Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minulla samanlainen kokemus kuin edellisellä. Elämäni pienimmän munan kohtasin. Säälistä annoin loppun asti ja totesin lopuksi äijämäisellä tyylillä "eiköhän tämä ollut tässä". Joten kiitos ja hei....
 
Yks tyyppi pani minnuu takaapäin pari minuuttia ja ruiskautti ja lopetti homman.
Empä ehtiny saamaan,mies häipyi suihkuun ja laittoi vaatteet päälle.Miun piti sitten itse hoijella itseni,jäi yhen yön huonoksi panoksi.:kieh:
Onneksi mieheni ei ole tuolainen itsekäs paska.:)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on eksä, jolla oli erittäin pieni, todellinen prinssinakki. Yritin kuitenkin kaikkeani saada ilon siitä irti ja ajattelin, että ei se koko vaan se käyttö. Homma loppui siihen kun tyyppi kerran totesi suuhoidon aikana, että "ei se siitä kuule kasva vaikka kuinka imisit". Että kiitti vaan sullekin.
Palstallahan jaksetaan toitottaa sitä, että ei ole pieniä kyrpiä vaan isoja pilluja. Joopa joo, jos miehen kyrpä on seisokissa luokkaa katkarapu niin eikö se ole silloon pieni...
 
"vieras"
Itselle sattui kerran kohdalle mies, joka ei suotta ollut karvojaan mistään ajellut. Kun se sitten heitti housut pois sen takapuolen karvoissa oli sitä itseään. . .

Haluthan siinä suoraan sanoen romahti, vaikka kyseessä ihan inhimillinen asia, jota ei itse ole tajunnut.
Tosin, eipä itsekään kovin romanttinen ole ollut kun joskus pieraissut kesken aktin : | Onneksi petikaveria ei asia haitannut.Itseä kyllä nolotti.

Nähtiin kyllä monesti myöhemminkin ja oli tajunnut takapuoltaan vähän sheivailla kun se on myöhemmin ihan puhtoinen ollut. :) Onneksi.
 
sunny!:)
Kyllä mä jouduin hammasta puremaan kun yks mies kerran huusi että: "rrrrrraketti tulee". No ei tullu uudestaan mun sänkyyn se raketti ;D

Toinen hämmentävä kokemus oli kun seksikumppani laukesi ja sai hysteerisen naurukohtauksen siihen heti päälle. Sillon olin vähän että mitäs tässä nyt tapahtu. Pyyteli kovasti anteeksi jälkeen päin. Ja kertoi että oli ollut pitkään ilman ja joskus sitten kuulemma käy näin? No oli niin vakuuttava että uskoin.
Repesin tota rakettia kyl niin pahasti:D Ei olis kyl munkaan sänkyyn rakettia päästetty:D
 
"Haju"
Siis eikö muka kellään muulla oo tätä?
Eli mun miehen hengitys ja varsinkin aamuhengitys haisee aivan mädälle ruumiille. Kiva siinä siite panna.
Joskus huutelenki hengityssuojainta, ku äijä haluu aamupanolle.
Tietää kyllä ongelmansa, ku oon antanu asiasta vähä palautetta. Kuten esim.: "Voisitko pierasta, että ilma raikastus." tai "raikasta hengitykses polttamalla rööki."
 
kaupasta
[QUOTE="Haju";23974025]Siis eikö muka kellään muulla oo tätä?
Eli mun miehen hengitys ja varsinkin aamuhengitys haisee aivan mädälle ruumiille. Kiva siinä siite panna.
Joskus huutelenki hengityssuojainta, ku äijä haluu aamupanolle.
Tietää kyllä ongelmansa, ku oon antanu asiasta vähä palautetta. Kuten esim.: "Voisitko pierasta, että ilma raikastus." tai "raikasta hengitykses polttamalla rööki."[/QUOTE]

Listerine!
 
:D
[QUOTE="Haju";23974025]Siis eikö muka kellään muulla oo tätä?
Eli mun miehen hengitys ja varsinkin aamuhengitys haisee aivan mädälle ruumiille. Kiva siinä siite panna.
Joskus huutelenki hengityssuojainta, ku äijä haluu aamupanolle.
Tietää kyllä ongelmansa, ku oon antanu asiasta vähä palautetta. Kuten esim.: "Voisitko pierasta, että ilma raikastus." tai "raikasta hengitykses polttamalla rööki."[/QUOTE]

putosin! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
must be
Kekustelua heti seksin jälkeen:

- Arvaa mitä?
- No mitä?
- Mun täytyy lähteä, lapsilla on nälkä eikä eukko ole käyny ostamassa niille ruokaa...

