40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Lääkäri soitteli..ja niinhän siinä kävi, että Luget kyllä sain..mutta lääkäri sanoi, että HE eivät voi Clomeja kirjoittaa?..syy: "jos jotain sattuisi"(hyperstimulaatio/useampi folli puhkiais)
..tuo kyllä olisi e r i t t ä i n epätodennäköistä miun ikäisellä naisella ja tuolla 50mg:n annoksellla/vrk..

Miulla kuiteshin 25.5 aika Naistentautien polille Papa kontrolliin ja koetan sieltä pyytää sitten sen Clomi-reseptin - jos vain saan lääkärin kiinni..silloin vain Papaan pelkkä hoitajalle varailtu aika.
Pitää tänään vielä sinne pirautella soittoaikana ja tiedustella edeltä.

Thyroxin lääkitystä nostettiin 1tbl:lla ja kontrolli 6vko:n päästä.
 
Viimeksi muokattu:


En ole kyllä rapistellut, en ole uskaltanut :)

Meillä huomenna lapsenlapsen (tytön) 2 vuotis synttärit, voi kuinka ihanaa :heart: Pikkuvelikin hänellä jo 2,5 kk:heart:

Mur-mur: Toivottavasti saat Clomeja, muistan kun kerran pyysin niitä terveysasemalta sama syy minulle, etten saanut niitä.

Onkohan Lugejakin nettikaupassa myytävänä?? Mitä Clomeille tuli sen kautta hintaa?



Ihanaa, vaikkakin niin kylmää tuulista päivää kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

AinoEmilia (?).............kp1/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp3/25-26........yk17..........1
mur-mur (45)..............kp3/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp6/23-30........yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp9/28-30........yk3............4
Whisky Peat (35).........kp?/?..............yk1........3
putunen (41)...............kp11/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp13/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp17/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp19/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp20/23-29......yk22...................5.
Nöpsö (42)..................kp22/29-32......yk?................2.
Ottis (43)....................kp22/24-27.....yk20( 08/09)1.
Salme71 (39)..............kp26/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp26/27...........yk10....................1. yht.
muumimamma-72(38) kp45/25-30......yk10......4./2.yht.
Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





putunen (41).............dpo0
Oliivitar (40)..............dpo4
Ottis (43)..................dpo7
Salme71 (39)............dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako - kovasti PLOP PLOP++++++++++siulle sinne

Kyllä Lugejakin löytyi, mutta maksoivat(yllätys yllätys)enämpi, kuin suomessa!
Clomit oli lähetyskuluineen 36e.

Jos miun lähetys tulee, ilmoittelen siitä siulle heti!:wave:
..pitäis tulla välillä: 11-18.5..
 
Mahdotontako Visalla vinguttelin..:D

Tuolla esim. käy Viva Electronkin:
generic-pills-online.net >> Clomid (Serophene)

Clomit vain hieman kalliimpia - 56e/30kpl.(tosin, suomessa purkissa vain 20kpl)
..tuo 30kpl riittäisi kuudelle kiertoa.

Lääkkeet saattavat kyllä jäädä miullahin tullin haaviin(otin tietoisen riskin)ja menevät tuhottaviksi..pahimmassa tapauksessa saan vielä sakotkin!:O(varsinkaan jos ei ole reseptiä esittää)

..mutta jos rohkeutta piisaa, selaileppa tuolta..
Buy Clomid - Google-haku
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA TAAS PALUU ARKEEN!:)
Vapusta toivuttu jotenkuten... 2 päivänä tuli otettua ja sit viel eilenki peliä kattoessa muutama... siis noita mm-kisoja... että nyt riitti vähäks aikaa!
Mafinka:'(tuli kyyneleet silmiin ku niin kauniisti kirjoitit Hystikselle koiran nenuun lipaisusta!!! Toivon sydämestäni että hällä kaikki parempaan päin ja rakkaita terveisiä HYSTIS sinne jonnekin maailmankolkkaan missä lienetkin!:heart::hug: Palaathan pian takaisin kotomaahan ihanaan!!
Onnea matkallesi!!!
 
Minunkin puolestani tervetuloa Whisky Peat ja Euphonia. Itsekin täällä vielä uutena kirjoittelen kuulumisiani.


Putuselle ja Oliivittarelle kiitokset plussatuuletuksista. Luulen tosin, että minulla menkat alkaa tuossa parin päivän sisällä. Sellainen kuumottava tunne alavatsassa, joka on minulla merkki tädin tulemisesta. En edes viitsi testailla mitään; oikeastaan vasta sitten, kun menkat olisi kunnolla myöhässä.

