40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moipsus ihanaiset:wave: Kotiin taas palailtu ja kohta miehen kera saunaan ja sitten...ehkä:heart: ihana olla kotona taas...

I H A N A pieni koiravauva mur-mur!!! Voi että kun on sulonen!!! Onko se nimi nyt sitten päätetty?

Ja Ottis...ihana ajatella että sinulla niitä pieniä kisuleita siellä=) Pitäkää ne...äkkiä se ihan pentu vaihe on kumminkin ohi ja sit tilanne normalisoituu kun kisut aikuisia. Olitte käyneet turkin puolellakin..mitä tykkäsit? Ootteko käynny turkissa ihan koko lomalla? Mä oon matkustellu aikanaan paljonkin Kreikassa ja Turkissakin käyny useampaan otteeseen...kiva että teillä oli hyvä reissu ja sielläkin pääsit kissoja syöttelee=)

Ja mitä ihmettä Salme???? Upeeta!!! Onnea tuhannesti teille!!!! Ja Oliivittarelle siihen alku ultraan onnea..tuu sit kertoo...

Kiitos Ottis ja Minttu ja Mahdotontako ja Oliivitar ja kaikki tsemppareista=) on tää niin "päähänkäyvä" laji...

Nyt saunomaan!!!:wave:

MUR MUR!
Aivan ihana koiruli!! Mikäs sen nimeks nyt sit tulee tai tuli? Voi olla ett lukee myöhemin lun taas vastailen aiempaan.
Ja OTTIS: totta on että vaativat paljon mutta myös antavat paljon!!! Vauvaa kun ei ole niin on ainakii karvaisia hellittäviä! Toki ei oo yhtään sama mutta ehkä kaipuuta lieventävät ainakii, mulla on ollut todella iso apu varsinkii viimevuotisen targedian jälkeen selvitä kun on nuo koirat:heart:
Ne antaa välitöntä rakkautta ja vaikka ne ei joskus tottele esim. lenkillä niin ei niille voi olla kauaa vihainen! Ne myös osaa loukkaantua, varsinkii meidän tyttökoira menee sängyn alle heti jos äänensävy nousee ja on toki hiukka arkakin ja esim jos olen lähdössä töihin tai jonnekin yksin niin kyllä aistii sen eikä edes nuole kättä niinkuin yleensä tekee. On ne niin suloisia (nytkin yks kuorsaa sängyn alla:LOL:varmaan meidän pienin eli isäkoira joka muistuttaa erehdyttävästi tiibetinspanielia!

OLIIVITTARELLE ONNEA ULTRAUKSEEN!!!

Sit ON: eilen alkoi juilimaan iltapvstä alamahaa ja nivusia ja turvottaa mutta myöhään illalla se loppui... yrittiköhän siellä jotakii tapahtua??
Kumminkaan en enää lääkettä ottanut kun kättä ei edes suuremmin koskenut paitti pyörälenkillä kun olin illalla... jouduin vaihtelee vaihdetta just sillä kädellä ja se tärinä voi olla kans...
Joo en nyt varmaan usko että pieni tarrannut kun oireetkii loppui kuin seinään. Pahuksen lääkkeet!
Ehkä ens kierto sitte???
Ja mullahan vasta DPO7. En aio nyt kuitenkaan ottaa sitä lääkettä kun luulen että ihoni kutina käsissä johtuu juuri tuosta voltarenista kun sama juttu viime viikolla töissä ollessa, oli tosi kiusallista!
Kotona remppa jatkuu! Onneks se hiomispöly loppuu kun alkaa olla hiottu... se on ollu ihan kauheeta kun kaikki paikat pölyssä vaikka on ollut pressu oven paikalla.... no siivottavaa ainakii riittää moneksi viikoksi!
Eilen tyhjennettiin kellarin yhestä huoneesta kaikki ylimääräinen ja peräkärri tuli melkeen täyteen rojusta! Ja meillä iso peräkärri. Paljon olis vielä sisälläkii heitettävää mutt ei taida mahtua samaan... Isäntä keksinyt keittiön vanhoille kaapeille uusoikäytön: viritellyt niitä kellarin seinille!
Juu aikaansaava mies mutta tekee kyllä ittensä loppuun tuolla tahdilla! Nyt viel onneks nukkuu ja en oo sen takia viittiny mennä kolisee tohon eteiseen kahvia keitteleen...
Mut nyt kello on niin paljon että kyl meen.
Palataan ihunat ja PLUSSATUULIA!+++++++++ Myös kaikille muille tsemit keille en nyt kommentoinut!!:hug::heart::)IHANAA PÄIVÄÄ!!!!

Ottis
Voi mur-mur, ku ihana söpöläinen teillä :heart:! Onnea uuden perheenjäsenen johdosta!

