-92 odottajat

oireet ei ole kun pahentunut.. Soitin eilen illalla synnyttäjien vastaanottoon ja kysyin että mitä teen. Passitti kuumaan suihkuun, siitä nukkumaan ja ottaa 2x500mg parasetamolia ison vesilasillisen kanssa. Eivät kivut helpottaneet, yöllä teki tuskaa nousta ylös sängystä vessaan. Nyt soitin neuvolaan ja klo 14 mulla on lääkäriaika ni katotaan mikä on homman nimi.. :/
 
Kohdun suu kokeiltiin, oli kiinni ja kova. Jonkun näköseen tulehdukseen varmuuden vuoks laitto lääkäri reseptin..viikon kuuri. :S mutta jos ei kivut helpota vaikka nyt pitää ottaa 2-3 krt päivässä 2 x 500 mg panadol ni sit pitää mennä uudestaan.. Mutta vaikka pää painaa alaspäin ni ei sen nii kipiää pitäs käydä, sanoi lääkäri :/
mut onneks pirpanalla kaikki hyvin <3
 
Hei tää näyttää olevan niin kivan aktiivinen porukka, et haluaisin nyt itsekin mukaan vaikka -93 olenkin. :)

Eli kish - kauhava - LA 14.12. - tyttölupaus :) Kiitokset jos viitsitte päivittää!
Mä kirjottelen tänne sitten ku tulee jotain kirjotettavaa, nyt ei juurikaan muuta sanottavaa kun että kärsin toista päivää melko kivuliaista supistuksista, alkavat yleensä tässä illansuussa eikä lepo auta yhtään.

kish & tyttönen 32+6 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
hei, täällä olis kans yks odottaja lisää! ikää löytyy 19, helmikuusa 20 ( vm. -92), ukko täytti lokakuusa 21, eli syntynyt -90. asutaan n. 100 km oulusta etelään päin, pyöritellään yhdessä maatilahommia ja sen semmoista. :>

viikkoja taitaa nyt olla 19+5, oli viimeksi ultra 19+1 ja mies oli ensimmäistä kertaa silloin mukana. aiko tulla jatkossaki! seuraavan kerran olis se rakenneultra, ja se on alle parin viikon kuluttua. saas nähdä että saako sukupuolen selville, minä toivon tyttöä ja mies toivoo poikaa. :D vaikka todellisuudessa sillä ei merkitystä ole kunhan on terve. :>

oli muuten melko jännä viime kertainen, kun neuvolan täti ensimmäisellä kerralla luuli et hedelmöitys olis tapahtunut myöhemmin kuin aluksi ajateltu= eli toisin sanoin sikiö olis pienempi. niin nyt ku käytiin nii se oli jo suurehkon luokkaa ikäisekseen. :D kauhiasti säikähdin siinä ku olen just miettinyt synnytystä että jospa se mahtus tulee. :D hemoglobiini arvot oli laskeneet viimekerrasta mutta nyt ne on tainneet nousta ku oon siitä viime kertaisesta neuvolasta syönyt ja juonut kaikkia vitamiinipitoista ruokaa. ainakaan enää ei ole niin väsynyt olo ja pää kipeä :p

meidän tuo vauva on melko villi :D neuvolantäti on kahdella viimeisellä ultralla naureskellut meidän vauvalle ku kovat jumpat on olleet menossa. ei ihme että yöllä on nykyään vaikea alkaa nukkumaan ku potkii viimeistä päivää, menee ihme asentoihin ja liikkuu mahassa. :> varmaan kolme yötä nyt on ollut tukalat oltavat, pyörinyt vaan sängyssä ja käynyt vessassa. loppuraskautta odotellessa siis, jos nyt jo osaa olla noin ilkeä olo välillä :D
 
Olisko mahdollista päästä mukaan vaikka olenkin 94? Tuonne suljettuun kerhoon, mies kuitenkin 92 syntynyt, heh :) Kun ei oikeen löydy aktiivisia nuorten keskusteluja. Ensimmäinen neuvola vasta 2 viikon päästä, mutta olisihan se kiva juttu seuraa saada aiheeseen liittyen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
Nostelen :) kaikki kerhoon, aiemmissa viesteissä linkki! Kaikki uudet ihmiset erittäin tervetulleita, vaikka tässä lukeekin 92 odottajat niin siellä (ja facebook-ryhmässä) meitä on äitejä ja tulevia äitejä laidasta laitaan, tällä hetkellä kai 94-92 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
Moikka kaikki!

Täällä ois kans -92 loppuvuodesta syntynyt tyttö Itä-Helsingistä ja esikoista odotellaan. :) nyt rv 17+5 menossa ja LA 9.5.2012
Laitoin kutsun tonne uuteen ryhmään mut oon uus täällä ja en oikeen osaa käyttää näitä palstoja vielä niin ei tiedä menikö se minnekkään. ;D
 

Yhteistyössä