40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mafinka Rapistelehan :wave: :kiss:. Plussapuuhkuja :whistle::heart:.

Minttu2011 Hienoa, ett helpotus selkäkipuun löytynyt. Kunpa saisit uusia laastareita pian. Lupaan laittaa kuvan jos plussan saan =).

Oliivitar Kiitos plussapuuhkuista. Hetki sitten niin vihlo alamasua, ett pelkäsin jo tädin tekevän tuloaan, vaikka tuo ei tavallista menkkakipua ollutkaan. Saas nähdä maltanko aamulla olla dippaamatta ;). Toivottavasti se ovis oli, mutt jäi vain bongaamatta sulla. Peukuttelen :heart:.
 
Ottis Taitaa meillä olla sama kierron aika? Ei minullakaan kyllä ole ollut normaaleja menkkatuntemuksia, etenkin kun tuo selkä vaivaa ja suoli - taas niin on vaikea tietää mistä kivut todellisuudessa lähtee, ei ainakaan minulla muniksista! Jos ei outoja yön aikana tapahdu niin ainakin otan pisun talteen ja dippaan aamulla jos näyttää/tuntuu siltä ettei täti olisi vieläkään tulossa...:eek:

Kulta on ollut todella ihana, aivan kylmät väreet kulkevat koko kehoa pitkin. Kerroin että olen myöhässä (yhden päivän :)) hän : "oletko raskaana, haluaisin että olisit" minä :"taitaa kulta olla niin että aika on kulkenut ohitseni" hän: "miracles happends, rakas" ...:heart::heart::heart:

Öitä Ihanaiset Naiset |O|O:hug::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon olette jutustelleet illan aikana - hywäinen juttu!;)

pikkutirri - AIVAN IHUNAA!!!!..noin hieno folli siellä ja limiskin niin muheva..
..toivonpa t o t i s e s t i nyt siulla olevan SEN kierron!:kiss::heart:

Ottikselle +++++++++++++:whistle: puuhkutus aamulle jos dippailet!:heart:

Mafinka..voisithan sie dipatahin?..juu, niin voisithin!:heart:..

AinoEmppusein - kertoilisitkos vielä tuon ikäsi ja kierron pituutesi?..Kiitti:)

Voihan pa**ka - Mintun selkäkö ihan sökönä(kö?)..toivottavasti ei ja mie laitanhin täältä paranemissätehiä..:heart::heart:
..oletkos koskaan kokeillut sitä "konivoidetta"
Voiteena(erittäin voimakas):
Kruterhof Hevosbalsami erittin voimakas 250 ml - 5,33EUR - Verkkoapteekki.fi
..ja geelinä:
Kruterhof Hevosbalsami 250 ml - 4,00EUR - Verkkoapteekki.fi
Kipuvoiteet ja linimentit - Harvard-julkaisut - Kipukanava - Poliklinikka.fi

Ei ainakaan ole hinnan kiroissa - kympin verran postareineen!=)
..ja kyllä se lämmittää ihunasti kipeää kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on jännät ajat :cool:!!! Piti tulla vielä oikein peukuttelemaan Mafinkalle ja Ottikselle +++++++++++ -puuhkutukset teille!

Ja pikkutirrille onnittelut hyvästä follista!! :)

Oliivittarellakin on noita oviksen bongausongelmia kuten minulla.... tai siis samanlaista siinä, että mulla oli eilen tasavahvat viivat, sitten aamupäivällä tänään toinen viiva jo heikompi mutta sitten taas nyt alkuillasta tasavahvat. Että mitä se sitten meinaa :O eli oliko ovis jo, onko nyt vai vasta tulossa? - nyt kyllä toista munista jomottaa, joten josko se ovis sitten olisi tänään kuitenkin. Toivotaan niin, koska uusia talletteluja ei nyt pysty tekemään. :confused: Toivotaan, että sullakin oliivitar on ovis joko hyödynnetty tai vielä hyödynnettävissä :heart:

Salmelle vielä uudet plussapeukutukset!! :heart: :wave:
 
Oliivitar - kiitos paljon tuosta, mitä kertoilt isäsi haastaneen nettikaupasta!:flower::)
..juuripa miekin tuon jälkeenpäin hokasin: tuohon firmaan josta tilailin pillerit, saa vain puhelimella yhteyden ja s.postitse..ei siis "osoitetta"..pläääh:vampire:

No, toivotaan parasta..ja pelätään pahinta..:whistle:

Ottikselle vielä..tälle kiertoa on vain Luget apuna..epäilen kovin sitä, että lääkäri puhelimitse miulle määräisi noita Clomeja!?
Ottavat sinne hormoonipolille lähetteellä vain max. 39-40v..tyhmiä ovat kyllä:kieh:
..kysäisen tätähin vielä lääkäriltä tarkemmin silloin 9.5


Minun tisuja vain kihelmöi koko ajan, pistää jo vi**ttaan!
(tällaiseksiko nämä NYT jääpi?)
..alkoi jo munarakuloiden kasvukipuisethin ja siihen nyt päälle nämä saakutin rinnat vielä..(marmatusmarmatus..)

Illan jatkoja ja niitä ihania oman kultasen kuvasia kun unukka yllättää:heart:
..juu ja +++++++++++ paaaaaaaljoooooon!!!
 
Viimeksi muokattu:
putunen kun se EKA kerran tulee, se tasavahva viivanen sinne O-testiin, ei muista jälkeenpäin tulleista viivasista pie välittää - sannoopi ja neuvoopi mur-mur..:wave:

PLUSPLUSPLUS:sasia kovasti sinne laitan..


Ps. Miulla on vielä tuntemuksia munasarjoissa oviksen jälkeenhin heti..sellaista kirvelyä TAI paineen tunnetta..
..vasen munasarja tuntuu t o d e l l a selvästi!(miulla sieltä puolen tuntuu aina vaan irtoavan..)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset mur-mur tiedoista ja plussatoivotuksista =) :kiss: Samoin Ottikselle ja muille kiitoksia toivotuksista! Joo - oishan se hienoa, jos vihdoin jotain tapahtuisi, vaikkapa sitten kevään ansiosta. Hyvää yötä kaikille ! Toivottavasti saa aamulla lukea plussauutisia - tai vaikkapa viimeistään TOTT -päivänä =)
 
Olipas jännittävä matsi! Jatkoajan jälkeen rankkarikisan jäkeen Suomi voitti Latvian. Jihuu! :p

Minulle on vaan jostain jäänyt tuo urheilun seuraaminen, kun olen pienestä pitäen ollut ns. penkkiurheilija. Ottis, olen joskus jopa käynyt katsomassa formuloitakin Häkkisen aikaan, mutta nykyään en enää jaksa katsoa, kun ei ole suomalaisittain oikein jännitettävää. Oma mies on kyllä urheiluhullu henkeen ja vereen, joten tulee hänen kanssaan katsottua. Sekin on ihan kiva yhteinen harrastus.

Onhan noissa mm-kisalipuissa se riski, ettei Suomi ole mukana mitalipeleissä. Mutta sitten se asia on vaan nieltävä.
 
Kiitos kaikille +++toivotuksista! Vielä ei ole menkat alkaneet, vaikka oireet ovat jo aika sen suuntaiset. En uskalla testata ennenkuin ovat reilusti myöhässä...: / Näinhän se sanotaan, että pessimisti ei pety. :LOL:

Jännitän täällä Ottiksen ja Mafinkan puolesta! Toivotaan parasta ja peukutukset! Se olisi kyllä niin ihanaa, jos nyt onnistuisi sen pienen nyytin kyytiin saaminen!! :heart:

AinoEmilialle myös minun puolesta lämpimästi tervetuloa ja olen pahoillani menetyksesi johdosta! Itse en ole kokenut keskenmenoa, mutta rakas läheinen sisareni on. Sitä tuskaa oli vaikea vierestä katsoa!

Putuselle ja Oliivittarelle peukutuksia oviksen bongailuun! Toivottavasti löytyy ja saatte hyödynnettyä kivasti!

Pikkutirrille myös onnittelut hyvistä uutisista! Varmasti antaa taas uskoa tulevaan!! =)

Kaikille muillekin, joita en tässä nyt maininnut, niin hyviä +++tuulahduksia.

Mukavaa alkanutta toukokuuta!

Kauniita unosia!
 
:':)':)'( Täti perrr'****li taas! Että mua vi***ttaa raskaasti! Mietin tässä josko menis yksityiselle lekurille ja sille samaiselle joka aikoinaan minulle kirjoitti Clomit kun kävin keskussairaalassa. Vaikkakin sanovat etteivät tee enää tämän ikäiselle hedelmöityshoitoja niin ei kait se Clomien ja muiden "tuotteiden" määräämistä kiellä. :':)':)'(

En minä kyllä tosissaan voinut uskoa että olisin raskautunut kun ovis oli taas ilmeisesti niin eri aikaan kun pupusteltiin... sitä vaan niin haluaisi että tunteet menevät järjen ohi :'( Voi voi!

Anteeksi omanapaisuus, pettymys on taasen niin suuri!
 
Huomenet Kaikille vapaapäivä , niin ehdin olla vähän koneellakin , vapun paiskoinkin töitä :))

Mafinka: Pahoittelut menkoista!!:hug: Yksityinen gyne saattaa Clomeja myöntää , kannattaa kysyä, hän kun yleensä myös ultraa munasarjat gynekäynnin yhteydessä ja näkee onko toimintaa, toivon, että saat Clomeja!

Pikkutirri: Oikein otollisia hetkiä nyt, että pikkuinen saisi alkunsa:heart:

Ottis: Joko testasit? En ollenkaan uteliaana odota, vaikka kuvia.=)

Mur-mur: Kiitos päivtyksistä ja kaikista tiedoista, joita täällä aina avuliaana jaat jokaiselle !:)

Salme, Oliivitar, Mur-mur, Ottis ja muutkin kiitokset plussapeukutuksistanne, tämä kierto sitten ilm normaalipituinen, kun viimeksi lyhyt kierto, ovisplussa oli kp 12 vahvana. Tänään siis kp 27, odotan nyt ainakin vielä torstain, sitten voin miettiä testailuja, jos aihetta vielä on. Näin monen yrityskerran jälkeen sitä ei jotenkaan siihen enää usko, että olisi plussaa, mutta kuten Mafinkan mies sanoi, yllätyksiähän saattaa tulla joskus.

Pikkuneitiä onniteltu tekstarilla äitinsä puhelimeen, katsoi tallennettua tartu mikkiin ohjelmaa äitinsä kanssa :))


Kukas testailee ekana, Ottisko vai joku muu?? :)Onnea testailuihin kaikille!


Hysterialle terveisiä, missä päin maailmaa oletkin, kirjoittele välillä kuulumisiasi!!=)

Mahdotontako:heart:
 
Mafinka - suuret pahoittelut sinulle :'( - se on tosi harmillista, kun toivo alkaa herätä ja sitten se otetaankin heti pois :headwall: :hug:

Mahdotontako - voi kunpa yllätys nyt tulisikin kohdallesi vihdoin :hug: :heart: Isot peukutukset!!

Pikkutirrille tosiaan oviksen hyödyntämisonnea ja kunnon tärppiä toivotan!!! :heart:

Ottis - testailuja tänään :rolleyes: ?

ON: joo kyllä se mun ovis oli silloin kun luulinkin, eli todennäköisesti eilen. Listoilla se on siis riittävän oikein. Hyödyntäminen eilen aamulla saa nyt riittää ja jos nyt yleensä jotain tärppiä tulee, niin varmaan se oli ihan sopivaan aikaankin :). Oireita tulee näköjään joka kierrossa jos jonkinmoisia - aina vähän erilaisia - eikä niihin ole mitään uskomista. Kuten joku lääkäri jossain palstalla sanoi, niin oireista ei voi mitään päätellä, vaan ainoa luotettava merkki on menkkojen poisjäänti ja plussa testissä :) Josko sitten tällä kierroksella odottelisin niitä menkkoja ihan rauhassa :D. Uskoo ken uskoo.... en taida itsekään ;)
 
Mafinka :'( :hug: Voi kun se täti olisi tajunnut pysyä pois! Sulle lähettelen voimia gynellä käyntiin, jospa sieltä apusia tulisi :kiss:

Mahdotontako Sinulle ylläri-pylläriä toivotan :heart:

Putunen Näinhän se on ;) Vauvat tulevat tekemällä, ei tikutuksella ja raskaana olet vasta kun täti jää pois..... Mutta elämä on paljon jännempää ja odotuksia täynnä "pienellä" tikutuksella ja oireiden bongauksella :LOL:

Ja huomenhalaus kaikille
 
Voihan hitsi mur mur! Kiitos taas vinkistä! Meillähän on jossain jemma-nimisessä piilossa HEVOSBALSAMIA!! Kun mies jostain ostanut, nyt en vaan viiti mitään balsmaeita enää laittaa kun on se OMT-fysioterapia puol kahdelta. Ihan aamusta könysin sängystä ylös ja otin buranan ja panadolin... sekä pistin taas ice boweria niinkuin eilen illallakii selkään. Eikä aamulla ainakaan auttanut yhtään. Nytkin hetken vaan voi olla paikallaan ja sit taas pitää nousta ja vaihtaa asento!

Joo kyl tää on paskamaista kun ei pysty siivoomaan eikä juur mitään. Eilen pesi 2 koneellista pyykkiä ja tiskejä, mies ollut kellarissa putkihommissa niin ei siitäkään suurta apua ollut, koirat sentään tossa aamulla vei ulos kun mä en edes sukkia saanut jalkaan. Nyt vaan sit otan kunnon troppia, varmaan sirdaludia kun tuun kotio fysikaalisesta... mennee tää päivä TAAS vaan oleskellessa, INHOON tällaista kun kotona olis vaiks kuin paljo hommia ja töistäkii joudun olemaan saissulla ties kuin pitkään! Nupiks sekstailusta ei oo tullut mitään, la aamulla yritettiin mut yritykseks jäi, oli kivut esteenä! V...U!
SORI OMAA NAPAA; OTTAA NIIN SAIRAASTI PÄÄHÄN!
Joo täytyy siltä hevosbalsamii kokeilla myöhemmin!
 
Ja SUUREN SUURET PAHOITTELUT TÄDISTÄ MAFINKALLE!:hug:ENS KIERTO SITTE PAREMMALLA ONNELLA!!!:heart:

Mullekii yksityislääkäri sanoi jotta on aika pieni todennäköisyys sille, että mitkään hoidot auttais... mikähän siinä on, että ihminen ei saa edes yrittää, vaan niinku kun olet yli 40v niin kattovat aiheeksi alkaa puhumaan että 'tuossa iässä on epätodennäköistä onnistua ja kromosomipoikkeavuudet otettava huomioon jne. jne.' Oikeen pistää vihaksi, ihan ku ei sais edes toivoa!!!
Nupiks pomokin jo vihjaili että kannattais kattoo elämää eteenpäin ja että onhan mulla yks poika ja mies jne! Mikä P::::LE se on mun elämästä määräämään!!! Mähän saan yrittää jos haluan, tää on mun elämä eikä kenenkään muun!!! Kyllä taas tuli vuodatettua, sorry jälleen, pitäis koittaa muuttaa ajattelutapaa hieman positiivisempaan suuntaa taas!!!:)
 
OTTIS! JOKO TESTASIT??????
KOVASTI OOTAMME TULOKSIA!!! Meen nyt ite taas tikuttamaan r-testin jokos olis r-hormoonit lähdössä??

Jeps, hailumpi tuo oli kuin viimeksi, mut siis positiivinen, ei viel oo taso laskenut... vaikka tuosta keskeytyksestä kulunut jo 3 viikkoa ja 3 päivää... ehkä pitää viel vaan ootella menkkoja ja sit sen jälkeen taas testata... mulhan on se hcg- koekin torstaina, joten sit kuulee senkin.

Salmelle myös isosti plussaonnea :heart:+++++++++PUUUUUHHHHHH+++++++++++
Testailehan lähipäivinä!!!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

AinoEmilia (?).............kp2/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp4/25-26........yk17..........1
mur-mur (45)..............kp4/24............yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp7/23-30........yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp10/28-30........yk3............4
Whisky Peat (35).........kp?/?..............yk1........3
putunen (41)...............kp12/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp14/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp18/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp20/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp21/23-29......yk22...................5.
Nöpsö (42)..................kp23/29-32......yk?................2.
Ottis (43)....................kp23/24-27......yk20( 08/09)1.
Salme71 (39)..............kp27/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp27/27...........yk10....................1. yht.
muumimamma-72(38) kp45/25-30......yk10......4./2.yht.
Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





pikkutirri (41)............dpo-1
putunen (41).............dpo1
Oliivitar (40)..............dpo6
Ottis (43)..................dpo9
Salme71 (39)............dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Blääh; testasin puhdaslinjaisen negan...


Tylsää... vaikka olinkin varautunut pettymykseen ja ajattelin, että tuskin tärppiä kävi, kun olo ei ollut yhtään 'omenainen', niin silti. Aina sitä kumminkin toivoo ja sit saa pettyä. Odottelen siis menkkoja alkavaksi hetkenäminä hyvänsä. Minulla siis dpo12 änään.

Roppakaupalla ++++++puhkutuksia kaikille muille! Ei tässä auta muuta kuin käydä seuraavan yrityskerran kimppuun.

Mies oli ihana, kun soitin hänelle töihin ja kerroin tuloksesta. Hän oli ihan että vielä se tärppää, eihän tässä ole vasta kuin aloitettu nää yritykset. Tsemppasi minua tosi paljon, vaikka tiedän, että hänkin kovasti toivoisi meidän onnistuvan.

Pahoittelen omanapaista valitusta. Tiedän, miten monet ovat yrittäneet jo huomattavasti kauemmin. Sitä vaan niin pettyy. :|

ps. Minunhan ei siis missään tapauksessa pitänyt testata ennenkuin menkat ovat kunnolla myöhässä. Niinhän sitä uhosin. Mutta näin sitä kuitenkin malttamattomana halusin tietää...
 
Viimeksi muokattu:
Heti täältä omaa napasta..:ashamed:

Miulla vaan nuo lämmöt ylhäällä - 36.9 ja tisut edelleen nänneistä arat ja niitä välistä kihelmöi/kutittaapi..jäikö miulle joku oviksen yritys päällensä, vai mitä tämä nyt on???:confused:
..en kyllä ala..ja raskaanakaan en ole..vuotokin näyttäis loppuneen.

Eilen nuo lämmöt oli tähän aikaan jo alhalla..ja ajattelinhin että hyvin passaa kierron tähän vaiheeseen: lämmöt laskee kun vuoto lakkaa!

..taitaa miun kroppa ilmoitella sitä asiaa, minkä jo tiedän tulevaksi..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä