V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 7:Meillä myös suunnitteilla 7-paikkainen ja vaihtoehtoina volkkarin touran tai mazdan 5.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Mulla on Opel Sintra, se on seitsemälle, penkit saa kaikki takaanta pois jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Mulla on Opel Sintra, se on seitsemälle, penkit saa kaikki takaanta pois jos haluaa.
Miten Opel on pelittänyt? Hyvin tietysti, ei mitään vikoja tulee varmaan vastaus, mutta oikeesti: kannattaako Opeleihin edes sekaantua, meillä myöskin tila-auto hakusessa ja noita autoja saisi halvalla, vähän ajettuja, mies ei niihin suostu edes vilkaisemaan ja itselläkin käy mielessä miksi niistä luovutaan vähän ajettuna ja niin halvalla jos kerta on niin hyvä auto?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä on ollut Opel viimeiset kymmenen vuotta. Ei ole vaatineet hirveästi remontteja, siskon Ford on ollut paljon useammin huollossa kuin meidän autot. Ei ole tosin ihan uusia eikä tila-autoja. Zafirasta täytyy kyllä sanoa, että jos oikeasti tarvitsee 7 paikkaa, niin sitä ei kannata edes harkita tavaratilan takia. Satunnaiseen käyttöön varmasti ihan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja avee:Me päädyttiin Nissan Qashqai+2:n kun noita 7 paikkasia kateltiin. Tosin meille riittää 5 paikkainenkin, mutta onpahan sitten ne lisäpenkit jos niitä joskus tarvii.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä on ollut Opel viimeiset kymmenen vuotta. Ei ole vaatineet hirveästi remontteja, siskon Ford on ollut paljon useammin huollossa kuin meidän autot. Ei ole tosin ihan uusia eikä tila-autoja. Zafirasta täytyy kyllä sanoa, että jos oikeasti tarvitsee 7 paikkaa, niin sitä ei kannata edes harkita tavaratilan takia. Satunnaiseen käyttöön varmasti ihan hyvä.
Tämä oli kommentti jota tarvitsinMeillä monesti kulkee vielä rattaatkin mukana matkassa joten ahtaaksi taitas mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksia?:Alkuperäinen kirjoittaja avee:Me päädyttiin Nissan Qashqai+2:n kun noita 7 paikkasia kateltiin. Tosin meille riittää 5 paikkainenkin, mutta onpahan sitten ne lisäpenkit jos niitä joskus tarvii.
Tarjouksia kyselty, siksi kyselen mitä olette tykänneet? Meillä kaks kouluikäistä ja vauva tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja oupeli:Jos laatua haluaa, osta toyota, jos tilaa niin voyager. Opel huonolaatuisempi kuin tojota mutta paljon halvempi, voyager laadultaan huono. Nämä voit tarkistaa katsastus tilastoista. Ei mihinkään tila-autoon sovi rattaita jos seittemän matkustajaa on kyydissä. Kannattaa ostaa kuomullinen peräkärry tai suksiboxi. Meillä opel zafira ja minun mielestä hinta-laatu suhde on hyvä. Tojota olis ostettu mut törkeen kalliita.
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Alkuperäinen kirjoittaja oupeli:Jos laatua haluaa, osta toyota, jos tilaa niin voyager. Opel huonolaatuisempi kuin tojota mutta paljon halvempi, voyager laadultaan huono. Nämä voit tarkistaa katsastus tilastoista. Ei mihinkään tila-autoon sovi rattaita jos seittemän matkustajaa on kyydissä. Kannattaa ostaa kuomullinen peräkärry tai suksiboxi. Meillä opel zafira ja minun mielestä hinta-laatu suhde on hyvä. Tojota olis ostettu mut törkeen kalliita.
Ja Seat Alhambraan MAHTUU rattaat mukaan ja 7 henkeä.
Penkkejä saa siirrettyä eteen ja taakse, jolloin takatilaa jää enemmän ja rattaat mahtuu sivuttain kyytiin.Ainakin Emmaljunga Ceroxit.
:wave:
Ja tuohon sanon että laatua ei Toyota tarjoa!!![]()
Kyllä ne Volkkarit ja Mersut sekä Audit tarjoaa Volvon ohella laatua.
Sanoohan sananparsi jo
Toiota jollet muuta saa!!!![]()