40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............Kp1/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp3/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp5/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp7/23-30.......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp8/28-32.........yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp13/25-26.........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp16/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp17/27-29........yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp19/25............yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp62/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, Salme71, mur-mur

Ottis (44)...................dpo5
putunen (41).............dpo8 (tai 10)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Moi kaikki ihanaiset ! Miten mä saan sen kuvan tonne, kun onnistuin sen hävittämään, kun päivitin itseni... alusta taas lähdettiin... Uimassa sentään pääsin pulahtamaan =) Alkaa vaan tuntua siltä yhä enemmän että vauva tosiaankin jää vain haaveeksi meille... :(

Viimeksi muokattu:
Ninni..on tämä vaikia laji, on se tullut niin monasti todettua - jaksuja kovasti siulle:kiss:

Tässäpä se kuvanen:
(paina lainaa ja kopsaa tuo koodi - liitä sitten päälistan yläriville)

Ps. Olipa kiva kun päivittelit=)
..jos haluat rivejä hieman suoremmiksi/tasata(ne nimittäin aina tahtoo vinksahtaa kun päivittelee)..niin poista/lisää noita........ pistehiä Kp tai Yk eteen..

Viimeksi muokattu:
Mie komppaan Oliivitarta WP: Älä yhtään peittele tai häpeile tunteitasi:hug:
..tämä asia on naiselle kyllä kova paikka:'(..useampi ihunainen täällähin sen tietää:ashamed:

Et ole missään nimessä naurettava, vaan sie saat surra menetystä, jonka koit - niin kuin kuuluuhin, halitus:kiss:

..miulla suru tuli hieman viivellä..monasti puhkesin kyyneliin kun menetystäni ajattelin yksin iltaisin kun muut perheessä jo nukkuivat:'(..olo oli t o d e l l a p e t t y n y t - niin kuin siekin kirjoitteleit.

Viimeksi muokattu:
Whisky Peat:Tunteet on käytävä läpi, jotta selviää/jaksaa eteenpäin. Itse olen vuodattanut monet kyyneleet sen vuoksi ettemme ole lasta saaneet...Tunteet on myös käyty laidasta toiseen sen tuskani kanssa ja mies ei tunnu ollenkaan ymmärtävän vaan hänen mielestään musta on tullut ihan kummallinen. Tosin musta on yhä enemmän alkanut tuntua siltä ettei mieheni enää lasta haluakaan ja siksi hän ei myöskään ymmärrä mua... Huoh...

Ninni69 (42)..............Kp2/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp4/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp6/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp8/23-30.......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp9/28-32.......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp14/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp17/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp18/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp20/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp?/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, Salme71, mur-mur

Ottis (44)...................dpo6
putunen (41).............dpo9 (tai 11)

pp = piinapäivä

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
WP: On vaan hyvä että purat tunteita ulos itkemällä. Itkemällä olen itsekkin itseäni parantanut ja pääkivun saanut kauhean ja sammakkosilmät mutta kummasti päivä kerrallaan alkanut helpottamaan vaikka välillä on tosi matalapaine päiviä :|
Lähetän voimahalin:hug:
ON: rättipäivät jatkuu ja toivottavasti alkas jo kohta helpottamaan vuoto. Pitkään ollut huimausta ja epäilen suuresti niskajumia. Tulee oikein pyörytyskohtauksia että meinaa persuuksille lentää ja sitten muuten on semmoinen epävarma olo kun kävelee..niinkö maa ei ois tasainen olleskaan.Tosi paska vaiva ja aloitin aamulla keppijumppaa jos auttas.Sormenpäitäkin tilkkuilee ihan sikana että veri ei taida kiertää ylöspäin eikä alaspäin :( Puhureita puhallan:heart:

Viimeksi muokattu:
tattinen - pikaista paranemista tuosta niskajumista:kiss:..ei kyllä ole kiva vaiva olleskaan:(

Miulla taitaapi Oili vierailla koht siltään, pitkilleen alakerrassa limoja ja niiiiiin eilen teki mieleni lempiä:whistle:..ja olihan se namia:p siitä kun aikaa oli jo vierähtänytkin tovi..

Viimeksi muokattu:
heipsun keipsun täältäkin:wave:

Reissusta palailtu..kivaa oli pyörähtää meripäivillä vanhaa koti kaupunkia ihmettelemässä=) ja hyvin oli Liljallakin menny mummon kanssa ja yöllä oli kuulema nukkunu kun kellonviisari:LOL: puoli 4 aikaa aamuyöstä oli mun äiti luovuttanu paikkansa ja hipsiny sohvalle nukkumaan...

WB...voima halitus sinulle:hug:

Nöpsölle mahottomasti plussapuuhkuja tähän kiertoon!!! (ja pakkasukoille onnekasta sulamista)...oliko se niin että tässä kierrossa siirretään???

