40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hello ihunaiset!

Oliivitar, ihana kuva kesäisestä maton pesusta!:)

bygsy
- mahtavia kuvia!!!:D
..laitatkos ihunainen linkin tänne meille?..

Ottis hyvä, ettei kuiteskaan kierto jotensahhin sekaisin mennynnä..jos ei sitä plussaa kerta O-testi aavistele..: /
Uus kierto ja uudet ihunat kujeet..eikös!?;):kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Sori että laittelen näitä kuvia, mutta mitä pitemmälle niitä katselee ja lukee, niin sitä enemmän ne alkaa naurattaa......toivottavasti oikeassa elämässäkin käy samoin :LOL:
Joo, heti näitten jälkeen lupaan lopettaa ........

eli tästäkö se kaikki alkaa.......



tätäkö se oli silloin joskus.....



ja tähänkö se kaikki päättyyy......




Ja onko tämä elämän kohokohtien ja jännityksen metsästyksen tulosta.......



Ja tämä oli pakko laittaa ihan muuten vaan...tuntuikohan meidän hamsterin poikasistakin tuolaiselta....



onneksi niille ei sentään käynyt tähän maliin...



Joo, nyt lopetan, ihan oikeasti...taitaa mennä vähän liian pitkälle jo
yks vielää......


Ja ihan oikeasti nyt lähden, taitaa muuten käydä näin...

 
Mie täällä kuullostelen korva tarkkana, hörösellään(en osaa olla kuulotelemati:ashamed:)nyt ilman testilöitä mahdollista Oili-neidin vierailun ajankohtaa..
..kyllä se tulollaan on, sellisia tuntemuksia on.

Miulla nuo lämmöt ei sitten juurikaan laskeneet ales, olleet päivällähin vähintään 36.8 - jopa 37.2..(nyt 36.9)
..mitähän sekin meinannee?..huoks: /

Mie alanhin tässä hiljaksiin hyväksymään miun kropan - tai juurikin noiden munasarjojen/hormoonien toiminnan..ei se ikä ole pelkkiä numeroita flikat, vaikka kuinka niin haluis ajatella..AINAKAAN miun kohdilla..no mutta, eihän tämä ole kuolemaksi - elo jatkuu!:heart:
(sitä ollaan niiiiin positiivisia oviksen alla..ja sitten tädin tullessa - kuin maansa myynyt!:O..:D
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur
apua en tiedä mitään mistään linkeistä, olen aika avuton, mutta kirjoitin vain googlen kuvahakuun cranky old woman, tai cranky old lady.
Ja muita kuvia etsin vain sanoilla funny pics jne...

oi, miten ihana avara kuvien maailma aukesi.....


Ja nyt teille kaikille, hyvää viikonloppua seuraavan kuvan sanoin.....

 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp5/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp5/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp7/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp7/27-30........yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp8/24-28........yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp9/25-26........yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp16/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp17/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp23/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp25/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp29/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp31/29-32.......yk?................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo7
Tringa (40)................pp8
Ottis (43)..................dpo12


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Ihania kuvasia olit laitellut :). Vanha saitti ei olis kauaa tuolla kuvamäärällä pyörinyt ennen urvahtamista. Hyvä, että kehitys kehittyy =).

mur-mur Ku oliski joku näyttöpääte, jolta lukis mitä oma kroppa milloinkin sanoo :LOL:. Mulla esim. nyt just sellasta painetta alamasulla ja välillä nippailua, ett voisin kuvitella olevani r......, mutta taitaapi vaan täti tehdä töitään. Kivoja lakkiaisia sulle!!

ON Putsasin mansikkapenkin ja lisäsin multaa ja kun mies tuli kotiin, niin mistäpä muustakaan hän taas motkottamaan kuin siitä, että en tee koskaan mitään hyödyllistä :mad:. Veljensäkin soitti ja kyseli ollaanko tulossa, mutt kerroin tilanteen olevan sen, että jos ei mies lähde mökille äkäilemään, lähden minä sinne, mutt olen mielestäni ansainnut mahdollisuuden olla yhden illan kattomatta ukon äkäilyä. Niin juu, syy hänen 'menkkoihinsa' on kuulema siinä ku torstaina pyysin häntä mökille syömään ja se mun työkaverin tekemän kasviskeitto ei sitten ollutkaan hänen mielestään syötävää ollenkaan. Eikä mökillä tietty sit naistenillan jälkeen ollut mitään makkaraa tai muutakaan, ett olis ukko saanut maarunsa täyteen. Voi pienellä mennä näemmä viikko pilalle :stick:. Vetäs hameen päälle, stna :mad:.
 

