40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp9/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp9/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp11/?............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp11/27-30......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp12/24-28......yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp13/25-26......yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp20/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp21/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp27/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp29/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp33/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp35/29-32.......yk?................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo6
Tringa (40)................pp12
Whisky Peat (35).......dpo13
Ottis (43)..................dpo16


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Huomasinhin Whisky Peat, että siun Kp on 33..mutta s i l t i k i n häädän sitä täti hupakkoa pois poikkeen..:stick:
..jospa nyt olishin pidempi kierto ja tuo punertava tuhru paprussa ei tietäiskään tätsyä:kiss:
 
Tilasin Verkkoapteekista C&D vitskuja..ja v a i n 2 R-testiliuskaa..:whistle::D
..nyt en ala hurjimaan noiden kanssa, tälle kiertoa saavat riittää!

Miulla on mennyt tämän yli 2v:n aikana jo s a t o j a euroja testeihin!
..siis ihan aikuisen oikiasti..:O
 
Viimeksi muokattu:
WP- multakin ylläri pylläri peukutuksia sinneppäin ja pois hus tätihupakko!!!:stick:

on: mulla eilen illalla oli selkeesti lämmöt noussu...en vielä kuitenkaan uskalla luottaa et ovis ois tapahtunu...oisin niin onnellinen kun edes ovuloisin ni ois sitte mahollisuuksia myös enempääkin...

Mafinkalle suuri halaus:hug: ja toivon kuitenkin sitä suurta yllätystä!!! Ja jos se lukema ei kerran laatuun vaikuta vaan määrään ni sit kumminkin jos irtoais ni ois mahollisuuksia eikös niin...=)
 
Huh hellettä, sanon ma..

..onhan se aurinkoinen ihuna talven jälkeen..vaan kun ei pää kestä..:ashamed:

Kypsyttää niin kovin, koska olen tällaisilla keleillä ihan pa**a akka!
..pinna niiiiiin kireällä koko ajan ja sitten räiskähtelen ihan pienestähin..

Kävimme poikasen tulevan koulun TH:n tarkastuksessa.
Lapsella oli näkö(kauko)selkeästi huonontunut vajaan 2v. aikana, uusi kontrolli syksyllä kun koulut alkaneet.

Selkärangan TH myös katsoi ns. vatupassilla ja pientä heittoa vasemmalla, yläselän puolen - siitähin kontrolli sitten Joulukuulla.
(asteväli 0-6 poikasella 5 joten mahtuu vielä asteikolle)

Ostin partsulle lisää kukkasia: Rautayrttiä ja Kiinan nelikkaa..sitten vielä ihunia sinkkisiä astioita/ruukkuja.
Ostin myös ison muovisen, laakean mallisen ruukun, johon aikomuksena pikku suihkulähde rakennella..on sellainen keraamisen näköinen, hieman patinoitu vaalea turkoosi.
 
Viimeksi muokattu:
WP - kiinnostaa, kiinnostaa!!=)

..ettei kuule vain ollut sitä kuuluisaa "kiinnittymis vuotoa"?
..olispa:heart:

Tiedättekös..kun mie aloin odottamaan poikasta ja en ollut vielä testannu plussaa..olin s a t a varma jo tosi aikaiseen(varmaanhin aika pian oviksesta)että tärppi on käyny!
..olo vain oli sellainen - RASKAUTUNUT:heart:

Dippasin testinhin vasta kun menkat päivän myöhässä ja a i v a n varmana, että plussaahan se näyttää.=)
..edellisestä raskaudesta oli aikaa kummiskin 17v ja silloin vein pissanäytteen labraan kun heräsin ihmettelemään pari viikkoa viipyillyttä tätsyä?!;)

..nyt ei ole näissä kolmessa tärpissä sellaista tunnetta ollut..ehkä pikku aavistus tai toive vain..
Niin.. Mä kun sen oviksen bongasin, ja siinä oikeaan aikaan vielä ihokkain oltiin, niin siitä asti mulla on ollut olo, että saisipa plussata jo.. siis että pakkohan sen on nyt olla plussaa. Aina se ongelma on ollut se oviksen bongaus, kun kierto 30-50 päivää, joten aika lottoa on ollut... nyt onneksi nuo ovistestit ollut apuna, toisin kuin aiemmissa raskauksissa.

Pelottavan itsevarma olo tässä on ollutkin, mutta ei tällä(kään) iällä enää aleta mitään eikä ketään kumartelemaan : /
 
Davidin erittäin herkkä testi on, niitä tilasin kasan samalla kun ovistestejä. Eilen testasin myös, ja olin siinä hailun hailua näkevinäni, mutta laitoin sen viivanpaikan piikkiin. Tänäänkin kyllä tuli viivaa, ja hentoa punerrustakin kyllä. Siis omasta mielestäni :ashamed: Enpä tässä nyt oikein tiedä.. Skumppapullo avattiin alkuillasta kauniin sään innoittamana, mutta siihenpä sekin jäi, yhteen lasilliseen... miehelle en kyllä mitään ole sanonut, koska viivat voivat tosiaan punertaa ihan omissa silmissäni, ja raskaus olla vain siellä korvien välissä :LOL:
 
Iltaa olkkariin!!! :heart:
Whisky Beat, toivottavast sulla nuo oireet on SITÄ!
Mun poika kuoli (14v) viime elokuussa tulipalon jälkeen palovammoihin, 6 viikkoa oli sairaalassa teholla..en oo siitä selvinnyt ja tuskin koskaan täysin selviänkään.
Mut elämä jatkuu silti, on koitettava suoriutua jotenkii... mulla onneks toinen mahtava poika :heart:jonka vuoksi koitan parhaani mukaan jatkaa elämää!
 
Ottis
Hih, Whisky Peat: raskaus korvien välissä. Kyllä mäkin tossa jotain näin, mutt väristä en tiedä. Toivottavasti huomenna punertaa :heart:.

mur-mur Älä huoli, helteet pistää monen pään sekaisin, kaikin mahdollisin tavoin =). Harmi, että poikasella näkö heikentynyt, mutt se taitaa olla tuossa iässä aika tavallista ja korjaantuu kyllä.

ON Mulla on ollut vi*utusilta, vaikka auringosta täysillä nautinkin. Mutt aloitetaan ns. alusta. Mies tuli jo puol kahden aikaan (muistaakseni) kotiin ja sanoi ekana, että nyt olis varmaan hyvä viedä vene mökille. Minä paiskasin siinä vaiheessa lehden kädestäni pöydälle ja sanoin, että:"Jo se on vittua, että sinä et voi sekuntiakaan olla kotona, etteikö tule jotain mitä pitäis tehdä mökillä tai kotipaikalla." Siihen ukko urisemaan, ett eihän minuakaan kiinnosta hänen hommansa, ett mua ei kiinnosta ku löhöäminen. Laukkasin tupaan kahvia keittämään ja samalla paasasin, ett justiin niin, ehdin ehkä viisi minuuttia istua ku mua tullaan jo haukkumaan laiskaksi. Niin juu ja mies mainitsi olleensa TÖISSÄ. Minä siihen, että mitä väliä sillä on, Mä oon lomalla ja ihan sama vaikka lahoaisin makaamiseen. Niin saa**nasti siis vi**uttaa ku pitää olla tollainen hötky tuon ukon. Mies lähti sitten joskus kolmen aikaan mökille, vaikka olin sanonut, ett voin hakea hänet mökiltä ja kuskata hakemaan satamasta autoa, jos veneen vie. Siihen sanoi, ett hän saa tehtyä sen jotenkin itsekin. No joo. Illemmalla sit just seitsemän aikaan, kun olin aikeissa taas istahtaa alas lukemaan, soi puhelin ja herra ilmoittaa, ett autoa pitäis hakea satamasta, mutt ettei oo kiirettä ku hiekka-auto on tulossa mökille jne. Minä sanoin, että jos tulen, niin tuun nyt just. Ja vi**t, että mua vi*utti ku menin mökille ja näin siellä kuorma-auton pihassa ja toisenkin auton ja tämä mun ukkelini seisoskelee juotuamassa niinkuin ei olis maailmassa kiirettä nähnytkään. Eipä mitään, hain saunamökistä pyyhkeen ja kipasin uimaan. Sillä sain pahimman raivon laantumaan, mikä harmittaa nyt, sillä olin suunnitellut hänelle elämänsä saarnan ja se jäi antamatta. Mutt idea on siinä, että just kun kuvittelin, että saan olla hetken todella rauhassa, tämä paska soittaa mua kuskaamaan häntä, vaikka hän olis ihan hyvin voinut pyytää sitä henkilöautolla mökille turisemaan tullutta kuskaamaan hänet satamaan autoa hakemaan. Mutt mies on niin iso sisältä, ett eihän se käy, ku akkaa pitää juoksuttaa kymmenien kilometrien päästä silloin kun häntä huvittaa. Mökiltä ku lähdettiin ja mies tarkisteli onko ovet lukossa, sanoin, ett "Mitä väliä sillä on onko ovet lukossa ku et tule kotiin kuitenkaan". Mies kipusi kiltisti kyytiin ja oli suht inhimillinen, ei siis valittanut ajamisestani, paitsi mökkitiellä kysyi, että onko mulla vielä kakkonen päällä ku ajelin hiljaa, ettei pöly kovin nousis. Menomatkalla mies kuitenkin katteli likaisia housujaan ja totes itsekseen, ett "kai näillä vielä huomisen menee". Oli siis ehkä sittenkin ajatellut tulla yöksi kotiin, mutt ei uskaltanut ku näki kuinka vihainen olen. Mutta, niin kauan kun mun käsissäni ja rintakehässä näkyy hänen aiheuttamansa mustelmat, kun yritin häntä pidätellä heittämässä mun tietsikkaa alas, muistan, ettei mun tarvis edes olla missään tekemisissä ton ukon kanssa :mad:. Ja se mun piti tänä iltana sanoakin. Nyt illemmalla ku puunasin kalusteita pihalla ja poliisiauto meni ohi, käväs mielessä, ett pitäiskö mun pyytää niitä kattomaan mun mustelmia ja tietsikan raatoa :'(.

Oli miten oli, mutt koska tänään negankin dippasin, tein nyt itselleni saunajuomaksi elämäni drinkeron :LOL:. Olen varmasti kertonut, ett tykkään laimentaa mansikanmakuista Fun lightia Saskiaan (tai sama mikä kivennäisvesi). Nyt lorautin kannuun sekaan koskenkorvaa ja jäisiä mansikoita. Avot, että on hyvää :p. Mutt nyt mä meen pesulle. Heipat naiset :wave:.

Ai juu, niin. Huomenna menen klo 12:30 kampaajalle ja sit illalla mun toisen työyksikön tyttöjen illanistujaisiin. Saunotaan, uidaan ja syödään kaikkea mahdollista hyvää ja juodaankin. Menkat alkaa tietty mun tuurilla just ennen saunomista, mutt minkäs teet :(.
 
Viimeksi muokattu:
LISÄYS WB! Onko tuo nyt raskaustesti??? KYLLÄ KYLLÄ!!! Punaista näen minäkin!!!
VAhvistumista viivalle!!! PUUUUHHHH++++++++++++:heart::heart::heart:

Joo mulle tuli sähköpostia sieltä vaerrkoapteekista: TESTIT LOPPUNEET TUKUSTA!!!:kieh:
Ja tietty ehdin maksaa ne, pitää kuulemma tilinumero ilmoittaa kun saavat rahan palautettua! Voi jummijammi! No en nyt kyl uskokkaan olevani raskaana kun ei oo oireitakaan... silloin ku tilasin testit niin vielä oli varastossa! Kukas himputti ne sitte on vienyt??? :mad:
 
Ottis!
Kyllä teillä dramatiikkaa piisaa ja räiskyy oikeen kunnolla!!! Onko miehes nyt kotona vai mökillä?
Hywäiseltä kuulostaa tuo sun drinksukka!!!:p nauti kunnolla!!!
Ja oikeen ihanaa iltaa sulle huomiselle!!! Ota ilo irti ja älä mieti riitoja ukkosi kans!! Ota etäisyyttä! Niin minäkii tein mökillä kun olimme ilman miestä. En ees soittanu pariin päivään!!
Joo heinän ajoin töitten jälkeen ja saunottiin tuossa, otin TAAS oluen ja sit karpalolonkun kun teki mieli, siinä mun päätökseni olla ilman tsup-ääniä! Loma alkaa perjantaina, sunnuntaina pojan 17v synttärit, pitänee kakku väsätä ja jotain hyvää muutakin... pienet kestit kuulemma haluaa...
Ens vuonna sitte isommat ku 18 v tulee täyteen!

Illanjatkoja ihunaisille:heart:, minä dippasin taas ovistestin ja se haamutti taas... mutta hyvin hentoa haamulaista. Aattelin nyt dipata niin kauan ku täti tulee, niin näen miten viivaset muuttuu, onneks noi ovistestit on halpoja!
 
..tein nyt itselleni saunajuomaksi elämäni drinkeron :LOL:. Olen varmasti kertonut, ett tykkään laimentaa mansikanmakuista Fun lightia Saskiaan (tai sama mikä kivennäisvesi). Nyt lorautin kannuun sekaan koskenkorvaa ja jäisiä mansikoita. Avot, että on hyvää :p. Mutt nyt mä meen pesulle. Heipat naiset :wave:.

Hölökyn kölökyn Ottis!;)

Ai juu, niin. Huomenna menen klo 12:30 kampaajalle ja sit illalla mun toisen työyksikön tyttöjen illanistujaisiin. Saunotaan, uidaan ja syödään kaikkea mahdollista hyvää ja juodaankin..

Nautithan ihunainen ystävien seurasta - olethan sie hermoloman ansainnuthin:kiss:

..ja siun mieheistäs voisin sanoa pari(enemmänhin!)valittua sanasta..olkoon nyt:|..
.
 
Viimeksi muokattu:
Minttu - mie tein tilauksen tänään Verkkoapteekista ja ainahin RFSU:n testejä oli!
..ja näytti olevan David R-testejähin joka lajia(liuska, puikko, kasetti..)

Kannattaa tosiaan tilausta tehdessä tarkistaa aina, että kyseistä tuotetta on varastossa!
..tilauksen saa kyllä loppuun asti tehtyä, vaikka tuotteita EI oliskaan sillä hetkellä, äkkiseltään ei huomaakkaan.

Mie tilasin yhden Vadelma-Carambola siidukan mieheltä kun kävi kaupoilla - namistahan tämä:p
..Pringlesejä sitten vielä suolaiseen nälkään(maistuuhin hyväiseltä kun niin hikoilin tänään..kuin pikku porsas!:eek:)

..nyt tupekille ja ihailemaan pikku kätösteni jälkiä:D..mutta kyllä kukkaset on ihania:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista huomenta ihunaisille naisille=)

WP:lle ihan mahottomasti onnea ja viivalle vahvistumista!!!:heart:

Ottikselle rentouttavaa kampaamo hetkeä ja hyväistä iltaa ystävien seurassa, unohda se miehes ainainen kiire ja hötkyileminen ja nauti...sä oot nyt lomalla!!

Mur-mur..mäkin eilen vadelma-carambolan nautiskelin ja on kyllä hyvää ja ihanaa ja just sellasta kesäjuomista..ja kun on laittia ni ei niitä hiilareitakaan oo juurikaan=) Mites Ottis...onko sulla paino pysyny? Mähän pääsin tavotteeseeni ja puol kiloo allekkin ennen matkaa, eikä sen aikanakaan noussu ku ihan vähän vaan...hitaasti pikkuhiljaa on suunta edelleen alaspäin...toivon että pääsisin sinne "henkiseen" omaan painooni eli 52kg mut tyytyväinen oon näinkin..nyt siis 57kg kiepposilla mennään.

Minttu..sulla alkaa loma perjantaina nautiskele vaan ja tsup tsup...mulla on vielä yli kuukaus lomaan aikaa ja tuntuu kyllä pitkältä..mut vastahan mä olin lomalla:confused:...tää vuorotyö vaan on sellasta et silloin ku töissä ollaan ni ollaankin sitten pidempi jakso ihan vaan yhdellä vapaalla siellä välissä...

on: eilen illalla lämmöt 37,2 ni kyllä mä ehkä alan uskoa siihen ovulaatioon=)... joten jos viittis päivittäjä mut sinne piinalistalle laittaa, mulla tänään dpo4

Ihanaa ja helteistä aurinkopäivää kaikille=) määää ainakin nautin ja jospa sitä ihan rannalle töitten jälkeen...ja vadelma-carambola mukaan tietty...=)
 
Iltaa olkkariin!!! :heart:
Whisky Beat, toivottavast sulla nuo oireet on SITÄ!
Mun poika kuoli (14v) viime elokuussa tulipalon jälkeen palovammoihin, 6 viikkoa oli sairaalassa teholla..en oo siitä selvinnyt ja tuskin koskaan täysin selviänkään.
Mut elämä jatkuu silti, on koitettava suoriutua jotenkii... mulla onneks toinen mahtava poika :heart:jonka vuoksi koitan parhaani mukaan jatkaa elämää!
Eipä minulla sanoja ole.. Tuo on pahinta, mitä voi tapahtua enkä ymmärrä kuinka siitä koskaan voisikaan selvitä :( Poikamme päiväkotikaveri menehtyi vuosi sitten tapaturmaisesti, ja se oli todella järkyttävää meille kaikille. Vietin unettomia öitä, ja kun suljin silmäni, näin vain nauravaisen perheen, millainen se todellakin vielä ennen onnettomuutta oli. Enkä edes tuntenut heitä sen paremmin, moit moikattiin aina tavatessa.

Puolitangossa liehuva lippu päiväkodin pihassa - sitä tunnetta ei voi sanoin kuvata, eikä meillä kellään voinut olla kuin murto-osan tuska siitä mikä vanhemmilla ja isosiskolla oli, ja on edelleen. Tapahtuneesta tuli juuri vuosi, ja minäkin sen sinä päivänä muistin.

Perheelle laitoimme kortin, kuihtuvia kukkia en halunnut lähettää. Jostain syystä. Tosin oma isäni nukkui pois juuri silloin helmikuussa, ja tunteet olivat hyvin pinnassa senkin takia.
 
LISÄYS WB! Onko tuo nyt raskaustesti??? KYLLÄ KYLLÄ!!! Punaista näen minäkin!!!
VAhvistumista viivalle!!! PUUUUHHHH++++++++++++:heart::heart::heart:

Joo mulle tuli sähköpostia sieltä vaerrkoapteekista: TESTIT LOPPUNEET TUKUSTA!!!:kieh:
Ja tietty ehdin maksaa ne, pitää kuulemma tilinumero ilmoittaa kun saavat rahan palautettua! Voi jummijammi! No en nyt kyl uskokkaan olevani raskaana kun ei oo oireitakaan... silloin ku tilasin testit niin vielä oli varastossa! Kukas himputti ne sitte on vienyt??? :mad:
Ja jatkan vielä tähän.. joo raskaustestihän se. Samanlaista hentoa punertavaa viivaa myös tänä aamuna. Eli saletti on, että pieni siellä pesää tekee, toivotaan että löytää pehmeän ja hyvän paikan itselleen :heart: Vuosien saatossa olen raskaustestejä tehnyt kymmenittäin (esikoisesta kahdessa vuodessa kului aika kasa...) eikä koskaan mitään aiheettomia haamulaisia ole tullut.

Näin aikaisin en yleensä kuitenkaan ole testaillut, joten mitään riemunkiljahduksia täällä ei ole päässyt. Tämä voi kuitenkin vielä kääntyä kumpaan vain.
 
Ottis
Pikkutirri Viime viikolla yksi päivä ajattelin, ett pitää kysyä sulta tuota samaa eli painosta. Viime lauantaina kävin puntarissa ja näytti 58.1 eli oli tullu melkein kilo takas sitten Portugalin reissun. Nyt en ole puntarissa käynyt, mutt ainakin mitä eilen kotona biksuissa heiluin, niin ei masu niin isolta näyttänyt ollenkaan, ett tarttis huolestua. Tän illan kun herkuttelen, niin pidän sitten taas tiukkaa linjaa tonne juhannukseen asti. Juhannuksena saa syödä ja juoda taas mielinmäärin.

Voi Minttu2011 kuinka surullista :'(, niin tavattoman surullista :hug:. Ei yhtään iihme jos sulla vielä itkua riittää :hug:.

Minttu2011 ja mur-mur Kiitos hölökynkölökyistä ja muutenkin :kiss: :). Mutt on se vaan kumma, ett aamulla omatunnon kolkutukseen heräsin ku muistin kupitelleeni illalla :ashamed:. Mutt kai se on sitä, että kun täällä yksin drinksuttelee, ettei se oikein oikealta tunnu ku noita huonoja esimerkkejä on ympärillä niin paljon ollut.

Miehelle laitoin sitten koneelta lähdettyäni äkäsen viestin. Ensinnäkin siitä, että hyppyytti mua vaikka järkeä käyttämällä olis voinut antaa mun olla rauhassa ja sit toisekseen siitä, että jos ei kotona sekuntiakaan viihdy, voi tänään mun ollessa kampaajalla hakea kamojaan, ettei tarvi joka päivä edestakaisin ajaa. Pysyköön mökillä. Ennen jussia sillä tulee jo kovasti mua ikävä ku pitäis mökillä juhannusta laittaa :LOL:, mutt nyt päätin, etten ensi viikolla laita tikkua ristiin siellä, jos käynkään. Kotona puuhastelen ensi viikon ja jos suhde ns. normalisoituu, jussinalusviikon touhuan nmökillä.

Täh :confused:? Täällä mä melkein työlistaa teen itelleni, vaikka nimenomaan oli tarkoitus, etten tekis mitään :LOL:, mutt niin ne on aina mun lomani tuon ukon kanssa asuessa olleet vähän työlomia.

ON Ai niin juu, tänä aamuna taas negan testasin, joten eiköhän olis, mur-mur, aika ampua mut alas RKTT-listalta? Kp-listalla vielä hetkosen pysyttelen, mutt katellaan jatkoja myöhemmin. Aamulla laskeskelin, ett jos menkat alkas tänään, seuraava ovis olis juhannusaatonaattona, mikä olis sinänsä hyvä juttu, ett silloin ukko ei olis vielä ehtinyt kovin juoda. Voi helevata, ett kaikkea sitä pitääkin ajatella ku ihan ekana pitäis hoitaa toi homma kuntoon, ett se kerran kuussa jörniminen ei näissä hommissa auta yhtään mitään :headwall:.

Täytynee tästä edes naamanpesulle välillä tointua :).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Whisky Peat Etsä millään viittis tänne kuvaa meidän iloksemme laittaa :)? Ihanaa, ett väriä jo selvemmin näkyy :heart:. Wautsi, herranjee, sinä olet R A S K A A N A :heart:. Ilmotahan, kun haluat yrjöklubiin tonne ekalle sivulle niin mä sut sinne oitis nakkaan.
 
Ottis
Ja vielä. Tosta verkkoapteekista. Viime viikolla tilailin lisää testejä ja vaikka siinä jossain luki, että voit tilata kerralla vain yhdeltä toimittajalta, en sitä honannut ja tilauksen maksoin. Mulle tuli sit maksaessa kysymys, että jos tuote on loppunut varastosta, ett haluanko, ett tilaus perutaan vai lähetetäänko viikon kuluessa. Rastin laitoin kohtaan X) yhteys sähköpostilla, kun kyselivät miten otetaan yhteyttä jos toimituksessa ongelmia, mutt ei mulle ainakaan vielä eilen ollut tullut mitään postia sieltä, eikä testejäkään =). Saas nähdä menikö rahat kankkulan kaivoon??
 

Yhteistyössä