Putuselle plussaa ja niinku on miljoonaan tsiljoonaan kertaan tullu todettua ni jokainen raskaus on erillainen ja myös sen alku!!! Tietysti sitä itse etsii aina niitä samoja oireita kun aiemminkin on ollu...yllätys yllätystä sinulle kumminkin toivon!!!

Tattiselle niskajumin parannusta ja

Mur-murille ja Mahdottomalleko ja Ninni69lle muutenvaan heipsut=)

Ihania olette kaikki ja tärkeitä!!!

Plussa puuhkuja meille kaikille:heart:

Viimeksi muokattu:
Moikka pikaisesti! WB :hug:VOIMIA! Tiedän tunteen!!! Kiirettä ollut ja töitä paisiknut kun remppa kotoon niin etten oo koneelle ehtiny!
Joo mulla varmaan nyt dpo 2 jos viivoihin on uskominen ja pupuiltu pari kertaa onnistuneesti. toissailtana miehellä paineita ja ei vaan onnistunut... ei ois pitäny kertoo! Juu nyt pyöränselkään ja töihin! Kunto kasvaa kohisten, vaa*assa vaan ei näy ku iltasella syön kaikki herkut!!!:ashamed:
Hauskaa ja lämmintä sunnuntaipäivää kaikille ihunille palailen taas!:heart:

Minttu2011 Hei! Ehdin jo ihmetellä minne olit mennynä? Pelkäsin jo sen korppikotkan alkaneen nokkimaan sua. Nyt puhaltelen plussatuulos-puhureita Onnekasta RKTT-aikaa :heart:

Mitähän Bugsylle kuuluu?

Mur-mur ...Meillä lempimiset ovat kyllä jäänet vissiin yhteen kertaan :ashamed: Niin tuota masua illasta juilii ja yhtään ei tee mieli :confused: Eli edelleen mennään erilaisilla oireilla kuin ennen: Ei nukuta, ei nälätä, ei haluta, ei flunssaa, ei finnejä, ei tissikipusia, ei ienvuotoa hammaskalustossa : / Mutta jotain sentään :heart: : alakerran jomotukset /juilimiset reisiin asti, kainalon nipistelyt (yes) ja rasvakerros aamuisin naamaan päällä, sen voisi vaikka kuoria pois :D

Plussatuulosia teille ihanaisille

Viimeksi muokattu:

Ninni69 (42)..............Kp3/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp5/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp7/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp9/23-30.......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp10/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp15/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp18/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp19/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp21/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.

Kadonneet lampaat:

Minttu (43)................dpo2
Ottis (44)..................dpo7
putunen (41).............dpo10 (tai 12)

pp = piinapäivä

Aurinkoista päivästä ihunaiset!

Mie joutessain olen päivitellyt tuota listaanne.:)
Syksyllä sitten ne työ jutskat varmaanhin vievät jo voimaset&ajatukset - ainahin alkuun.

Oliivitar - siellä pieni porskuttaa kasvaa, usko poijjes:kiss:

Minttu nakkasin siut tuonne RKTT-listalle - Onnekasta piinailua:heart:

Viimeksi muokattu:

Ninni69 (42)..............Kp4/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp6/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp8/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp10/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp11/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp16/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp19/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp22/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.

Kadonneet lampaat:

Minttu (43)................dpo3
Ottis (44)..................dpo8
putunen (41).............dpo11 (tai 13)

pp = piinapäivä

Tänään kävin gynen polilla. Lääkäri ultrasi, ja tuumasi että on jo niin "littaan painunut" ruskuaispussi tms., että pääsisin helpommalla kun mennään suoraan kaavintaan. Kun ei siellä selkeästi sitä raskausmateriaalia näy, niin on vähän niin ja näin, että mitä sieltä sitten ulos lääkkeillä saataisiin.

Huomenna sitten humautetaan taju kankaalle ja pääsee toivon mukaan paranemaan hyvää vauhtia. Saikkua saan jopa keskiviikkoon asti. Tänään onkin mun eka lomapäivä, joopa joo... Palataan.

kaksPlussa tökki sitten ihan kunnolla - eilisestä illasta oli poissa käytöstä..: /

Plussatuulosia O&R-testeihin jokaiselle ihunaiselle!!!

putunen - joks sie dippailit?..:)..täältä ISOT d=)b:heart:

Viimeksi muokattu:

Täällä siis aamu alkoi näissä merkeissä kello 6, aikamoinen yllätys, koska vasta kp 10..eli lyhyttä kiertoa elellään jälleen :))

Pikkutirri : Heippaus takaisin ja jokos olet alkanut testailemaan ovista, vai testailetkos, en nyt muista? :)) Onnea kiertoon!:heart:

