T
Turkilmas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpaanko mä kun olen ajatellut lahjoittaa vanhoja peittoja, tyynyjä ja pyyhkeitä eläinsuojeluyhdistykselle? Jos ne vaan huolivat.
Kelpaat mihin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpaanko mä kun olen ajatellut lahjoittaa vanhoja peittoja, tyynyjä ja pyyhkeitä eläinsuojeluyhdistykselle? Jos ne vaan huolivat.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpaanko mä kun olen ajatellut lahjoittaa vanhoja peittoja, tyynyjä ja pyyhkeitä eläinsuojeluyhdistykselle? Jos ne vaan huolivat.
Kelpaat mihin? Paitsi jos tarkoitat että kelpaako vinkkisi, niin todellakin kelpaa :flower: . Eipä oo tullut itselleni edes mieleen, hyvä idea :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ainakin yksi lastenkoti Turussa on juuri tälläkin hetkellä lakkauttamisuhan alla. Varmaan aika paikkakohtaista siis tuokin, että tarvitaanko lahjoituksia vai ei.
Ensikoti ja turvakoti, seurakunnat... täällä on tullut jo paljon hyviä ideoita lisää. Pitää pitää puhelinlangat kuumina ja selvitellä :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ainakin yksi lastenkoti Turussa on juuri tälläkin hetkellä lakkauttamisuhan alla. Varmaan aika paikkakohtaista siis tuokin, että tarvitaanko lahjoituksia vai ei.
Ensikoti ja turvakoti, seurakunnat... täällä on tullut jo paljon hyviä ideoita lisää. Pitää pitää puhelinlangat kuumina ja selvitellä :flower:
Kolme lastenkotia on lakkauttamisuhan alla, mutta kyllä niillä silti aktiviteettia on.
Mun äiti työskentelee yhdessä noista lastenkodeista meinaan
Tämä auttamisidea on kyllä ihana. Mä oon harjoittanut pienimuotoista auttamista jo kauan. Ensi- ja turvakotiin oon vienyt leluja, lastenvaatteita jne. Päiväkotiin oon vienyt leluja & esimerkiksi lasten vanhoja verhoja ja lakanoita (askartelumateriaaliksi tms). Leluja vein myös terveyskeskuksen aulaan, jonka leluvalikoimat oli surkeat. Lisäksi on pari perhettä, jolle vien lasten vanhoja vaatteita aika ajoin. Ja äitini työpaikalle oon antanut pojan pieneksi jäänyttä vaatetta myös, sillä ne vaatemäärärahat ei ole suurensuuret.
Neuvolan eteiseen voi laittaa "ota tai jätä"- lootan mistä voi ottaa mukaansa lastenvaatetta ja jonne voi viedä itselle tarpeettomia lastenkamppeita (olettaen siis, että se sopii neuvolan väelle).