Minttu2011 Vielä sellaista, että ovistesti tulkitaan plussaksi vain jos testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva eli sulla se toinen plussa oli keskiviikkona. Mulla testiviiva haalistunut yleensä aika reippahasti jo plussaa seuraavana päivänä.
mur-mur Olen aikalailla satavarma, että en ole raskaana. En oikein luota noihin RFSUn testeihin ku ne mulla näyttänyt haamua, mutt ei koskaan sen kummempaa. Kivahan se toki olis ajatella, ett niihin olis luottaminen =). Nyt olen kuitenkin r-testini dippaillut eli seuraavan kerran dippaan tiistaina jos ei täti jostain kumman syystä tule maanantaina.
Oliivitar Mattopyykille on ainakin sää otollinen tänään. Ihana, että päättäjäispäivästä tuli näin kaunis
. Meillä ei taideta kepitellä, vaikka miehelle jätin näytille o-testit pöydälle, ihan hämäyksen vuoksi =). Ei ole vaan herra sanonut minulle tänään vielä sanaakaan ja eilen illalla puhui viimeksi, kun oli kotipaikaltaan tullut. Ja mä en nyt sit tätä mykkäkoulua lopeta, son varma
. Tänään piti sinne veljelleen lähteä kemuihin, mutt saanpahan nyt hyvän syyn jäädä kotiin huilaamaan.
Jotenkin tämä lukuvuoden päätös on aina niin haikea, ettei ole biletysmieltä alkuunkaan, mutt kyllä mäkin varmaan illemmalla lasin tai kaksi punkkua otan. Ihan kesän kunniaksi :flower:.