Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
erile
mä koen kiihottavana jos mun pillua kehutaan, riippuu tietysti siitä että miten, ja kuulostaako se vaan kornilta... kaikkien suuhun ei sellanen puhe vaan "sovi"

ite en koskaan oo harrastanu yhen illan juttuja, mut yks poikakaveri oli vaan niiiin huono että.... ei oltu kauaa yhdessä seksin tultua kuvioihin... sen mulkku oli niin kapea ja sellane "terävä", oksetti kun se tökki sillä ja oli niin lesoa jälkeenpäin... sain migreenin kolme kertaa kun harrastin sen kans seksiä.. mua niin stressas etukäteen se tilanne..
 
"santra"
suhde oli sellaseen joka halus aina niin paljon päällä kun mahollista, ei siis riisuttu koskaan pikkareita. Kerjäs aina ettäota suuhun ja sit jos otti niin sitä ei saannui mennä lähellekkään ennen hampaan pesua,,,sama jamppa oli just sellanen että lakanat vaihdettiin heti ja se ryntäs suihkuun ihan kun musta irtoais jotain radio aktiivista. Hassua se että se oli sellanen joka laitto jo aamulla eroottisia viestejä ja sit se kuitenkin oli tollanen kuka sai ajattelemaan ittestä että kai ma näytän kauheelta ja eritän jotain myrkkyjä,,,
 
jeps.
Ei kai muuta mutta ainut yhdenillanjuttuni tuli ennenkuin ehdin koskea penistä.. :D
Lisäksi kun yritti myöhemmin kosketella minua niin yritti kovasti hinkata sisäreiden ja häpykummun välistä aluetta. Ugh..
 
kempsu
[QUOTE="vieras";23963795]Meillä on tapana kiittää seksin jälkeen. :D Sairasta, mutta tulee jotenkin luonnostaan. Ja kivaahan se on, joten toisaalta miksei kiittäisikin. :)[/QUOTE]

Vit**ta ja viinasta ei kiitetä.
 
"huoh"
yks yhdeillanjuttu huohotti ällösti korvanjuureen ja YRITTI räplätä pillua,siis kännissä ja musta tuntu et ne sormetkin oli erikseen kännissä!
sit voihki että levitä vähän,levitä vähän!
 
-
mies on joskus halunnu harrastaaa seksiä pienessä hiprakassa. tuli sitten takaapäin, jonkun aikaa siinä hommailtiin kunnes mies totes et sitä alko väsyttää, ja kaatu suoraan kylelleen kun oli vielä mun sisällä :D sen jälkeen en ookkaan antanu kun toinen on vähän ottanu alkomaholia :D
 
"vieras"
Tapasin ravintolassa hyvännäköisen miehen ja päädyimme sänkyyn kämpilleni. Kesken kaiken minun ollessa päällä tämä mies paukas että "kyllä tyttöystävä varmaan itkis kun tietäis mitä mä teen". Siinä vaiheessa lensi mies ja vaatteet rappukäytävään.
Toinen hoki että nyt tehdään jotain rajua, laittoi mut kumaraan tuolin päälle ja pani takaapäin. Minä ihmettelin että milloin se rajuus alkaa. Joskus olen ajatellut että taisin viedä miehen neitsyyden, oli se kertakaikkisen nolo.
 
"1234"
joskus teininä 'seurustelin' 6 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja seksiä harrastaessa hän kysyi multa; Ootko sä taas käyny pettämässä mua ku tuntuu niin löysälle.

no en ollu pettäny mut hitto mikä äijä :O
 
  • Tykkää
Reactions: Tam
elinnamanna
[QUOTE="vieras";24269093]Tapasin ravintolassa hyvännäköisen miehen ja päädyimme sänkyyn kämpilleni. Kesken kaiken minun ollessa päällä tämä mies paukas että "kyllä tyttöystävä varmaan itkis kun tietäis mitä mä teen". Siinä vaiheessa lensi mies ja vaatteet rappukäytävään.[/QUOTE]


KAMALA :eek: siis tuo mies. Ja se oletti varmaa et naurat asialle ''Joo niin itkis'' ja panisit menee. Huh huh mistä näitä urpoja tulee? :D
 
"Nyt harmaana"
Kerran eräs mies, tapailin häntä pari kuukautta, teki oikeasti mulle kliseiset. Oltiin lämmittelemässä petissä, tämä työnsi mun käden mun jalkojen väliin ja sanoi "lämmittele itteäs, mä käyn tuolla"
Olin luullut että näin käy vain b-luokan vitseissä, mutta noup.

Sain maailman huonointa seksiä, esileikki käsitti siis sen, että otin suihin ja mies veti kortsun päälle. Aikani haukoteltuani alla, mies kauhean nylkytyksen ja ähkinän kanssa sai. Hän vielä kysyi päälle että miltä se tuntui. Vastasin että enpä olisi koskaan uskonut tämän voivan tuntua tältä. ja voi idiotismia, se otti kehuna!
Voi hyvä luoja, mulla on täsmälleen samanlainen kokemus. :O Vaikka tästä on aikaa, en vieläkään tiedä itkiskö vai nauraisko. Sattui saman äijän kans useamman kerran, "Räplää ittes märäks".... -.-
 
Mulle on myös osunut kohdalle ERITTÄIN pienikaluinen mies. Siis sellainen 4 cm kovana. Pyysi kerran autossa ottamaan suihin ja yllätys oli melkoinen, kun tajusin, että hieman liikaa kasvaneen vatsan alta en oikeasti ensin meinannut löytää koko vehjettä ja sitten se maha oli tiellä koko ajan :LOL:

Kerran oltiin sängyssä tämän jälkeen (en tiedä olinko tyhmä vai utelias), mutta siis tämä hänen vehkeensa ei tuntunut niin missään. Eihän se riittänyt kunnolla ees sisään. Mies yritti tosissaan, mutta ei mitään tulosta.

Tämän jälkeen ei enää nähty. Mies ei käsittänyt miksi. Hmm...
 
Käsittämättömin kokemukseni oli parinkympin hollilla, kun päädyin teini-ikäni suuren rakkauden kanssa petiin. Olin oottanut sitä ikuisuuden ja olin mielettömässä kiihkossa, mutta...

-Mies oli todella oksettavan karvainen, selkä oli kuin turkki
-Vehje oli mitättömän pieni (siis luokkaa pumpulipuikko, paitsi lyhyempi)
-Mies hikosi uskomattoman paljon, hikitippojen väistelyä - - meni silmiin ja suuhun
-Ei osannut käsitellä minua yhtään, esileikki sattui todella paljon. Oli paikat kipeänä viikon jälkikäteen.
-Toistettiin akti kahdesti, aikaa varsinaiseen yhdyntään kului siis n. 2x 40 SEKUNTIA. Ja hämilläni kun olin, en saanut oikein suutani avatuksi... Mutta oikeasti mietin "joko se on sisällä".

MUTTA kaikista ärsyttävintä tässä kaikessa oli se, että mies jätti käytetyt kumit sänkyyni. Miksi, oi miksi? Toisen paikansin illalla ja saatoin roskikseen, luulin että hävitti itse toisen. Kun seuraavana aamuna heräsin ja menin kylpyhuoneeseen, löysin mysteerikumin: peilistä näin kuinka se oli tarttunut kiinni pakaraani.
 
idamaria
[QUOTE="vieras";23967802]yhden illan juttu huusi sängyssä "voi vittu mikä pillu, voi vittu mikä pillu" :D voi nolo.[/QUOTE]

Apua, mulla on ollut ihan samanlainen yhen illan juttu :D Koko helvetin ajan, "voi vittu mikä pillu"
 
Mua kanssa....laitan omaa miestä varten itselleni "kahvat" päähän eli ponnarit, et saa panna suuhun oikeen kunnolla....ihme nössöä ja häveliästä porukkaa kun ei rajumpi seksi kelpaa???
Rajumpi seksi kyllä kelpaa, mutta miusta ei ole kiihottavaa mikään hiuksista repiminen, mutta kukin tavallaan harrastaa seksiä.
Miusta ei ihmisestä tee häveliästä tai nössöä, ettei pidä hiusten repimisestä seksin aikana.
 

Yhteistyössä