40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
ON Mä olen ihan sydän sykkyrällä, sillä just yksi nainen soitti, ett heillä on 2 pentua, ett ne sais nyt ja mies ei ihan suoraan sanonut Ei, kun häneltä asiaa kysyin. Tosin oli sitä mieltä, ettei pentuja otettaisi, joten ei varmaan oteta, mutt käynpä nyt kattomassa kuitenkin.

mur-mur Onnea koiruuden hankintaan :kiss:.
 
Meillähän ultrassa ei näkynyt oikeastaan mitään. Pieni piste, joka ehkä oli "jotain". Kaavinnassa sitten oli sitä raskausmateriaalia tullut. Mitä oon juttuja lukenut, tuulimuna on raskaus, jossa sikiötä ei kehity ollenkaan. Keskeytynyt keskenmeno taas on sitten toinen juttu.

Tosiaan täytyy seuraavan kerran mennä sinne varhaisultraan, en pitänyt itseäni "niin vanhana", mutta 35v on eri asia kuin 25v. Korventaa niin ylävatsaa, en tiiä mitä tekis :'(
 
Voimia ja jaksamista Sinulle Whisky Peat!! Sanat ei riitä kertomaan tunnetta, kuin luin kokemaasi....Täällä on näköjään todella mahtava ja hieno naisjoukkue tukemassa toinen toisiamme....on hienoa tulla joukkoonne!:heart:

Nuorena luuli, että lapsia tehdään kun haluaa ja vasta paljon myöhemmin tajuaa elämän realiteetit, ettei se niin olekaan...joskus tuntuu, että vain toinen hedelmättömyysasioita kokeva ymmärtää oikeasti sen fyysisen tuskan sydämessä...ehkä se niin onkin...

Kaikille meille uskoa ja toivoa...mehän ei todellakaan luovuteta!

PerNilla:wave:
 
Moipsaukset kaikille!

Kiva Ottis että oot palannu=) oliko teillä kiva reissu??? Et siitä kertonu mitään...
Toivon sinulle niitä viivoja testiin... Ja joo...dbo päivä ei vielä varma(mutta hei..nimi varmaan väärä..), kun tänäänkin näyttää samaa vahvaa viivaa...en tiiä...musta jotenkin tuntuu että hajoo pää tän asian kanssa...ihan käyn nyt yli kierroksilla...kohta ollaa lähössä reissuun, se mun ystävä kuulosti jopa vähän närkästyneeltä kun ehdotin sitä päivän vaihtoa...eilen illalla ollaan talleteltu, MUTTA:confused:...nyt naurakaa vaan...mut mä kävin jo epäilemään että onko niitä siemeniä ees tullu mun sisään...yleinsä kun tulee niin että tulvii ylikin ni nyt en jälkeenpäin en huomannu mitään..no okei..löhöilin sohvalla tyyny pepun alla varmaan ainakin tunnin telkkua katellen , mut silti...ja niin holmo ja epäileväinen oon et mieheltä sitä suoraan aamulla kysynyt...hän tietysti ihmeissään ja sanoi että pitääkö sitten seuraavalla kerralla ruiskasta selälle jotta uskon...no joo...oon hölmö...seuraava mahollisuus saada piliä on sitten vasta huomen illalla, kun Lilja on käynyt nukkumaan...että näin..

Nyt pakko lähtä...sori omanapaisuus...
 
Ottis
Whisky Peat :hug:.

ON Minä lähdin vain katsomaan niitä pentuja, mutt niinpä vaan meillä nyt ravaa alakerrassa kaksi kisulia =). Toin ne kotiin "sovitteille" :LOL:. Lupasin huomenna palauttaa, jos ei mies hyväksy. Tyttökissa on pohjaväriltään valkoinen, päälaen ja yläselän väritys punamusta ja poika on samoin pohjaväriltään valkoinen, mutt naama on peruskissamainen, alta valkoinen ja päälaki harmaankirjava, kun selässä on sitten mustat kuviot ylhäällä lavassa kuin siivet molemmin puolin ja tasaiset kuviot alempana muuten. Poika oli heti tullessaan kuin kotona, löysi ruoka-astioidenkin paikan välttömästi ja kävi jo testaamassa hiekka-astiaa. Tyttö naukui kovasti tullessa, mutt on rauhoittunut jo. Saas nähdä mitä mies tuumaa ja milloin noi 2 sammuu päiväunille :).
 
