hohohooh
Mua alkaa kiihottaa nämä jutut.. hiustenrepimistä ja "ime kyrpää" + heti pukille ilman esileikkejä.. njam. Mikä teitä vaivaa kun ei kelpaa.
Mua alkaa kiihottaa nämä jutut.. hiustenrepimistä ja "ime kyrpää" + heti pukille ilman esileikkejä.. njam. Mikä teitä vaivaa kun ei kelpaa.
itse pidän myös! Olen yrittänyt miestäni opettaa mutta perusluonteeltaan se on sellainen hellä "hiplaaja" - joskus kun se alkaa hiplaamaan niin ärsyttää sikana ja sanon että "ota kunnolla kiinni".Mua alkaa kiihottaa nämä jutut.. hiustenrepimistä ja "ime kyrpää" + heti pukille ilman esileikkejä.. njam. Mikä teitä vaivaa kun ei kelpaa.
No, kai se siitä, pidän peukkuja. Kyllä seksissä pitää olla eläimellisyyttä... ROAAAARRRRR.itse pidän myös! Olen yrittänyt miestäni opettaa mutta perusluonteeltaan se on sellainen hellä "hiplaaja" - joskus kun se alkaa hiplaamaan niin ärsyttää sikana ja sanon että "ota kunnolla kiinni".
Sit se haluu lähetyssaarnaaja-asennossa katsoa aina silmiin. Jos käännän päätä, sen pää tulee mukana ja "kurkkii" mun silmiin.. joskus irvistelen sille (ja sitten nauran) kun alkaa ärsyttämään. Kiihottavaa on kun se orgasmin partaalla laittaa silmät kiinni ja ...
Takaapäin vedellessä se hiplaa omia nännejään mutta mä en saa koskee niihin.. no ihan sama, en välttämättä haluakaan.
Kerran se sit innostui oikein tuosta rajummasta seksistä kun olin juuri aikaisemmin puhunut, että haluaisin. Ei voinut kuin nauraa kun mies alkoi komentelemaan tyyliin "polvilles siitä" ... se ei vaan häneltä luonnistu, no ehkä harjoittelua vielä lisää
Tukan repiminen on ihanaa .. varsinkin suuseksin aikana (siis kun minä otan suihin)
apua..Tapailin yhtä miestä, joka aina seksin aikana huuti kovaan ääneen "SIVELE MUN ELINTÄ". Se oli aika karmivaa
Sekä romanttinen, että äärettömän eroottinen sanavalinta :xMies käyttää peppuseksin aikana romanttisesti sanaa suoli. "Saanko laueta sun suoleen?"
:x:x:xMies käyttää peppuseksin aikana romanttisesti sanaa suoli. "Saanko laueta sun suoleen?"