40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Jee! Minun km-vuoto loppui viimein! Jotenka nyt viikonloppuna piliä sitte, eilen illalla mies oli liian väsy lääkkeistä joten jäi se pupuilu viel oottamaan...mut huomenaamulla korjataan asia... mikäli krapula ei oo este! Mut sehän paranee oloinen sillä! Selkä ei nyt niin paha ollut kun buranaa vedellyt.... ei vaan tuolla kylmässä niin paljoo viittis olla kun tuntuu että selkäni ottaa siitä kyttyrää!

Mies meni kokovartalohierontaan tohon lähelle! Vähäks oon kade, kyl minäkii sit kun tää tulehdus selässä helpottaa! En ees kysyny mitä maksaa, varmaan lähempänä 100 euroa? Mulle tulee ens viikolla 2 omt-fysioterapiakäyntiä 48 euroa kerta. Tuosta saa jonkuu prosentin kelalta takasin, muttei paljoa.

Sitte asiasta toiseen: vein kauppareissun jälkeen kylmään olutta ja karpalolonkeroa, pitäisköhän kohta maistaa??? On viel aika varhaista mut mikäs mua estää ku ei oo mitään menoa? Hyi mua, sairaslomalla ja alkoholi mielessä! Kun haluun olla kuiteskii porukassa mukana ja saadan jutella (niinku sitä ei vois selvinpäin haastella, miks se onkin niin vaikeaa?) Psykologikäynti meni ihan ok, pillitin varmaan puolet ajasta, mutta tuntui että joku painolasti keveni hieman! Toivottavasti se pillitys ei jatku illalla kun kummiskii siel on sellastakii porukkaa jotka ei oo niin tuttuja! Joo siis tuolla siskolla. Taidankii mennä sinne etukäteen ennenku kaikki on tullu niin on rauhallisempaa....

Jeps, viettäkääs oikeen mukava ja rentouttava vappu! :cool::heart:Niin minäkii koitan tehdä, ja heilutelkaahan tekin ahkeraan peittoja!!!
P.S. Tuli mieleen: KÄÄKS meillä ei oo niitä kumeja, jos tärppi käy?? Nimittäin en tiedä vielkään mun kiertoa ennenku menkat tulee! No ei kait se heti voi ottaa kiinni jos on viel r-testikin toissapäivänä ollut positiivinen!
Palataan ihanaiset!!!!:hug:
 
putunen Ihanaa! FSH on sinulla todella hyvä! Itselläni huidellut 18 ja 17,5 joten suuria toiveita sen tähden ei minulle ole annettu. Kuulemma josko sattuisinkin raskautumaan niin hyvin suurella todennäköisyydellä tulee keskenmeno :( No en tuota viitsi niin hirveästi miettiä, oikeastaan pitäisi mennä mielummin otattamaan uudet arvot että näkisi mihin päin ne on menossa. Ja onpa kuulemma näilläkin arvoilla saatu lapsia, ihmeitä tapahtuu :D Itselläni taas muut arvot olivat todella hyvät! Siihen en osaa ottaa kantaa että mitkä arvot ovat kriittisimmät, ilmeisesti kuitenkin kaikilla on oma tärkeä merkityksensä, joten onnekkaana itseäni pidän kun joka tapauksessa tällä ikää on vielä ovulaatioita ja munasolut suuria. Gyne ensin sanoi että todennäköisesti ne olisivat minulla pieniä ja surkastuneita mutta hämmästyi nähdessään ultrassa koon ja siksi herättelikin minussa toiveita ennen hormonikokeita. No, nähtäväksi jää :D

Onnea suurta sinullekin toivon kovasti, kuullaan :heart::heart:
 
Ottis
Salme71 Tämä on just oikea paikka noille sun jutuillesi. Meillehän meidän kaikkien navat ovat tärkeitä :kiss:.

