Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
"trolli"
no se että äijä lopettaa nuolemisen juuri ennen orgasmia. :kieh:

tai hidastaa tahtia.. sit kun se jää siinä saamatta, niin ei sitä fiilistä uudelleen saa takas!! perkele..
 
"mä"
Mulla oli aikanaan ukko muutaman kuukauden, joka jaksoi joka kerta sanoa "muijallahan on ihan lampaan kokonen vaahto jalkojen välissä". Tarkoitti siis sitä, että olin aika kiihkeenä ja märkä. Alkoi ehkä ihan vähän vituttamaan, kun lause toistui toistui ja toistui.. Niin, eikös ole yleensä ihan hyvä, että kiihottu ja kostuu?!

Toinen kauhee oli mies, joka todella nylkytti. Kun sai vehkeen sisään, ei katsonut enää kuin kaukaisuuteen ja nylkytti itsensä "maaliin". Jep, eivät olleet kumpikaan kovin pitkäaikaisia kumppaneita..
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"vieras"
[QUOTE="vieras";23990183]Kyllä kyllä :D Olisi niiiin sopinut tuo kuvaus mieheeni ettei tosikaan.. Hän oli tosiaan juuri muuttanut Tampereen suunnalta tänne kun tapasimme, seksi ei sujunut aluksi koska miehellä lörpsähti muna kun olis pitäny käydä tositoimiin (parin viikon seurustelun jälkeen kyllä homma alkoi toimia ja nykyään pelittääkin ihan liiankin kanssa ja vehje tosiaan on kookas) JA tosiaan, alkuaikoina melko rajujen seksisessioiden aikana kävi juuri noin, että repesi esinahka siitä terskan kiinnikekohdasta ja verta tuli ja paljon![/QUOTE]

Ootko hämeenlinnasta? Kuulostaa ihan mun exältä (joka asui ennen tampereella) tämä. Alkaako nimi p:llä?
 
Yxx vaa
Mua alkaa kiihottaa nämä jutut.. hiustenrepimistä ja "ime kyrpää" + heti pukille ilman esileikkejä.. njam. Mikä teitä vaivaa kun ei kelpaa.:p
:) itse pidän myös! Olen yrittänyt miestäni opettaa mutta perusluonteeltaan se on sellainen hellä "hiplaaja" - joskus kun se alkaa hiplaamaan niin ärsyttää sikana ja sanon että "ota kunnolla kiinni".

Sit se haluu lähetyssaarnaaja-asennossa katsoa aina silmiin. Jos käännän päätä, sen pää tulee mukana ja "kurkkii" mun silmiin.. joskus irvistelen sille (ja sitten nauran) kun alkaa ärsyttämään. Kiihottavaa on kun se orgasmin partaalla laittaa silmät kiinni ja ... :)

Takaapäin vedellessä se hiplaa omia nännejään mutta mä en saa koskee niihin.. no ihan sama, en välttämättä haluakaan.

Kerran se sit innostui oikein tuosta rajummasta seksistä kun olin juuri aikaisemmin puhunut, että haluaisin. Ei voinut kuin nauraa kun mies alkoi komentelemaan tyyliin "polvilles siitä" ... se ei vaan häneltä luonnistu, no ehkä harjoittelua vielä lisää :D

Tukan repiminen on ihanaa .. varsinkin suuseksin aikana :) (siis kun minä otan suihin)
 
Lunatic
:) itse pidän myös! Olen yrittänyt miestäni opettaa mutta perusluonteeltaan se on sellainen hellä "hiplaaja" - joskus kun se alkaa hiplaamaan niin ärsyttää sikana ja sanon että "ota kunnolla kiinni".

Sit se haluu lähetyssaarnaaja-asennossa katsoa aina silmiin. Jos käännän päätä, sen pää tulee mukana ja "kurkkii" mun silmiin.. joskus irvistelen sille (ja sitten nauran) kun alkaa ärsyttämään. Kiihottavaa on kun se orgasmin partaalla laittaa silmät kiinni ja ... :)

Takaapäin vedellessä se hiplaa omia nännejään mutta mä en saa koskee niihin.. no ihan sama, en välttämättä haluakaan.

