Tässä pahimmat, joita en mielellään muistele
Olin 18-v, ja tapailin itseäni 10 v vanhempaa miestä. Mies kehuskeli olevansa tosi hyvä sängyssä. Todellisuudessa kouri rintojani ja peppuani kovakouraisesti ja jopa nuoli alapäätä niin että tuntui kovalta ja epämukavalta. Tämän jälkeen siirryin ratsastamaan hänen päällensä, no pili oli niin pieni ettei tuntunut missään, ehdotin että josko takaapäin - ei sekään tuntunut.
Olin 20 v kun tapailin yhtä miestä, joka oli mielestäni unelmamiehen näköinen. Kiva kroppa, naama ja oli dj yökerhossa. Luonteeltaan oli mukava - mutta selvisi että hyvinkin outo. Kerran makoilimme hänen sängyllään ja hän alkoi riisua pikkareitani ja hameeni. Miehellä oli kissa joka oli makoili siinä mun masun vieressä sängyllä- mies otti sitten kissan hännästä kiinni ja alkoi sivellä sillä sisäreisiäni! Pomppasin kyllä nopeasti ylös.Ei tollanen kissan hännällä kiihottaminen meikää kiihota!
Sitten oli sellanen insinööri, jolla oli niin pieni muna, että huh. Seksi ei meinannut edes onnistua, miehellä ei seisonutkaan kunnolla vaikka aina oli kimpussani mutta kun tositoimiin ryhdyttiin niin - ei! Kerran menimme hänen mökilleen ja joimme vähän viiniä, oli romanttinen ilta. Ilta päättyi siihen että hän kännissä jyysti minua pikku munallaan ja siinä vaiheessa kun siirryttiin lähetyssaarnaajaan, niin nukahdin/sammuin. En tiedä milloin hän lopetti jyystämisen. Aamulla mies totesi, että oli "vähän outoa".
Pahin oli ensimmäinen poikaystäväni, joka halusi kokeneena kokeilla peppuseksiä. Kokeilimme, en tykännyt. Toisen kerran sängyssä takaapäin pantaessa poikaystävä kysyi, saako panna kakkoseen. Vastasin että ei todellakaan. No pani sitten ja laukesi
Itkuhan siinä pääsi ja sattui aika mukavasti.