Mafinka Mikä dpo sulla tänään olisi? Vaikuttaa aika mukavalta oireelta tuo pahoinvointi, vaikka tunteena se ei olekaan kiva. Plussapuhureita :whistle::heart:. Ps. Ihania noi sun eläinystävät siellä. Vanhojen kamojen läpikäyminen, pakkaaminen ja hävittäminen on ihan terapeuttista puuhaa. Minä olin ennen sellainen, etten meinannut millään malttaa luopua mistään, mutt ihan käytännön vuoksi olen joutunut oppia siihen, että se mitä ei tarvita hävitetään. Ukko roudaa siihen malliin uutta kamaa taloon eikä luovu mistään vanhasta, että mun on sitten se tehtävä omien kamojeni osalta, mutt se tuntuu pelkästään hyvältä.

_kristiina_Pahoittelut negasta :hug:. Vaan ehtiipä tuo vielä toiseksikin muuttua jos et ole varma oviksen ajankohdasta ja tuntemukset kuitenkin ovat toiseen suuntaan. Älä vielä pyyhettä kehään heitä.

Putunen Sun vappusuunnitelmat kuulostaa hyviltä. Meillekin on mökille tulossa mun yksi sisko miehensä kanssa ja toinen sisko ilman miestä ja vähän pelkään mitä mies aikaansaakaan, kun ottaa vähän kuppia. Ei siis ole kovin odotuksentäyteiset fiilikset mulla.

Onnea oviksen kartoittamiseen ja siihen hormonikartoitukseen ylipäätään :heart:. Kiitos päivityksestä myös :kiss:. (muoks.) Ahaa :whistle: Tulokset saitkin jo ja ihan hyvätkin, yes :heart:. Ovista odotellessa kannattaa sitä oman pilin sijaintia myös kartoittaa :LOL:.

mur-mur Voi sinua ku olet murheinen :hug:. Olen ihan varma, ett jos se meistä tän palstan naisista olisi kiinni, niin sinä olisit raskaana jo. Melkein sun raskautta tässä alkaa toivoa enemmän kuin omaansa, kun sinä elät niin vahvasti tunteissa ja tunteista.

Minttu2011 Hienoa, ett terapia ja itku vähän helpotti. Kiva, että sulla meininkiä lähiympäristössä, jos satut innostumaan vappuhulinoihin :hug:. Paas nyt vaan korkaten se ensimmäinen huurteinen ja unohda maiset murheet :kiss:.

ON Olen raskaana tai en niin sen kuitenkin sanon, että tämä on erilainen kierto kuin lähimmät menneet, sillä tänäänkin on ollut jonkinlaista menkkamaista lievää jomotusta kohdunpaikkeilla ja onpa tuntunut jonkinlaista kirvelyäkin muniksissa. Toi viimeinen ei tosin taida mikään erikoinen oire olla ku kertoo vaan puhjeenneesta munarakkulasta ja sitä mitä sen sisällä on ollut tai jäänyt pois, ei voi todellakaan tietää.

Nyt vain pitäis malttaa olla testailematta, sillä se lopulta vie aina elämän persielleen, mutt silti vähän kutisee siltä paikalta, ett pitäis käydä vähän nettishoppailemassa =).
 
Viimeksi muokattu:
Minttuuuu Jokos korkkasit? =) Ihanaa ja eritoten vuodotonta kaikin puolin vappua sinne naapurustoon! :kiss: Kalllistaisin mukana, mutta vielä on juhlat lasten kanssa kesken... Simaa ja lasten herkkuja pihalla picnicillä

Kristiina :hug: Pahoitteluni... Mutta liity mukaan joukkoon meidän =)

Ottis Tämä myös tilasi aimo läjän tällä kertaa ovis-testejä!!! Ettei vaan pääse Oili karkailemaan :D Tää on kyllä maanista touhua... mutta väliin en jättäisi :LOL: Ihunata kun olet raskaana :kiss: Testituloksia odotellessa!!!!

Putuselle Onnittelut hyvistä tuloksista

... Tänään dippasin ja taas oli alkavaa viivaa... Huoh. Illalla viisaampi... Pääseepä tikuttelee :D

Ja Ihanaa juhlavaa vappua Kaikille!!!
 
