Nyt 6 yrityskiertoa takana ja kotitestien mukaan ainakin 4 ovulaatiota ollut. Otatin verikokeita omalla lääkärillä kp 5:
s-tsh 0,5
s-fsh 12
s-lh 7,8
s-shbg 129
s-testost. 0,8
s-østradiol 0,22
s-ft4 14
Millaiselta tulokset vaikuttavat? olisiko syytä ottaa esim. progesteron tai jotain muuta? ¨
Kiitos vastauksestanne.
s-tsh 0,5
s-fsh 12
s-lh 7,8
s-shbg 129
s-testost. 0,8
s-østradiol 0,22
s-ft4 14
Millaiselta tulokset vaikuttavat? olisiko syytä ottaa esim. progesteron tai jotain muuta? ¨
Kiitos vastauksestanne.