Mahdottomallekin myös kovasti plussatuuletuksia! Mukavia synttäreitä! Lapsista sen kyllä huomaa, miten aika kuluu äkkiä. Minunkin isäni ihmetteli, kun sisko täytti 50 vuotta, että 'onko minulla todellakin noin vanha lapsi...?' :D


Mur-mur, toivottavasti saisit ne Clomit eikä lääkkeet joutuisi tullin haaviin.

Meillä vappu sujui ihan rauhallisissa merkeissä. Käytiin vappulounaalla, mutta muuta sen erikoisempaa aktiviteettia ei sitten ollutkaan. Oli kiva makoilla rauhassa vaan kotona.

Pikkumiehen jouduin viemään aamulla päivystykseen, kun hänelle oli tullut silmätulehdus. Nyt sitten tiputellaan tippoja parin tunnin välein. Onneksi se ei näytä menoa muuten haittaavan.


Mukavia päivänjatkoja kaikille! Ja paljon plussakkaita hetkiä! :heart:
 
Mur mur ihunainen!! Toivottavasti ei satsisi jää tullin haaviin!! Erittäin suuret pahoittelut tädistä!!:'(
Toivon sulle vieläkii onnea tärppäämiseen!!:heart:Oot kyl jaksanu pitkään ja sitkeesti yrittää!!

Whisky Beat ja Euphonia TERVETULOA JOUKKOON TUMMAAN!!!! Ja Euphonialle pahoittelut km:stä! Koin saman äskettäin ja lääkkeillä tyhjennettiin... yli 3 vkoa sitte ja perjantaina loppui vuoto, oottelen tätiä käymään! Jos nyt parin viikon päästä????

TERVEISET JA PLUSSAPUHURIT KAIKILLE IHANAISILLE!!!:D++++++++++++++++++++++
 
Minttu - hyvä, että kummiskin rentouduit kunnolla..jaksaa taas arkea siten paremmin.:)
..siulla alkaa kohta Oilin&simojen mettästys(vai, joko alkoi simojen?;))

Salme-71..eihän sitä koskaan tiedä..niin pitkään kun tätiä ei näy, on toivoa:heart:

..ja miulla vaan sellinen aavistus, että Tullin haaviinhan ne mur-murin tabut jää - miun säkällä meinaan!!!:D

Soittelin sinne Naistentautien polille..ja kyllä se hoitaja ei ota kuin Papan.
..lääkäreillä juuri silloin miittinki klo13.00 saakka(miun aika 11.30)

Mutta..sain soittoajan Hormoonipolin lääkärille 9.5..katellaan nyt, mitä sanoopi pyyntööni Clomi reseptistä.
..kovasti koatan puhelimessa tuoda esille tarpeeni noille lääkkehille jne..jne..

:attn:Muuten..1.5.2011 astui sellainen laki voimaan, että saapi ITSE valita TK-lääkärin, jolla asio!!!

Uusi terveydenhuoltolaki on astunut voimaan. Uuden lain mukaan terveydenhuollon asiakas saa itse valita terveysasemansa ja lääkärinsä.

Lain mukaan asiakas voi tehdä valintoja "toiminnan tarkoituksenmukaisen järjestämisen sallimissa rajoissa".


Esim: Miten asiakas voi valita hoitavan lääkärin?

Asiakkaalla on mahdollisuus valita häntä hoitava laillistettu terveydenhuollon ammattihenkilö, yleensä lääkäri, silloin kun valinta on yksikön toiminnan kannalta järjestettävissä. Potilas on mahdollisuuksien mukaan ohjattava jatkohoitoon häntä aiemmin hoitaneelle lääkärille.
 
Viimeksi muokattu:
Kiva, Minttu2011, että vappu meni ihan relatessa vaan! Onkos täällä muita lätkäfaneja? Itse jumitun aina tv:n ääreen katsomaan kisoja; lähestulkoon kaikkea urheilua tulee seurattua ehkä vähän jopa liikaakin.


