:wave: Mäkin ilmoittaudun tänne mukaan! Me ollaan vielä harkitsemassa a-prosessiin lähtöä. Melkein vuosi ollaan mietitty asiaa ja katsotaan, josko syksyllä laittaisi asian vireille ihan oikeasti. Meillä suurin kysymys on se, haluammeko vielä kolmannen lapsen. Se, että se haluttaisiin adoption kautta on sitten aika selvä, jos vielä lapsen haluamme.
Meilläkin on siis kaksi biologista lasta entuudestaan (1 ja 3v). Styrangin tavoin mäkin oon viime aikoina bongannut "joka puolella" erityisesti Kiinasta adoptoituja lapsia
Viimeksi Sinkkuelämää-leffassa
Mutta ihan oikeastikin..
Alustavasti ollaan ajateltu Kiinaa ja ainakin nykyisillä kriteereillä meidät hakijoiksi hyväksyttäisiin. Nuo jonot ovat kyllä nyt aika huimat ja muitakin maita mietitään.
Miten pitkään prosessiin olette henkisesti varautuneet? Mä oon mielessäni varautunut hyvin pessimisesti jopa 4-5 vuoden prosessiin kaiken kaikkiaan ensimmäisestä yhteydenotosta palveluntarjoajaan, etenkin jos Kiina olisi valintamme. Toisaalta se sopisi meille, koska haluamme selvästi ikäeroa kuopuksen ja seuraavan tulokkaan välille.
Nojoo, mutta tämmöisiä mietteitä. Hyvin alustavia vielä.. Pidetään palsta hengissä!
PS. kanskun kanssa ollaankin viestitelty aiemmin, kiva kuulla sustakin kuulumisia!