40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa istahtaa hetkeksi koneen ääreen lukemaan juttujanne. On ollut tosi kiireinen päivä ja nyt vasta aikaa hengähtää ennen nukkumaanmenoa. :)

Pakko kertoa huvittava juttu noista miehisä ja miten jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Taannoin tässä mies kyseli, että mitäs haluaisin synttärilahjaksi. Noh, selailin siinä lehteä ja olin juuri lukenut artikkelin Nikita Hrustsovista ja se vaikutti mielenkiintoiselta. Sanoin siihen, että omaelämänkerta Hrustsovista voisi olla kiva. Luulin, että asia on sillä selvä. Seuraavana päivänä mies sitten taas kysymään, että mitä haluaisin syntymäpäivälahjaksi. Johon vastasin, että täh, johan eilen sanoin, että sen omaelämänkerran. Mies oli ihan että 'ai niin, niinhän se olikin, omaelämänkerta Idi Aminista'.

Mitä loppujen lopuksi sain lahjasi oli sitten kirja Agatha Christiestä.


Nyt aika mennä yöpuulle, kun on kova väsy! Hyviä öitä olkkarilaisille ja kauniita unia!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja bugsy
Ottis
mur-mur Et sie oo huono ihminen jos omaa aikaa kaipaat. Minä ainakin tulisin hulluksi, jos en välillä tuosta ukosta eroon pääsisi. Eihän se sinkkuelämäkään aina helppoa ollut, mutt eipä ahdistanut toisen läheisyyskään. Nyt ku ukko potee huonoa omatuntoa, tuntuu juoksevan jokaisen ajatuksenikin perässä ja sekös kyrpii kans. Luulis jo nyppivn tarpeeksi, ett sai yli 600 euron ylimääräisen laskun, kun tilasin itselleni uuden koneen, mutt eiku tää vain mielistelis. Olen senverran pahapäinen pohojalaanen, ett mieluummin huudan tunteet ulos ku yrittäsinkään niitä teoiksi muuntaa..
 
Ottis
Salme71 :LOL:. Mulla kävi toisena synttärinä miehen kanssa, ett kun hän toi mulle kellon lahjaksi, ett lipsahti multa suusta, "#Noin ruma¤". Olin aiemmin käyttänyt ihan spesiaalikelloa, jossa oli gramman kultaharkko sisässä ja olin toivonut, ett hän sen korjauttaisi, vaan olipa kettu ostanut uuden :mad:. Ja nyt ku keväällä osti äidilleen uuden kellon, se oli kaunis kultarannekkeinen helyineen. Mulle perhana osti tylsän harmaan samannäköisen kuin itsellään, jota nippanappa saatan pitää töissä, mutt otan välittömästi kädestä ku tulen kotiin :headwall:. Sehän mulla on yksi tavoite tässä elämässä, ett ostan itselleni itteni näköisen rannekellon, kunhan rikastun :LOL:.

Heiiiiii, mulle on postiin tullut ihan ihku juttu, jonka tilasin kuukausi sitten. "Henkien lahja", siinäpä on meillä sovittelemista, ett saadaan se johonkin seinään mahtumaan. Ihku inkkarikuva, joka hohtaa pimeässä, on kolmeosainen. Eka osa maksaa ab. 80 €, mutt loput on sitten halvempia, mutt se on mun synttärilahja mulle ja olen varma, ett rakastan sitä :heart:. Mutt nyt tulee runsaudenpula ohjelmista, ku video pyörii ja alhaalla tulee töllöstä Frasier. Gu natt!
 
..Seuraavana päivänä mies sitten taas kysymään, että mitä haluaisin syntymäpäivälahjaksi. Johon vastasin, että täh, johan eilen sanoin, että sen omaelämänkerran. Mies oli ihan että 'ai niin, niinhän se olikin, omaelämänkerta Idi Aminista'.

Mitä loppujen lopuksi sain lahjasi oli sitten kirja Agatha Christiestä.


..Haaaahaaaa..
.
 
Viimeksi muokattu:
Melatoniini

Melatoniinireseptoreihin sitoutuvien agonistien tutkimus on luonut uuden käsitteen eli aikabiologiset unilääkkeet. Aikabiologisten unilääkkeiden teho perustuu melatoniinin nukahtamista helpottavaan vaikutukseen ja kykyyn rytmittää elimistön uni-valverytmiä.

