Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24272069:
Mun mies tekee melkein aina tota "kopteria" seksin jälkeen..
Ja suihkun..
Tai jos sattuu jostain syystä olla alasti ja mä oon näköetäisyydellä...
Joo toi on kumma ilmiö, mut jaksaa se kyl aina ilahduttaa, tai ylipäänsä kun nään mieheni alasti ni saa se aina hymyn huulille =)
 
Yksi nuoruuden tuttavuus sitoi mut sänkyyn, peitti silmät ja painui tupakalle. :D
Armeijassa lääkintämieskoulutuksessa sattuu toisinaan sillä tavalla, että lääkintämies sidotaan paareihin vilttien keskelle, paarit nostetaan puuta vasten pää alaspäin ja pistetään tupakaksi. Tupakan mittaisen tauon aikana lääkintämiehen olo voi alkaa tuntua varsin tukalalta.
 
hupsinen
Semmosen vanhemman miehen kanssa päädyttiin joskus hommailemaan. Huohotti mun korvaan hikeä päälleni valuttena ai ai ai ai ai... ja se oli niin ärsyttävää että kysyin lopulta että sattuuko sua jonnekin,voidaan me lopettaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Tam
"vieras"
Yhden illan juttu kävi esileikkien aikana vessassa ja takaisin tullessaan pahoitteli sitä että kusi oli roiskunut pöntöstä ohi kun seisoi ja oli humalassa. Yäk :X

Miehelläni suu puristuu ihan viivaksi ja nenä näyttää hassulta juuri ennen laukeamista :D No okei, tämä ei ole ärsyttävää, huvittavaa kylläkin. Enemmän ärsyttää ilmoitusluonteiset jutut keskellä päivää "illalla panen sua kyllä niin rajusti" ja hiiren hiljaa sängyssä oleminen. Oikeasti, se äijä ei päästä ääntäkään vaikka mitä tekisi. Muuten on aivan ihana mies <3
 
ei helv :D
[QUOTE="...";23965107]Pokasin baarista yhden äijän ja se alkoi kesken panemisen sanomaan "voitko sanoo mua kersantiks! huuda sitä! huuda!"..jostain syystä me ei kovin pitkään harrasteltu mitään ja ei enää tapailtu sen jälkeen :'D Ei ollut raukka edes inttiä käynyt.



Siis mä tiedän yhden tyypin joka huuti aina sängyssä " Huuda mun arvonimee, huuda sitä huuda!! " :D :D
 
Mun nuoruusvuosien poikaystävä aina saadessaan alko sopertaa sellasta ihmeellistä möngerrystä: ötsööboopeepuukaatsootedappa yms yms :D Sitä kesti sen aikaa kun purkautu... Sillon en ajattellut siitä mitään kun olin niin tottunut mut näin jälkeenpäin ajatellen se oli outoa ja välillä mietin tekeekö sitä vieläkin :p
Joskus teininä kävi legendaarinen, pojalla niin pieni vehje ettei tuntunut miltään, vahingossa kysyin että koska tulee sisälle: oon jo. Hups.
Oon myös törmänny tällaseen tyyppiin joka itselleen vaati suuseksiä, mutta ei kuulemma aio ikinä antaa naiselle koska ajattelee että oksentaa... (oli täysin kokematon ja lapsellinen tyyppi muutenkin) Oma vehje haisi niiiiiin kamalalta että mulla meinas laatta lentää.
Mies kerto "hauskan" tarinan ku olivat joskus nuoruusvuosinaan kaverinsa kanssa pokanneet jonkun vähän vanhemman (n. 30v) naisen baarista ja lähteneet kolmin jatkoille. Siinä sitten toisen vedellessä takaapäin ja toinen saamassa suuhoitoa avautuu makkarin ovi ja pieni poika alkaa itkeä ja kysyy: äiti mitä sä teet?, huh huh :D Siinäpä selittelet sitten, ei varmaan poika tuu ikinä unohtaa sitä näkyä, kun ei ollu kyse mistään 2v vaan melkeen kouluikäsestä...
 
"vieras"
Yksi oli todella nopea ja yllätti siinä ilmeisesti aina itsensäkin, sillä joka kerta saadessaan huudahti "OHO!" Sama mies olisi halunnut saada suuseksiä, mutta olla itse antamatta "kun siinä tulee eritteitä suuhun." Väillä hänelle soittaessani hänellä oli "projekti kesken." Tuo tarkoitti sitä, että olin keskeyttänyt masturboinnin, joten puhelu lopetettiin ja odottelin, että soittaa takaisin. Ei kestänyt tuo suhde, ei. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Kerran hurjien sinkkuvuosien aikana olin taas baarista pokannut miehen jonka luo oltiin menossa paneskelemaan. Siinä rappukäytävässä se sitten sopertaa jonkun toisen muijan nimeä ja alkuun laitan sen humalan piikkiin koska mehän ollaan vasta baarista asti tunnettu toisemme. Sitten siellä sisällä ollessamme hän hokee sitä samaa nimeä ja hakee kaapista topin ja hameen (jotka mulle olis ollut liian piukat) ja pyytää laittaa ne päälle ja esittää hänen exäänsä sen illan. Sillä on niin ikävä sitä niin toisin lohtua.. Juu ei. ei kiitos, ei oikein sytyttänyt.

Itse kerran syyllistyin siihen että unohdin seksikumppanini nimen ja pähkäilin ja pähkäilin enkä huomannut että jätkä oli saanut jo ja kyseli että olikos mukavaa ja sitä rataa. Pokkana kerroin että joo, nautin kyllä. Ja päässä vaan raksutti että mikä ton nimi on, mikä ton nimi on ja ööh, tajusko se että mä en ollut jutussa yhtään mukana. :D
 
homma meni reisille
Kerran yhden illan jutun kanssa päädyttiin petipuuhiin hotellihuoneessa. En sitten kerennyt housuja saada jalasta kunnolla kun tämä oli jo päällä jyystämässä. Harmi vaan että mulkku ei päässyt edes pilluun asti vaan mies painoi menemään reisieni väliin joita en saanut kunnolla levitettyä kun oli ne housut vielä niin ylhäällä. Kyllä aamulla nauratti.
 
"vieras"
Nosto!!

Fiilikset vie ihan totaalisesti tyyppi, joka sitkeästi ehdottelee anaaliseksiä sanoin "anna minä ihan vähä kokkeilen siun pyllyreikee sormella". Saamarin savolaiset :D
 
"vieras"
[QUOTE="Minä";24275180]Hemmetti, että rupes kyllä panettaan :D[/QUOTE]

Ja mua ei sit yhtään, lähinnä ällöttää lukea näitä.

Mulla ei ole koskaan ollu yhdenillan juttua ja olen siitä tyytyväinen, nyt vielä enemmän, kun luen ällöttäviä kännipanoja täältä, hyi helv*tti.
 
Sitten siellä sisällä ollessamme hän hokee sitä samaa nimeä ja hakee kaapista topin ja hameen (jotka mulle olis ollut liian piukat) ja pyytää laittaa ne päälle ja esittää hänen exäänsä sen illan. Sillä on niin ikävä sitä niin toisin lohtua.. Juu ei. ei kiitos, ei oikein sytyttänyt.
"Ole mulle vähän aikaa hän."


[QUOTE="vieras";24279132]
Fiilikset vie ihan totaalisesti tyyppi, joka sitkeästi ehdottelee anaaliseksiä sanoin "anna minä ihan vähä kokkeilen siun pyllyreikee sormella". Saamarin savolaiset :D[/QUOTE]

IRCQuotes
 
Viimeksi muokattu:
"nainen"
Yksi mies sanoi, ettei tykkää tisseistä - ei kiihotu niistä yhtään eikä halua koskea eikä katsoa niitä, eikä tykkää, jos hänen kaluunsa kosketaan ennen kuin se on kovana. Eikä jaksa tyydyttää naista käsin kovin kauan (kun naisilla kestää niin kauan laueta...) vaan ostaa aina naisilleen tarvikekaupasta sellaisen kiihottimen, että voivat hoitaa asian itse ennen aktia. Ja halusi vain yhdestä tietystä omituisesta asennosta, joka ei tuntunut ainakaan naisesta juuri miltään.
 
Ehdotin yhdelle ihastukselleni seksiä ja hän suostui. Menin kylppäriin vähän pesaisemaan aisaa ja kun tulin makkariin, löysinkö naisen sängystä alastomana odottamassa? Ei, hän lajitteli pyykkiä! Se siitä sitten.
 
Heeeeh
näitä juttuja :D :D :D Mulla on inhottavin tapaus ehkä se, että mies siinä oli tovin jo nuoleskellu mua eikä multa ollu viä tullu, ni lopetti kun seinään ja tiuskas, että en mää vittu saa sulta tuleen ja painu paskalle.. :/ Tuntu todella pahalta, sen jälkeen en oo antanu nuolla, koska tulis kamalat suorituspaineet, että pakko tulla ja äkkiä, pakko tulla äkkiä, ettei ukko suutu :(
Sit toinen on et nykyään mies on alkanu junttaan sormella pelkästään sisään ja kovaa (siis esileikissä) kun ennen on hieronu klitorista ja sillä keinolla saan helposti.. Tuo junttaaminen taas sattuu, enkä nauti siitä.. :/
 
näitä juttuja :D :D :D Mulla on inhottavin tapaus ehkä se, että mies siinä oli tovin jo nuoleskellu mua eikä multa ollu viä tullu, ni lopetti kun seinään ja tiuskas, että en mää vittu saa sulta tuleen ja painu paskalle.. :/ Tuntu todella pahalta, sen jälkeen en oo antanu nuolla, koska tulis kamalat suorituspaineet, että pakko tulla ja äkkiä, pakko tulla äkkiä, ettei ukko suutu :(
Sit toinen on et nykyään mies on alkanu junttaan sormella pelkästään sisään ja kovaa (siis esileikissä) kun ennen on hieronu klitorista ja sillä keinolla saan helposti.. Tuo junttaaminen taas sattuu, enkä nauti siitä.. :/
Etkö vois sit miehelles puhua näistä asioista mitkä sua vaivaa? Ehkä sitten se tajuis ettei junttaaminen ole kivaa, ei ne tosiaankaan ole mitään ajatuksenlukijoita :p
 
ex-neitsyt
Tässä pahimmat, joita en mielellään muistele

Olin 18-v, ja tapailin itseäni 10 v vanhempaa miestä. Mies kehuskeli olevansa tosi hyvä sängyssä. Todellisuudessa kouri rintojani ja peppuani kovakouraisesti ja jopa nuoli alapäätä niin että tuntui kovalta ja epämukavalta. Tämän jälkeen siirryin ratsastamaan hänen päällensä, no pili oli niin pieni ettei tuntunut missään, ehdotin että josko takaapäin - ei sekään tuntunut.

Olin 20 v kun tapailin yhtä miestä, joka oli mielestäni unelmamiehen näköinen. Kiva kroppa, naama ja oli dj yökerhossa. Luonteeltaan oli mukava - mutta selvisi että hyvinkin outo. Kerran makoilimme hänen sängyllään ja hän alkoi riisua pikkareitani ja hameeni. Miehellä oli kissa joka oli makoili siinä mun masun vieressä sängyllä- mies otti sitten kissan hännästä kiinni ja alkoi sivellä sillä sisäreisiäni! Pomppasin kyllä nopeasti ylös.Ei tollanen kissan hännällä kiihottaminen meikää kiihota!

Sitten oli sellanen insinööri, jolla oli niin pieni muna, että huh. Seksi ei meinannut edes onnistua, miehellä ei seisonutkaan kunnolla vaikka aina oli kimpussani mutta kun tositoimiin ryhdyttiin niin - ei! Kerran menimme hänen mökilleen ja joimme vähän viiniä, oli romanttinen ilta. Ilta päättyi siihen että hän kännissä jyysti minua pikku munallaan ja siinä vaiheessa kun siirryttiin lähetyssaarnaajaan, niin nukahdin/sammuin. En tiedä milloin hän lopetti jyystämisen. Aamulla mies totesi, että oli "vähän outoa".

Pahin oli ensimmäinen poikaystäväni, joka halusi kokeneena kokeilla peppuseksiä. Kokeilimme, en tykännyt. Toisen kerran sängyssä takaapäin pantaessa poikaystävä kysyi, saako panna kakkoseen. Vastasin että ei todellakaan. No pani sitten ja laukesi :( Itkuhan siinä pääsi ja sattui aika mukavasti.
 

Yhteistyössä