haikeus mielessäni ja ahdistus epätoivoineen..negahan se oli.Tiesinhän sen jo viikko sitten,mutta lujaa tekee kipeää..

kaipaus on käsinkosketeltavaa..onhan minulla yksi maailman rakkain murunen (anteeksi syvästi te,joilla ei ole sitä ainootakaan..) josta en voisi olla ikinä tarpeeksi kiitollinen:heart:

Tää on vaan niin lopullista tää luopuminen..
En jaksa uskoa niihin heikkoihin ressukoihin jotka siellä pakkasessa ovat vielä.Ehkä on parempikin että teen jo nyt tätä luopumistyötä..

Kaikille kuitenkin iloisampaa vkl ku miulla on :|
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Nöpsö Olen pahoillani :'( :hug:. Kuvasikin oli niin koskettava, että se varmasti heijastelee sun tunteitasi :kiss:. Me, jotka ekaa yritetään, tiedetään rajamme, joten älä ollenkaan pahoittele, että sinulla on siellä se maailman ihanin ja rakkain pikkunen :heart:. Onneksi sentään niin, siitä saa Luojaa joka päivä kiittää.

Toivottavasti mur-mur ei bileissään kastu, sillä täällä alkoi sataa vettä. Ei ihan taivaan täydeltä, mutt ei paljon puutukaan. Olisin lähtenyt mökille, ellei mun kakkonen olis tullut käymään. Ts. päätin vetää lärvit näin kotosalla ja niin kiukkunen olen ukolle, ett hänellä ei ole mitään naputettavaa. Viini jäähtyy pussin alla ulkona ja sidukka pakkasessa, ett saan sen saunaan mukaan. Mulla on ihan selviä pms-oireita :vampire:.
 
Voi Nöpsö...oon niin pahoillani sun puolesta:(:'( Niin koskettavasti "juttelit"...niinhän tää on melkosta luopumis työtä minullekin... Mä uskon niihin teijen pakkasessa oleviin sisupusseihin!!! Uskon oikeesti että siellä ainakin 1 sisupussi:heart: oottaa vuoroaan milloin pääsee tekemään pesää!!!Oikeesti!!!:heart:
 
Voi Nöpsö:hug:..kyllä se luopuminen - kipuineen, on ihan käsin kosketeltavaa miullahin..
Toivon siltikin niin kovin, että ne siun pakkasessa olevat pikkiset alut, olisivathin voimallisia ja jaksaisivat kasvaa syliin saakka.(ainahin yksi pikkinen):heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murille hyvää iltaa ja hekumallisia jatkoja;)

Ja Ottikselle ylläripylläriä!!!! Mä kuulin taas tänään yhestä kaverin kaverista jolla oli testit näyttäneet negaa ja kumminkin sitten kun aikaa meni ja menkat ei alkaneet ni olikin raskaana...jospa=)...
Ja haluun vielä sanoo että sä oot kyllä ehkä ahkerin nainen jonka mä "tunnen"=), välillä jopa kateellisena luen mitä kaikkea oot saanutkaan aikaseksi ja itteni tunnen kyllä totaalisen patalaiskaksi...=)

On:mulla alko eilen illalla ovistesti vähän haamuttaa ja tänään päivällä oli jo lähes tasavahva...illalla testaan vielä joskos siihen tasavahvat piirtyis...nyt on kyllä jo kp17 ja huomen 18 mut mulla pieni toivonkipinä elää joskos sieltä kumminkin irtoais...eilen pupusteltiin mut pitäkää peukkuja et vielä tänään saisin miehen leikkiin vokoteltua...mä luulen että nää clomit mulla myöhästyttää tuota ovista joka luomuna ollu aina kp14-15...
 