Ottis
Pikkutirri Kyllä niitä simppasia on tullut ja kaikki jääneet sisällekin jos ei ole yli tulvinut =). Ja muista, ett simppaset säilyy hyvissä limoissa ihan varmasti sen 3 päivää, joten uskallat kyllä reissuun lähteä.

Kiitos kysymästä, reissu meni hyvin ja oli ihan mukava loma. Mies ei juonut ollenkaan niin paljon kuin tavallisesti lomilla, joten senkin puoleen oli kiva juttu. Melkein joka ilta juotiin kahteen pekkaan se talon viinipullo, mutt siihen juomiset kahta iltaa lukuunottamatta jäivätkin. Lämmintä oli ja poikettiin Tukin puolellakin shoppailemassa. Lentokoneeseen tilasin tulomatkalle tuliaiset, joten senkin puoleen oli kiva ku ei tarvinnut rampata tuomisia ettimässä. Paitsi ett ostin sitten itselleni kaikkea mahdollista =).

Pitää lähteä nurtsia leikkaamaan, ettei mies ihan hepulia saa ku tulee kotiin. Noissa kateissa varmaan sulateltavaa ihan tarpeeksi :).
 
Piiiitkät jutut kirjoittelin..ja kaik hävis!!!?..:kieh:

Soili
- sorry, siullahan ON jo ylläri pylläri matkassa:heart:..anteeksi höperehtimiseni:ashamed:

Ottis
- mukava, jotta reissunne oli onnistunut!=)
..peukutukset ++++++++ d=)b täältä:heart:

Tuulimunaraskaus:
Perhesuunnittelun kotisivut
Munasolu hedelmöittyy ja alkaa jakautua samalla kun kulkeutuu kohtuun ja kiinnittyy sen seinämään. Istukka kehittyy, samoin sikiöpussi joka täyttyy lapsivedellä ja kohtu kasvaa. Raskaushormonia (hCG) muodostuu ja raskaustesti näyttää positiivista. Normaalit raskausoireet ilmenevät (rintojen arkuus, pahoinvointi, väsymys jne.) mutta sikiötä ei muodostu lainkaan. Raskaus on hedelmöittymishetkestä tuomittu eikä mikään hoito tai lääke auta.

Ottis
- kyllä se mies niihin kisuloihin varppina ihastuu!!!

..mie täällä kuumeisena odottelen koiranpennun omistajan soittoa..


Plussasätehiä jokaiselle ihunaiselle!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, tervetuloa! ja onnea uusien asukkien kanssa.. pakko se on isännän heltyä.. on ne niin ihania. Samoin mur-mur koiravauvan johdosta =)

WP, miulla tuulimuna 34-vuotiaana ja lääkäri totesi, että "normaalia sinun ikäiselläsi rouvalla" (naislääkäri).. nuorimmainen tuli kun olin 35 ja nyt mie oon 43..

Oonkohan mie raskaana? :whistle: Alavatsaa on juilinu ja viimeyönä oli jos jonninmoista kipua justiin tossa häpyluun "yläpuolella" joka säteilee nivusiin. tänään on enemmän semmonen tunne niinkun olis joku tennispallo tungettu alavatsaan.. ei varsinaista kipua vaan semmosta pingotusta. Rintoja pakottelee hiukka. Tänään on Dpo 7.. lääkärin mukaan siis kun miehän sain sen irrotuspiikin.

Koska teillä on R-testi näyttäny plussaa aikasimmillaan?? Tekis mieli testata mutta kun tietää sen turhaksi vielä..

No sitte kun en ookkaan raskaana niin tullaan alas korkealta ja kovaa :headwall:
 
tetu..jos hetken vielä malttaisit dippailun suhteen;)
..miusta dpo10 voisit jo kokeilla..sitten dpo11-12 monella(ei kaikilla) jo haamuista näyttää..