Jep, olipa kiva lopetus sille sessiolle.
 
  • Tykkää
Reactions: apollo
hjklloo
Mä ehdin viettää railakasta elämää ennen kun tapasin nykyisen miehen, eipä oo enää ikävä sinkkuaikoja. Mun kohdalle on osunut näitä halailijoita kolmin kappalein, ne on kaikista ärsyttävimpiä. Yks jätkä oli tosissaan muuttamassa jo yhteen ja kaikkee, mua kiinnosti lähinnä petipuuhat, tällä jätkällä ei kutenkaan seissy koskaan 5 min kauempaa kerralla. Kehu un vartaloa ja rintoja mut ei mitään. En saanut siis kertaakaan yhdessä olon aikana. Väitti et johtuu pilvenpoltosta( ei poltellu ku silloin tällöin) Kymmenisen kertaa jaksoin yrittää saada mut sit meidän "suhde" loppu kun pokasin baarista toisen joka pani mua sinä yönä viis kertaa. Tuli tarpeeseen.
Yks muusikko taas halus tutustua ja soitella kitaraansa mulle ja vei mut kotiin näytille vanhemmille mm. mutta seksi ei kiinnostanu. Lopahti kans nopeesti. En tosin tohtinu sanoa että kiinnostus lopahti koska ei antanu=) Oltiin ihan hyvissä väleissä jälkikäteen ja myöhemmin kehuskeli seksistä uuden tyttöystävän kanssa, yksityiskohtasesti. Kolmas tapaus oli vaan niin huono eikä hänkään mitenkään aktiivinen ollut, piti viettää aikaa yhdessä sun muuta mutta ikävä kyllä siihen ei sisältynyt seksiä.
Mikäköhän siinä oli ku nää miehet tuntu olevan ihan rakastuneita mutta kelpasin tyttöystäväksi ja näytille vanhemmille muttei seksi napannu? oon usein miettiny sitä
Ja muutama "loistava" yhden illan juttu on ollut, yhden miehen kanssa seksi oli hyvää mut en halunu sitoutua, seuraavan kerran ku nähtiin, vannoi rakkauttaan=)
Toinen sammu ennen aktia.
Sitten kun tapasin mun miehen, taivas aukeni ja palat loksahti kohdalleen. Seksi on loistavaa vielä 6 seitsämän vuoden jälkeenkin
 
"Aino"
Tää ei oo ärsyttävä teko, vaan aikas hurja asia joka sattui kesken hommien. Mulla oli mies, jolla oli isoja potenssiongelmia, ne ilmeisesti johtuivat siitä että penis oli tosi kookas ja siksi se ei jaksanu seistä terhakkaasti. Tämä aiheutti sit miehelle myös henkisiä paineita ja tosiaan, seurusteltiin yli vuosi, mutta panohommiin päästiin vasta suhteen loppusuoralla. Tehtiin suu- ja käsihommia satunnaisesti aiemmin, mut mies koki kaikki seksiasiat helposti ahdistavina niin aika hiljasta oli sillä rintamalla. Ja kyllä mua kaihersi ku miehen huomattavan kokonen vehje jäi multa yhä uudestaan ja uudestaan kokematta. Jälkeenpäin ajatellen ei todellakaan olis tarvinnu niin kauaa aikaa kuluttaa siihen mieheen, mut jotenki halusin osoittaa, etten oo pinnallinen seksinperässäjuoksija, ja jaksan kyllä odottaa et mies saa asiansa käsiteltyä ja kykenee rakastelemaan.

No sitte kerran se vaan onnistu, seisokki kesti, hyppäsin onnellisena miehen päälle ja liu'utin ison kalun sisälleni. Siinä hurmiossa pantiin, mies tuli mun päälle, toisteli, kuinka ihanan märkä mulla on, kunnes katsahti alaspäin. "Alkoiko sulla menkat?", mies kysyi. "No ei varmasti", sanoin, koska olin pillereillä ja kierto säännöllinen. Eli miehen peniksestä oli lähteny joku kiinnike irti niin, että siitä tuli ihan törkeesti verta. Ihmekös, että tuntui märältä paikat. Sitä verta oli ihan hirveästi. Mun alla oli iso lammikko ja kun nousin ylös, sitä valui puroina reisiä pitkin, se oli oikeasti tosi groteski näky. Myös miehen reidet ja alavatsa oli veren peitossa. Mies meni kiireesti pesulle ja mä jäin repimään lakanoita verisestä sängystä yrittäen samalla olla sotkematta paikkoja enempää. Mies oli tosi nolona ja mä sitä sitte rauhottelin. Ihme, että olinki ite niin relaxed, olin vaan että sattuuhan sitä, mutta mietin samalla että toivottavasti aika harvoin. Olipa ikimuistonen eka kerta sen miehen kanssa. En muista, harrastettiinko seksiä enää ton episodin jälkeen, mutta suhde päättyi aika pian ku mies alkoi puhua yhteenmuutosta toiselle paikkakunnalle. Ei ei, liian traumaattinen seksielämä sit kuitenkin.
 