Täytyy vähän valittaa eli uskomattoman hintaisia ovat lätkän mm-kisaliput, kun kävin Lippu.fi-palvelusta niitä tilaamassa. Siis pronssi- ja kultaotteluiden hinnaksi tuli yhteensä 458€. Ihan järkkyä! Mutta pakkohan ne oli ostaa, kun kerrankin kisat on Suomessa ja eihän sitä ikinä tiedä, jos ensi vuonna voitettaisiin se maailmanmestaruus. Mut kalliiksi tulee fanitus!! : /
 
Salme-71 Aaaaaivaaan ihuna video kyllä on ja niiiiiin ihunia nuo naperot - heillä ihan oma kieli!!!!!:)
..olen tämän nähnynnä ilman tuota "tekstitystä"..piti ihan pyrskähdellä välillä - hyvä, ettei kaffe ja munkki mennynnä väärään kurkkuun..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Moi vaan kaikki ihanaiset:wave:=)

Pitkän aikaa oon ollu "linjoilta" pois joten oon pihalla kun lumiukko näistä ympyröistä..nytkin vaan pikasesti tän sivun lukasin ja kävin nuo ihanat kaksos videot katsomassa..hauska se tekstitys:LOL::LOL:

Elippä kahden viikon vapaiden jälkeen taas töissä ja nyt täällä hiljasempaa joten käympä kohta lukemaan missä mennään...pikaisesti omaa napaa eka:

On: Tänään kp 13 ja aamulla kävin gynellä kurkkaamassa onko "siellä mitään"...tässä kierrossahan popsin niitä clomeja 3/päivä kp3-7 (viimekierron 2/pv ei toivottua vaikutusta), vähän skeptisenä tänäänkin ultraan menin kun ei mulla oo mitään sivareita ollu..ei kuumia aaltoja ei mitään..eilen alko kuitenkin jotain pientä oikean puolen munisten kohdalla tuntumaan joten pieni toivon kipinä virisi...ja JEEESSSS...oikealla puolella oli 18mm folli ja limakalvon paksuuskin 8mm=) voi että oon niin onnellinen!!!! Että tässä kierrossa on edes mahdollista raskautua..ja vaikka tästä on vielä pitkä matka siihen että tärppi oikeesti kävisi, mä oon niin onnellinen että se edes pikkusen on mahdollista=) lääkäri vielä lykkäs Pregnyl reseptin kouraan, että huomen aamulla piikille jotta varmistetaan että folli todella myös irtoaa...=) JES!!!Ja teinit isällään=)

Nyt mä lähen kattelee mitä teille kaikille kuuluu...hei vaan mur-mur ja Salme:wave:
 
No niin , nyt voisi päivitellä AinoEmpulle kp 1. ja siivetkin saa laittaa, viime elokuussa siis km viikoilla 12. Ja yritystä alkaa olla kolome vuotta takana ja 3 lasta ennestään ja ensimmäinen yhteinen on toiveissa.
Minäkin taidan olla niitä jotka käyvät täällä hiljaksiin ja harvakseen. Aina , useinkaan ei jaksa kovin höpistä ja kommentoida. Töissä saa niin puhua pälpättää, ettei sitten kotona viitsi eikä jaksa paljonkaan.
Vähän alkaa olla fiilikset maan rakosessa.... arkailuttaa nuo gynetkin, miettii aina mitä ne sanoo kun tämän ikäinen vielä niin kovasti toivoo vauvaa. Toisaalta sain silloin viime elokuussa niin hvyää kohtelua ja tsemppiä koitokseen, etten siksikään vielä ole antanut periksi. Terve kun muuten olen ollut.
Näillä eväillä mennään :)

Mukavaa alkanutta viikkoa :) Vaikkakin aurinkoa ei kait suuremmin näy ja ilmakin enempi viileä, ainakin täällä eteläsuomessa.

Terkuin AinoEmilia
 
Ottis
Oliivitar Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

Whisky Peat Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:!

mur-mur Harmi, ett täti hyökkäsi paikalle vappuna. Sulla on nyt kuitenkin kaikki tarvittava arsenaali uuteen kiertoon, joten ei ku lykkyä pyttyyn :heart:.

Mafinka Pahoittelut negasta :(. Toivottavasti selkä pian paranee :flower::hug:.

Mahdotontako Tulehan kertomaan sitten kun olet uskaltanut dipata :heart:. Toivotaan parasta :kiss:.

Putunen Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:. Sais olla kyllä tämä se kierto ihan itsekullekin :heart:. Sulla noita pettymyksiä ollut kanssa siihen malliin, ett soisi vihiroon tärppäävän ja että pikkunen matkassa pysyisi :heart:.

