K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Oliskohan taas liioittelua ja värittelyä vaihteeksi. Tämän palstan juoruakkojen touhu on paljon yököttävämpää ja te (samat) myös tekopyhästi juoruatte ja kehittelette omia juttujanne myös toisista faneista. Te vasta säälittäviä olette.
 

Yhteistyössä