40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenet kaikille!:heart:

Vielä ei menkkoja kun heräsin, joten katsellaan, miten tänään käy päivän edetessä. Yleensä alkavat heti aamulla ensimmäisen vessareissun yhteydessä.

Nyt sitten polkemalla töihin, toivottavasti ei tule sateista päivää.

Mukavaa, plussaOnnista viikon jatkoa kaikille!!=)

mahdotontako:heart:
 
Huomenta :)

Kolme saatettu koulutielle, yksi hereillä ja kaksi nukkuu... Tänään siis kolme aamupalakattausta :D

Uutisiahan täällä kuikkimassa =) Mahdotontako testailee TOTT -päivän kunniaksi? Sinulle +++++++++++++++++++++

Ja niinhän se tämä Suomen kesä yllättää: Lunta satelee

Onnea testeihin :heart:
 
Ottis
mur-mur Se mun eilinen toinen testi ei näyttänyt yhtään mitään :headwall: :ashamed:. Enkä ehtinyt sitä testiajan sisään katellakaan ku se kaiffari tuli käymään ja kertomaan omasta raskaudestaan :headwall:.

Eikä muuten näyttänyt samainen erittäin herkkä testi tänä aamunakaan mitään :'(. Heti siihen ilmaantui painauma testiviivan kohdalle, kuin jollain olisi painettu ja se kohta pysyi vitivalkoisena kun väri muuten levittäytyi ympärille. Sitten kun testiä kääntelin näkyi yläkulmassa testiviivan kohdalla pienen pieni pilkka vivahdusta punaisesta. Mutt en toisaalta vielä synkistele ku musta tuntuu, ettei noi 'herkät' testit niin herkästi mitään näytäkään. Huomisaamulle varasin puikkotestin ja sen tekemistä jännään varmaankin enemmän. Tänä aamuna oli pessimistiset fiilikset ton testin suhteen.

Pikkutirri Voi jee ku olen puolestasi onnellinen :kiss:, että saat pian Pregnylin pistää ja miestäkin sait kaikesta huolimatta vongattua. Sen olen minäkin matkan varrella oppinut, ett ilman miestä on turha vauvasta haaveillakaan, kun siinä tarvitaan molempien panosta 'yhteisen hyvän' eteen.

mahdotontako Peukuttelen, että täti pysyisi poissa seuraavat yhdeksän kuukautta ainakin :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar =). Onneksi Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen.

Minä jouduin eilen illalla ottamaan särkylääkkeen, kun särki niin päätä ja pahoin pelkään, ett taas pukkaa poskiontelontulehdusta. Ei huvita yhtään. Ja ku osais edes töistä olla pois, ett vois jossain vaiheessa vähän riskaantuakin, vaan kun ei :headwall::ashamed:.
 
Ottis :kiss: Huomiseen TOTT-päivään!!! :heart: PUUUUUUUUUUUUUUUUUUH:heart:
Ja paranemissäteitä! Älköön poskiontelotulehdus Sinua kiusaa :stick: Toivottavasti ihan vain muut "vaivat" :rolleyes:

Tirri :heart: J ä n n i t t ä v ä ä Tärppiaikaa :heart:

Täällä on myös vaivannut lievä, mutta jatkuva päänsärky jo useamman päivän.... Vapusta asti :confused: Taisi se perinteinen vappu ottaa tosiaan voimille :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan Ottis, Oliivitar ja Mahdotontako ja kaikki muutkin!!!=)

Sain mä sitä piliä eilenkin:ashamed:..JIPPII!!!=)=) Vähän miehelle vihjasin että silloin kun tuota Liljaa "tehtiin", varmisteltiin kyllä kanssa ja että silloin oli seksi elämä huomattavasti aktiivisempaa muutenkin kun nykyään...ehkä tää ikä näkyy just tässä..tai pikemminkin suhteen ikä ja tuoreus...sitä kun on itse kukin arkistunu tähän perus arkeen, ni vaikka rakkautta löytyy molemmin puolin, ni sitä on ehkä vaan niin "laiska" ettei usein jaksa vaivautua...sitä ollaan onnellisia muutenkin:heart:

Ottikselle paranemista ja ettei menis sinne poskionteloihin. Ja positiivista mieltä..harmitus tän aamun testistä mutta huomenna on TOTT-päivä ja punaväriä testiin toivotan=)


Plussa puhurit Mahdotontakollekin ja kaikille testaajille..jospa tää ois se meijen the kierto!!!
 
OLIIVITAR: On sulla hulabaloo muksujen kanssa! Oikein ikävä on niitä aikoja jolloin oli enemmän hektisempää elämä! Nyt tuppaa olemaan vaan aika ykstoikkoisia päivät, poika on niin omatoiminen ja tietty koiruudet on tossa mut on se niin erilaista! Jos sitä vielä.... Hatunnostot sulle kun jaksat ahertaa päivästä toiseen ison poppoon kanssa! :)
 
OTTIS: Peukutukset sulle siihen huomiseen testaamiseen! Onkin oikein TOTT-testipäivä kun myös MAHDOTONTAKO testaa kans! Mä en noihin tosiherkkiin aio sortua kun ne kuulemma sitte saattaa näyttää väärin eikä sitä todellista tärppiä ookkaan... Muuten kuin herkillä testeillä oot Ottis tehnyt?
 
PIKKUTIRRI:Tsempit nyt sulle vielä onnistumiseen! Kiitos parantumistoivotuksillesi! Piliä en oo saanut sitten kuin ennen k-menoa eli kohta kuukauteen! Että hyvä jos muistan mikä se on!:LOL:
Ekaks oli vuodot ja nyt tää helvetillinen selkäkipu... Eilen kävinsiel omt-hoidossa mut ei se muuta kuin tutki ja totesi sen että lihasperäistä on ja ei oikein mitää ohjeita antanu viel kun tää on niin akuutissa vaiheessa. Hän ei lääkkeitä suosittele mut ei se hänen toimialaansa kuulukkaan, joten uskon kyl lääkäriä ja kyl käytän niitä kun ei tätä helvettiä muuten jaksa kun ei saa vaatteita päälle kuin väkisin jne. Huusholli on pölyä täynnä, aion kyl sellasta kevyempää siivousta kokeilla, lakanat on PAKKO vaihtaa, mies saa kyl jeesata! Koht meen työpsykologin pakeille taasen, join 3 kuppia kahvia kun tuli osa yötä valvottua kipujen kans ja vetäisin aamulla heti buranan ja panacodin huiviin! Joo ei oo nyt herkkua, toivottavast kipu ainakin lievittyy jotta sais jotain aikaankin tänään! Ei kyl vissiin oo koskaan näin kipee selkä ollut! En toivo kelleen samaa!
 
SALME! Tänään taas jännätään Suomen puolesta, katsothan illalla matsia? Minä katsonut melkeen kaikki peli mitä telkusta tulee, kun en oo voinut oikein liikkua ja tehdä muutakaan! Kannustetaan SUOMI VOITTOON TSEKISTÄ!!!!!!!!!!!!!!! JEEE!!!!!!!!!!!!!!

Ja ihunat päivänjatkot kaikille Ihunaisille!!!!!!! Palataan!!!!!!!!!!:D:heart::hug:
p.s. kipu alkaa HIUKAN helpottaa!!!!!!!!! HUH!!!
 
Ottis
Kiitos Oliivitar ja pikkutirri :kiss:.

Minttu2011 Kiitos sinullekin :kiss:. Tän aamun testi oli sellainen erittäin herkkä liuskatesti. Herkkyys 10mIU/ml. Eilinen testi, joka punaistakin vähän näytti, oli 20mIU/ml:nen puikkotesti.

En tiedä :confused:. Jotenkin päivän mittaan toiveet taas karisseet, vaikka aamusta lupaavasti kohdun paikkeilta nipistelikin. Alkaa olla sellanen olo, että ku tulis vaan se sunnuntai ja täti mahdollisimman nopeasti, ettei tarvitsisi enää piinailla.

Sen kuitenkin tiedän, ett jos ei olo tästä yhtään helpotu, huomenna en tule töihin.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako (46)......kp1/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp1/27-29.......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp3/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp5/25-26........yk17..........1
mur-mur (45)..............kp5/24............yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp8/23-30........yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp12/28-30........yk3............4
Whisky Peat (35).........kp?/?..............yk1........3
putunen (41)...............kp13/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp15/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp19/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp21/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp22/23-29......yk22...................5.
Nöpsö (42)..................kp24/29-32......yk?................2.
Ottis (43)....................kp24/24-27......yk20( 08/09)1.
muumimamma-72(38) kp46/25-30......yk10......4./2.yht.
Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





Mindy<3 (40)............dpo-1
pikkutirri (41)............dpo0
putunen (41).............dpo2
Oliivitar (40)..............dpo7
Ottis (43)..................dpo10


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontakolle ja Ottikselle hurjasti plussausonnea!!!! +++++++ Voi kunpa nyt olisi JUURI SE KIERTO :heart: ja tammivauva tulossa :)

Salmelle vielä puuhkutukset, jos sittenkin....:heart:

Hyvä, että mintun selkäkipu ihan hieman on hellittänyt. Kunpa lähtisi pian kokonaan pois, että pääsisit kuntoon vihdoinkin :)

Pikkutirrille tärppionnea ja onnittelut talletteluiden onnistumisesta!! :heart:

Oliivittarelle plussatuulia +++++ - onkos mitään tuntemuksia? :confused:

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Minttu; minäkin olen seurannut tuota lätkää aika tiiviisti. Eilen katsoin Kanada-Sveitsi-matsin. Yleensä noita alkusarjan muita kuin Suomen matseja ei oikein jaksa, mutta joskus tulee yllätyksiä niinkuin eilen. Kunnon viihdettä, täytyy sanoa... :D

Ja tänään tietysti täytyy liimautua telkkarin ääreen illalla! Tiedossa varmasti mielenkiintoinen ottelu!

Toivotaan, että Leijonat ärjähtävät voittoon!!
 
Pikkutirrille ja Mahdottomalleko tsempitykset! Toivotaan ++++++hetkiä teille! :heart:

Ottikselle myös peukutuksia plussaukseen! Toivotaan, että tauti tuosta paranisi mahdollisimman pikaisesti. Sairaana ei tosiaan kannata mennä töihin! :snotty:

Oliivittarelle muuten vaan terkkuja ja jaksamista ison katraan kanssa! Siinä ei varmaan ihan pienistä kolhuista enää mene paniikkiin; ainakaan samallalailla kuin itse tarkkailee koko ajan, että mitä se pikkumies tekee ja vahtii silmäkovana, ettei vaan mitään sattuisi. Poika tainnut jo oppia siihen, etä pienestäkin kolhusta äiskä kiitää paikalle ja lohduttaa... :)

Putuselle kiitokset päivityksestä sekä toivotuksista ja tsemiä myös sinulle tulevaan!

Minttu; selkäkipusi tuntuu kyllä kurjalta. Toivottavasti pääsisit johonkin fysikaaliseen hoitoon tms. Ikävä tuo lääkkeiden syöminen, mutta varmasti paras tapa rentouttaa selkää.

Ihanaa päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Voihan kurjake - tätikö jo kerkesi Salmen luo:(..pahoitteluni:hug:
..mutta ei kun nenu vaan uutta koitosta kohden - sitä Plussaistakin plussaisempaa!!!:heart:

Ps. Aika osuva kuva "tädistä"..:LOL:

Ottis:hug:..negaa aina niin kurjaketta katsella..
M U T T A..siullapa on testin vielä aikaa Plussaksi asti muuttua - sitä toivotaan kovin!!!:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
putuselle kaunis kiitos päivityksestä:flower:

RKTT-listalla piinaileville ja muillehin..++++++++++++++++++satakoon TSILJOONA MÄÄRIN!!:heart:

Minttu
- hyvä, että selkä hieman jo parempi=)..ja "villakoirat" ärsyttää - tiedän..mutta anna seljän parantua ensin hieman..:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mintulle parantavia säteitä kivunkarkotus lorun muodossa :)

Mene kipu kiven kolohon,
alle paaen paakkuraisen;
ei kivi kipuja itke,
paasi vaivoja valita!


Jotta pääsisit pian Omasta kullasta nauttimaan :heart:

Salme :hug: Pahotteluni... Tädistä olit löytänyt kuvan mainion, turhan kerkiäväisen ;)

juuuuuh.... Onhan täällä tuntemuksia, ainakin olen niitä tuntevani :rolleyes: Masua kuumottelee ja tänään alkoi tissejäkin kuumottaa.... mutta, mutta, kyllä tuntuu, että tämä kierto meni jotenkin "sählätessä"
 
Tervehdys iloisesta itä- Suomesta!;) :D

Mulle tuli aamupäivällä tosi vahva viivanen o- testiin, eli mulle voi päivittää dpo-1 ja kp siis oikeasti 12, kiitos!:kiss:
Ja kyl mä voisin sinne rktt- listalle pompata kans..:cool:
Illalla vielä dippaan kuiteskin ja katson minne päin viiva kehittyy, mut kyllä mä tuon plussaksi jo tulkitsen.

Kovasti olette kirjoitelleet:)

Ottiksella ainakin taitaa olla jännät paikat, sulle siis peukutuksia kovasti!!:wave:

Oliivitar taitaa jännäillä seuraavaksi, sulle sit kans ++++!

Salmelle tuli se tädin hyväkäs, tsemppejä seuraavaan kiertoon!
Mullakin yritys melko aluillaan, nyt yk 3 menossa, ja kyllä on tulleet tutuiksi jo ovistikutukset, greippimehut ja vehnänalkioöljy..:whistle: Mut mitäpä sitä ei tekis pienen saamisen eteen:heart:

Mitäs mä vielä huomaankaan- Mahdotontako- Sul on kans jännät paikat! +++++++++ sullekkin kovasti toivon!

Kaikille muillekkin onnekasta kiertoa!:attn:
Nyt yritän saada lähtemään tän viestin ennenkuin jumittaa taas..
 

Yhteistyössä