Nöpsö; suuret, vilpittömät pahoitteluni.
:heart: En osaa muuta sinulle sanoa.
Minttu;
ihanaisia hauveleita sinulla!
Niitten kanssa touhutessa varmasti stressi häipyy. Itsekin joskunmuinoin mietin, että koira olisi kiva. Kukapa sitä olisi aina yhtä vilpittömän innoissaan odottamassa kotona, kun tulee töistä. =)
Kummallista tosiaan tuo sinun ovisten viivaset. Toivottavasti selkiytyy pian, että mistä oikein on kysymys.
Mukavia mökkeilyjä! :wave:
Tringalle plussa peukutuksia myös minulta!
Marja-Leenalle onnittelut sykkeestä!! Varmasti
ihana tunne. Mikä helpottava olo itselle oli, kun kysyin lääkäriltä tämän ultratessa ekaa kertaa, että näkyykö siellä mitään. Lääkäri vastasi, että kyllä täällä kovasti elämää on. :heart::heart:=)
Pikkutirrille tsempitykset oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen!
Ottis; jaksamista sen sinun kaksilahkeisesi kanssa! Ymmärrän hyvin tuon oman tilan hakemisen. Meidän suhteen alkuaikoina minulla oli tunne, että mies oli liikaa lähellä. Tuntui, että
omaa tilaa ei ollut ollenkaan. Hän aina kommentoi tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni. Tuntui, että aikuisena ihmisenä en saanut päättää omista asioistani, vaan mies jyräsi ja ilmoitti, että miten minun olisi pitänyt toimia. Noh, asiasta väännettiin ja käännettiin joskus kovaäänisestikin kättä ja eroakin harkittiin (tai minä harkitsin). Mies lupasi antaa minulle suhteessa tilaa, kun kerroin, että en kestä enää, vaan lähden, koska tuntuu, etten saa henkeä. Eli kyllä se vanha koirakin uusia temppuja näköjään oppii.
Ihan selkeästi mies muutti käyttäytymistään ja nykyisin minulla on helppo olla. Mutta ei nää suhdejutut koskaan mitään helppoja sinänsä ole. Kun kaksi aikuista ihmistä yrittää elää yhdessä, niin pakosti sitä joutuu joustamaan ja tekemään kompromisseja suuntaa ja toiseen. Sinulle lähetän
halitukset ja pitkää pinnaa!
Oliivitar; ihana kesäpäivä mattolaiturilla on minunkin
parhaita kesämuistoja.
Sit evästä ja uimaan!
Oi niitä aikoja!
Nykyään ainakin meidän kesäpaikassa ei saa enää pestä mattoja omalla laiturilla, vaan se on keskitetty kunnan ylläpitämään pesupaikkaan. Tosin täytyy myöntää, että me viedään matot paikalliseen pesulaan, joka on helppo tapa ja edullinenkin. Näin se
'kehitys kehittyy'. : /=)
Bugsy; minäkin tykkään laitella kuvia aina silloin tällöin, jos sattuu omasta mielestäni sopivia kohdalle. Nuo sinun kuvat oli kyllä
tosi osuvia.
Mur-murille kiitos päivityksestä! Toivottavasti teillä oli kivat ylppärijuhlat!
Onnistuneita oviksen bongailuja myös sinulle!
Meillä mies lähti työmatkalle tänä aamuna. Jostain syystä on
ihan hirveä ikävä häntä! Onneksi ei ole kuin kolme päivää poissa, mutta siltikin...:heart::heart:
Poika rikkoi eilen silmälasit tarrautumalla tiukasti niihin kiinni, joten sain hyvän syyn ostaa uudet brillit. Samalla tuhlasin hieman liikaa vaatteisiin, mutta en voi vastustaa kiusausta ostella pojalle kaikkea ihanaa. Nykyään kun myydään muitakin värejä kuin sitä ainaista sinistä pojille ja punaista tytöille. Näköjään
turkoosi on nyt se kesän muotiväri!!
Täällä on ollut aivan
loistokelit! Toivottelen kovasti
aurinkoisia päiviä ja iloista mieltä kaikille täällä palstalla haaveilijoille! Ja tietysti meille kaikille sitä
+++++++plussaa!