Ottis
Luin aikani kuluksi viimein mun loman aikana kirjoitettuja viestejä. Hysteria Voi surku tuota sinun kohtaloasi, että negan testasit polvi nuuskantuusana, miehettömänä, kodittomana, lapsettomana ja koirattomanakin :hug:. Elämä ottaa toisinaan kovempaakin kovemmalle :'(. Missä ikinä oletkin, niin toivon, ett olet saanut itsellesi paremman luukun ja että polvikin olisi jo lakannut kiukuttelemasta. Ja että muutenkin aurinko viimein elämääsi paistaisi. Kiitos haleista sinne lämpimään mulle :). Ei niin kovin lämmintä ollut, mutt kivaa kuitenkin.

mur-mur Oli meidän hotellilla kaksikin kissaa, joista toinen mourusi aamuisin niin, että koko kulmakunta raikasi ja yritti päästä hotellin aulaan sisään. Läheltä piti, etten käynyt raasulle ostamassa kaupasta kissanruokaa. Mun siskon onni oli varmasti, ett meidän huoneisto oli toisessa kerroksessa, sillä muutenhan minä olisin kisulin ottanut hoitooni. Melkein Pojun näköisestä kisulista sain kuvan yhdessä pikkukylässä. Keikisteli silleen puun oksalla kadun varressa, ett oli takuulla oppinut poseeraamaan enkä minä ollut ainoa, joka siitä yritti 'vuoden kuvaa' napata :).
 
Ottis, sille kutinalle ei voi mitään - siis sille testaus sellaiselle!;)

..koskapa..minähin, "höyrypää" sellaisen dippasin tänään kun posti tuli - tulipa selkeä viivanpaikka, huusi aivan valkoisena.(alkuun eroittui tosi hyvin kun virtsa imeytyi ja se tausta punertava!)
Koetin ottaa kuvaakin, huonolla menestyksellä..


Eipä vaan ole IKUNA tullut niin selkeää viivanpaikkaa noilla Davin puikkotesteillä!(se edellinenkään, ei noin selkeä)
Tuo kuiteshin aivan valkoinen.

Äääääh, ei tuosta saa selvää:O..ja se testiviivan kohta on sellainen vino - kallellaan vasemmalle.

En mie täällä mistään tärpistä enään haaveksi - tälle kiertoa.:)
..olen vaan jotenhin varma, että j o t a i n yritti..

Tisut on tosi kipiät edelleen:x..laukeavat varmaan sitten kun vuoto alkaa
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Voi kiitos, oli kiva lukea toi "Ihunata kun olet raskaana :kiss:". Kunpa olisinkin. Maanantaina dippaan seuraavan kerran, silloin on dpo8 ja herkällä testillä pitäisi jotain näkyä jos on näkyäkseen.

Ovista kannattaa pitkästäkin kierrosta huolimatta alkaa tikutella ajoissa, ettei pääse vihulainen karkaamaan. Toivottavasti sinä sen seuraavassa kierrossa löydät, jos ei tässä nyt sattuisi niin onnellisesti käymään, ett kuitenkin olisit raskaana :heart:. Se olis varmasti kivempi vaihtoehto kuin tädin odotteleminen ja uuden tikuttelukierron aloittaminen. Mulla on käynyt kaksikin kertaa niin, että ovis on tullut kp10 ja vain toisella kerralla onnistuin sen testillä bongaamaan. Sekin oli ihan sitä, että kun ei ollut muuta tekemistä, dippasin :LOL:.

Onnea ovis- ja pilijahtiin :kiss::hug::heart::wave:!!
 
Ottis
Juu, niinpä näkyy mur-mur, valkoinen viiva siinä. Jotenkin ajattelinkin, ettet sinä vielä ole kokonaan toivosta luopunut :). Toivottavasti tuohon viivan paikalle vielä väriä ilmestyy :heart:. Minä en noista Davidin puikkotesteistä tykkää ollenkaan, kun mulla ne on tehneet just tuota, ett antavat toivoa ku näyttää siltä, että viivanpaikka alkaa kehittyä eikä sitten väriä tulekaan :'( ja voisinpa melkein vannoa, että testissä ku testissä on näkynyt viivan paikka. Enkä muuten muista noilla koskaan värillistä viivaa saaneeni. Toivotaan sulla ton viivan paikan hahmottumisen enteilevän hyvää :kiss:.
 
Ottis kyllä se toivo on tälle kiertoa jo mennynä - katsellaan seuraavaa Lugejen kera.:)

Miulla aina huonoa oloista pukkaa juuri menkkojen kynnyksellä - nyt niin äklöttääpi, öklöttääpi:$
KN:stä sain sormelle jo pikkasen vertahin kun veskireisulla kopaisin.

Nyt vaan jännitän täysillä teitä muita - kiitos kuiteshin kauniista sanoistasi Ottis ihunainen:kiss:
..ihan samoin mie teille kaikille niitä pikku nyyttösiä kainaloiseen toivon kovin!:heart:
 
OTTIS-ihunainen!:heart:
Älä vielä toivosta luovu! Testaat maanantaina plussan, sovitaanko näin?
Joo Oliivitar! kyllä korkkasin ja jo kolmas menossa! Onneks ei ole mitään aikaa kuin kauan pitäisi jaksaa juhlia, oon sen mitä jaksan ja jos en jaksa tuun kotio nukkumaan! Join 2 karpalolonkkua ja kalja nyt menossa!!! Nyt just meni aurinko pilveen, tossa pihalla makailin keinussa kun mies oli hierojalla, nyt menikuskaamaan veljeään jonnekin bilettämään. Koht kait tulee ja ehkä sitte siirrymme tonne naapuriin jos milloin huvittaa...

No kuin monet vaput oon jo toivottanu? Voipi olla että viel piipahdan, mut illanjatkot ihunaisille!!!
Pikkuhuppelisssa Minttu. Pitää koht kilautella jolllekkii jotta juttuseuraa.....MOIKSS!!!!!++++++++
 
Ottis
mur-mur Mistä sinä ne niiden pussaamiset näet? Iiiik :eek:. Ku just ajattelin, että tänä iltana ei tarvi miettiä tekemistä ku kuninkaallisissa häissä on viihdettä tarpeeksi. Minä olen hoopo ku en ymmärrä avata töllöä päivällä :ashamed:.
 
Ottis
Minttu2011 Sullahan on vappubileet jo hyvässä vauhdissa =). Niin sitä pitää. Kun ajoissa aloittaa, pääsee vauhtiin kunnolla eikä mene hyvä humala hukkaan.

Harmi ku mun viinipänikkäni on mökillä, etten pääse lasillisella sulle vauhtia antamaan. Täällä ei ole ku pari sidua ja kauppaan laiskottaa lähteä. Missähän se ukko luuraa :confused:. Toisaalta ajattelin kyllä, etten tänään alkomahoolia ota ku huomenna tulee kuitenkin otettua.

Voi mur-mur, ihan sanattoman surullinen olen, että tämäkin kierto meni nyt näin sulla :'( :hug:.
 
Ottis ne häät tuli suorana lähetyksenä.
Alkoivat muistaakseni klo 11.00 pintaan ja loppuivat tuossa n. 15.30

Sivusilmällä olen niitä kattellut aamupäivästä lähtien - titrautinpa muutaman kyyneleenhin..:':))
:heart:Sulhanen oli ihan komia ja Morsian oikein kaunis:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Älä suotta puolestain sure Ottis:)..elämä nyt on..
..niin kuin itsehin tiedät, tämä on raskas laji..huoks

Alkuun mie masennuin ja surin pidempään - en enään.(onneksi)

Mie heitän kohta pyttärin uuniin..ja taidanhin avata yhden olusen - näin Vapun aaton aattona!:D

Niitä näkyy vielä 4kpl olevan - mies osti laatikon viime viikon torstaina.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Niin, mur-mur, oppii tässä matkan varrella tosiaankin käsittelemään surua ja pettymystä ihan toisella tavalla kuin aiemmin :hug:. Korkkaahan olunen ja ota lunkisti. Katellaan sitten illemmalla taas miltä maailma näyttää.
 
Heipat kaikille! Kiva, että täällä voi jaaritella yhdestäsuntoisesta asiasta. Yritän aina kyllä kommentoida muidenkin kuulumisia, ettei ole liiaksi vain omaa napaa.

Mur-murille pahoittelut, mutta nokka kohti uusia kiertoja!


Ottikselle pidän peukkuja maanantain testailuun. Toivotaan parasta massun kasvatteluun!


Mafinkalle myös lähetän jaksamista muuttopuuhiin! Me ollaan just muutettu uuteen kämppään, niin on liian hyvin muistissa tuo muuttorumba.


Oliivittarelle puhkutuksia plussaukseen! Oviksen bongaaminen kyllä voi käydä työstä toisinaan!


Putuselle onnittelut hienoista hormonituloksista! Ihanaa, ettei sen puoleen ole mitään estettä raskautumiselle. ++++puuhkutuksia myös sinulle kovasti!


Mintulle myös onnittelut vuodon loppumiselle. Kivaa, että sinulla on tiedossa hauskat pippalot siskosi kera. Paljon munkkeja ja simaa - ja kenties jotain muutakin!


Kristiinalle minunkin puolesta toivotukset tulla haaveilijoiden joukkoon!


Meillä vapputraditioon on kuulunut vappulounas. Ollaan käyty tietyllä vaihtelevalla porukalla 15 vuotta syömässä samassa ravintolassa. Varataan kabinetti (sen verran iso lössi) jo edellisvuonna. Paikka on muuten niin suosittu ja isommalle porukalle on vaikea löytää kunnon tilaa. Odotan jo innolla herkullista vorschmackia!


Mitään raskautumistuntemuksia ei ole. Tosin eipä vielä menkkamaisia juilimisiakaan. Odottavan aika on pitkä...

Aurinkoista loppupäivää!


Itsekin katselin Williamin ja Katen häitä. Kyllä on kaunis pariskunta! Minä muistan, kun olin pikkutyttö ja katsottiin siskon kanssa Dianan häitä. Minulla taisi olla Diana-paperinukkekin!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos naiset, ku oisitte vaikka ottanu mut mukaan teidän joukkoon kuumeilemaan:kiss:

Mulla on vaan sellainen tilanne, että ei meillä miehen kanssa ole nyt yritys päällä, oltiin vaan hieman varomattomia tässä kierrossa ja tietysti mun vauvakuume pomppas taas pilviin:D

Meillä on uusperhe, lapsia viisi. Ihan ikiomia neljä. Olen siis saanut kokea raskauden ja syntymän ihmeen onnellisen useasti. Krooninen vauvakuume vaan vaivaa.

Hyppäsin tuonne laihduttajien puolelle, jotta en ihan järkeäni menetä:LOL: Pakko saada muuta ajateltavaa.....

Plussaonnea teille ja kaikkea hyvää jatkossa:wave:

_kristiina_
 
_kristiina_ Käyhän välillä kurkkaamassa meitäkin :) vaikka itse en tällä hetkellä ns. kuumeile niin täällä aijon nököttää :D

Oli kyllä todella kaunis hääpari, katsoin itseasiassa vain seremonian, en jaksanut katsoa vieraiden tuloa yms. Tuli kyllä tippa silmään kun ajattelin että näin sulhasen vanhempien häät aikoinaan :'( olin muistaakseni tuolloin 18 v, huokaus :heart::flower: No toisaalta olen tänään paljon paljon onnellisempi kuin silloin :heart::heart::heart:

Uskokaa tai älkää, kävin grillillä hakemassa kebebin ranskalaisilla päivällä ja sinne hävisi oksetuksen tunne :) Maha on kovasti turvoksissa ja tuntuu alapäässä siltä kuin koko ajan valuisi jotain, olenkin juossut ennätyskertoja vessassa tänään! Munaskuissa tuntuu turvotusta joten tätiä sunnuntaille odotan :ashamed: No eipä minulla odotuksia kierrolle ollutkaan...

Voi mur-mur sinua! Nyt +++++++++++++++++++ puuhkua samaten Ottis :D

Minä myös kaipaan Hystistä ja toivon että hän on löytänyt itselleen ihanan kodin ja että kaikki järjestyy! Peukutuksia täältä Suomesta meiltä kovasti ja iiiiiiiso halimus :hug: Kun illalla menet nukkumaan niin mun koiruus tulee sinun viereesi ja lipaisee sinua nenästä :)

Istun täällä yksin kotona ja nautin viintä, äsken söin nakkeja ja perunamuusia, hyvää Vappua sitten kaikille!

Mutta Ihanaiset Naiset kuullaa vielä :wave:
 
Ottis
Salme71 Teillähän on ihan kiva vapputraditio. Mua alko just ottaa päähän, kun olin suunnitellut vappulounaan ja systeri soittaa ostaneensa pakastepizzoja. Tietty viel kuljettaa ne ihan ilman kylmälaukkuja jne. mutt mutt.. sitä siis tässä marmatan, ett jos me ollaan heidät kutsuttu kylään, ett kyllä me myös heidät ruokitaan. Mies sanoikin, kun kerroin pizzoista, että:"Siinäpähän syö" ja melkein tekis mieli yhtyä edelliseen, mutt yritän muistaa, ett toi sisko on aina oppinut pitämään toisista huolen eikä osaa olla höösäämättä ja yrittää vaan tehdä yhteisen illan kaikille mahdollisimman helpoksi; Ei siis kokkailua.

_kristiina_ Toivon teille pientä toiveiden täyttymystä ihan elämältä salaa :). Ihana katras sulla siellä jo, mutt ainahan lisää saa toivoa. Onnellista painonpudostusta sinulle. Tuuhan kurkkaamaan tänne joskus.

Mafinka Herkissä tunnelmissa olen minäkin täällä. Itse jätin häiden kattomisen MTV3:n koosteeseen, mutt onneks ukko alkoi kattoa ykköstä ku tultiin mökiltä ja niin päästiin paremmin mukaan tunnelmaan. Ärsyttää ku pitää kaunis asia kommentoida pilalle, vaikka kommentit ovatkin olleet (ja ovat edelleen) asiallisia. Katen puku oli kyllä aivan ihana. Jos mä joskus menisin oikein kirkossa naimisiin (vaikka oonkin vanha akka), ottaisin samantapaisen puvun.

ON Musta alkoi tänä iltana tuntua, ett vauvahaaveet ovat turhia, sillä tänä iltana kirvisteli niin vasenta (vaiko oikeasta sittenkin :confused:) munista, ett uskon hudin tulleen. Mulla toi muniksen kirvely on merkki negasta.

Pitänee tästä saunaan lähteä ett ehtii joskus nukkumaankin, sillä huomenna on kiirus päivä heti aamusta. Näinpä toivottelen teille kaikille aurinkoista ja ihanaa vapun aikaa :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikki Ihanaiset Naiset! Huomaan että olen ainoa joka on viettänyt vapunaaton aattoa yksinään kotona :)

Täällä satoi pirteästi, onneksi juuri kun olin tullut kotiin neidin kanssa lenkiltä, nyt jo paistaa ihanainen aurinko :) Heräsin sen verran aikaisin että taidan vielä mennä hieman huilimaan...

Onneksi se inhottava etova olo on poistunut ja oikeastaan sekin vatsan turvotus josta kärsin eilen joten ihan hyvällä mielellä. Huomenissa pitäsi tädin tulla, tällä hetkellä ei minkäänlaisia tuntemuksia siitä mutta yleensähän minulla "ne" tuntemukset alkavatkin vasta kun täti on todella läsnä.

Mukavaa Vappua kaikille! Toivotaan että säistä huolimatta päästään grillaamaan :D

Hei! Se plussauutinen on jäänyt tekemättä tältä kuukaudelta! :heart::heart::heart:
 

Yhteistyössä