Suomessa aikabiologisista lääkkeistä on käytössä lääkkeeksi rekisteröity melatoniinin hitaasti imeytyvä 2 mg:n tabletti (Circadin) sekä Yliopiston Apteekin lääkärin reseptin perusteella suoraan melatoniiniraaka-aineesta valmistama melatoniini (1 mg ja *3 mg tabletit, annos 1–6 mg iltaisin).
*(Miulla tätä)

Melatoniini on monen potilaan kohdalla etenkin lievemmän, tilapäisen unettomuuden hoidossa hyvin toimiva lääke, jonka käyttöön ei liity lääkeriippuvuuden kehittymisen riskiä. Iäkkäämpien potilaiden kohdalla nämä aikabiologiset unilääkkeet voivat olla erityisen käyttökelpoisia, koska ne rytmittävät univalverytmiä eivätkä heikennä muistia. Melatoniini on usein toimiva lääke myös vuorokausirytmin rikkoontumiseen (viivästynyt unijakso, jet lag, vuorotyö) liittyvän unettomuuden hoidossa.

Melatoniini on yleisesti ottaen hyvin siedetty aine. Haittavaikutuksina voi ilmetä väsymystä, huimausta tai päänsärkyä. Sitä ei kuitenkaan tule käyttää eräissä perinnöllisissä sairauksissa (galaktoosi-intoleranssi, glukoosi-galaktoosi-imeytymishäiriö ja saamelaisilla esiintyvä laktaasin puutos) eikä autoimmuunitauteja sairastavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille! Kertakaikkisen hellesää tulossa!
Pitänee lähteä ostamaan tuuletin ennen kuin viime vuosien tapaan loppuvat kaupoista! :D:O

Mafinkalle onnistunutta gynekäyntiä. Onhan se varmasti hyvä käydä juttelemassa lääkärin kanssa, vaikka ei ne ikinä oikeastaan mitään miellyttäviä tapahtumia ole. Mutta ainakin tiedät sitten, että missä mennään. Jospas sieltä kumminkin niitä apuja löytyisi raskautumiseen. =)

Ottikselle ihanaa lomaa!! Nauti nyt, eläkä puuhastele liikaa eläkä kuuntele myöskään sen ukkelisi höpinöitä. Teet sitä, mitä huvittaa etkä ota paineita, jos joskus vaan makoilet riippukeinussa sidukan kanssa ja nautit elämästä. Nämä Suomen kesät on kumminkin niin harvinaista herkkua, että niistä pitää ottaa ilo irti eikä paahtaa niska limassa hommia. Olet ansainnut lomasi!! :flower::heart:


Bugsylle vielä; mites teillä on noi seurakunnan kerhot? Täällä ainakin seurakunta järjestää vauvoilla ja äideille kerhotapaamisia. Itsekin olen käynyt sellaisessa. Alussa vähän epäilytti, joskos ne on kovin uskonnollisia, mutta ainoa viittaus seurakunnan ylläpitämään toimintaan oli kerhon alussa pidettävä rukoushetki. Muuten tapaamiset oli ihan tavallisia, missä äidit sai höpötellä kaikenlaista ja vauvat leikki lattialla. Seurakunta tarjosi vielä kaffet ja pullatkin. Seurakunta järjestää myös kaikenlaisia kivoja tapahtumia. Yksivuotissynttärit pidettiin kirkossa ja oli tosi hauskat kemut. Seurakunnan muut lapsikerholaiset esiintyivät siellä ja jokainen yksivuotias sai oman pikkulahjan laulun kera. Meidän poika ainakin tykkäsi kovasti. =)


Minttu; kiva, että poikasi sai kesätöitä. Ittekin muistan vielä tuon ajan, miten tärkeetä oli saada sitä omaa rahaa. Ja kun omalla tienaamalla rahalla osti jotain itselleen, niin kyllä oli hyvä fiilis!! =)

Tringalle kovasti tsempityksiä perjantain viralliseen testipäivään!Olkoon onni myötä ja plussa tulkoon testiin! [/]+++++++puhkutuksia ihan hirveästi sinulle! En voi kuvitellakaan, miten jännittävää varmasti on odotella sinne perjantaihin.


