Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kakkonen oli paras die hard yhdessö samuel jackosnin kaaOlihan se äijä. Die hardit ei ole koskaan enää samoja.
Hävettää myöntää mut mä en muista enää jaksoja. Ehkä olisi aika katsoa pitkästä aikaakakkonen oli paras die hard yhdessö samuel jackosnin kaa
se on se missä jeremy iron ryöstää fort knoxin ja laittaa ne tehtävii tekeen willisin ja jacksonin. alku on se et willisin pitää mennä ghettoon ja kyltissä i hate n tummista kun puhutaan.. emmäkään niitä uusimpia mut se on klassikko ja saisi tulla telkkaristaHävettää myöntää mut mä en muista enää jaksoja. Ehkä olisi aika katsoa pitkästä aikaa
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Konnankoukkuja kahdelle.
Mikä se on?Olihan se äijä. Die hardit ei ole koskaan enää samoja.
En ole nähnyt.- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Konnankoukkuja kahdelle.
Mä luin uutisen et sitä olisi jo peitelty vuodesta 2015. Lähtien sen verran viellä korjaan et se olikin die hard 3 missä oli jacksonTämäkään tuskin selviää koskaan tuliko afasia rokotteen sivuhaittana vai muten vain.![]()
Aphasia can be caused by the COVID vaccine
How do we know Bruce Willis' aphasia wasn't caused by the vaccine? Nobody is talking about it.stevekirsch.substack.com
Miten?Mä luin uutisen et sitä olisi jo peitelty vuodesta 2015. Lähtien sen
Olisi saatu kuulemma ohjeet kuulokkeeseen ja muun muassa yksinkertaistettu vuorosanoi.Miten?
No sii en. Mut ehkä se päärynä oli niin hyvää et aiheutti änkytyksen kun ei nautinnoltaan pystynyt kunnolla puhumaan?Katsoitko eilen KANSANPALVELIJAN?
PÄÄRYNÄNJÄLKEEN alkoi katkopuhe/änkytys