Juttua tullut niin, ettei meinaa perässä pysyä
.
Bugsy, sait mut nauramaan ääneen tuolla kommentillasi miehistä, ett
"...eikä ne todellakaan huomaa milloin olet lakanat vaihtanut. Eihän ne osaa laittaa mattojakaan samoihin paikkoihin, vaikka vuosikausia tallovat niitä kurakintuillaan." Noinhan se just menee. Tosin viimeksi, kun mies toi meillä matot sisälle ja laitteli paikoilleenkin ja tietty laittoi yläkerrassa matot väärille paikoille, se hänen järjestyksensä oli parempi. Jotta näinkin joskus
.
Oliivitar Ihanan hetken olet saanut elää pikkuisesi kanssa ja on siitä jäänyt kaunista muistokin ihan kuvan muodossa :kiss:.
Minttu2011 Kiva, ett olet saanut nukkua unnivelkoja pois ja relattua. Tervetuloa takas olkkariimme
. Kiva, ett ovis saatiin täällä yhdessä pähkäillen paikannettua ja mur-murkin näyttää sen listalle laittaneen :heart:.
mur-mur Kiitos päivityksestä :flower:. Eikös sulla ollut ovis tässä yksi päivä
. Et sitten RKTT-listalle hypännyt
.
Whisky Peat Olen ajatellut tosta alkoholista vähän samaten kuin sinä, ett mieluummin sitten enemmän kerrallaan kuin monia kaloripaukkuja pitkin viikkoa. Tai no miten sen nyt ottaa, mutt toi kalorijuttu on niin totta
. Jos ei laitteja juo, niin yhdessä siiderissä jo melkosen välipalan kalorit. Mutt itsekukin juo sen mitä haluaa ja mikä hyvältä tuntuu. Näytti meilläkin ukko olusen korkanneen kun menin illalla käymään mökillä saunassa. Ja itsellenikin koitin jutella, että mikäs etten ottaisi, mutt oon sellanen jäärä, ett pitää saada se täti ensin kylään, ett uskaltaa huoleti drinksun ottaa jos siitä paikalta kolottaa.
Minttu2011 Totta turiset tuosta uimisen rentouttavasta vaikutuksesta. Minä saunoin illalla mökillä ja kävin vain kerran uimassa, mutt kun tulin kotiin kymmenen maissa, en halunnut edes koneelle kipasta, ku tiesin, ett täällä virkoaisin ja niin menin vaan sängylle lueskelemaan ja sain unenpäästäkin kiinni poikkeuksellisen aikaisin.
Mutta..
tiedä onko tää mun omaa höpinää, mutt olen ollut huomaavinani, ett jos menen 'liian aikaisin' nukkumaan, ei mulla ole uni hyvää ja syvää, vaan aamulla herään virkeämpänä jos valvon myöhään silleen, ett sammun ku saunalyhty ku sänkyyn menen. Viime yönäkään en sitten huippuhyvin nukkunut, vaan heräsin oman yskimiseeni monta kertaa. Sei oo kivaa
.
ON Illalla oli muuten sellaset menkkajuilinnat, ett oksat pois, mutt täti ei vaan tuu :ashamed:. Kaupassa ku käytiin, (oliko se toissapäivänä vai eilen?) ja nousin tavallista korkeammasta autosta ulos, viihlas mahanpohjassa niin, ett olin varma ett lorina alkaisi heti. Eilisen jotenkin kirveli alamahaa, mutt ei selvästi tätitavalla vieläkään, mutta illalla ku saunoin, oli kohdunpaikkeilla ihmeen kiristystä ja kirvelyä ja siksi en moneen kertaan uimassa käynytkään, vaikka muistanpa, ett toissakesänä kun OLIN RASKAANA, sillä paljon uinkin, kun se sitä kiristystä mahanpohjassa olevinaan helpotti. Ja pilailinpa ukollekin, ett opin uimaan jalat 'koukussa' ku ei pystynyt mukamas uimaankaan tavalliseen tapaan. Oli miten oli, mutt nukkumaan mennessä jo pikkusiteen pöksyihin tuikkasin, ku pariin kertaa tuntui selvästi, ett jotain mukamas valuu. Ja pah :headwall:, ei yhtään mitään, ei nytkään
. Jos tämän kierron käy kuin viime kierron, täti saattaa tulla vasta perjantaita vastasena yönä, siis jos ovis oli tiistaina eli eilen oliski ollut oikeasti dpo14.
Mistäs tämä muuten johtuikaan tämä kierron pidentymisen täältä loppupäästä?