Oliivitar Onnea ultraan! Toivottavasti sieltä tulee ihan ihania kuulumisia :heart::hug:. Jään jännäten odottamaan.
Pikkutirri Me tehtiin Rodokselta päivän retki Marmarikseen, Turkkiin. Turkissa olen käynyt yhden kaverin kanssa ab. 10 vuotta sitten ja siitä maasta mulle riitti se kerta :ashamed:. Minä nimittäin en tykkää turkkilaisten tavasta olla tyrkyllä koko ajan. En tykkää, ett ravntoloissa on sisäänheittäjät ja ett siellä ei voi yhtään kävellä rauhassa, ettei joku tyrkytä jotain. Kolme vuotta sitten kun oltiin ed. kerran Rodoksella, ajattelin, etten sinnekään enää haluaisi ku siellä oli vähän samanlainen meininki ku Turkissa, mutt nyt kun Rodokselta käytiin Turkissa, huomas, ett Kreikan puolelle oli ihana tulla takas
.
Onhan Rodoksellakin ravintoloissa sisäänheittäjät, mutt he ovat huomattavasti hillitympiä ja kieltäytyminen on helpompaa. Tähän mennessä olen tykännyt enemmän Kreikan Haniasta, mutt nyt kun oppi tuntemaan taas Rodosta piirun verran enemmän, uskon, ett sinne mennään toistekin. Mutt mitä kaupankäyntiin tulee, niin varmaan Turkin puolella tulis shoppailtua enemmän jos sen saisi tehdä rauhassa eikä tinkaaminen olis niin kovaa puuhaa. Sieltä ostin itselleni muuten aivan ihanat sandaalit, en ole sen jälkeen muita käyttänytkään =).
Turkkihan on tavattoman kaunis maa, joten kyllä, kyllä siellä vois joskus vielä käydä =).
Ps. Toivottavasti sulla oli antoisa saunareissu miehen kanssa
.
Minttu2011 Vai että nippailee siellä? Hyvältä kuulostaa :heart:. Mulla nippaili muniksia ja oli tuntemuksia kohdunseudulla dpo 8-10, mutt sitten loppui kuin seinään ja nyt on tisut erilailla eli tätitavalla kipeät. Harmittaa niin vietävästi :ashamed:.
Meidän miehet näyttää olevan huolestuttavasti samanlaisia työhulluja. Mun mies oli illalla oikeasti flunssainen ja sairas eikä jaksanut oikein mitään ja silti lähti töihin. Illalla vain ihmetteli, ett mitenkähän hän huomisen jaksaa. Onneksi on viikonloppu edessä ja pääsee hänkin huilaamaan. Mies puheli joku päivä, ett pitäis vielä lomaa, mutt mua oikeasti vi*uttaa ku eilen sit ku kysyin, ett pitääkö ensi viikolla lomaa, kun sanoi, ettei oikein jouda. Eli
Pitää loman eri aikaan kuin minä vaikka mulla on 12 viikon loma :stick:.