Oliivittarelle tsempitykset lomakauden alkamisesta perheessänne. Varmasti on hulinaa ja huisketta. Onneksi sinulla on osa lapsista jo niin isoja, niin voit lykätä heidät kaikenlaisille kesäleireille. Siskoni laittaa 9-vuotiaan poikansa viikoksi leirille. Poika menee sinne jonkun (tyttö)kaverinsa kanssa ja tuntuu, että kovin innoissaan odottaa sitä viikkoa, kun saa olla erossa äidin vahtaavasta katseesta. :D


Mur-mur; jokainen meistä tarvitsee sitä omaa aikaa. Ei kukaan jaksa, jos joku roikkuu 24/7 lahkeessa kiinni koko ajan. Pistät vaan miekkosesi välillä pojan kanssa pitemmälle reissulle mummolaan, niin saat olla hetken rauhassa omine oloinesi. Sitten sitä tosiaan Oliivittaren sanoin jaksaa taas olla parempi äiti ja vaimo.


Täällä puhuttiin, että on tullut liian laiskaksi vaihtamaan miestä, jos tarvetta sellaiseen olisi. Niin on minullakin. En millään viitsisi ukkoa vaihtaa. Mieluusti tosiaan on yksin kuin huonossa suhteessa. Sitä on tullut jo niin vanhaksi ja mukavuudenhaluiseksi, että haluan elämältä tasapainoista ja rauhallista eloa. Sitä on jo ollut suhteessa niin kauan, että suurimmat särmät on hioutuneet ja tietää ja tuntee jo toisen oikut ja niihin osaa suhtautua. Kuten aikaisemmin todettua; se pariterapiakin on ihan hyvä juttu. Monet väärinymmärrykset on tullut korjattua, kun niistä on päässyt puhumaan ohjatusti. :heart:=)

Hävettää ihan. Kävin eilen törsäämässä toista sataa euroa pussilakanoihin ja pyyhkeisiin. Kävelin Finlaysonin liikkeen ohi ja kankaat oli oikeasti niiiiiin syötävän ihanan kesäisiä, että pakko oli kurvata kauppaan. Hypistelin pitkään kaikkea mahdollista ja niinpä sieltä vain mukaan tarttui kaikenlaista ihanaa kodin piristykseksi. Miehelle en uskalla kertoa hintoja ja makkariinkin vaihdan nämä uudet petivaatteet sitten pikkuhiljaa, niin mies ei todennäköisesti huomaa mitään.:):O;)

Ihanaista päivää kaikille! Otetaan ilo irti näistä tulevista hellepäivistä!
 
Ottis
Salme71 Ihanaa, että ole päässyt shoppailemaan. Minäkin tykkäisin petivaatteita shoppailla, mutt meillä on niitä niin mahdoton, ettei kaappeihin enää mahdu. Viime keväänä ostettiin kyllä muumilakanat niin kotiin ku mökillekin :saint:. Mökille mulle punaiset ja miehelle siniset :LOL:.

Kiitos hyvän loman toivotuksista. Just koneelle kivutessa oivalsinkin, ett tää on ihanaa. Aion nimittäin nyt aamusta, kun ei ole liian kuuma, vähän raivata ullakkoa. Mitään siivouspakkoa ei ole, vaan touhuan niin kauan ku huvittaa ja sit heittäydyn baadeniin ottamaan arskaa :cool:.

Waude, mur-mur, olipa kauniita kelloja. Mutt nuo taitaa olla vähän isoja mun makuuni. Tykkään pienestä ja sirosta =).

Mutt nyt lopetan tän höpäjämisen ja painun hommiin. Palataan :wave:!
 


Ilma on kuin Pina Coladaa =)

Kaksi vanhinta lasta "sijoitettu" ystävilleen ja suunnitelmissa viritellä viltit pihalle ja koota eväskori lapsille. Nautitaanhan Hellepäivästä!

Salme Siullahan meni suht hyvin syntymäpäivälahjasi kanssa ;) Sait kuitenkin loppujen lopuksi kirjan :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
No niin gynellä tuli käytyä, kukkaro 72 € laihempi - kävin myös housu ja vyöostoksilla kun ainoat pitkikset jotka multa löytyi kotoa oli vuorelliset ja farkut oli pesussa kutistunut niin etten viitsinyt jalkaan vetää, eli yhteensä sain menemään 137 €.

Summa summaarum, tämä kyseinen lääkäri on lapsettomuusprofessori, erikoistunut siihen eikä antanut sitten minkäänlaisia toiveita raskautumisesta. Ainoa "uusi" asia jonka hän mainitsi kun kysyin niin sanoi että tuo korkea FSH kertoo kuulemma nuoremmilla ihmisillä enemmänkin munasolujen laadusta kuin minun ikäisilläni. Tässä iässä korkea FSH kielii kuulemma ennemminkin niiden määrästä (??). Kysyin Teroluteista että onko niitä järkevää syödä niin hän sanoi että vain jos kuukautiset heittävät kovasti - minulla on nyt taas ollut hänen mukaansa normaalit kierrot. Ehkäisyäkään en kuulemma tarvitsisi vaikka en haluaisikaan raskautua :( :ashamed: Joten kuumeilut on tässä elämässä ohi - nyt enää jään odottamaan jos sitäkään - pientä ihmettä - turhaan... No elämässähän on paljon paljon paljon muutakin ja siksi aionkin katsoa eteenpäin ja koittaa olla surematta!

Ihanaa kesäpäivää kaikille Teille Ihanaisille Naisille, toivottavasti saan kuitenkin käydä välillä kuulumisiani kommentoimassa ja iloitsemassa ja suremassa kanssanne :kiss::heart:

+++++++++++++Puuhkutuksia Teille kaikille toivon koko sydämmestäni!

Kuulumisiin :wave:

P.S. Sain onneksi nukahtamislääkkeitä niin jää tissuttelut vähemmälle :)
 
Ihiiiiihunainen keli kyllä!
..täällä tuuleksii mukavan viilentävästi, niin ei tule kuumakaan.

Onhin oikein ihana piknic päivänen!
..meillä poikanen tykkää niin kovasti ulkosalla syödä, taidanhin hälle sinne eväkset laitella kun saapuu jalkapallokoulusta.=)
 
Voi Mafinkaiseni..miten suruisia uutisia olet saanut:'( ISO halitus:hug:

Mutta tiedäkkös ihunainen - siulla on se oma, ihuna rakas siellä ja SE jos mikä on oikiaa sydänlääkettä tähän luopumisen kipuiluun
..vaikka mieshin on varmasti pettynyt myöskin..

Onnellista yhteiseloa siulle rakkaasi kera:heart: ja kesä auringon parantavia sätehiä!

Pientä ihmettä siulle kuiteshin toivon..ja älä tosiaan meitä heti hylkää, käy kurkkimassa ja kertoilemassa kuulumisia - juuuuhan?:kiss:


ps. ja niin kuin kirjoittelit: elämässä ON monta muutahin ihunaista asiaa ja ne sinua vain odottaa siellä jossahin - on siinä vierellähin jo!:heart:
..ja Mafinka..se sureminen on kyllä välttämätön osa sitä luomumista - tunteetonhan oisit jos et surisi!
..anna vain ittelles lupa sillehin:'(..ettei patoudu sisään, sydämeen..
Hywäinen juttu, jotta sait ne nukahtamislääkkeet.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Mafinka, kuinka kurjaa :hug::'(. Ei löydy sanoja, joilla lohduttaa :hug:

Oliivitar Hienot suunnitelmat sulla. Ihqu toi sun avatar, onks hän sun pikkusia?

Salme71 Yes, loma ja sää kuin etelässä olisi. Ullakon sain siivottua, muuten mutt ikkunaa en alkanut pestä ku lämpö kipusi jo silloin 26 asteeseen. Nyt näyttää mittari 27 ja mä aion lähteä ottamaan arskaa. Ku pysyis vaan täti poissa, ettei mun peppu joudu liian koville tässä säässä.

Pitäis sen ketaleen muuten ihan oikeasti tulla tänään, sillä ovis oli vissinä silloin 2 viikkoa sitten tiistaina. Testin mukaan maanantaina.

Ihanaista aurinkopäivää kaikille!!
 
