hei, täällä olis kans yks odottaja lisää! ikää löytyy 19, helmikuusa 20 ( vm. -92), ukko täytti lokakuusa 21, eli syntynyt -90. asutaan n. 100 km oulusta etelään päin, pyöritellään yhdessä maatilahommia ja sen semmoista. :>
viikkoja taitaa nyt olla 19+5, oli viimeksi ultra 19+1 ja mies oli ensimmäistä kertaa silloin mukana. aiko tulla jatkossaki! seuraavan kerran olis se rakenneultra, ja se on alle parin viikon kuluttua. saas nähdä että saako sukupuolen selville, minä toivon tyttöä ja mies toivoo poikaa.
vaikka todellisuudessa sillä ei merkitystä ole kunhan on terve. :>
oli muuten melko jännä viime kertainen, kun neuvolan täti ensimmäisellä kerralla luuli et hedelmöitys olis tapahtunut myöhemmin kuin aluksi ajateltu= eli toisin sanoin sikiö olis pienempi. niin nyt ku käytiin nii se oli jo suurehkon luokkaa ikäisekseen.
kauhiasti säikähdin siinä ku olen just miettinyt synnytystä että jospa se mahtus tulee.
hemoglobiini arvot oli laskeneet viimekerrasta mutta nyt ne on tainneet nousta ku oon siitä viime kertaisesta neuvolasta syönyt ja juonut kaikkia vitamiinipitoista ruokaa. ainakaan enää ei ole niin väsynyt olo ja pää kipeä
meidän tuo vauva on melko villi
neuvolantäti on kahdella viimeisellä ultralla naureskellut meidän vauvalle ku kovat jumpat on olleet menossa. ei ihme että yöllä on nykyään vaikea alkaa nukkumaan ku potkii viimeistä päivää, menee ihme asentoihin ja liikkuu mahassa. :> varmaan kolme yötä nyt on ollut tukalat oltavat, pyörinyt vaan sängyssä ja käynyt vessassa. loppuraskautta odotellessa siis, jos nyt jo osaa olla noin ilkeä olo välillä