Mä muistan hämärästi tuollaisen...Alkuperäinen kirjoittaja julle ankanpää:vaihto väriä veden lämpötilan mukaan...
Ylin on kait Hart Sporttia ja sitä saa vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Lähes kaikkien edellä mainittujen lisäksi:
*Mehu, joka tehtiin jauheesta joka sekoitettiin veteen. Taisi olla väriltään vihreää ja niiiin kamalan hyvää.
*Pyörillä varustettu muovihevonen, jolla potkuteltiin eteenpäin. Se oli valkoinen jolla mustia pilkkuja ja punaiset kiinnipitokahvat.
*HubbaBubba purkka, josta saattoi puhaltaa VALTAVIA palloja jotka sitten läsähtivät kivasti naamalle ja tukkaan
*Oranssinen Sopu-teltta, joka pystytettiin joka kesä takapihalle majaksi
Ne oli T-vaippoja nimeltään =)Alkuperäinen kirjoittaja -77:meillä oli lastenhuoneenlattialla paksu oranssinruskea rahkamatto ja äidistä oli hienoa kun pikkuveljelle sai vaippoja mihin kuului punavalkoraidalliset joustavat housut. olkkarin sohvat oli niin karkeaa ruskeaa kangasta että paljaaseen ihoon sattui. kun muutettiin omakotitaloon isä rakenti siihen sisävessan. jättis-tuutin sai viiden markan setelillä kipsalta (tää tais olla jo kasaria). kenenkään autoissa ei ollu turvavöitä ja jengiä mahtui niihin älyttömästi. JOKA paikassa tupakoitiin sisällä, myös vaikkei talonväki olis polttanut oli tuhkis vieraita varten pöydällä, autoissa poltettiin yms. oli sitten lapsia tai ei sisällä (tää on jääny painajaismaisena mieleen) kaikki raskaana olevat poltti.
Ruokavalioni koostui hyvin pitkälti mannapuurosta ja pörrö pesukarhusta .Alkuperäinen kirjoittaja Kaipaava:Heips..
muistatteko vielä niitä ihania Naminami -vanukkaita? Pörrö pesukarhu ja masse majava?
Itse muistan sen maitosuklaa-mansikka vanukkaan jossa oli pupu vanukaspurkin kyljessä. Muistaako kukaan, mikä oli tämän pupun nimi? mistähän saisi noista vanhoista tuotteista kuvia, onko kelään tietoa? olis kiva vielä nähdä niitä ja fiilistellä
Suklaatupakat muistan, en lakutupakoita. Naapurissa oli tuo kurpitsamopo Mikä ihmeen Monchihi? Kärpässienijakkara oli mummolassa, niitä saa vieläkin, en oikein ole ksokaan tykännyt siitä.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Ennenkuin dementia vie viimeisetkin muistot, fiilistelläänkö vähän? Eilen täällä oli ketju kaivatuista lastenohjelmista, nyt voitais niiden lisäksi kaivata muutakin. Muistaako kukaan teistä esim Monchihiä, lakutupakoita ja sitä ihanaa vihreätä, kurpitsaa muistuttavaa potkumopoa jolla oli sarvet ja punaiset kädensijat? Mikähän sen nimi on, muistaako teistä kukaan? Entä kärpässienijakkara,eikö ollut ihana? =)
Olen mä tuollaisen nähnyt, mutta mulla ei sellaista tainnut olla, ainakaan isoa, ellen väärin muista oli sellainen pieni maskottivavaimenperä, ei ollut meillä päin mikään hitti lelu. Olen syntynyt -70 ja siskoni -77.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Siis kääk, mulla tosiaan taitaa olla se vade, kun tuo kuvakaan ei edes näytä tutultaAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:On tainnu mennä jo se muisti, kun ihan outoja asioita meikäläiselle..mikä on esim.monchichi?
Kalle-Apina!!!! Mulla oli sellanen <3Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Ihana ketju! Mä sain kyllä häntälakin, mutta semmosen epäaidon halpiksen, jossa joku helvetin supikoiran häntä. Kaverilla oli kettulakki, jossa oikeen käpälätkin!!! Ja sitä lakkia sit puhallettiin ja todettiin, että on aitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:ihan sama!!Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Häntälakki *huokaus*. Vieläkin kaivertaa kun mulla ei ollut :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Alkuperäinen kirjoittaja VoihhVoih:Saakohan niitä kurpitsa potkumopoja enää mistään? Tahtoo nääs sellaisen!
Mullapas on tällanen kotona varastossa
En tiedä miks oon tota rehannu mukana vuosikymmenet muutoissa, vaik siltä puuttuu sarvet ja ne "kahvat" josta pidetään kiinni
Siskolla oli valkonen hevonen, jossa mustia palloja ja punaset renkaat alla.
Vitska munhan täytyy kehitellä tuohon jostain ne sarvet, josta pidetään kiinni, niin saa tuo meidän pikkumies ajella tuolla sisällä =)
Mehän kaverin kanssa hajotettiin melkein heti noi kahvat, kun ajettiin asfalttimäkeä täysiä alas ja tietty pää edellä.
Kerrostalon pihapiirissä isukit sitt vaan vuolivat jostain puusta/oksanpätkästä uudet. Ja meno jatkui!
Välillä kävi hirvee parku kun vedettiin asfaltti-alamäki noilla nurin ja sitt oli polvet auki. Muistan, että siihen aikaan oli tosi kirvelevää puhdistusainetta:,-((