Mur-mur: Kiitos päivityksistäsi!! Ja mukavaa, että olo alkaa olla parempi ja jo uutta Oiliakin:) Lempiminen on kyllä aina yhtä ihanaa:heart:

Ninni: Toivottavasti miehesi kuitenkin edelleen sitä pientä toivoo, inseminaatio voisi olla mahdollinen apu, tai Clomit??Sekä Luge?Onnea uuteen kiertoon!!:heart:

Whisky beat: Toivottavasti kaikki meni hyvin ja toivut nopeasti!! Jaksamista!:hug:

Minttu : tallella hyvä ja onnistuneita talletuksiakin tehty, Toivon plussaa!!=)

Taattinen: Niskajumi ei yhtään kiva,pikaista paranemista siitä!! Onnea tähän uuteen kiertoosi!!=)

Oli lauantaina viihteellä parin ystävättäreni kanssa, ilta oli onnistunut, eilen illalla olimme mieheni kanssa lavatansseissa :):heart:

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

mahdotontako

Hei!
Serkkuni sai vauvan tämän vuoden keväällä 48-vuotiaana luomusti!:attn:. Hänen edellinen lapsensa oli jo 5-vuotias, eikä hän tässä välissä ollut käyttänyt mitään ehkäisyä, menivät tjot-menetelmällä. Niin, että toivoa on pitkänkin yrityksen jälkeen!
Itse harkitsen hormonikierukan laittoa, katsotaan:p...

Teille kaikille hedelmällisiä aikoja!

T. Räystäspääsky

WP: paljon paljon voimia sinne.. oman "tuulimunaraskauden" muistan vielä hyvin vaikka siitä on jo 9 vuotta. Ja sen valtavan pettymyksen ja itseasiassa sen "häpeän" tunteen kun olin aikas ylpeä ja onnellinen raskaudestani. Eli tidän mitä tarkoitat sillä tunteella.

Pikkutirri, tulihan siellä käytyä, meripäivillä, tiiä vaikka oltas nähty :LOL:

Dpo 5 tänään ja ihan kauhia hinku dippailemaan vaikka ei mitään järkeä ennen viikonloppua. Kohdunseutuvilla kyllä vihloo ja tuikkii(jännä kyllä myös vielä siinä munisten ympäristöllä)mutta sehän ei mitään vielä kerro. Toiveikkaana vielä :wave:

Voi että ihanaa!!!! Täää toimiiiiii=) Eilen tänne useasti koitin tulla, vaan ei päässy...aattelin että ei pääse varmaan muutkaan eli eipä oo tekstiäkään tullu...

WB...voi suuri halaus sinulle:hug: voin aistia tunteesi ja rutistan sinua lujaa...voimia huomiselle:kiss:

Mur-mur..kiitos jälleen päivityksestä...voi kumpa teille tulisi pieni yllätys:heart:

Mahdotontako...mulla clomit apuna taas tässä kierrossa joten tiedän että venyy...eli vielä en ees testaile ovista...mulla normi kierrossa ovis kp15, näissä clomi kierroissa vasta kp18-19...joten ensi viikkoon menee..valitettavasti...teinit tulee sunnuntaina...laskin että lauantaina ois kp16 ja silloin viiminen mahdollisuus "vapaaseen" lempimiseen...toivon ja rukoilen et ovis ois viimeistään silloin mut pahoin pelkään et on vasta ens viikon ma-ti...tänään kp11 on alkanu jotain"eloa" alhaalta tuntumaan, joten toiveikas oon että ovulaatio ylipäätään tapahtuu...
Onnekasta ovista sinulle Mahdotontako...ja ihana lukea kuinka energinen olet(lenkkeilyt..tanssimiset ym..)=) Oon kuvitellut sut ihan sellaseksi sportin näköiseksikin=)

Kiitos Räystäspääsky kun kerroit serkustasi=) antaa toivoa...eikös sinulla itselläsi ollut nyt pieni?? Onnea eloonne:heart:

Tetu68, hyvän kuulosia oireita sinulla=) Onnea ja plussaa testiin sitten kun testailet:heart:
Nii..tiiä vaikka oltais meripäivillä nähty...sehän on mun entinen kotikaupunki ja aina kun mä meripäivillä oon, ni mä silmätarkkana tiirailen bongailisko jotain tuttuja..ja aina siellä jotain näkee..vaik ei vanhoja kavereita, ni sellasia joita tunnistaa kouluajoilta ja on kyllä ihan ihmeellistä kuinka ihmiset voikaan näyttää samalta nyt päälle neljäkymppisinä kun silloin 15v..tietysti vanhemmalta vaan...

Hyvää alkuviikkoa kaikille ja plussailkaa=):heart:

Yhteistyössä