Ottis - mie tiesin, että sie tykkäät enämpi sirommasta kellosta.;)
..itselläni ei ole rannekelloa ollut vuosiin - silloin kun kännyn hankin, se jäi.

Täällähin varjossa jo 27C..mutta en kykene varsinaisesti "sania ottamaan"..tyydyn kukkien hoitamiseen:flower: ja välillä vaan käyn aurinkoa moikkaamassa!:wave:
 
Huh hellettä..... ei saa valittaa MUTTA en ole auringonpalvoja. Läski kun on, niin epämukavasti tirisee hiki JOKA paikasta!!!!

Ja vois rannalla käydä vaikka näin.....



Tai vaikkapa näin....



En sano, että täällä yhtään kalkkunaa vierailee sivuilla, mutta jotensakin oli hyvä kuva.....



Ja muistakaa sisaret, ettei käy näin, kuvitelkaa siis itsenne lapsen asemaan.......



Oliivitar ja Salme-71 Ja mitä noihin miehiin tulee, niin onpa ihanaa huomata, ettei se meikäläisen ukko olekaan ainoa laatuaa. Vaikka kuinka yrittäisi sanoa mitä haluaa lahjaksi, niin en ymmärrä miksi sanat eivät mene ikäänkuin ihan perille asti. Ensin kysytään mitä haluan, mutta sitten kun sanon ihan suoraan mitä haluan, niin en varmasti saa sitä mitä toivoin. Olen varmaan 20 vuotta halunnut jalkahoitoa, mutta en ole tähän päivään mennessä saanut sitä ainoatakaan syntymäpäiväksi tai jouluksi. Enää en siis toivo mitään, koska en niitä haluamiani koskaa tule saamaan. Ostan sitten itse.

Yhden kerran olen saanut mitä halusin, lahjakortin vaatekauppaan.:D

Ja mitä niihin hintoihin tulee, niin älä huoli Salme-71 ne ukot yleensä pimittää kaiken itse tuhlaamansa, kaunistelee hintoja sopivasti alaspäin, eikä ne todellakaan huomaa milloin olet lakanat vaihtanut. Eihän ne osaa laittaa mattojakaan samoihin paikkoihin, vaikka vuosikausia tallovat niitä kurakintuillaan.

Ja muuten ne seurakunnan kerhot, oma tyttäreni oli harjoittelemassakin yhdessä ja kävinkin perhekerhossa kerran kaksosten kanssa. Mutta jos voit kuvitella sellaisen pienen, pienen huoneen ihan täpötäynnä kakaroita ja rasittuneen näköisiä äitejä, jotka yrittää siellä istua parinkymmenen sentin korkuisilla tuoleilla hikipäässä ryystämässä tulikuumaa kahvia, kakaroiden rääkyessä vieressä kun joku vei sen lelun..... niin saat aika hyvän kuvan oman kerhoilu kokeilun mielekkyydestä. Uskonnollisuus ei haittaa mua pätkääkään, vaan inhoa hikisiä pieniä paikkoja. Jostain syystä kartan tuollaisia täyteen ahdattuja tiloja. Vaikka hyvähän se on, että kerhot on suosittuja ja tyttäreni kaltaisilla riittää töitä.....

Voisin ehkä kokeilla vielä mannerheimin äiti-vauva kahvilaa, mutta senkin tilat on minimaaliset ja viime keväänä alkoi omasta mielestäni tosi aikaisin, eli klo 9. En tuohon aikaan millään ehtsi laittaa koululaisia kouluun ja samalla näitä pieniä valmiiksi. Joo, tunnustan, olen lisäksi aamu-uninen:p

Mur-mur kyllä täällä on yksi joka on ainoa meidän perheessä joka huutaa JIPPIIIIII kun koulut syksyllä alkavat ja voi taivas, miten sitä jaksaa kun ukko jää parin viikon päästä lomalle. ARGH.........

Mafinka älyttömät pahoittelut.....ei tiedä mitä sanoisi:'(....

Ja jos täti yllättää......



Hyviä ja aurikoisia hetkiä kaikille.....
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka Olen niin suruinen puolestasi :'( :hug: Onneksi siulla ja miehelläsi on alkava yhteinen ihana tie ja eihän sitä tiedä vaikka ihmeitäkin osuu omalle kohdalle :heart:

Ihanaa jos olet vielä täällä meän kanssamme, sillä mekin tarvitsemme sinua.