ON Minä tein eilenaamuna erittäin herkän (10mIU/ml) testin ja siinä jotain olin näkevinäni. Tänä aamuna dippasin herkän (20mIU/ml) testin ja siinä olin testiajan kuluessa jotain näkevinäni. Nukuin kuitenkin vielä kolme varttia ja ku taas katoin, oli viivan paikalle tullut punaista väriä ikäänkuin pisarana. Kun testin avasin, ett se kuivuu kunnolla, levisi väri ensin koko pohjalle ja jätti jälkeensä puhtaan ja blancon viivan paikan. Posti ei tänään testejä tuonut, joten huomenaamuna yritän malttaa olla testaamatta. Postissa pitäisi tulla erittäin herkkiä testejä myös ja niitä nyt tässä haikailen. Toki tiedän, etten ne erittäin herkät ole välttämättä sen herkempiä kuin muutkaan.

Vasenta munista nipistelee ja kirvistelee siihen malliin, etten enää kovin toiveikas ole. Lievä kipu vasemmassa rinnassa on ainoa oire, joka pikkasen toivoa antaa.
 
Ottis
Pikkutirri Mitäs minä sanoin :) ku ennustin, ett Clomit ei auta ekassa kierrossa. Onnittelut myös soppelista limiksestä =). Olkoon tämä se kierto :heart:!

AinoEmilia Tervetuloa takaisin kanssamme haaveilemaan :flower:!

Minttu2011 Sulla on vappu mennyt ihan mukavasti, näemmä :). Melkein kateeksi käy, sillä mun oli tänään oltava töissä ja vaikka pelejä fanittaisinkin niin jäisi arkea vastaisena iltana se ööli tai sidukka ottamatta. Vaan sainpa minäkin kuitenkin lauantai-iltana ottaa kuppia ihan omiksi tarpeikseni ja vähän liikaakin, kun siskon mies näytti ottaneen tehtäväkseen juottaa mut humalaan. Onneks mulla kuitenkin jarru pelaa enkä ihan nolannut itseäni ;).

Salme71 Hintoihinsa tulee fanitus, mutt jos siitä tykkää niin mikäpäs ettei. Minä katoin ennen vanhaan loppuottelut, mutt on sekin 'harrastus' jäänyt viime vuosina. Rehellisesti sanoen olen onnellinen, ett mun mies ei harrasta mitään penkkiurheilua. Ei katso edes formuloita. Varmaan oltais jo erottu jos olis kovin fanaattinen ja aina töllön ääressä niinkuin eräät naapurin ukot =).
 
Euphonia ja Whisky Peat (toivottavassti tuli oikein) :D tervetuloa! Itse olen tässä hieman taustalla ennenkuin muutan kullan luokse ja siihen ei mene enää kauaa :) "tärpityksiä" kuitenkin Teillekin molemmalle ja tervetuloa "piinailemaan" :D

oliivitar Luulen että se "meidän" jakso tulee vasta joskus kesäkuussa mutta ilmineeraan kyllä ajoissa :D Ihanaa että saitte miehen kanssa viettää "perinteisen" vapun :) :heart:

Putunen puuhkutuksia sinulle myös :) kuten Salme, Ottis, ja Mahdotontako

mur-mur :hug: tädin tulosta! Itselläni ei täti ole vielä tullut kylään, vatsa on kuin potkupallo ja keho muutenkin turvoksissa, menkkatuntemuksetkin jääneet pois :confused: Ilmeisesti kierto taas heittäät... nyt taas kp 27/26 no ehtiihän tuo täti taas purjehtia tännekin :( Mietin vaan että tein sen r-testin aamupisuun (klo 5 - 8) josko vielä rapistelisi :)

Pikkutirri Wow! Ihania uutisia!!! Kovasti peukutuksia onnistumiselle tähän kiertoon :heart::heart::heart:

Salme Itsekin olin aikoinani innokas jääkiekkofani mutta aikansa kutakin ... :) Varmasti ne loppuottelupaikat on sitten sitä itseään eli jännitystä alusta loppuun asti ja varmasti upea kokemus!

Nyt on mentävä koiruuden kanssa lenkille... haleja myös Teille joille en valitettavasti ehtinyt kommentoida kuten Minttu ja AinoEmilia ja muut :hug:
 
Iltasia Siskot!

