7 paikkaisia autoja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Pitäis vaihtaa autoa ja tuollainen 7 paikkainen olis oltava aina välillä, pääosin riittää 5 paikkaa. Olisko kokemuksia sellaisista autoista kuin esim. volvo xc90? En halua mitään pikkubussia tai Voyageria.
 
No sit Toyota Previa ois hyvä. Se on kuin korkea farmari jos ei käytä toista takapenkkiä, eli paikkoja on silloin viidelle, molempien takapenkkien kanssa paikkoja 8.

Ei kuluta hirveitä määriä bensaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No sit Toyota Previa ois hyvä. Se on kuin korkea farmari jos ei käytä toista takapenkkiä, eli paikkoja on silloin viidelle, molempien takapenkkien kanssa paikkoja 8.

Ei kuluta hirveitä määriä bensaa.

Pitääpä katsella!! Ei ole tullut tuo mieleen, ne Previat joita olen nähny on kuin avaruussukkuloita:( ehkä sen verran iäkkäämpiä sitten olleet.
 
Meillä on Ford S-max ja ollaan tykätty kovin.

Jos XC90 mahtuu hintahaarukkaan niin ei taida paljon polttoainekulut kiinnostaa? Se on kyllä hieno kärry, mielellään ottaisin sellaisen jos olisi varaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No sit Toyota Previa ois hyvä. Se on kuin korkea farmari jos ei käytä toista takapenkkiä, eli paikkoja on silloin viidelle, molempien takapenkkien kanssa paikkoja 8.

Ei kuluta hirveitä määriä bensaa.

Pitääpä katsella!! Ei ole tullut tuo mieleen, ne Previat joita olen nähny on kuin avaruussukkuloita:( ehkä sen verran iäkkäämpiä sitten olleet.

Kyllä Voyageri on huomattavasti parempi vaihtoehto ko previa.
 
Toyota Corolla Verso on hyvä jos pääsääntöisesti riittää 5 paikkaa. Taaimmaisen penkin 2 paikkaa saa ihan piiloon ja silloin jää kivat tavaratilat.

Jos käytössä kaikki 7 paikkaa niin tavaratilat melkoisen pienet.

Mutta meidän 5-hengen perheelle Corolla Verso on toiminut tosi hyvin ja kolme istuinta mahtuu takapenkille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
opelilla mielestäni zafiraa saa mallilla johon mahtuu tilapäisesti 6 tai 7

Zafira on oikeasti 5 hengen auto. Mä en mahdu sinne takapenkille, se ei ole tarkoitettu aikuisille - korkeintaan jolleikkin minikokoisille. Sama koskee kaikkia näitä pieniä tila-autoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Toyota Corolla Verso on hyvä jos pääsääntöisesti riittää 5 paikkaa. Taaimmaisen penkin 2 paikkaa saa ihan piiloon ja silloin jää kivat tavaratilat.

Jos käytössä kaikki 7 paikkaa niin tavaratilat melkoisen pienet.

Mutta meidän 5-hengen perheelle Corolla Verso on toiminut tosi hyvin ja kolme istuinta mahtuu takapenkille.

Siis keskipenkille mahtuu se 3 lasta istuimissaan. Takana ei ole kuin kaksi paikkaa.
 
höh miksi ei voyager? tai minibussi :)
Mä en taas huolis näitä ''tila-autoja'' millään ku ei niihin oikeesti edes mahdu.
Olisin just niitä ehdottanu vitoa tai transportteria.
 

Yhteistyössä