Uudi, totta joka sana, jonka kirjoitit. Illalla miehen meinasin saada heltymään, ett noi kissat sittenkin pidettäisiin, mutta kun itsekin vielä vähän epäröin, että jaksaako tätä penturumbaa :confused:. Nyt pennut olleet täällä jo kaksi yötä ja viime yö meni paremmin, kun nukuin niiden kanssa olohuoneessa, eivät siis heränneet yöllä jytäämään ja mies sai nukkua yönsä rauhassa. Tänään aiemmin sovitun mukaan kissojen välittäjälle soitin, ett milloin voisin pennut palauttaa, ja hän jo soitteli välillä yhdelle miehelle, joka oli kaipaillut pentuja, mutt se olikin jo eilen ehtinyt hakea pennun muualta ja tällä hetkellä tilanne on se, että nämä pennut täällä jatkavat meillä hoidossa huomiseen iltapäivään. Palautan sitten jos ei miehen mieli ole siihen mennessä sattunut muuttumaan. Yksin en pitämispäätöstä kuitenkaan voi tehdä, sillä siitä ei tulis kuin riitaa ja ongelmia myöhemmin. Täytyy tässä ainakin yrittää pitää tää parisuhde ykkössijalla =).

Ottis
Oliivitar Onnea ultraan! Toivottavasti sieltä tulee ihan ihania kuulumisia :heart::hug:. Jään jännäten odottamaan.

Pikkutirri Me tehtiin Rodokselta päivän retki Marmarikseen, Turkkiin. Turkissa olen käynyt yhden kaverin kanssa ab. 10 vuotta sitten ja siitä maasta mulle riitti se kerta :ashamed:. Minä nimittäin en tykkää turkkilaisten tavasta olla tyrkyllä koko ajan. En tykkää, ett ravntoloissa on sisäänheittäjät ja ett siellä ei voi yhtään kävellä rauhassa, ettei joku tyrkytä jotain. Kolme vuotta sitten kun oltiin ed. kerran Rodoksella, ajattelin, etten sinnekään enää haluaisi ku siellä oli vähän samanlainen meininki ku Turkissa, mutt nyt kun Rodokselta käytiin Turkissa, huomas, ett Kreikan puolelle oli ihana tulla takas :).

Onhan Rodoksellakin ravintoloissa sisäänheittäjät, mutt he ovat huomattavasti hillitympiä ja kieltäytyminen on helpompaa. Tähän mennessä olen tykännyt enemmän Kreikan Haniasta, mutt nyt kun oppi tuntemaan taas Rodosta piirun verran enemmän, uskon, ett sinne mennään toistekin. Mutt mitä kaupankäyntiin tulee, niin varmaan Turkin puolella tulis shoppailtua enemmän jos sen saisi tehdä rauhassa eikä tinkaaminen olis niin kovaa puuhaa. Sieltä ostin itselleni muuten aivan ihanat sandaalit, en ole sen jälkeen muita käyttänytkään =).

Turkkihan on tavattoman kaunis maa, joten kyllä, kyllä siellä vois joskus vielä käydä =).

Ps. Toivottavasti sulla oli antoisa saunareissu miehen kanssa ;).

Minttu2011 Vai että nippailee siellä? Hyvältä kuulostaa :heart:. Mulla nippaili muniksia ja oli tuntemuksia kohdunseudulla dpo 8-10, mutt sitten loppui kuin seinään ja nyt on tisut erilailla eli tätitavalla kipeät. Harmittaa niin vietävästi :ashamed:.

Meidän miehet näyttää olevan huolestuttavasti samanlaisia työhulluja. Mun mies oli illalla oikeasti flunssainen ja sairas eikä jaksanut oikein mitään ja silti lähti töihin. Illalla vain ihmetteli, ett mitenkähän hän huomisen jaksaa. Onneksi on viikonloppu edessä ja pääsee hänkin huilaamaan. Mies puheli joku päivä, ett pitäis vielä lomaa, mutt mua oikeasti vi*uttaa ku eilen sit ku kysyin, ett pitääkö ensi viikolla lomaa, kun sanoi, ettei oikein jouda. Eli Pitää loman eri aikaan kuin minä vaikka mulla on 12 viikon loma :stick:.

Viimeksi muokattu:
Miusta tuli "Salli"..tai vaihtoehtoisesti "Alli"..vielä nimeä maistellaan;)
Uni vei voiton:heart:..

Yö meni mukavasti, pikkasen pentu uikkasi mutta kun nukuin spoffalla, oli käsi siinä pedin yläpuolella lohduttelemassa heti.
Nätisti töpötteli neiti paperille kakille&pisulle aamulla aikaiseen..nousin sitten sen kakin siivoamaan(nenäänhän se soffalla nukkuessa haiskahteli)

Aamulla mies käytti ennen töihin lähtöä koirulin pisulla(n. 6.30)ja sitten porskuiteltiinhin kymppiin asti!=)
Poikanen käytti Sallin pihalla pisulla ja yhdessä syönnin jälkeen vietiin toistamiseen kakille.
Meidän aamutoimiin kuuluhin nyt pahnojen siivoamainen ja lattioiden luuttuaminen.:D
..tätä se on jonkin aikaa..vaan en pistä pahakseni.:)

:attn:Arvuutelkaas ihunaiset koiran rotua!(on siis monirotuinen, kahta rotua löytyypi)
Tästä kuvasta löytyy toinen roduista!?=)

..toinen roduista on hieman harvinaisempi, alkaa B-kirjaimella..;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos halista :kiss:. Samaa touhua se on täälläkin, vaikka mun ei pahnoja tarvi siivotakaan. Kun imuroin, vein kissojen hiekka-astian eteiseen siksi aikaa ja ylläri ylläri, unohdin :ashamed: sen sinne ja kuinkas ollakaan, pennut aloittivat hyökkäykset appelsiinipuun juurelle. Toisen ku sain kiikutettua alakertaan ja tassujen pesulle, oli toinen jo juurella pissalla :LOL:. Eipä tuosta voinut kuin itteään syyttää ku astian unohdin ulottumattomiin. Ja nyt tietty ku olin astian just pissoista ja kakoista putsannut, kävi toinen jo tekemässä sinne isomman tarpeen ja taas 'tuoksahtaa'. Nyt pikkuset nukkuu ja on rauha maassa ainakin vähän aikaa :).

Sä joku päivä tosta rodusta jo kirjoittelit, joten pitäisköhän arvaamisen sijasta vähän selailla ;):confused:?

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

PerNilla (41)..............kp8/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp8/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp10/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp12/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp14/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp15/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp20/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp23/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp24/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp26/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp?/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Pikkutirri (42)............dpo2
mahdotontako (46)....dpo4
Minttu (43)................dpo7
Ottis (44)..................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Heippaus kaikille, terveisiä mustikkametsästä;)..mustikkapiirakka leivottu ja korvapuusteja tehty:rolleyes:

Ottis: Pahoittelut negasta!:hug:

Mur-mur: Ihana teidän koiranne!!:heart:..rotua en kyllä osaa arvata ollenkaan:) Oen huono eri koirarotujen arvioinnissa, villakoiran, mäyräkoiran..peruskoirat tiedän, mutta paljon olisi opeteltavaa..mutta se pääasia, että koiranne on niin suloinenn :)

Minttu: Toivotaan, että saat plussan testiisi:)

Oliivittarelle: Edelleen Onnea Möykyn kasvattelussa!:heart:

Pikkutirrillr: Onnekasta RKKT aikaa!!:heart:

Minulla huonot yöunet: Jännitystä ilmassa palaan vanhaan työpaikkaan taas pitkän tauon jälkeen, no työlista saatu jo, että tiedän, mitä tuleman pitää maanantaina :) ..Siitä se arki sitten jälleen alkaa :)

Ihanaa päivää kaikille!

mahdotontako:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis niinhän se on, että yhdessä tällainen asia pitää päättää, mutta toivotaan, että isäntä heltyy.
Pahoittelut negasta. :hug:

Mur-mur voi mikä ihanuus. Onnea paljon pienestä koiravauvasta. :hug:

Ottis
mahdotontako Oh jee :p, mustikkapiirakka olis ihanaa :). Meillä on satanut vettä koko päivä. Sopiva päivä lököttelyyn. Mitä en ole koneella ollut, olen maannut sohvalla pentujen vieressä lueskelemassa ku ovat päikkäreillä =).

Uudi Kiitos :kiss:. Toivotaan, toivotaan :).

No joo kirjoittelin taas litaniat ja sit ykskaks: teksti häipyi kun painoin välinäppäintä niin pomppas tonne ylemmäs sivua ja kirjoitukseni oli mennyt bittiavaruuteen!!!!:kieh:Ärsyttävää!
No mulla loppui ainakii toistaiseksi ne nippailutkin ja maha on normaalin oloinen eli ei turvota. Paitsi että ostin 10 litraa herneitä kaupassa käydessä ja niitä mussuttelin niin pierettää sen vuoks..:LOL:

Mur mur! Suloinen hauvavauva! Ottaa aikaa että oppii sisäsiistiks, mut kun ootte noin aktiivisia kaikki niin voi käydä nopeemminkii!! Toivottavasti on jo siisti kun meet töihin!