Ottis Avataressa on pikku-mieheni, kuopukseni :heart: Kuva otettu ensimmäiseltä hiekkalaatikkoreissulta. Siinä oli jotain taianomaista, kun kuopus makasi masullaan ja valutteli hiekkaa sormiensa läpi ja välillä painoi kätösensä syvälle hiekkaan.. ihan hiljaa ja kauan. Hetken päästä täytyi itsekin tuntea hiekan maku käsissä, tuntea elämä.

Bugsy meidän kunnassa on mukava MLL:n perhekahvila. Se toimii aivan äitien ehdoilla ja ajatkin ovat soviteltavissa. Nyt en ole käynyt vuoteen, mutta aikaisemmin vedinkin kerhoa puolisen vuotta :) Silloin oli rento meininki :D Kannattaa käydä kurkkaamassa jospa sieltä löytyisi hengenheimolaisia. Peukutukset!

...miepäs aloitin tikutukset oviksen jahtaukseen... Mukava olla taas kehissä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis Avataressa on pikku-mieheni, kuopukseni :heart: Kuva otettu ensimmäiseltä hiekkalaatikkoreissulta. Siinä oli jotain taianomaista, kun kuopus makasi masullaan ja valutteli hiekkaa sormiensa läpi ja välillä painoi kätösensä syvälle hiekkaan.. ihan hiljaa ja kauan. Hetken päästä täytyi itsekin tuntea hiekan maku käsissä, tuntea elämä.

Oi, tuo on ihuna hetki:heart:



...miepäs aloitin tikutukset oviksen jahtaukseen... Mukava olla taas kehissä :D

Onnekasta Oilin&simppasten mettästystä!
.
 
bygsy - Hyväinen aikainen, mistä ihmeestä sie löysit m i u s ta noin edustavan kuvasen!???:whistle::D
(tuo eka biitsi kuvanen)
..ainakin partahaiveniahin saman verran..ja noin käy jos en valitse kaarituellista uimapukumallia!..:LOL:

Mies parka:O..vaan..eipähän se alkava kalju hällä sitten pala niin herkästi kun on oma armas varjona vallan.:D

Kiva kun piristät päiväämme aina noilla "paljon puhuvilla" kuvilla!;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Mafinka::'( Lohdutusta sulle täältä ! Itse oon niin sekavissa mietteissä, että vaikka kuinka olisi kommentoitavaa muillekin, en jaksa selata uudelleen ja kommentoida. Olisi helpompaa kun olisi semmoinen samanlainen kommentoimissysteemi kuin Naamkirjassa... Ottis: Kun olen kirjoituksia seuraillut niin jostain syystä moni asia menneisyydestä on noussut pintaan, vaikka olenkin nyt onnellisesti naimisissa enkä edes oo nähnyt exääni lähes 6 vuoteen.
Lisää ON: Kunnon vesilenkki uimahallissa pelasti päiväni. Endorfiinit oikein hyrrää. Järvivesi on vielä sen verran viileetä, ettei siellä vielä kauaa tarkene olla. On vähän oudot fiilikset tuolla masunpohjassa, muttei tätipahasen vielä pitäisi tulla...Saisi kyllä mielellään pysyä poissa ainakin seuraaan vuoden, mikäli minulta kysytään. Olisi se masuasukki niin kovasti tervetullut !:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mur-mur sait yllytettyä hakemaan meitä koskettavia tisukuvia.....:LOL:



No..... tässä lisää



Ja vielä kerta kiellon päälle.....



Kyllähän se tosiasia on, että näin sen PITÄISI olla, ainakin meillä nuo letkulla varustetut joskus osuu ohi.....



Joko siellä joku repii testipaketteja auki.....ja muistakaa tytöt tehdä asiat "oikeasta päästä"



Onhan se ihanaa että on kesä, paitsi että nyt sataa......oliko se siinä??????

Pitää varoa ettei käy näin kesän aikana



Tsemppiä kaikille piinailijoille......

Ja :hug: kaikille jotka voimia tarvitsee.....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä