K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Oliskohan taas liioittelua ja värittelyä vaihteeksi. Tämän palstan juoruakkojen touhu on paljon yököttävämpää ja te (samat) myös tekopyhästi juoruatte ja kehittelette omia juttujanne myös toisista faneista. Te vasta säälittäviä olette.
 
Ei niin. Edes shipparit eivät kuvittele enää mitään. Fiilistelevät ystävyyttä ja leikkimielistä poikaystävä läppää. Korkeintaan muutama, jolla on edelleen puurot ja vellit harhaisesti sekaisin. Kaikilla ois paljon helpompi, jos vain voisi hyväksyä todennäköinen kumppani ja hänen läsnäolonsa. Ja se, että K:kin on tärkeä ystävä ja myös hänellä oli perhe mukana. Pitääkö kumppanin ja ystävän muka joka ikinen kerta sulkea toisensa ulkopuolelle?
Palstan harhainen tyranni taas vauhdissa. Olet ihan sekaisin. Äläkä kirjoita muiden puolesta! Kaikilla ois paljon helpompaa, kuten itsekin mainitset.
 
Kyllähän J:n vanhempien tulisi saada katsoa rauhassa keikkaa ja viettää muuta vapaata aikaa.
Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.
 
Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.
Samaa mietin. On voinut olla täysin luonteva tilanne, eikä siinä kenenkään ole välttämättä tarvinnut ujuttautua väkisin viereen.
 

Yhteistyössä