Kerran se sit innostui oikein tuosta rajummasta seksistä kun olin juuri aikaisemmin puhunut, että haluaisin. Ei voinut kuin nauraa kun mies alkoi komentelemaan tyyliin "polvilles siitä" ... se ei vaan häneltä luonnistu, no ehkä harjoittelua vielä lisää :D

Tukan repiminen on ihanaa .. varsinkin suuseksin aikana :) (siis kun minä otan suihin)
:D No, kai se siitä, pidän peukkuja. Kyllä seksissä pitää olla eläimellisyyttä... ROAAAARRRRR.

Toi nauratti että hiplaa omia nännejään kun vetelee takaa--:LOL:
 
Pelastakaa sotamies Riikka
Tuosta hiplauksesta tuli mieleen, että minun miehellä on tapana ihan kotona,kun katsotaan tv:tä ujuttaa nopeasti käsi minun paidan alle ja sit alkaa se ihme puristelu ja ääntely tututututu kuulostaa livenä kuin olisi sotaharjoitus menossa...ärsyttävää

Tätä samaa on välillä myös makuuhuoneessa.En tiedä menisikö miehelle paremmin jakeluun etten tästä pidä jos rupeaisin käyttämään kotona ja makuuhuoneessa sotilaskypärää..
 
[QUOTE="mia";23982484]Minut saa varmaan lisätä ärsyttävien petikumppaneiden listalle. Kerran törmäsin yhden illan panoon, jolla oli niin pieni että epähuomiossa esitin sen klassisen kysymyksen "onko se siellä"? Äijä suuttui aika lailla...[/QUOTE]

Ex-avokas kertoi saman jutun. Hänellä oli useampikin mies takanaan (siis kuvaannollisesti). Minua hän yllytti puhumaan tuhmia aktin aikana. Yritin sitten kerran ja kuiskasin hänen korvaansa työntöjen välissä: "Mä työnnän sen suhun niin syvälle, että se tulee sun suustas ulos!" Nainen mietti sanojani hetken otsa rypyssä ja alkoi sitten nauraa. Yritä siinä sitten pitää hekumallista tunnelmaa yllä kun toinen nauraa alla... Jälkeenpäin hän ojensi minua: "Tuhmia, ei pimeitä."
 
nojohan
[QUOTE="mä";24011612]Mulla oli aikanaan ukko muutaman kuukauden, joka jaksoi joka kerta sanoa "muijallahan on ihan lampaan kokonen vaahto jalkojen välissä". Tarkoitti siis sitä, että olin aika kiihkeenä ja märkä. Alkoi ehkä ihan vähän vituttamaan, kun lause toistui toistui ja toistui.. Niin, eikös ole yleensä ihan hyvä, että kiihottu ja kostuu?!
.[/QUOTE]

Kiva sanavalinta. :x
 
eniten ärsyttää kaikki
[QUOTE="vieras";23963272]Haluaa aina, että esileikki = minä otan suihin, ja sitten heti pukille. Juu enhän minä mitään tarvitse...[/QUOTE]

Peesi.. ja vähän kaikesta muustakin, enhän MINÄ mitään tarvitse ja joo, alkaa laivan köydet irtoilee laiturista........
 
Voi parkaa
[QUOTE="mä";24011612]Mulla oli aikanaan ukko muutaman kuukauden, joka jaksoi joka kerta sanoa "muijallahan on ihan lampaan kokonen vaahto jalkojen välissä". Tarkoitti siis sitä, että olin aika kiihkeenä ja märkä. Alkoi ehkä ihan vähän vituttamaan, kun lause toistui toistui ja toistui.. Niin, eikös ole yleensä ihan hyvä, että kiihottu ja kostuu?!
[/QUOTE]

Tää kuullostaa aika... öö... mielenkiintoiselta :LOL:
 
"eee"
Tuli tossa juhannuksena pienoisessa humalassa lähdettyä yhden tyypin kanssa jatkoille. Hyvännäköinen ja oikein hyväkroppainen oli, mut en tiedä oliko sit jotenkin todella huono itsetunto tai itsestään epävarma - kyseli meinaan koko ajan tyhmiä seksin aikana! "Mihin sä ihastuit mussa", "miks sä halusit panna mua", "nyt mä laitan mun munan sisään, "miltä mun muna tuntuu", "sano nyt miltä mun muna tuntuu", "tuntuuks mun muna hyvältä" jne....... Ei hitto miten ärsyttävää!!!
 

Yhteistyössä