Niii....

ja haluun vielä kertoo että mun hyvä ystävä joka on toivonu jo P I T K Ä Ä N vauvaa (ja mä oon tuntenu syyllisyyttä kun mun aiemmat on lähteneet niin helposti..) kertoi tänään oottavansa vihdoinkin vauvaa...oon niin onnellinen hänen puolestaan:heart:!!!

Jos päivittäjä viittii ni laittais mulle kierronpituudeksi 28-30 kun se nyt tuntuu venyneen ja oli viimekierrossakin jo 30, kiitos.

Hyvää viikonloppua kaikille!!! Tää pääsee kohta toistä...JIPPII..on kyllä ehkä tylsintä ikinä tulla iltavuoroon töihin tälläsenä aurinkoisena päivänä..viel ois huomen ja maanantain ilta ja huomen teen viel kaverin yövuoron oman illan päälle...että töitä ja töitä ja töitä...nauttikaa te muut aurinkoisista päivistä ja ihanista illoista....:)
 
pikkutirri, kuuleppas..ei ole olleskaan huono juttu jos Oili esim. vasta Kp18 vierailee, ei oooooollenkaan - silloin siellä munasarjoissa vaan muhevampi follikkeli kasvanut.:):heart:

Oikiastihhan niitä O-testejä ei enään klo. 20.00 jälkeen dippailtais;)..miekin kyllä olen näin tehnyt:whistle::rolleyes:
Luulenpa, että se ovis siulla huomenna!
..eli..:heart:tänään miestä vielä vällyn alle jos saisit:heart:..
(Ps. miekin yritän..:p)

Ps.Ps. Päivittelin siun kierronpituuden.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

onnittelut marja-leenalle71!! Se on tuo ihanaa varmuutta, kun syke näkyy. Unohdin kai mainita, että kerran mulla on tullut keskenmeno, se oli viikolla 7. Ultrassa nähtiin ettei ollut sykettä. No, se oli eka yritys, niin ei tuntunut pahalta.

Tänään vauva on tehnyt hampaita, joten ruoka ei maistu ollenkaan.
Tein tosiaan eilen illalla testin. Olikohan pp6 tai 7 eli ihan liian aikaisin. Nega oli odotettavasti. Enempää testejä ei talossa ole, joten menee automaattisesti maanantaihin ainakin seuraava. No, lämpöä on kyllä tosi paljon eli jotain 37,7 kun mittaa korvasta. Näyttää vähän yli - oliskohan 0,5 astetta vähemmän. Ulkona ei oikein jaksa ollenkaan olla kun on niin lämmin. Ennen AINA olin ulkona ja AURINGOSSA. No, kahtotaan. Nippailuja ei juuri ole mitään, lähinnä se lugesteron tekee vähän tepposia. En oikein tykkää sen käytöstä.

No, vauva nukkuu. Pitää mennä köllimään miehen kanssa : ) Mukavaa iltaa kaikille!
 
Tringa - Plussapeukutuksia!!! d=)b:heart:
..kuin myöskin Mintulle ja muillehin loppukiertolaisille!!!:wave::heart:


Tykättiin toisistamme kovin miehen kanssa, oli ihunaa!



Kauniita unosia kaikille:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Moikkis!
Pikainen HUOMENTA! VÄÄÄÄSY painaa mut koht duunii:kieh:pääsee sit mökille ja nukun kyl huomen PIIITKÄÄÄN!!!!! Joo onnittelut MUR MUR talletteluista ja ihunasta illasta mieheis kans!!!:heart::D
Vitsi minä TAAS testasin ovista (tosin aamupisusta, olin jo 2 t aiemmin käynyt veskissä joten ei ollu ihan eka... ja viivasethan oli tasavahvat lähes... onkohan mulla nyt TAAS ovis tulollaan... toki pistit sen linkin ett voi vaihdella lh:n määrä... en vaan ymmärrä että taas noin vahvistuu ellei sitte täti oo tulossa tai....??? Nyt ei valitettavast oo aikaa laittaa kuvaa mut tallensin kännykkään jotta voi myöhemmin verrata!
NÖPSÖ:heart: Oon NIIIN pahoillani:(voimia sullekii!

Kaikille ihanaa päivää ja palaan ehkä tiistaina ruotuun... jollen mökiltä onnistu...HEIPS!
 

Yhteistyössä