Hyvinkin siellä siulla salamatkustaja:heart:..miulla nimittäin oireet samanmoisia tärpissä olleet!
 
Meinasin pyörtyä tänään elämäni ensimmäisen kerran :( Vein lapsia kavereilleen, ihan tuohon meidän lähitaloihin, kun toisen kamun pihassa alkoi tulla sellainen samanlainen olo, kuin eilen nukutuksessa, kun nukutusaine kiipesi käsivarresta tuohon kaulan tietämille ja hengittäminen alkoi käydä työlääksi ja ajatus harhailla... Sitten iski kylmä hiki ja sellainen tuulitunneli -olo. Pyysin päästä makuulle ja lasillisen vettä ja sitten helpotti sen verran että pääsin kotio.

Kotona verenpaineet olivat pienen levon jälkeen useammassa mittauksessa n. 107/65, ja pulssi vaihtelevasti 41-77... Mutta mikä ihanaa: tällä hetkellä EI ole niitä kovia ylävatsakipuja, joita oli yöllä ja aamupäivällä. Soitin jo leikkausosastolle, eivätkä kivut kuulu asiaan. Ylilääkärille käskettiin soittaa, mutta ei vastannut. Tänään on pakko vain maata, MINUNKIN jopa, sen verran säikähdin tuota episodia. Ja mitään raatamistahan en ole tehnyt muutenkaan, mutta ei parane pahemmin olla ilmeisesti jalkeillakaan. Ja alunperin enää tämä päivä olisi ollut sairauslomaa...

Anteeksi taas omanapa.. Päässä humisee, sanoivathan siellä osastolla kyllä eilen, että nukutusaineet vaikuttaa viä tänäänkin, toivotaan että huomenna on UUSI PÄIVÄ. Meille kaikille, tietysti :heart:

Ps. Pikkutirri: meilläkin oli joskus siemenet kateissa - mutta kaivamisen jälkeen niitä todistettavasti kuitenkin löytyi :LOL:
 
Tänään aamupäivällä oli se Papa kontrolli ja vastaus vasta 1kk:n päästä!..Höh!:O

Pitkään juttelin Polin hoitajan kera(ihunan myötätuntoinen)..hän pahoitteli kovasti menetyksiäni ja kyseli - miten jakselen?
..kertoilin teistä ihunaiset ja sanoin teidän olevan ISO tuki!:kiss:

Kyseli ihmeissään, "eikö ole tutkittu ollenkaan, mistä keskeytymiset voisi johtua"?..lääkärithän olleet sitä mieltä, ettei kannata - niitä vaan tulee tällä ikää..ei raskaus vaan enää onnistu.

Miulla muuten taisi olla ovis eilen - Kp13..oli pari päivää masu aiiiiivan turvoksissa, kuin pallo ja kipuili kovin..säikähdin ihan, että jos onhin jäänyt jotain R-materiaalia vielä..tänään kuitenkin kivut hellittäneet ja normi oloinen.
..taisipa olla moneen, moneen kuukauteen sellainen kierto, etten hyödyntänyt enää..:|
 
Viimeksi muokattu:
Piiiitkät jutut kirjoittelin..ja kaik hävis!!!?..:kieh:

Soili
- sorry, siullahan ON jo ylläri pylläri matkassa:heart:..anteeksi höperehtimiseni:ashamed:

Ottis
- mukava, jotta reissunne oli onnistunut!=)
..peukutukset ++++++++ d=)b täältä:heart:

Tuulimunaraskaus:
Perhesuunnittelun kotisivut
Munasolu hedelmöittyy ja alkaa jakautua samalla kun kulkeutuu kohtuun ja kiinnittyy sen seinämään. Istukka kehittyy, samoin sikiöpussi joka täyttyy lapsivedellä ja kohtu kasvaa. Raskaushormonia (hCG) muodostuu ja raskaustesti näyttää positiivista. Normaalit raskausoireet ilmenevät (rintojen arkuus, pahoinvointi, väsymys jne.) mutta sikiötä ei muodostu lainkaan. Raskaus on hedelmöittymishetkestä tuomittu eikä mikään hoito tai lääke auta.

Ottis
- kyllä se mies niihin kisuloihin varppina ihastuu!!!

..mie täällä kuumeisena odottelen koiranpennun omistajan soittoa..


Plussasätehiä jokaiselle ihunaiselle!!!
Minullahan kohtu todellakin kasvoi... jouduin vaihtamaan jo mammahousut jalkaan ja jos osasi katsoa, "raskauden" erotti :( Siksi kai olikin aika petetty olo, luvataan paljon, muttei anneta mitään. Kipuja vain.
 
WP - ymmärrän hyvin pettyneen ja tyhjän oloisesi..suru se on:'(
..kyllä se helpottaa kun aikaa kuluu:hug:..voin sanoa näin kerranhin kun omaa kokemusta on, ottaa vaan oman aikansa: toisilla helpottaa nopsaan kun taas toiset surevat pidempään - surulle täytyy antaa vaan aikaa.

Ps. Lääkäri sanoi, että keskeytyneessä keskenmenossahin istukka vielä toimii(kasvaa) ja R-oireitakin voi olla pitkään, sekä maha kasvaa..vaikka alkio/sikiö ei enää elossa.
 
Viimeksi muokattu:
WP - ymmärrän hyvin pettyneen ja tyhjän oloisesi..suru se on:'(
..kyllä se helpottaa kun aikaa kuluu:hug:..voin sanoa näin kerranhin kun omaa kokemusta on..

Ps. Lääkäri sanoi, että keskeytynessä keskenmenossahin istukka vielä toimii(kasvaa) ja R-oireitakin voi olla pitkään, sekä maha kasvaa..vaikka alkio/sikiö ei enää elossa.
Niinpä. Minäkin ajattelin tässä jossain vaiheessa tikutella, vieläkö näyttää plussaa.. minähän tein päivää ennen ultraa (11+4) viimeisen liuskatestin "huvikseni", nähdäkseni kuinka viivat ilmestyvät. Ja se testiviiva oli niin tumma kuin olla voi, ja ilmestyi heti. Niin sitä ihmistä huijattiin :/ En minä enää ole toivottoman surullinen, olen tätä asiaa puhunut niin teille kuin suvulle ja ystävillekin. Se tekee todelliseksi sen, että raskaana on oltu ja jotain tärkeää on menetetty. Ja toisaalta - mitään fyysistä menetettävää ei ollut, ne luomamme mielikuvat, haaveet ja suunnitelmat kylläkin. Tämä on ollut minulle helpotus, ei kuollutta vauvan alkua monitorissa, vaan pelkkää tyhjää. Minulla on sitä paitsi se maailman paras mies, yhdessä ollaan selvitty kaikesta siitä asti kun olin 16v, siispä selvitään tästäkin :heart:
 
WP::hug:
PerNilla: Terveloa takaisin ! Itse löysin tieni tänne viime keväänä...
ON:Sekavin miettein luin teidän juttujanne kanssamatkaajani ! Pieni ihana mies sai tunteeni ja ajatukseni niin sekaisin sunnuntaina. En oikein tiedä miten päin olisin ja itkukin on hirmu herkässä etenkin iltaisin, kun ajatukset pyörii vaan kehää. En tiedä helpottiko oloani yhtään että jäin vähän lomailemaan... Koko ajan on ollut hirmu ikävä kultaani, joka valmistautuu jo uuteen työhönsä, on ollut jo parina päivänä töissä... Unelmoin vaan masuasukista... ja toivon tärpppiä tästä kierrosta... Eihän siihen tarvittaisi kuin se yksi nopea uimari. Nyt lähden löpisemästä, mutta ihanaa, kun olette olemassa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille, terveiset Muumimaailmasta siellä vietin päivää pikkusen lapsenlapsi tytön kanssa tänään <3, hyvin olisin mennyt hänen äidistään:)

