hellu"
Alkuperäinen kirjoittaja röökille kesken kaiken;23966225:
Kumppanini tyydytti minua tekovehkeellä ja kesken kaiken häipyi tupakalle :/ siihen loppui filis joka kummeksutti kumppaniani suuresti :D
Tämä. Meidän makkarin versio: "mun käsi väsyy".

En laukea helposti ja ymmärrän, että mieheltä voi mennä ikä ja terveys minua sormettaessa, mutta koen kovin loukkaavana raukkamaisen uikutuksen siitä, kuinka "käsi väsyy" kun herra on kuitenkin itse jo tyydytetty ja minä en saa orgasmia kuin nuoltaessa..! Olisi kiva oppia laukeamaan yhdynnän ja/tai sormettamisen avulla, mutta yleensä mies väsähtää juuri silloin kun alkaa tuntumaan hassua painetta ja tajunta meinaa lähteä...:(
 
"Jaana"
[quote="hellu";23966277]tämä. Meidän makkarin versio: "mun käsi väsyy".

En laukea helposti ja ymmärrän, että mieheltä voi mennä ikä ja terveys minua sormettaessa, mutta koen kovin loukkaavana raukkamaisen uikutuksen siitä, kuinka "käsi väsyy" kun herra on kuitenkin itse jo tyydytetty ja minä en saa orgasmia kuin nuoltaessa..! Olisi kiva oppia laukeamaan yhdynnän ja/tai sormettamisen avulla, mutta yleensä mies väsähtää juuri silloin kun alkaa tuntumaan hassua painetta ja tajunta meinaa lähteä...:([/quote]


kiva mies sulla!
Otan osaa =(
 
salainen
:D kyllä on kaikennäköistä, ei voi muuta sanoa..

Meillä itse olen satunnaisesti pyytänyt miestä puhumaan tuhmia, mutta sieltä tulee sitten jotain sössötystä, että "hei kaunish nainen.." ja sitä rataa, ei ihan sytytä :D Johtuu kuulemma siitä, ettei "osaa" puhua tuhmia - eli ei kehtaa sitä tosissaan tehdä. Päissään toki rima alempana ja silloin saattaa jotain pientä kuuluakin. Miehessä ei myöskään roolileikkikokeilujen perusteella ole ainakaan näyttelijäainesta..

Omalla kohdalla ei kyllä mitään mistä tarvitsisi suuttua miehelle tai edes mitään mihin akti oikeasti loppuisi. Tuollaisia pikku ärsytyksiä vain.

Itse taidan olla se pahempi seksintappaja itselleni (ja silloin tällöin miehelle) kun joskus alkaa miettimään jotain kauppalistaa tai muuta vastaavaa kesken puuhien vaikka kuinka olisi ihanaa, jonkin sortin keskittymisvaikeuksia. En kyllä ääneen sano jos ei ole jotain oikeasti tärkeää mikä pitää muistaa :D Kyllä mun mies hyvä on sängyssä, sen puolesta tuossa ei kyllä kiikasta.
 
"vieras"
Sinkkuaikana olin pari kertaa tavannut yhtä miestä, ja olin ensimmäistä kertaa hänen kotonaan. Istuttiin sohvalla ja mies kysyi; "Otatko suihin vai meenkö röökille?". Äijä meni röökille ja kun tuli sisälle sanoin että eipä tästä nyt taida tulla mitään, en hakua jatkaa tapailua.
 
Tod.vieras
Mä olen hidas saamaan ja poikaystäväni joutui tekemään sormitöitä kauan, ennen kuin sain.
Sitten kerran tein hänelle käsijutut ja se kesti ja kesti. Mä olin jo ihan puhki vatkaamisesta. Sitten, kun vihdoin sai, sanoi "nyt tiedät, miltä sen tuntuu". Tuntui kyllä pahalta.

Toinen inhottava kokemus oli sit sinkkuaikanani ihan upeen sänkykumppanini kans. Hän halusi tulla suuhuni. Mä suostuin kyllä ottamaan suihin, mutta kielsin tulemasta suuhun. Ja se kuitekin teki sen. Yäk, että mua inhotti!!!! Ja siihen loppui meidän "suhde".

Juteltiin tilanteesta ennen miehen lähtöä ja kyllä mua kuitenkin nauratti sen kommentti, että ei vissiin kantsi tulla kettinkien ja käsirautojen kanssa....
 
[QUOTE="vieras";23966534]Pokasin baarista miehen joka oli muuten kyllä todella hyvä sängyssä, mut hoki KOKO AKTIN AJAN "im loving it" ja arvatkaa tuliko mulle mc donaldsin mainokset mieleen :D[/QUOTE]

Todella seksikästä ja kiihottavaa... NOT!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23966534]Pokasin baarista miehen joka oli muuten kyllä todella hyvä sängyssä, mut hoki KOKO AKTIN AJAN "im loving it" ja arvatkaa tuliko mulle mc donaldsin mainokset mieleen :D[/QUOTE]


Ehkä kuitenkin parempi kuin "syökää kanaa"? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tähkäpää-90
"vieras"
Joskus tosi kauan aikaa sitten yks yhden illan juttu olisi halunnut laittaa mulle käsiraudat. No sanoin ihan nätisti että ei kiinnosta. Itse asiassa aika pelottava ajatus et joku tuntematon laittais kiinni sänkyyn... No kundi sano et ookoo, ja jatkettiin sekstailua. Ja sitten se yrittää sillai vaivihkaa hivuttaa mulle ne saakutin raudat!

Hermostuin niin että liipaisin jätkää kuonoon, vedin vaatteet niskaan ja häivyin. Taisin myös pari valittua sanaa lausahtaa. Ja tyyppi on vaan et "no en mä voinu tietää et se häiritsis sua NOIN paljon". Just joo.
 
"oikku"
Mä olen hidas saamaan ja poikaystäväni joutui tekemään sormitöitä kauan, ennen kuin sain.
Sitten kerran tein hänelle käsijutut ja se kesti ja kesti. Mä olin jo ihan puhki vatkaamisesta. Sitten, kun vihdoin sai, sanoi "nyt tiedät, miltä sen tuntuu". Tuntui kyllä pahalta.
En ihan juusko tuohon juttuun. Miten mies voi muka sinun huomaamattasi pidentää "kestoaan" jos ei normaalisti niin tee. Itsekkin olen nainen ja ymmärrän hyvin että hitaasti lämpenevän naisen vatkaaminen voi olla erittäin työlästä. Minäkään en jaksa sitä yksin vaikkei laukeamiseeni kauaa menekkään. Erilaiset lelut vain ovat NIIN paljon miellyttävämpi vaihtoehto jokaiselta osa-alueeltaan sormiin verraten.
 
Mä olen kanssa joskus saanut väistellä hikitippoja.. :x Ei kauheen miellyttävää. Sit oli sellainen hassu naamanvääntelijä, näytti että koko naama menee kramppiin siinä.. no, loppuhetkillä. :rolleyes:

En tiedä olinko itse kerran niin hyvä kumppani, kun kutsuin silloista miesystävääni jo kuolleen koirani nimellä. :rolleyes:
 
no exällä oli ihmeellinen vimma paikkojen vaihtamiseen, oli se aika hölmöä hiippailla alasti huoneesta toiseen ja kokeilla kaikkia mahdollisia ja mahdottomiakin paikkoja, sitten kun oli joku 5-6 kerta jolloin piti keskeyttää, siis yhden aktin aikana ja hakea uusi paikka, mua ei enää hirveästi kiinnostanut
 
"vieras"
Voi että mä repeilen täällä:DDD

Mä joskus 18-kesäisenä lähdin baarista jonkun muutaman vuoden vanhemman sällin matkaan. Hän halus välttämättä, että mä laitan rusetin päähän. Olin pikkuisen humalassa, joten lähinnä ajattelin sen olevan joku vitsi. Sängyssä tämä sitten hoki ajan "noniin rippityttö ota pastorilta muna suuhun".
Mä olin vielä niin nuori, että mä en uskaltanut sanoa mitään. Luikin kyllä äkkiä kotiin sen jälkeen. Mä olin niin sokissa sen jälkeen, että itkin kotimatkalla. Nyt tilanne onneksi naurattaa.
 
Oha näitä
Yhdellä entisellä petikumppanilla oli joku paskafetissi. Se oksetti mua. Se joskus seksin aikana esim. pyysi mua kuvailemaan mun kakkoja:(

Kerran yks yhden illan juttu sano mulle koko ajan "SANO MUA KINGIKSI SANO MUA KINGIKSI"

Ja yks kerran kun "ratsasin" VETELI mun nännejä ja leikki niillä kuin ois kuminauhoja.
 
hyyh
Mun mielestä pitkässä suhteessa voi ajan myötä kertoa vähän erikoisempiakin fantasioitaan. Olimme kuitenkin tapailleet miehen kanssa vain hetken. Hän halusi välttämättä, että makaan alasti sängyllä yksin. Sitten mies meni eri huoneeseen ja haluri tirskistellä mua oven raosta. Sitten kun oltiin tositoimissa niin mun piti leikkiä tytärpuolta ja häntä piti sanoa daddyksi.
 

Yhteistyössä