piituskalle tsempit rahahuolien kanssa, luulenpa, että me kaikki tässä pinossa painitaan tuon saman ongelman kanssa jossain määrin.. Meillä ihan ok niin kauan kun voin olla töissä, mutta tosiaan, se voi olla viikko tai kaksi kuukautta, koska jään pois.. Koitetaan yhessä pärjäillä, mä olen ainakin kovin pihi kaikissa hankinnoissa: kaikki mahdollinen hyväkuntosena kirpparilta tai tutuilta, mahd. vähän uutta
En ikinä haluaisi lapseni olevan nuhjuisissa vaatteissa tms. mutta kirppariltakin löytyy NIIN paljon uudenveroista tavaraa hyvissä hinnoissa, ettei tee mieli kaupasta enää ostaakaan. Eri asia on sitten tuttipullot ja sellaiset, ne tietysti uutena.. Ja jos hei tilanne vaatii, niin mä ainakin aion ihan rohkeesti kävellä sossun luukulle, on muu maailma siitä sitten mitä mieltä tahansa. Mielummin varmasti veronmaksajat maksaa mulle vaippoja kuin pulsulle päivän pullon!
Liikkeistä oli juttua. Mä tunsin ekat kuplamaiset tunteet jo rv 16, mutta varsinaisia pikkupotkuja alkoi sadella siinä rv18-19, rv20 voimistui ihan selkeesti ja nyt niitä satelee jo pitkin päivää.
Mulla myös masu alkaa vihdoin näkyä, työpaikallakin taitaa alkaa suurin osa tietää jo (tosin siellä nyt ei muutenkaan pysy mikään salassa!). Huomenna meen neuvolaan ja vaadin kyllä terkkaa ottamaan mun EKAT hg-arvot, kun kukaan niitä ei ole vielä ottanut, outoa.. Huomenna saan kuulla myös ekan sf-mitan, jännää
Tilasin eilen tutteja
täältä innostuksissani. Mukaan tarttui bibi Papa, bibi Tiger ja Valmistettu rakkaudella -tutit.
Vasta tilattuani postin kautta tajusin, että toi mestahan on täällä Turussa, noh täytyy siellä vierailla joku pvä!
Eipä tässä tällä kertaa muuta, meillä poksahti tänään 23+0!