Ottis! Mekin Turkissa käyty monet kerrat jä tykätty kovasti! Totta on se tyrkytys mut pitää vaan olla niinkuin pokkana eikä mennä jokaisen huutelijan luo... Ja on kauppoja missä saa myös katella rauhassa. Basaarit on just niitä tyrkytysmestoja!

Taidan ottaa buranan ku en usko tärpin käyneen, pakko saada käsi kuntoon!

Ottis, täällä paistellut aurinko ja tuulee jonkuu verran mutta lämmin on. makaan sängyssä kun huilasin kauppaeissun jälkeen vähän. Kohta tiskailee ulos vatitiskejä ja sitte pyykinlaittoon jne. Pian se ilta on taas käsillä, nopee menee päivät. Ois viel 4 kokonaista päivää ennen töihinmenoo. Jännittää paraneeko handu, kaupassa ollessa taas vahingossa nostin painavaa kassia oikeella kun en muistanut ja kipeekshän se tuli taas!
No palataan taas ihunat !!!

Sallissa on Karkeakarvaista mäyräkoiraa ja bretagnen passettia.:)
Bretagnenpasset:

Karkeakarvainen mäyris:

Salli heräsi ja nyt jaksaa taas leikkiä.

Minttu
- en MIE ole reipas - poikanen ja mies vaan..:D
..tuo pikkanen on kyllä helppo viedä pisulle nopsaanhin kun pääsee suoraan partsulta takapihalle.=)
Pikaista paranemista siun käpälälle:kiss:

Viimeksi muokattu:
Ottis
minttu2011 On sulla kovasti touhua aina. Toivottavasti ehdit vähän levätäkin ennen töiden alkua.

mur-mur On kyllä totisesti ihana toi teidän Salli :). Ps. Mä olin arvata, ett Sallissa on mäyristä, mutt en uskaltanut :ashamed:. Mun veljen vaimolla oli just tollanen, mistä laitoit kuvan ja Sallissa kyllä samoja piirteitä on.

Viimeksi muokattu:
hei kaikille :)
Tattinen palaillu lomalta ja kilometrejä ja leirintäalue elämää paljon takana..Voi sanoa että on haastavaa,vaihtelua ja hieman hermoille ottavaa tämä leirintäalue elämä ja lomailu:LOL: Lapsien kanssa nimittäin..Mutta nyt näyttää että ovista pukkaa jo nyt kun "munia" kipuiluttaa reilusti ja eilen oli kosteeta alakerrassa :) Tikkuilua en nyt harrasta että sitä tärppi päivää en tiedä mutta pitänee puputella tappavan tasasesti jos sattus tärppi käymään =)
mur-mur oli ainakin hauvan suloisen saanut ja pahoittelut ottis negasta! Paljon teidän juttuja nyt lukematta mutta onhan tässä illalla aikaa paneutua lukemiseen. Nyt puhureita kaikille:heart: ja pyykkikasaa pienentämään..

Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Kiva, että olet palaillut ruudun ääreen. Loma lasten kanssa on varmasti haastavaa :), mutt ehjinä olette toivottavasti selvinneet. Nyt vain pupuilemaan ja vikkelään jos alakerrassa kosteata :heart:. Sieltä se ovis tekee tuloaan.

Ihme otus toi mun mieheni. Leikkii ja häslää kissojen kanssa kuin viimeistä päivää, eikä siltikään haluais pitää niitä. Pitäisköhän mun tarjota hänelle flunssaan kunnon tropit, joko kahvi-ouzoa tai Hot and Sweetiä (vastaa suomalaista salmiakkikossua) ja puhua hänet sit lupaamaan, ett pidetään kissat :LOL:? Sauna lämpenee ja mulla on pari sidua jäähtymässä. Vaikuttaa oikeasti siltä, ett mies ei kupposta aio ottaa, mutt mäpäs otankin.

Ottis..

Miulla meinaa tehdä flunssa tuloaan - poikasella jo on..inhottavasti kurkku kipiä

..mies läksi poikasen kera ostamaan koirulaiselle ruokaa ja purutikkuja, mie kaffet keittelin - jos oloinen siitä paranisi hieman:)

Kyllä tuo Salli on energinen pakkaus..jos ei olisi ulkona hihnassa, lähtisi hieman seikkailemaan, omia polkujaan kulkemaan;)
..pitäähin opettaa alkuun luoksetuloa makupaloilla, juusto ainahin on pentusen herkkua:p..ja hienosti osaa jo pyydettäessä istua kun makupalaa näyttää - karvakorvanen nyt 7vko ja 3pvä

Ps..ja en mie teitä myötäänsä näillä pentu jutuilla kiusaa..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä