40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mintulle pikaista HCG:n laskua!(nyt näin päin..)
..pääset pian sitten ovista tikuttelemaan ja simoja tallettelemaan:kiss:

Kunpa siun selkäis ei alkais nyt enempää vihoittelemaan - paranemis sätehiä!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiitos tsempeistä! Kuitenkin sitä on pelko ahterissa, että 'jospa sitä toista lasta ei ikinä tulekaan'. Ajatus on lähes sietämätön.


Miten ihmeessä sitä näistä pettymyksistä pääsee yli aina kerta toisensa jälkeen? :| Se tietysti sinulla, mur-mur, helpottaa, kun sinulla on jo kaksi lasta. Mutta eihän se silti varmastikaan helpota sitä pikkunyytin kaipuuta. :|
 
Ottis
Mafinka Voi hitsinpimpula sitä tätiä, että nyt noin julkes tulla sittenkin, kun me ehdittiin jo vähän toivoa :hug:. Olen pahoillani :'(. By the way, sulla on kyllä tosi ihana ja symppis mies. Halit hänellekin :hug:.

Putunen, Salme71, Minttu2011 Kiitos kysymästä. Kyllä mä aamulla dippasin ja nyt ku katoin tarkemmin eli avasin testin, näkyy ohut vaaleanpunainen viiva, mutt niin sivussa, ett näkyi ihan testiruudun laidassa. Sitä ei kai oikein voi plussaksi tulkita :'(. Mutt ei tässä vielä hätää, päiviä on jäljellä.

Salme71 Pahoittelut ja suurhali sinullekin puhdaslinjaisesta negasta :':)hug:.
 
Ottis
Tässäpä kuvanen. Jos jotain näette, niin viivanen on oikeassa reunassa ihan liian sivussa, mutt kyllä siinä väriä näkyy.

Hoopo olen ja dippasin just postin tänään tuomista erittäin herkistä testeistä yhden ja tässä odottelen mitä tapahtuman pitää, alkaako näkyä jotain vai ei :confused:. En hätäänny, vaikkei näkyiskään, sillä tänäänhän mulla on dpo9 ja tämä päiväpisu.

Niin mur-mur Multa taitaa olla jäänyt yksi päivä väliin ku näyttää RKTT-listalla olevan dpo8, kun mun laskujeni mukaan on dpo9, kun ovis oli viime viikon sunnuntaina. Eikös vaan?
 
Ottis onko kuva nyt silleen meille "oikeakätisille" väärinpäin?

Käänsin kuvan toistepäin ja suurentamalla sain näkyviin viivasen - valkoisen, jossa molemmin puolin punaiset reunat..

Voi vitsi, toivoisin kovin, että alkaisi parin päivän sisään jo punertamaan kunnolla!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kuva on vasenkätisittäin kyllä :). Itseasiassa minä näen siinä tavallaan kaksi viivaa edelleenkin ja molemmissa punertavaa (ulommassa enemmän) ja ne näkyi jo testiajan sisällä, mutt ajattelin vain, että "tämä oli taas niitä kolmen viivan testejä mitä mulla on ollut ennenkin". En osannut tulkita sitä noin "valkoisena, jossa punaista molemmin puolin".

Salme71 Kiitos :kiss:. Kai sitä sillä enemmän toisten puolesta jännää ku uskoo toisten onnistuvan tässä 'bisneksessä' paremmin kuin itse. Tai mulla ainakin on sellainen skeptinen fiilis oman plussaamisen suhteen, kun toisten sen sijaan uskon onnistuvan ennen pitkää.

ON Palelee niin maanperusteellisesti, ettei ole kivaa ollenkaan :'(. Ja koko ajan niiskututtaa. Ku niistän niin nenästä tulee verta. Sietää toivoa, ett tämä nuhanpoikanen hellittää ennen maanantaita ku silloin lähden työn puolesta reissuun 3:ksi päiväksi eikä silloin ole kiva olla niiskuneiti ollenkaan. Pitäis kai lämpö mitata jos sais syyn olla töistä pois ;).
 
Ottis
mur-mur Metka juttu, että nyt kun luin tuon sinun tulkintasi, näen minäkin livessä tikussa ns. tuplaleveän viivan, jonka molemmat reunat ovat punaiset. Näyttää itseasiassa paremmalta nyt =):LOL:. Kyllähän minä aikalailla petyn jos ei nytkään nappaa, vaan minkäs sille sitten tekee, jos niin käy.

Yksi ystävä/ kaveri kävi kylässä silloin kun sen toisen testin olin just tehnyt ja kertoipa ikäänkuin epähuomiossa ja sivulauseessa heille olevan tulossa perheenlisäystä. En onnitellut. Musta ei yksinkertaisesti ollut siihen :ashamed:. Olen kamala ihminen :headwall:.

Huomenaamuna dippaan erittäin herkän testin ja jos ei se mitään näytä, laitan toivoni torstaina vähemmän herkälle testille.
 
Ottis Viivaahan se pukkaa :kiss: :'( :heart: :eek:=) Kyllä se alkaa tuosta huomiseksi vahvistumaan!!!! Et ole laisinkaan kamala ihminen ystävällesi :hug: Olisin itse reagoinut luultavasti samanlailla kuin sinä... En olisi vain pystynyt kommentoimaan toisen hehkutusta kun itsella yritys päällä ja tulos NIIIIIIIIIIN lähellä.
Ja tuosta palelusta.... minulla ollut aina ensimmäisinä oireina flunssa :confused: nenänvuotoineen... =) Nenän limakalvot kuulemma reagoivat samanlailla ja -aikaan alapäänlimakalvojen kanssa. Näin minulle käynyt vaikkakin olisi kansanperinnettä ;) Toivon niin sinun puolestasi nyt pienen tarrautuvan kiinni :heart: :heart: :heart:
 
Ottis
Oliivitar Kiitos kaunis :kiss:. Kiva, etten mielestäsi ole kamala ihminen, mutt joskus vaan ottaa luonnolle ku toisilla kaikki käy 'noin vaan' ja itse joutuu takuta yhden asian kanssa vuositolkulla. Itseasiassa tästä kverista ajattelin lauantaina, kun häntä näin, että varmaan on raskaana ja se 'etiäinen' piti paikkansa. Pitäisi olla onnellinen, ett olen luottolistallaan, mutt tiedän, etten hän osaa ajatellakaan keskenmenoa tai mitään riskejä, vaan pitää selviönä, että kaikki käy hyvin. Ja toivottavasti käykin.

Kumpihan testi mun kannattais huomenna tehdä 10mIU/ml vai 20 mIU/ml?
 
Ottis
Oliivitar :LOL:.

mur-mur Kiitos kaunis päivityksestä :flower:! Mulla ei nykyään olis kiertopäivistä dpoista huolimatta hajuakaan, ellen täältä niitä tsekkaisi tai menisi sormilaskuksi :confused:.
 
Salme :hug: Pahoitteluni.... mutta onhan vielä pienen pieni mahdollisuus: :heart:puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh:heart:

Tuo nega on niin kurja, jo sanakin NEGATIIVINEN on niin luotaanpoistyöntävä. Aina se sattuu kun kohdalle osuu, yrityksen alku- ja loppuvaiheessa, lapsettomana ja lapsellisena... Joskus sitä miettii, onko sitä oikeus täällä edes toivoa, kun olen ollut jo monesti onnekas :'( Mutta se naisen kaipuu on niin valtava, ja sen voi vain toinen nainen tietää :heart: Siksihän me täällä olemme :heart:

Mur-mur :kiss: Jälleen kerran hän kiittää ja kumartaa päivityksestä
 
Viimeksi muokattu:
Niin..Mahdotontako - dippaatahan TOTT-päivänä jos ei se täti kurvaa?!:wave: PLOP PLOP++++++++++!!!:heart:
(ei se kurvaa, ei!!!)

Ottikselle myös=)..ja muillehin ihunaisille +++++++++ joilla ne "piinailupäivät" ihan lopullansa!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan...:wave: Menikin koko eilinen ilta näitä sivuja lukiessa että pääsi jotenkin "kartalle"=)

Paljon on juttua tullut vaan ihana on lueskella mitä teille ystävät rakkaat kuuluu..tää on jotenkin niin lämminhenkinen ja katkeraton porukka vaikka on elämän tilanteita jos jonkinlaisia ja toiset yrittäneet pitkäänkin sitä omaa pientä nyyttiä, toisilla taas isompi katras jo ennestään vaan silti kaikkia tsempataan ja kannustetaan..upeeta!!!

Voi harmitus Mafinkalle sen punanuttusen tulon johdosta ja Salmellekin negan testaamisesta...nokka kohti uusia tuulia ja uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta:heart: onhan tää rankka laji ja aina sitä vaan "noustaan" uuteen yritykseen..Mafinkalle toivon että niitä clomeja saisit.

Mintulle seljän paranemista ja menkkoja jotta pääsee uuteen alkuun ja sen hcg:laskua tietenkin. Varmasti kysyy pitkää pinnaa kun haluisi jo "eteenpäin". Jaksuja!

Mahdotontakolle ISO blussa+++ puuhkutus PUUUUUHHHH:whistle:siihen testiin minkä loppuviikosta testailet ja pysyvä sellainen!!:flower:

Ottis kattikselle kans superhyper puuskutus ja viivalle vahvistumista!!!
PUUUUUUUHHHHHHH!!!!!:whistle::heart:

Kaikille kauheesti kiitoksia onnittelu toivotuksista, voi oispa se ihanaa jos se tärppi kävisi:rolleyes:

RKTT-listalaisille onnen potku pyllylle ja voisko päivittäjä kiltti laittaa mutkin sinne...oiskos mulla tänään -1 kun se pregnyl irrotus piikki aamupäivällä tuikkastiin? Jostain olin lukevinani et irtoaminen tapahtuis 12-36h sisään???

Mur-murille iso halaus ja kiitoksia listan päivittämisestä..oot kultainen:kiss:

On: Mähän oon nyt illoissa(siis töissä) ja oon koton vast puol 11 jälkee ja mies taas aamuvuoroissa ja herätys ennen 05, joten pikkusen on erillaiset rytmit nyt:confused: sain eilen illalla kumminkin piliä vongattua ja irrotus piikki tosiaan nyt aamupäivällä, toivon että ajoitus natsaisi ja yritän vielä tänään että "varmisteltaisiin", mut voi olla et ei onnistu, kun eilen väsyneeltä oikein vonkaamalla vonkasin ja suostui "yhteisen hyvän eteen"..joten yhden kortin varassa taas...on tää niin vaikeeta..onneks ei oo yö vuorot koska sit pilin saaminen olis lähes mahdotonta...

Vielä Hystikselle terveisiä sinne jonnekkin!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä