40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Noista ovistesteistä. En oo mikään pro noissa vielä, mutta kaiken järjen mukaan olisi viisainta testata aina samaan aikaan, ei heti aamusta eikä enää illasta. Minä kun tikuttelin tässä kierrossa, yrppäsin aina n. klo 14, niin siinä oli sitten jotain vertailupohjaa. Toki erehdyin sitten tikuttelemaan lisäksi pitkin päivää, ja hämmästys oli suuri, kun viivat oli sitten mitä oli.. :ashamed:
 
Nöpsö; suuret, vilpittömät pahoitteluni. :(:heart: En osaa muuta sinulle sanoa.


Minttu; ihanaisia hauveleita sinulla!
Niitten kanssa touhutessa varmasti stressi häipyy. Itsekin joskunmuinoin mietin, että koira olisi kiva. Kukapa sitä olisi aina yhtä vilpittömän innoissaan odottamassa kotona, kun tulee töistä. =)

Kummallista tosiaan tuo sinun ovisten viivaset. Toivottavasti selkiytyy pian, että mistä oikein on kysymys. Mukavia mökkeilyjä! :wave:

Tringalle plussa peukutuksia myös minulta!


Marja-Leenalle onnittelut sykkeestä!! Varmasti ihana tunne. Mikä helpottava olo itselle oli, kun kysyin lääkäriltä tämän ultratessa ekaa kertaa, että näkyykö siellä mitään. Lääkäri vastasi, että kyllä täällä kovasti elämää on. :heart::heart:=)

Pikkutirrille tsempitykset oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen!


Ottis; jaksamista sen sinun kaksilahkeisesi kanssa! Ymmärrän hyvin tuon oman tilan hakemisen. Meidän suhteen alkuaikoina minulla oli tunne, että mies oli liikaa lähellä. Tuntui, että omaa tilaa ei ollut ollenkaan. Hän aina kommentoi tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni. Tuntui, että aikuisena ihmisenä en saanut päättää omista asioistani, vaan mies jyräsi ja ilmoitti, että miten minun olisi pitänyt toimia. Noh, asiasta väännettiin ja käännettiin joskus kovaäänisestikin kättä ja eroakin harkittiin (tai minä harkitsin). Mies lupasi antaa minulle suhteessa tilaa, kun kerroin, että en kestä enää, vaan lähden, koska tuntuu, etten saa henkeä. Eli kyllä se vanha koirakin uusia temppuja näköjään oppii. ;) Ihan selkeästi mies muutti käyttäytymistään ja nykyisin minulla on helppo olla. Mutta ei nää suhdejutut koskaan mitään helppoja sinänsä ole. Kun kaksi aikuista ihmistä yrittää elää yhdessä, niin pakosti sitä joutuu joustamaan ja tekemään kompromisseja suuntaa ja toiseen. Sinulle lähetän halitukset ja pitkää pinnaa!


Oliivitar; ihana kesäpäivä mattolaiturilla on minunkin parhaita kesämuistoja.
Sit evästä ja uimaan! Oi niitä aikoja!
Nykyään ainakin meidän kesäpaikassa ei saa enää pestä mattoja omalla laiturilla, vaan se on keskitetty kunnan ylläpitämään pesupaikkaan. Tosin täytyy myöntää, että me viedään matot paikalliseen pesulaan, joka on helppo tapa ja edullinenkin. Näin se 'kehitys kehittyy'. : /=)

Bugsy; minäkin tykkään laitella kuvia aina silloin tällöin, jos sattuu omasta mielestäni sopivia kohdalle. Nuo sinun kuvat oli kyllä tosi osuvia. :LOL:

Mur-murille kiitos päivityksestä! Toivottavasti teillä oli kivat ylppärijuhlat!

Onnistuneita oviksen bongailuja myös sinulle!

Meillä mies lähti työmatkalle tänä aamuna. Jostain syystä on ihan hirveä ikävä häntä! Onneksi ei ole kuin kolme päivää poissa, mutta siltikin...:heart::heart:


Poika rikkoi eilen silmälasit tarrautumalla tiukasti niihin kiinni, joten sain hyvän syyn ostaa uudet brillit. Samalla tuhlasin hieman liikaa vaatteisiin, mutta en voi vastustaa kiusausta ostella pojalle kaikkea ihanaa. Nykyään kun myydään muitakin värejä kuin sitä ainaista sinistä pojille ja punaista tytöille. Näköjään turkoosi on nyt se kesän muotiväri!!

Täällä on ollut aivan loistokelit! Toivottelen kovasti aurinkoisia päiviä ja iloista mieltä kaikille täällä palstalla haaveilijoille! Ja tietysti meille kaikille sitä +++++++plussaa!
 
Jep, olet ihan oikiassa Whisky Peat - mieluiten aina samaan aikaan päivästä olisi niitä O-testejä hyvä dippailla.=)

Onkos meille tälle, ihunan aurinkoiselle Sunnuntai päivälle yhtään R-testin dippaajaa - HuuuHuuuu!!?????
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Komppaan Whisky Peatia noissa ovistesteissä. Minä olen tehnyt aina vainn yhden testin per päivä ja sen suunnilleen yhden kahden aikaan päivällä. Silloin ei tarvi ihmetellä tulosta.

mur-mur Saitkos sinä miestä vällyihin =)? Sen sortin krapula päällä ettei lukutaito ole mikään paras. Lähdin sit kymmenen jälkeen yhden työkaverin luo niiden saunamökillle, uitiin ja saunottiin. Kotiuduin kolmen aikaan ja ukolla oli täällä täysi meno päällä. Yritin saada ääntä pienemmälle, kun herra otti ja paiskasi mun tietsikkani alakertaan. Mykistyihän se lopullisesti ja tässä ukon koneella nyt selaan, ett löydän samanlaisen ja mies maksaa. Ihan pakko alkaa ajatella eroa, sillä tuo väkivaltaisuus lisääntyy aina vain. Sen tein jo selväksi, että tässä talossa loppui nyt juomisensa. Kunhan mun nuppi selviää, roudaan viinansa tästä talosta pois.

Salme71 Kiitos :kiss:.

Pikkutirri Onnittelut oviksen bongaamisesta :heart:. Toivottavasti saa hoideltua simpat kotiin =).

En ole testannut enkä meinaakaan testata.
 
Voi ei, Ottis! :( :hug: Pistä se ukko kuriin! Väkivaltaisuus on ihan kamala asia eikä kenenkään pidä sitä sietää omassa kotonaan eikä missään muuallakaan. :mad: Sinulla on oikeus olla omassa kodissasi pelkäämättä! Eikä missään nimessä pidä hyväksyä tuollaista käytöstä!! Koeta jaksaa! Saisitko apua esimerkiksi sisaruksiltasi tuohon tilanteeseen?

Erokaan ei joskus ole huono asia. Mieti, millaista elämäsi olisi ilman tätä miestä? Muuttuisiko se huonommaksi vai paremmaksi?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Salme71 Kiitos :hug:. Par'aikaa punnitsen niin omia tunteitani kuin yhdessä elettyä elämääkin, ett kannattaako tätä jatkaa. Mutt se on ihan varmaa, ett tässä talossa ei enää alkoholilla läärätä. Se on kaiken pahan alku ja juuri.

ON Tilasin itselleni uuden koneen ja otin ukolta siihen rahat heti. Oppiipahan paiskomaan tavaroita :stick:.
 
Ottis, sain mie eilissä iltana miehen vällylöihin.=)

Olen kyllä todella pahoillani(kauhistunut?)tuosta siun miehesi käytöksestä..ei olleskaan hyväinen juttu: /
..alkoholi saa selkeästi hänessä aikaan huonoa ja agressiivista käytöstä.
Kirjoittelit itsekkin: "Ihan pakko alkaa ajatella eroa, sillä tuo väkivaltaisuus lisääntyy aina vain".

Voimasia laitan siulle:hug::kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp6/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp6/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp8/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp8/27-30........yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp9/24-28........yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp10/25-26......yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp17/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp18/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp24/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp26/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp30/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp32/29-32.......yk?................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo8
Tringa (40)................pp9
Ottis (43)..................dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Heips kaikille ihanaisille!!:wave:

Mur-mur, kiitos päivityksestä=) ja onnittelut onnistuneista talletteluista sinullekin:heart:..mekin vielä illalla talleteltiin ja sanoinkin miehelle et tää on kyllä ollu oikee rakkauden viikko:D:rolleyes:kivaahan se on!!

Mä oon testannu noita ovis testejä 1/päivä kp 12-14 lähtien ja sit kun käy viivasta näkymään ni sit 2/päivä ja mulla aika nopeesti kyllä LH-huippu ohi pyyhkäsee..eilenkin 13 aikaan päivällä sain ihan lähes tasavahvat viivat(ja edellisenä iltana vasta kävi haamuttaa), sillee oon kattonu et aamun ekasta en tee vaan seuraavasta ja sit siihen väliin vähintään 1 pönttöön pissi kerta ennenku seuraavan teen(ja siis pissien välit mulla 3-5h)...sit se onkin jo ilta..mut en mä niin noista ohje ajoista välitä kun mun oma vuorokausi rytmi on selkeesti myöhäsempi kun jollain toisella, joka käy aikasin nukkuu ja herää aikasin....nii.. töiden jälkeen illalla kotona tein o-testin ja siinä viivanen oli jo haaleampi kun eilen päivällä..tänään vielä varmistukseksi päivällä tein ja selkeesti oli jo viivanen haaleampi taas kun eilen illalla. MUTTA!! Mulla on LH-huippu selkeesti näkyny/tullu joka kuukausi kun oon tikuttanu VAIKKA mä oon varma ettei aina oo irronnu kumminkaan..eli käsky aivoista lähtee, mut onko munasolu sitten liian pieni ettei irtoakkaan tms???? Enivei...lämpöjä meinaan seurailla ja jos ne nousee sinne 37 ni sit vasta uskon et ovis on oikeesti ollu..

Ottikselle voimia ja iso halaus:hug:!!! On niin kurjaa kun miehesi kohtelee sua huonosti!!!PÖH!!!tollasille miehille!!!
 
Huhuhuijakkata, kävin tuolla laulelemassa!

Karaokeparty.com - Online Karaoke nettiselaimessasi

Ai että mie tykkään, saapi kilpailla vaikka ittensä kera - kattoa aina pistemäärän, paraniko tulos!;)
..harjoittelussa nyt: Johanna Pakosen/"jälkeen kaiken suuren"
KaraokeParty.com - Free Online Karaoke Party Game
(napauta "esikuuntele")

Käykääs ihunaiset kopaisemassa, maksaa esim. 1.95e/24h
..tai vaikkapa 5e/1kk..

Ps. Oman laulun voi myös äänittää kaikkien kuultavaksi(kilpailla pisteistä toisen laulajan kanssa)..en ole vielä rohjennut=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tringa
Salme...Hienoa et sait hyvän syyn ostaa uudet prillit=)...ja mäkin oon ihan hulluna noihin lasten vaatteisiin:D..tai oikeesti kankaisiin ja niiden tekemiseen...Liljalla onkin lähes kaikki "sisävaatteet" mun itse tekemiä ja ulkovaatteet onkin sitten se mun shoppailu "heikkous":ashamed: ja rahaa niihin oon kyllä saanu palamaan enemmän kun kehtaan kellee myöntää:ashamed:..paljon on ollu myös tätä kuuluisaa "lohtushoppailua" kun tuntuu ettei sitä toista(neljättä) pientä enää tuu, ni sitä aattelee et mä ostan tuolle pienelle ihan kaiken mitä vaan haluun...
...VAAN..oishan se niin ihana kun sais vielä niitä pieniä potkareita ommella:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihana karaoke harrastus siulla mur-mur=) Mitähän ku mäkin alkaisin täällä labrassa täysillä laulaa loilottamaan:LOL::LOL:
Ei vaan..tykkään kyllä laulaa karaokea mutta tiedostan itse etten ole siinä kovinkaan hyvä:D...oman firman pikkujouluissa tulee vähän innostuttua mut en mä julkisilla paikoilla kehtaa...:whistle:
 
Minähän olen kyllä r-testejä tehnyt jo useampanakin aamuna, mulla on nyt kp 30. Mitään oireita ei oo nyt ollu, sitä ajoittaista huonovointisuutta lukuunottamatta. Sitä on mulla luomu-kierroissa muutenkin, joten ei ole mitään uutta. Vatsa on turvokas, ja sellainen ei-kipeä-mutta-ei-normikaan, liekö sitten se kuuluisa punanuttuinen täti tulossa lähiaikoina.

Ottis: meillä eilen selvitettiin kanssa asioita, tosin mieheni veljensä kanssa. Veti itsensä meillä taas kunnon känniin, sammui tuohon sohvalle ja alkoi sitten isottelemaan kun mieheni ojensi käyttäytymistään. Oli aika liki, ettei lentänyt niska-persotteella ovesta ulos, vaikka onkin meille kaikille tosi rakas. Ei vaan jaksa kattoa, kun täytyy juoda siihen asti kun silmät päässä pyörii. Mieheni sanoja lainatakseni :(

Ja mieheni siis ei ollut humalassa, ei yleensäkään ole, vaikka oluesta tykkää ja sitä ottaa. Mutta siinä se juju onkin, kun toinen veli tykkää mausta, toinen siitä humaltumisesta.
 
Voi Ottis, koita kestää, harmillista tuolainen käytös.

Meillä myös loppui alkoholin käyttö jo vuosia, vuosia sitten, koska oma elämäkin meinasi mennä plörinäksi, ja viina ei auta yleensä asiaa, vaan se vain pahentaa sitä.

Nyt vain täytyy punnita asiaa kaikilta osin, kuten olet varmasti miettinytkin. Ainahan ihminen voi muuttua, jos oikein haluaa itse muutosta, mutta joskus ne ovat vain lupauksia. Otapa siitä sitten selvää.

Voimia kuitenkin, mihin ikinä päädytkin......



Itsekin olet, taas kerran, kurrkua myöten täynnä kaikkea. Joudun tekemään suhteellisen paljon kotitöitä ja pinna alkaa taas kiristyä, koska ens viikonoppuna on rippijuhlat. Tiedän taas, että yksin saan kaikki tehdä. Oma vikahan se on, että on alusta saakka "uhrautunut", mutta helkkari soikoon, voisi sitä jotenkin osallistua johonkin. Mutta kun ei.

Meillä taas ongelmana on se, että mies seurustelee puhelimen tai tietokoneen kans. Siis ihan kaiken aikaa.

Tätä kuvaa hyvin tämä....



Ja tämä myös....



Joten meillä asiat on niin, että olen kyllästynyt olemaan numero 2. Mitta on niin täynnä taas kun olla voi. Yrittää se joskus iltaisin vihjata jotain intiimiä touhuilua, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa, jos ainoa asia minussa on tuo, joka kiinnostaa. Muuten sen ajatukset ja koko pääkopan sisus on muualla kuin tässä meidän perheen asioissa.

Joten asiat ovat meillä kutakuinkin näin....





Äijä ajattelee minusta varmaan näin....



kaikesta huolimatta, hyvää sunnuntain jatkoa kaille!



Olisiko teillä ideoita minne voisi mennä tuulettumaan 2 kk ikäisen vauvan kanssa kahdestaan? Meillä ei ole mökkiä tms. käytettävissä ja oma autokin on toisinaan kunnossa ja toisinaan taas ei. Ehdotuksia otetaan vastaan.......
 
Tringa - dippasitkos sie tänään?..=):heart:


Tiedättekös flikat..on jotenhin niin helpottava lukea, ettei meitin perhe - tai suhde, ole ainokainen jossa mennään välillä ihan mettään ja rrrrrryminällä!;)..kait se on vain eloa sehin.
 
Viimeksi muokattu:
Bugsy; Minä olen käynyt vauvakinossa. Eli jos asut jossain isommassa kaupungissa (tai lähellä), niin varmaan kandee tarkistaa, että joskos niitä leffanäytöksiä vauvoilla ja äideille järjestetään myös kotikaupungissasi. Eli periaatteena on se, että äidit pääsevät katsomaan jotain uutuuselokuvaa ja vauvan voi ottaa mukaan. Salissa on himmeät valot, että voipi syöttää tai vaihtaa vauvalle vaippoja. Myös äänet on hiljemmalla, jos vauva sattuu nukahtamaan. Tosin mekkala on aikamoinen, kun ainahan joku vauvoista itkee. Mutta ihan hauskaa oli silti. Toinen vauvan kanssa yhdessä tehtävä juttu voisi olla vauvajumppa. Niitä varmaan järjestetään ihan joka paikassa. =)
 
Hei,

kiitos tuosta hauskasta karaokelinkistä Mur-mur, pitää käydä tsekkaamassa! Pitää kehitellä kaikkia kotiharrastuksia, kun on tuo pikkuinen vaavi kotosalla.

En ole testannut, kun ei ole testiä. Ollaan kovasti vain leivottu ja siivottu vauvan synttäreitä varten. Täyttää vuoden ensi viikonloppuna. Kova homma vain laittaa, kun pieni pyörii jaloissa.

Pitää huomenna käydä ostamassa ja testata. Ihana kun ei ole kipuja, eikä turvotusta. Ainoastaan sitä lämpöä on. Olisi hienoa, jos raskaus etenisi silleen huomaamattomasti. Todennäköisesti toisen kanssa niin vähän olisikin, kun eka vie niin paljon huomiota.

Pahoittelen Ottis riitoja. Ne ovat tosi ikäviä. En ole hyvä neuvomaan. Toivon vain, että pystytte sopimaan ja löydätte teille sopivat ratkaisut yhdessä. Oletteko pitkään olleet yhdessä? Mä olen seurustellut lähes 20 vuotta, ja olen erittäin mukavuuden haluinen. En jaksa vaihtaa toiseen. Ehkä voisi ihastua joskus, mutta käytännössä en jaksaisi. On tosi ihanaa muistella juttuja yhdessä. Yhdessäolossa ja erossa on aina puolensa ja puolensa. Mietin välillä että onko se alkoholi se pääjuttu, vai onko sen käytön takana jotain muuta, mikä pitäisi yrittää korjata?
 
Salme, miullahin kävi vauvakino mielessä kun Bygsy kyseli vauvan kera päästä tuulettumaan.=)

Tringa - tuo laulaminen on miulle ittensä toteuttamista;) ja siis ihka oikiasti t o d e l l a terapeuttista!:heart:
..voin kokeilla esim. omia rajojani..ja se onnistumisen tunne ON mahtavaa!

Plussaa ++++++++++:whistle: puuhkutan huomiseen testiin!!!:heart:
..tai ainahin haamulaista:)


).(..olimme iho, ihoa vasten miehen kera..ja vähän enempihin:p..olihan se nannaa:rolleyes:


Toivottelen kaikille teille olkkarikamuilleni - Hyv Yöt..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!



Nöpsö Sinulle erityishalitukset :hug: Luopuminen on niin vaikeaa ,mutta älä vielä anna periksi... Anna mahdollisuus vielä pikku huurunenuille :heart: Jos he ovatkin sitkeitä veikkoja :heart:

Ottis Harmillista kyllä tuo sinun kollisi käytös :( Nämä tilanteet ovat sellaisia ajan seisauttajia :'( Yleensä sitä on jo niin kasvautunut kiinni toiseen, että irtaantuminen on vaikeaa. Meidänkin suurimmat kriisit ukkosein kanssa kulminoituu alkoholilla läträämiseen. Sitä samaa kädenvääntöä ja kakkoseksi jäämistä. Meillä perheen kasvaessa on aina ollut itsestään selvää, että minä otan suurimman vastuun. Mutta jossain vaiheessa huomasin sen, että vastuu oli myös miehestäkin :O Sanoinkin, että parisuhteessa kun saa jotain, jostain pitää myös luopua yhteisen tien eteen. Naisella se menee jotenkin luontevasti, mutta mies pitää itsepintaisesti kiinni kaikesta mihin on tottunut. Välistä tuntuu, että ystävillekkin ollaan lojaalimpia kun minulle... Ole siinä sitten ikuinen kakkonen, aivan kuten Bugsykin sanoi. Meillä on ottanut vuosia tämän suhteen saattamiseksi tasapainoon, meidän kohdalla taistelu on kannattanut... Vaikka välillä horjuu, mutta perustat ovat vankkoja. Jaksamista Ottis sinulle :kiss:

Bugsy sinulla on niin ihunaisen pieni siellä :heart: Minusta oli ihaninta kun vauva oli pelkästään tissillä, kulkeminen silloin oli niin helppoa. Vauva kantoliinaan, vaunuihin ja matkaan. Pienet sukulaisreissut ja ystävillä piipahtamisetkin piristävät kummasti mieltä :hug: Hei, mie lähetän mun etiäisen sulle kaveriksi sinne juhlien järjestelyyn ;) Mie olen se joka korvanlehdellä keikkuu ja höpisee hassuja :kiss:

Mur-mur ...ggrrrr... Kuulostaa niin hyvältä tuo teän nanna :heart:

Onko tänään rapistelojoita??????? =)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta IHANAT RAKKAAT OLKKARILAISET!!!!!:heart:

Minä täältä mökiltä kirjoittelen kun muut viel nukkuu, itellä nuppi kipee punkusta ja tupekista joten en jaksan enää yrittää nukkumista, vaiks hyvää se olis tehnyt! Tänää ei varmaan tuu valvottua niin pitkään (eilen klo 1.30 nukkumaan) kun huomen pitää kummiskii olla ajokunnossa kun kotiinlähtö. Ihan sukulaisien kera oon liiton (JHL) mökillä, siis äitini ja siskontyttö, 18v. Eilen pelailtiin korttia ja juteltiin kaikenmaailman asioista ja muisteltiin vanhoja juttuja... loppuillasta sitten itkettiin poikani kuolemaa:'(
Alunperin siskoni piti tulla munkans lapsineen tänne mut ovat Turkissa reissussa kun saivat halvan matkan. On muuten tää kyseinen sisko se jonka mies petti ja sit hän otti takaisin, väkivaltainen ja erittäin itsekäs tyyppi. No toivottavasti ovat saaneet välinsä kuntoon. En jaksa uskoa ett mies muuttuu kun on ollut tuollainen aina... toki ihmeitäkin sattuu...
Siis tää mökki oli varattuna ja kun mun mies ei voi sietää tällaista vuokramökkijuttua (ei oo koskaan käynyt, ei tee vieraassa paikassa mitään hommia! Ja hän kun on kuin sairas jos ei tee töitä mökillä, ei siis halua muille tehdä!) mie varmaan käynyt 10-15 kertaa tässä 8 vuoden aikana. sit ajattelin että jos kummiskii tulis tänne niin äitini sanoi että hän voi lähteä mukaan ja pyysin myös siskontytön, poikani, 17v. on kesätöissä remonttifirmassa, joten ei hänkään olis päässyt/halunnut mukaan
Poika saa 10 euroa/ tunti palkkaa...ja veroahan ei mee paljoo mitään eli jos saa olla koko kesän niin on rikas mies loppukesästä! Siis mökistä vielä, tää maksaa 15 euroa per vrk.

VOI RÄHMÄ OTTIS, nyt kuule ystävän neuvo olkkarista! Tilaat ajan pariterapiaan ja jos ei miehes lähde niin sanot uskovasi suhteen olevan tässä... No itse päätät mut ainakaan mun hermot ei kestäis tuollaista! Jos jotenkii saatte puhutuksi asiat niin hyvä niin!!! Onnea päätökseesi!! Ajattelin että eikö ole pääsasia että oot onnellinen, mun mielest kenenkään ei pitäis sietää tuollaista käytöstä!
Tsempit päivääsi!:hug::heart:
 

Yhteistyössä