Mur-mur Jutskasin isukin kanssa ja en tullut oikeastaan hullua hurskaammaksi. Entuudesta hän ei tiennyt kyseistä apteekkia, mutta sanoi, että Ameriikassa päin he varovat aasialaisia yrityksiä. Pienenä vinkkinä hän sanoi, että Yritysten tiedoista pitäisi löytää osoitetiedot tai jokin "fyysinen paikka". Pelkillä puhelinumeroilla varustetuilla yrityksillä ei lähtöpaikkaa voi varmistaa, koska kuulemma numero voi lähteä kiertämään paikasta toiseen... Nämä on vaikeita juttuja. Mutta toivon, että tämä paikka on luotettava ja että saat lääkkeesi ja hormoonipolilta sen reseptinkin :kiss: Minä haluan myös Sinulle vauvan

Ottis sinulle puuhkutan täältä toivoa: PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Salme Joskus aiemmin seurasin myös loppu-ottelut, mutta viime aikoina ne on jäänyt... En voisi kuvitellakkaan itseäni katsomoon :LOL: Sekoaisin täysin. Kun tv:stä seurasin otteluita, marssin kädet silmillä ympäri pirttiä... En kestä sitä jännitystä, hyppään kyllä täysillä mukaan! Varmasti mahtava elämys olla paikan päällä!

Tirri Ihania uutisia
 
Salme! Olipas ihana video! Ja tekstin kanssa.... hupaisia pikku vaippapöksyjä!=)Voi kun viel sais sen oman! Kyl on odottavan aika piiiitkä....
Ja kyl minäkii oisin lähtenyt kannustamaan Suomea mm-kisoihin mutt kun toi raha ei kasva puussa niin valitettavast jää ne kisatkin tv:stä seuraamisen varaan!

Mur murkin löytänyt samaiset veijarit! Hauskoja kyl ovat!!:D

Ottis: Sulla näemmä kohta plussauutisia!:heart: Ja jos testaat nii paahan kuvat tulemaan! Ihan meidän iloksi! Joohan?

Pikkutirrille tsempitys että uutiset hyviä joten nyt ei kun kaikki peliin!!! Peuk peuk!+++++++++

Miekii tätiä ootan kovin, toivottavast ei pukkaa silloin jos mennään viikonlopuksi mökille, kun sanoivat siellä naispolilla että voi olla tavallista runsaammat menkat ja kivuliaammat, ei oo hauskaa sit kun on vaan ulkowc eikä pesuvettä kuin saunan padassa... no katellaan nyt kun tää himskatin selkäkään ei oo yhtään parempi, tais olla Mafinka kohtalotoverina?
Ja tänään sit kokeilin pippurilaastaria jonka mun sisko toi Tallinnasta, pidin sen 2 tuntia, sit nukahdin ja kun heräsin oli polte selässä mieletön! Kiskaisin sen veks kun ei kestäny enää, ja siihen jäi kuumottava jälki. Ja kipuun se ei auttanu juur yhtään! Että sellasta.
Perjantaina kun menin siskolle laitatin miehellä lämpölaastarin, se oli sellanen voltaren paketti, 2 kpl maksoi 11.90! Ja se on 10 tuntia kun sitä saa pitää kerrallaan, ja oli selkä lauantaiaamuna niin hyvä että en meinannu uskoo todeksi! Harmi kun loppuivat kesken, nyt tilasin netistä samaisen paketin ja hinnaksi jäi 7 euroa... en kyl tiedä kuin nopeesti tulevat verkkoapteekista...

Joo koht jännäämään Suomen ja Latvian matsia, suihkuun ennen sitä ja sit nakkia kiehumaan kun vapusta jäi monta pakkausta!! Illanjatkot!! MOIKS!!!
 
Ja omaa napaa vielä... Huoh... nuo tikutukset ovat kyllä menneet hieman niin ja näin täällä.. Kun alkaa tikuttaa pitäisi olla johdonmukainen :ashamed:
Sain nimittäin tänään aamulla samanvahvuisen viivan kuin kp14 (oireita ei kuitenkaan ole nyt), ja nyt illalla taas erittäin haalean :confused: yhtä vahvaa en ole saanut siis ollenkaan...
Mutta kahden edellisen kiertojen tikutusten perusteella voisin kuvitella, että JOS olisin tikuttanut kp13 ja kp18, olisiko siellä ollut jotain vahvempaa (vaikka konjakkia :kieh: ) Tai sitten ei ovista laisinkaan... Noh, nyt ainakin peittoja heiluteltu vaikka ihan harjoituksen ja ilon vuoksi ;)
 

Yhteistyössä