[QUOTE="Aino";23977008]Tää ei oo ärsyttävä teko, vaan aikas hurja asia joka sattui kesken hommien. Mulla oli mies, jolla oli isoja potenssiongelmia, ne ilmeisesti johtuivat siitä että penis oli tosi kookas ja siksi se ei jaksanu seistä terhakkaasti. Tämä aiheutti sit miehelle myös henkisiä paineita ja tosiaan, seurusteltiin yli vuosi, mutta panohommiin päästiin vasta suhteen loppusuoralla. Tehtiin suu- ja käsihommia satunnaisesti aiemmin, mut mies koki kaikki seksiasiat helposti ahdistavina niin aika hiljasta oli sillä rintamalla. Ja kyllä mua kaihersi ku miehen huomattavan kokonen vehje jäi multa yhä uudestaan ja uudestaan kokematta. Jälkeenpäin ajatellen ei todellakaan olis tarvinnu niin kauaa aikaa kuluttaa siihen mieheen, mut jotenki halusin osoittaa, etten oo pinnallinen seksinperässäjuoksija, ja jaksan kyllä odottaa et mies saa asiansa käsiteltyä ja kykenee rakastelemaan.
No sitte kerran se vaan onnistu, seisokki kesti, hyppäsin onnellisena miehen päälle ja liu'utin ison kalun sisälleni. Siinä hurmiossa pantiin, mies tuli mun päälle, toisteli, kuinka ihanan märkä mulla on, kunnes katsahti alaspäin. "Alkoiko sulla menkat?", mies kysyi. "No ei varmasti", sanoin, koska olin pillereillä ja kierto säännöllinen. Eli miehen peniksestä oli lähteny joku kiinnike irti niin, että siitä tuli ihan törkeesti verta. Ihmekös, että tuntui märältä paikat. Sitä verta oli ihan hirveästi. Mun alla oli iso lammikko ja kun nousin ylös, sitä valui puroina reisiä pitkin, se oli oikeasti tosi groteski näky. Myös miehen reidet ja alavatsa oli veren peitossa. Mies meni kiireesti pesulle ja mä jäin repimään lakanoita verisestä sängystä yrittäen samalla olla sotkematta paikkoja enempää. Mies oli tosi nolona ja mä sitä sitte rauhottelin. Ihme, että olinki ite niin relaxed, olin vaan että sattuuhan sitä, mutta mietin samalla että toivottavasti aika harvoin. Olipa ikimuistonen eka kerta sen miehen kanssa. En muista, harrastettiinko seksiä enää ton episodin jälkeen, mutta suhde päättyi aika pian ku mies alkoi puhua yhteenmuutosta toiselle paikkakunnalle. Ei ei, liian traumaattinen seksielämä sit kuitenkin.[/QUOTE]
Tampereelta päin?