Dpo 1 tänään tosiaan ja Minttu RKKT listalla 2 kertaa, varmaan toinen on Pikkutirri:)

Ihanaa Ottis
: Olet palannut ja 2 kisunpentuakin kotoa löytyy, sekä merkkejä raskaustestissä, voikun tämä olisi se ihana Onnekas Kiertosi!!:heart:

Tetu: Toivottavasti tästä kierrosta tulee plussaa, hyvät ovat merkkisi siihen ainakin :):heart:

Mur-mur
: Jo miettii nimeä pienelle koiranpennulle, ihanaa!:heart:

Pikkutirri: Juu ei kertoja tarvitse olla paljon, yksikin kerta riittää ja Onnea , että hedelmöittyminen tapahtuu, Toivon kovasti plussaa myös 2n vkn päähän testiin:):heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille

mahdotontako
 
Tervehdys pitkästä aikaa kaikille!
Pahoittelen, että nyt tulee vain omaa napaa!! Yritän jossain vaiheessa vähän lueskella teitinkin kuulumisia. Sen kyllä bongasin, että Oliivitar! Ihanaa, olet raskaana!!! Aivan upea juttu kertakaikkisesti! =):heart: ONNEKSI OLKOON IHAN HIRVEÄSTI!!

Me ollaan vietetty miehen ja pojan kanssa aivan loistava kesäloma. Tuntuu, että olen rakastunut mieheeni uudelleen. Vauvahaaveet jäivät taka-alalle ja stressittömyys taisi tehdä tehtävänsä. Tein tuossa apteekin oman raskaustestin viikko sitten ja erittäin vahva plussa törähti tikkuun. Ollaan oltu miehen kanssa ihan onnesta sekaisin. Haluaisi huutaa koko maailmalle raskaudesta mutten vielä uskalla... =) Ollaan vaan miehen kanssa myhäilty onnellisina pieni salaisuus sisällämme. Olen katsellut pojasta otettuja vauvavideoita ja itku on ollut herkässä, kun olen sitä pientä palleroa katsellut. Miten äsken hän vielä oli ihan pikkuruinen vauvanpyöreä pallero ja nyt jo mennä touhottaa isona poikana eteenpäin.

Jos nyt omat laskelmani pitävät paikkansa, niin vauvamme syntyisi keväällä, eli aika samoihin aikoihin kun esikkokin eli huhtikuussa. IIIK! En voi uskoa tätä!!

Valitettavasti en nyt ehdi muuta kirjoitella. Ollaan lähdössä taas maalle loppuloman viettoon. Pitää pakkailla ja pestä pyykkiä.

Ihanaa loppukesää kaikille ja kovasti toivottelen plussatuulia palstalaisille! Olo on ihan hurjan onnellinen, etten vieläkään voi tätä uskoa todeksi. :heart::heart::heart::)
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Hei Ihanaiset

Voi mitä kuhinaa täällä olkkarissa =) IHANAAAAAA!!!!

Salme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnittelut Ja kiitoksia :kiss: Milloin teillä on laskettu aika?

Ottis Tervetuloa takaisin Ja kuinka ihanaa, viivoja testissä Huomista dippiä tulen kyllä kurkkimaan!!! Me aikoinaan otettiin samasta pentueesta kaksi kissaa, ja oli erittäin hyvä päätös! Niistä oli seuraa toisilleen ja pahimmat hepulit viettivät keskenään :D Ja iltaisin sai tuplakehräykset kun lapset olivat menneet yöpuulle :heart:

annekristiina:
Sissi, sopiva nimi Mur-Murin koirulille, kuten emäntäsäkin, ja isännälle metsäkaveri
Komppaan! Hyvä nimi :)

Ja uusikin kuumeilija :wave: tervetuloa PerNilla minunkin puolesta! Olen "siirtymävaiheessa" odottajien puolelle :D Eihän täältä malta lähteäkkään, hyvään seuraan olet tullut :heart:

Plussapuuhkutuksia

Oliivitar ja Möykky :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Salme71

Yhteistyössä