"vieras"
Minulla samanlainen kokemus kuin edellisellä. Elämäni pienimmän munan kohtasin. Säälistä annoin loppun asti ja totesin lopuksi äijämäisellä tyylillä "eiköhän tämä ollut tässä". Joten kiitos ja hei....
Palstallahan jaksetaan toitottaa sitä, että ei ole pieniä kyrpiä vaan isoja pilluja. Joopa joo, jos miehen kyrpä on seisokissa luokkaa katkarapu niin eikö se ole silloon pieni...Mulla on eksä, jolla oli erittäin pieni, todellinen prinssinakki. Yritin kuitenkin kaikkeani saada ilon siitä irti ja ajattelin, että ei se koko vaan se käyttö. Homma loppui siihen kun tyyppi kerran totesi suuhoidon aikana, että "ei se siitä kuule kasva vaikka kuinka imisit". Että kiitti vaan sullekin.
Ja sinä et ymmärrä että ne jutut on vitsillä heitettyPalstallahan jaksetaan toitottaa sitä, että ei ole pieniä kyrpiä vaan isoja pilluja. Joopa joo, jos miehen kyrpä on seisokissa luokkaa katkarapu niin eikö se ole silloon pieni...
Repesin tota rakettia kyl niin pahasti Ei olis kyl munkaan sänkyyn rakettia päästettyKyllä mä jouduin hammasta puremaan kun yks mies kerran huusi että: "rrrrrraketti tulee". No ei tullu uudestaan mun sänkyyn se raketti ;D
Toinen hämmentävä kokemus oli kun seksikumppani laukesi ja sai hysteerisen naurukohtauksen siihen heti päälle. Sillon olin vähän että mitäs tässä nyt tapahtu. Pyyteli kovasti anteeksi jälkeen päin. Ja kertoi että oli ollut pitkään ilman ja joskus sitten kuulemma käy näin? No oli niin vakuuttava että uskoin.
Onneksi ei oma ukko pölise toisaalta piereskellä saattaa jolloin tunnelma läsähtää.....Mä niin samaistun tohon "Mustosen Urpo"-tyyppiin Oon meinaan itse samanlainen :snotty: :ashamed: Saatan heti alkaa selittää ihan outoja juttuja, enkä yleensä edes tajua mistä ne tulee mieleen! On varmaan joo miehestä tosi kivaa, kun se siinä fiilistelee oloaan, ja mä taas aloitan, yleensä ihan keskeltä lausetta että "yhdellä meidän luokkalaisella Petrillä on aina niin paljon partavettä, että haju tarttu kaikkialle" tai "niin että mä en kyllä millään hahmota sitä, että MITEN se moolimassat oikein pitäis laskea". Mies on aina siinä vieressä, että WTF?!