7 paikkaisia autoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
aikuinenkin, jollei satu olemaan mallia tankki. Itse olen 170 cm ja tarvittaessa olen taaimmaisella penkkirivillä matkustanut pitkiäkin matkoja (200-300 km:n matkoja). Ahdistavampi paikka mielestäni keskirivin keskellä kahden turvaistuimen välissä. Tavaratila tietenkin pieni, kun kaikki paikat käytössä, mutta eipä taida pienissä tila-autoissa missään olla isompaa tavaratilaa, pienempiä kyllä löytyy. Voyagerit ym. ovat tosiaan asia erikseen. Meille syntymässä nyt viides lapsi ja tavaratilan takia joudutaan varmaan vaihtamaan autoa. Reissataan nimittäin vähintään pari kertaa vuodessa Lappiin täältä eteläisestä Suomesta.

Minä olen normaalipainoinen aikuinen nainen. Tankkia en ole nähnytkään, mutta toki pitkäkoipinen 175cm ihminen. Hädin tuskin siis edes keskimääräisen miehen kokoinen.

Ai niin, en olisi mahtunut 12 vuotiaana sinne takapenkille sen paremminkaan, koska silloin olin jo saman kokoinen. Se että pehva on nyt leveämpi ei muuta tilannetta, ei se penkin leveys ole mikään ongelma nytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sii:
Kyllä Voyageri on huomattavasti parempi vaihtoehto ko previa.

No eipä ihan taida olla :)

:) on[/quote]

Kyllä voyageri on luksusta! Se on niin mukava, et en nopeesti keksi mitä autossa pitäisi olla paremmin. Tietysti piempi kulutus olis lisäplussaa.
Mä nautin kun ei tarvi istua takamus maassa kiinni vaan voi katella yli. Matka ajossa se on ihan ehdoton.

Yhteistyössä