Eräs hölmö
Varmaan nolointa mitä on sattunut niin joskus nuorena ja kokemattomana laitoin ekaa kertaa kondomia poikaystäväni peniksen päälle.Silloin ei tullut mieleen,että peniksessä tosiaankin on hermopäätteitä eikä peniksestä tarvitse kumia pukiessa pitää kiinni samalla tavalla kuin vuoristoradassa ollessa...
Minä avasin pakkauksen ja tarrasin penikseen kiinni aika napakasti jolloin poikaystävä työnsi minut pois sängystä.Sattui ilmeestä päätellen =( Pyysin anteeksi,mutta eipä sitä seksiä harrastettu eikä kyllä nähty enää sen jälkeen.

Ei minulle nuorempana kerrottu seksuaalivalistus tunnilla,että miten pitää kiinni peniksestä kondomia laitattaessa.Tiedän nykyään,kun olen saanut oppia omalta ukolta,että määrätietoisesti vaan,mutta ei kuin tiskirättiä rutistaisi..Tästä on opittu.....
 
  • Tykkää
Reactions: Tähkäpää-90
toinen mustonen
Mä niin samaistun tohon "Mustosen Urpo"-tyyppiin :LOL: :LOL: Oon meinaan itse samanlainen :snotty: :ashamed: Saatan heti alkaa selittää ihan outoja juttuja, enkä yleensä edes tajua mistä ne tulee mieleen! On varmaan joo miehestä tosi kivaa, kun se siinä fiilistelee oloaan, ja mä taas aloitan, yleensä ihan keskeltä lausetta että "yhdellä meidän luokkalaisella Petrillä on aina niin paljon partavettä, että haju tarttu kaikkialle" tai "niin että mä en kyllä millään hahmota sitä, että MITEN se moolimassat oikein pitäis laskea". Mies on aina siinä vieressä, että WTF?!
 
Jeeee eeee
Mä niin samaistun tohon "Mustosen Urpo"-tyyppiin :LOL: :LOL: Oon meinaan itse samanlainen :snotty: :ashamed: Saatan heti alkaa selittää ihan outoja juttuja, enkä yleensä edes tajua mistä ne tulee mieleen! On varmaan joo miehestä tosi kivaa, kun se siinä fiilistelee oloaan, ja mä taas aloitan, yleensä ihan keskeltä lausetta että "yhdellä meidän luokkalaisella Petrillä on aina niin paljon partavettä, että haju tarttu kaikkialle" tai "niin että mä en kyllä millään hahmota sitä, että MITEN se moolimassat oikein pitäis laskea". Mies on aina siinä vieressä, että WTF?!
Onneksi ei oma ukko pölise toisaalta piereskellä saattaa jolloin tunnelma läsähtää.....
 
"vieras"
Mä olen aavi auki lukenut tätä ketjua.
Siis nämä yhdenillan juttu jotenkin ymmärrän, mutta kun porukasta suurin osa selittää, miten oma äijä vaan tyydyttää omat halunsa ja sitten alkaa nukkumaan...:eek:
MITÄ VITTUA???

MIKSETTE NAISET PUHU ASIASTA SILLE MIEHELLENNE? Miksi elätte tuollaisessa vaillinaisessa suhteessa?
 
"Inhimillinen tekijä"
Näitä lukiessa mietin kyllä vielä uudestaan että mihin ryhdyin kun aloin suhteeseen. :D Nooh, jos käy huonosti niin tulen lisäämään oman tarinani ketjuun. ;)
 
Yksvaan, neljän äiti
[QUOTE="oikku";23966679]En ihan juusko tuohon juttuun. Miten mies voi muka sinun huomaamattasi pidentää "kestoaan" jos ei normaalisti niin tee. Itsekkin olen nainen ja ymmärrän hyvin että hitaasti lämpenevän naisen vatkaaminen voi olla erittäin työlästä. Minäkään en jaksa sitä yksin vaikkei laukeamiseeni kauaa menekkään. Erilaiset lelut vain ovat NIIN paljon miellyttävämpi vaihtoehto jokaiselta osa-alueeltaan sormiin verraten.[/QUOTE]

Missä sanottiin että pidensi kestoaan?
 

Yhteistyössä