6 henkinen perhe ja auto?? (pienituloinen perhe)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta neljän äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tekisin varmaan teidän tilanteessa niin, että pitäisin sen tonnin auton ja 5000? auton vaihtaisin isompaan. Mees nettiautosta kattomaan, laitat hakusanoiksi henkilöauto, tila-auto ja hinta vaikka 5000-6000, tulee paljon vaihtoehtoja!

Meille syntys heinäkuussa toinen muksu ja samalla vaihdettiin kanssa tila-autoon. Mersun R-sarjalainen, tilaa on kuudelle joten tilaa on myös rattaille ym. roippeille. Käytiin hakemassa Ruottista tämä. Naapurissa kun autot ovat 50% halvempia kuin täällä. Tuolta kannattaa katsella: http://www.bytbil.com

Meillä mies halusi kanssa neljännen lapsen synnyttyä vaihtaa toisen auton isompaan. Asutaan niin korvessa myös että kaks autoo oltava. Mun mielestä ois pärjätty ihan hyvin kahdella henkilöautolla, kun ei kuljeta koko porukka pidemmälle kuin pari reissua kesässä ja ehkä yks talvella, ja kumpikin meistä mielellään ajaa nuo välit. Mutta mies piti päänsä ja osti bussimallin hiacen, hyvä ja luotettavahan tuo on, mutta mua ketuttaa noi sen dieselverot ja aika kalliit vakuutukset. Mutta menee tää näinkin ihan hyvin, nyt mahtuu kyytiin enemmänkin väkeä kun oma perhe, ja iso koira sekä tavarat mahtuu kyytiin.

Me katsellaan myös parhaillaan tila-autoa. Opel Zafirat näyttäisi olevan aika halpoja. Ja niiden ei kait pitäisi sitä polttoainettakaan viedä niin paljon, kun isommat tila-autot.
Ruotsista haettiin edellinen farmariauto. Ne on halpoja siellä, mutta pitää sitten varautua siihen veroon, joka tulee maksettavaksi. Siinä oli pieni yllätys meille, kun olikin isompi, mitä luultiin.

Yhteistyössä